Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Onko kivempi jos katotaan vaan tisseihin ja perseeseen?

No, samat henkilöt on kyllä tuijottaneet ihan niihinkin:rolleyes:

Lähinnä meinasin tuijottamista kokonaisuudessaan, se on tosi kiusallista. Tota samaa kyl näkee joskus metrossakin. Että joku esim. vastapäätä oleva ihminen tuijottaa sua ihan kokoajan.. Ja varsinkaan jos ei saa vastakaikua tuijotukselle niin pitäisi tajuta lopettaa. Ei oo kivaa vääntää tunnin reeniä tietäen että joku vieras ihminen tuijottaa kokoajan ja hakee katsekontaktia. Emmä tiiä. Musta noi katsekontaktijutut voi muutenkin jättää reenin alkuun, loppuun tai kokonaan ulkopuolelle. Ja siis tätä tekee myös naiset, ei nyt välttämättä pokausmielessä mutta kuhan tuijottaa vaan. Hitto et kiusaannun siitä. Tulis sit vaikka juttelee suoraan.:)

Lähinnä meinasin tuijottamista kokonaisuudessaan, se on tosi kiusallista. Tota samaa kyl näkee joskus metrossakin. Että joku esim. vastapäätä oleva ihminen tuijottaa sua ihan kokoajan.. Ja varsinkaan jos ei saa vastakaikua tuijotukselle niin pitäisi tajuta lopettaa.

Jatkuvasta tuijottelusta häiriintyminen on jo ymmärrettävämpää. Vaikka onhan sekin ongelma ratkaistavissa. Älä näytä niin hyvältä! Jos on kaunis, niin saa paljon huomiota. Osa kivaa ja osa vähemmän kivaa. Jos on ruma, niin saa vähän huomiota. Suurin osa huonoa, mutta se kelpaa, kun parempaa ei ole. Sikäli ei kykene paljoo sympatisoimaan sua. :D

Ku ne vitun ylimieliset tepsin junnufutaajat varaavat kyykky ja penkki paikat tekemällä jotain vitun kuntopiiriä 40 minuuttia saatana.

Perkele täällä oli paikallinen lentopallojoukkue käynyt pistämässä oikein lapun kyykkypaikalle: "Varattu lentopallojoukkueelle klo20.00 lähtien". Tulin varttia vaille paikalle. No empä todellakaan jätä treeniä väliin siksi että joku pinkiponki porukka tulee pyllistelemään. Lopulta tekivät 5cm "kyykkyjä" perseellä tekniikalla samalla kun valmentajaukko istuu penkillä ja hikisenä tuijottaa perseitä. Kyseessä siis naisjoukkue.

Sellanen porukka ärsyttää joka salille tullessaan kävelee suoraan laitteille ilman lämmittelyjä, pistää itsensä verran painoa laitteeseen ja rykäsee muutaman toiston, liike tietenkin aivan päin persettä (heilauttaa koko vartaloa hauiskäännössä, tekee runkkupenkkiä etc) ja sen jälkeen kertovat innoissaan kaverilleen kuinka suurilla painoilla juuri tekivät sarjansa. Ja jos kyseessä on irtopainot, levyjä ei missään nimessä saa palauttaa takaisin paikoilleen.

Kyllä mä tiedän muutenkin reenanneeni, kiva venytellä 5 kertaa päivässä kädet ovenkarmeissa tuo rinta auki. Mulla ainakin rinta vaatii pirun aktiivista venyttelyä ja aina kun sen venyttelee "auki" niin täynnä verenpurkaumia tai vastaavia tuo rintakehä. Siis reenin jälkeisinä parina päivänä.

Edit: enkä mä suoranaisesti tästä valita, se vaan on niin että mitä kovempia reenejä niin sitä enemmän huoltoa roppa tarvii. Mutta kyllä mä mielelläni omistaisin sellasen kropan, joka palautuis kovastakin reenistä ilman mitään muistutuksia :D

YKSI JUTTU VITUTTAA YLI KAIKEN!
Paikassa jossa käyn sali on erittäin pieni ja siellä on joskus naisten jumppa.....
Sitten kun jumppa loppuu niin naiset ajattelevat että mennäänpä salille.....
Salilla on ollut max. määrä about 7 naista ja jokaisella on niin kauheat hajuvedet että henkeen ottaa.
Sitten ne kerskuu ja juoruaa hiljaiseen ääneen ettei kukaan kuulisi ja kumminkin kaikki kuulevat asiat tyyliin näin: "Voi että kun se on kauhea..." "Niin on mutta ei siinä mitään...."
"Kuulitteko kun hän on mennyt tänne ja tänne..." "Kuulin voi että kun olen iloinen".......... ETTÄ TOLLASET OSAA VITUTTAA!!! ja ne naiset ei tee siellä mitään muuta kun istuu vaan ja ykköset päällä!

Entisellä salilla oli yksi erittäin pottumainen juttu. Treenailin aina rauhassa omaa treeniäni enkä mitenkään kiinnittänyt sen kummempaa huomiota salin muihin kävijöihin. Silti aina välillä, vähintäänkin kaksi kertaa viikossa, jotkut aivan tuntemattomat naisihmiset saattoivat tulla ja "pyytää" huomioni vain ja ainoastaan kertoakseen, että: "mä en sitten kuntosalilla halua mitään lihaksia".

Joka kerta vastasin samalla tavalla: "ok".

Enkä vieläkään ymmärrä mikä se juttu oikeen oli?

Enkä vieläkään ymmärrä mikä se juttu oikeen oli?

Kateellisina yrittivät varmaan selitellä omaa neitimäistä (=hyi kato, mullahan on pisara hikeä otsalla, voi ei!) treenailuaan.

Kateellisina yrittivät varmaan selitellä omaa neitimäistä (=hyi kato, mullahan on pisara hikeä otsalla, voi ei!) treenailuaan.

Mutta mikä sitä mulle pitää selitellä?:D En mä kysyny, en mä kattonu eikä mua ees kiinnostanu.

Sama asia joka on tullut täällä noin 167krt eli porukka joka ei tajua lopettaa tuijottamista.. Se on äärimmäisen ärsyttävää kun koitat siinä omien pikku painojesi kanssa tehä jotain ja sit joku joka on muutaman vuoden pidempään käyny tuijottaa ja vaivihkaa seuraa koko ajan mitä tekee.. okei Itse tuijotin ekoilla kerroilla koska en yksinkertasesti tienny mitä tehdä, mutta nyt kun saanu hyvää opastusta yms ni voi keskittyy ihan omaan tekemiseen!

Back
Ylös Bottom