Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

mulla on vähän sama juttu, mikä liittyy painoihin...
nolottaa perkeleesti esim. tehdessä vinopenkkiä kässäreillä tai vain penkkipunnerrusta kun on niin säälittävät painomäärät ja sitten tulee tyyliin joku puolet nuorempi tyyppi joka latoo tankoihin kuus kertaa enemmän täytettä.
varmaan usein kattoo naurua pidellen vierestä ku mä ähellän sellaisten painojen kaa millä ne tyyliin ottaa lämmittelyt
:down:

Ite alotin saliharrastuksen 20.v ja täytyy myöntää että kyllä se sillon harmitti kun 15vee jannu tuli ja otti puolet isommilla painoilla. Mutta pitää vaan puskee eteenpäin, kyllä sitä lihaa tulee ajan kans.
Ja ääliöitähän noi on ketä arvostelee muita salituloksien perusteella, ei niistä kannata välittää.

Ja kysymykseen mikä pännii salilla käynnissä eniten; tyypit jotka jättää painot laitteisiin.

Se pistää vituttaa kun alotin tän harrastuksen just eli oon "naru" ja jotkut lajia kauemmin harrastaneet isot aikuset miehet kyylää ja naureskelee "vitun reppana" ym. Luultavasti kaikki jotka salilla käymisen on joskus alottanu on ollu pillejä?

:eek: Toihan on käsittämätöntä!(ootko ihan varma ettei mielikuvitus tehny tepposia,sitä joskus aattelee et porukat hekottelee itelle vaikkei näin ookkaan)

mulla on vähän sama juttu, mikä liittyy painoihin...
nolottaa perkeleesti esim. tehdessä vinopenkkiä kässäreillä tai vain penkkipunnerrusta kun on niin säälittävät painomäärät ja sitten tulee tyyliin joku puolet nuorempi tyyppi joka latoo tankoihin kuus kertaa enemmän täytettä.
varmaan usein kattoo naurua pidellen vierestä ku mä ähellän sellaisten painojen kaa millä ne tyyliin ottaa lämmittelyt
:down:

Minä kyllä suosittelen että kysäsee vähän neuvoja semmosilta kellä sitä malmia on moninkertanen määrä tangossa. Niin paljon helpompi neuvoa paikanpäällä. Itsekkin olen odottanut milloin joku kova vetäjä sattuisi samaan aikaan salille että pääsisin häiritsemään kysymyksilläni.

Minä kyllä suosittelen että kysäsee vähän neuvoja semmosilta kellä sitä malmia on moninkertanen määrä tangossa. Niin paljon helpompi neuvoa paikanpäällä. Itsekkin olen odottanut milloin joku kova vetäjä sattuisi samaan aikaan salille että pääsisin häiritsemään kysymyksilläni.

juu on sitä tullut kyseltyä yheltä mukavalta mieheltä joka salilla käy...
mutta tässä vähän aikaa sitten alkoi taas harmittamaan oma heikkous ku näki yhden nuoremman kaverin vetelevän "miesten" painoilla

Tuossa yksi päivä salilla ollessani keräsin voimia ja keskityin seuraavaa vinopenkki sarjaa varten stereoissa pauhaavan fear of the darkin soidessa taustalla, kun yhtäkkiä biisi loppuu kuin seinään ja stereoista alkaa tulvimaan jotain vitun justin timberlakea:curs: katoin vahvarille päin, nii siä oli joku "ahmedi" menny vaihtaan radio energyn päälle..:wtf: Reenin jälkeen mennessäni pukkariin niin siellä tämä sama "ahmedi" n, 185cm/60kg pullisteli "lihaksiaan" peilin edessä ilman paitaa..:david:

Tuossa yksi päivä salilla ollessani keräsin voimia ja keskityin seuraavaa vinopenkki sarjaa varten stereoissa pauhaavan fear of the darkin soidessa taustalla, kun yhtäkkiä biisi loppuu kuin seinään ja stereoista alkaa tulvimaan jotain vitun justin timberlakea:curs: katoin vahvarille päin, nii siä oli joku "ahmedi" menny vaihtaan radio energyn päälle..:wtf: Reenin jälkeen mennessäni pukkariin niin siellä tämä sama "ahmedi" n, 185cm/60kg pullisteli "lihaksiaan" peilin edessä ilman paitaa..:david:

Kyllä nuo pullistelut pitää hoitaa himassa tai kisoissa, jos niitä veinaa tehdä. Ite oon tavannu salilla kanssa saman rodun edustajan, joka heitti paidan veke ihan siellä salin tiloissa - ei mitään rajaa. Kyllä mä ymmärrän jos joku ammattilaiskehoilija tekee noin videota varten, mutta ei nyt sentään tavallinen taapertaja omahyväinen virne naamallaan. Hyvä ettei vaparia lähteny vetämään, mutta aika itseensä tyytyväiseltä ja esiintymishaluselta kyllä vaikutti.

Vituttaa pyöräillä salille, kun on joko 20 astetta pakkasta tai sitten on juuri satanut lunta, eikä pyöräteitä ole tietenkään aurattu.

kerrankin on joku henkilö johon voin samaistua,
itse pyöräilen kans päivittäin salille ja on se hemmetin vittumaista kun on 1. hitosti pakkasta 2. kova pohjoistuuli 3. huonosti auratut tiet (täällä on aina tiet ihan kura kunnossa, aina aamuisin oikeen rukoilee että olispa ne tiet aurattu, mutta aika harvoin tällanen tuuri käy!!!!!)

tiedän tosiaankin miltä susta tuntuu.... + ja entäpä sit ku pitää rämpiä sieltä salilta kotiin siinä metrin hangessa (ja jos on vielä vetänyt jonkun kovan jalkareenin salilla, että on jo valmiiks hapoilla)

Peilin edessä pullistelijat käy tosiaa hermoille, sit ku se ei jää edes aina siihe pullisteluu, vaa pidetää muutakii showta siin samal.
Viikko sitte näin teinineekerin joka tanssi hauistreenin lomas, sit tietenkii viäl peilin etee ihailemaa itteää :down:

Itsellä kävi eilen vähän sama juttu. Olin salilla yksin kello 22 paikkeilla ja päätin laittaa itseäni miellyttävää musaa soimaan. Siinä sitten ensimmäisten penkkisarjojen kohdalla kolme jannua(yksi aika läsö, kaksi tikkua) tulevat salille ja alkavat vääntämään niiden hyllyjen takana olevien johtojen(kauittimet yms) kanssa. Kolme kertaa katkaisivat musan pariksi minuutiksi, ja neljännellä kerralla lähti ääni lopullisesti. Kaverit sitten ottivat oman radionsa sinne, liittivät salin kajareihin ja alkoivat paukuttamaan mm. Kotiteollisuutta täydellä volyymillä. Tämän jälkeen he, vaatteita vaihtamatta, menivät kaikki kolme taljan luokse, laittoivat koko pinkan(75kg) kiinni ja alkoivat treenata 'ojentajia' vetämällä taljaa alaspäin koko kropan avulla ja leuhkivat kun meni 3 toistoa.

Ainoa lohdullinen asia on, ettei salin omistajan koneelta löytynyt mitään Metallicaa parempaa. Jos olisi ollut hyvät musat soimassa niin olisi kyllä pää räjähtänyt lopullisesti ja olisin lyönyt niitä kusipäitä kyykkykehällä leukaan.

Tänään oli kyllä tosi perseestä, ku jotenki kupli mahassa niin ei saanu minkäänlaisia paineita kerättyä mavessa..

Itsellä kävi eilen vähän sama juttu. Olin salilla yksin kello 22 paikkeilla ja päätin laittaa itseäni miellyttävää musaa soimaan. Siinä sitten ensimmäisten penkkisarjojen kohdalla kolme jannua(yksi aika läsö, kaksi tikkua) tulevat salille ja alkavat vääntämään niiden hyllyjen takana olevien johtojen(kauittimet yms) kanssa. Kolme kertaa katkaisivat musan pariksi minuutiksi, ja neljännellä kerralla lähti ääni lopullisesti. Kaverit sitten ottivat oman radionsa sinne, liittivät salin kajareihin ja alkoivat paukuttamaan mm. Kotiteollisuutta täydellä volyymillä. Tämän jälkeen he, vaatteita vaihtamatta, menivät kaikki kolme taljan luokse, laittoivat koko pinkan(75kg) kiinni ja alkoivat treenata 'ojentajia' vetämällä taljaa alaspäin koko kropan avulla ja leuhkivat kun meni 3 toistoa.

Ainoa lohdullinen asia on, ettei salin omistajan koneelta löytynyt mitään Metallicaa parempaa. Jos olisi ollut hyvät musat soimassa niin olisi kyllä pää räjähtänyt lopullisesti ja olisin lyönyt niitä kusipäitä kyykkykehällä leukaan.

hitto oisit pätkinyt ne patut vaan...
toi on just ärsyttävää ku on laittanut jotain musaa soimaan ja sit joku menee ekaks salille tullessa säheltään jotain omia kappaleita, jonka jälkeen lähetään kiskoon kaiken maailman taljoja kokokroppaheijaritekniikalla

Miksi ette vaihda takasin sitä radiokanavaa vaikka ihan kettuillaksenne?

Ihmiset jotka jättää painot laitteisiin. Saa sitten huudella ympäri salia, että teekekö tässä kukaan vai eikö tee.
Myös se ärsyttää, että täytyy kepeillä konkata salille täs ens viikko.:puntti:

Ihmiset jotka jättää painot laitteisiin. Saa sitten huudella ympäri salia, että teekekö tässä kukaan vai eikö tee.

Itse yleensä kattelen minuutin parin verran seuraavaa omaa treenipaikkaani ennen kuin menen paikalle. Jos tuona aikana siinä ei ole ketään ollut, niin itse surutta nakkaan painot veke ja aloitan oman treenini. Turha sen jälkeen tulla valittelee, salille tullaan treenaamaan eikä pitämään painoja vaan tangoissa.

Peilin edessä pullistelijat käy tosiaa hermoille, sit ku se ei jää edes aina siihe pullisteluu, vaa pidetää muutakii showta siin samal.

Eilen justiin oli tuon tietyn vähemmistöryhmän edustajia taas salilla, hyvä että pojat on salilla eikä pahanteossa, mutta MIKSI ei voida käyttäytyä ihmisiksi?! On niitä juntteja suomalaisissakin, mutta tuntuu että justiin nämä afrikan sarvesta kotosin olevat hahmot ei vaan osaa käyttäytyä salillakaan.

Salille tullaan kuraisilla ulkokengillä ja farkut jalassa vähintään neljän hengen voimin ja varataan niitä suorituspaikkoja tuntitolkulla. Välissä ei saa tehdä sarjaa vaikka kysyis, eikä kyllä huvittaiskaan kun ympärillä kyylää hirveä lauma tyyppejä ja huutaa samalla kovaan ääneen. Painot ei vahingossakaan löydä takasin paikoilleen, vaikka eipä se iso homma ole purkaa kahta viiden kilon levyä siitä tangosta pois.

Tuonkin 4 hengen porukan yhteispaino oli hikiseen 200kg, mutta silti on jätkillä ego ku kivitalolla. Yks sankari oli vissiin Colemanin videoita kattonu enemmänkin, kun jokasen sarjan päälle piti huutaa että YEAAAAH! Hauskaa on myös ne ylimieliset ilmeet ja naureskelut jos joku näitä isompi (eli lähes kaikki muut) kaveri tekee jotain liikettä pienemmillä painoilla. Tärkeintähän treenaamisessa on se, että pystyy tekemään isommilla painoilla kun toiset, tekniikasta ei niin väliä. Muutenkin tuntuu että suurin osa liikkeistä on kehitetty omasta päästä, vaikka onhan se yhdistetty hauiskääntö ja pystypunnerrus varmasti tehokas ja kokonaisvaltainen liike.

Salin jälkeen mennään tietysti läheisen R-kioskin eteen syljeskelemään ja kehumaan että kuinka kovia jätkiä ollaan kun käytiin salilla.

Huh. Taas helpotti :D

edit: quotet kuntoon

Ei mua ny potuta, mut hekottelen täälä itekseni ku lukee näitä juttuja :D
Puolet porukasta valittaa omaa pienuuttaan ja heikkouttaan, ja kuinka isommat kyylää naureskellen...toinen puoli haukkuu kanssareenaajia läskeiks ja kyniksiks, jotka ei ees osaa mitää ja tekee kaiken päin vittua....
Hmmm...jokin tuossa yhtälössä vaan o pieles ;)

Välillä tulee katottua muiden suorituksia sarjan jälkeen, niin tulee semmonen olo että '' kyllä minäkin pystyn tuohon, menenkö seuraavaks 'näyttämään' '' sitten ns. hakkaan päätä että ''kilpailet itsesi kanssa, et muiden!'' :wall:

^^ reps :D

huoh aika listata top 3 pahinta vitutuksen syytä salil

1)istuminen laitteissa
2)jätetyt painot
3)tyypit jotka tulee vetää heti perään samaan laitteeseen, tyylillä jeah! mä oon yhtä vahva/vahvempi vaikka liike ei kuuluisikaan hänen ohjelmaansa.

Back
Ylös Bottom