Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

No sehän vituttaa kun kesän ja uudenvuoden jälkeen salille ilmestyy näitä "SALITURISTEJA" jotka ottaa itseensä niskasta kiinni pari kertaa vuodessa ja alkaa käymään salilla ja sitten ne kertoo tuttavilleen että oon alkanu käymään salilla mutta ei ne jaksa reenata kun korkeintaan muutaman viikon. Siellä ne istuu laitteissa ja kyylää muita. Salilla joko käydään säännöllisesti ympäri vuoden tai sitten pysytään kotona kattomassa salkkareita PERKELE! Huh, kyllä helpotti ku sai avautua......

toi on kyllä melko kettumaista... itekki joutunu muuttaa sali aikoja ku siellä on tuohon "normiaikaan" klo 18 ihan sikana porukkaa... sitten meidän salille on nyt ilmestyny näitö keski-ikäisiä naisia jotka on bongannu jostain naistenlehdestä jonkun "hyvän" kierto systeemin ja esim pitää koko jalkapuolta varattuna ja tai sit mullistelee ku ei pääsekkään heti tekee jotain liikettä!!!! pirhana!!!!!!

toi on kyllä melko kettumaista... itekki joutunu muuttaa sali aikoja ku siellä on tuohon "normiaikaan" klo 18 ihan sikana porukkaa... sitten meidän salille on nyt ilmestyny näitö keski-ikäisiä naisia jotka on bongannu jostain naistenlehdestä jonkun "hyvän" kierto systeemin ja esim pitää koko jalkapuolta varattuna ja tai sit mullistelee ku ei pääsekkään heti tekee jotain liikettä!!!! pirhana!!!!!!

Haha, sama homma. tänäänkin joku kaveri juos kirjaimellisesti 5 laitteen välillä.
Tietenkin "varannut" nämä kans painoilla, ja tais vielä painotkin jäädä kun oli valmis. :D

Se, kun treenit venyy. Aina keksi jotain "lisäliikkeitä" normaalin ohjelman päälle ku ei malta lähteä kotiin. Sitten vielä istuu saunassa ym. Kotia lähtiessä huomaa usein, että onpas aika rientäny. Ja mitähän vaimo taas sanoo kun on salilla oltu koko ilta :D

Jostain syystä ite välttyny aika pitkälle noilta ilmavaivoilta, mutta röyhtäiltyä tulee sitten sitäkin enemmän. Tietenkin pyrkien minimoimaan niitä ääniä, ihan pienosia burpeja tulee keskimäärin joka sarjan välissä pari. Onhan sitä joskus tullu mavetellessa hallitsemattomasti päräytettyä peräsuolella ja kyllähän se pistää naaman vähän punottamaan.

Vituttaa ihan käsittämättömästi kun tuntuu että kaikki muut saavat voimaa koko ajan lisää helposti käymällä salilla kerran pari viikossa, ja itse en kehity ollenkaan. Kyllä sitä kehitystä oikeasti tulee koko ajan, mutta aina kun jää joku tavoite esimerkiksi tekemättä, etenkin jos tulee takapakkia, niin tuntuu että on tosi heikko ja koko hommassa ei ole mitään järkeä. Onneksi tämä tunne on ohimenevää.

Vituttaa ihan käsittämättömästi kun tuntuu että kaikki muut saavat voimaa koko ajan lisää helposti käymällä salilla kerran pari viikossa, ja itse en kehity ollenkaan. Kyllä sitä kehitystä oikeasti tulee koko ajan, mutta aina kun jää joku tavoite esimerkiksi tekemättä, etenkin jos tulee takapakkia, niin tuntuu että on tosi heikko ja koko hommassa ei ole mitään järkeä. Onneksi tämä tunne on ohimenevää.

vähän samat fiilikset mullakin, penkkiin oon nyt yrittäny kovasti panostaa, mutta tuntuu ettei se voima kehity ei sitten millään, säälittää nostaa sellasia pikku pahviläpysköitä tangon päissä ku muut latoo tankoon suunnilleen kaiken minkä salilla irti saa :curs:

Gasp85 sanoi:
Se kun on ilmavaivoja niin yritä siinä sitten ihan tosissaa kyykätä tai tehdä vatsarutistuksia Aivan prkl ärsyttävää

Push-Up sanoi:
Tää on ihan helvetin ärsyttävää, treeni menee 50% tehoilla, kun kokoajan pitää varoa...

Mitä siinä nyt varottavaa?!? Sen kun antaa perseen soida, jos on soidakseen. Sit jos joku katsoo pitkään, niin tarvii muistaa kommentoida mahdollisimman yksityiskohtaisesti, että millainen sävel tulikaan "Vähän tuli piukeena ulos kun piti varoo ettei tuu varren kanssa, tai saattohan sieltä vähän kilpikonnanpää kurkistaa... on kyllä karsee kanamunapaskan haju... nuuuhh... vai olisko sittenkin tonnikala..." :evil:

Kyllä sitä kehitystä oikeasti tulee koko ajan, mutta aina kun jää joku tavoite esimerkiksi tekemättä, etenkin jos tulee takapakkia, niin tuntuu että on tosi heikko ja koko hommassa ei ole mitään järkeä.

On muuten todella tuttu fiilis, pelkästään yksi pieleen mennyt treeni voi nostaa raskaan vitutuksen ja vittu-mä-olen-paska-fiiliksen pintaan vaikka pariksi viikoksi, jollei saa heti seuraavalla kerralla tehtyä tosi hyvää settiä vastapainoksi. Aina joutuu taistelemaan, että jaksaa tällaisista fiiliksistä huolimatta puskea vain tasaisesti eteenpäin.

Mitä siinä nyt varottavaa?!? Sen kun antaa perseen soida, jos on soidakseen. Sit jos joku katsoo pitkään, niin tarvii muistaa kommentoida mahdollisimman yksityiskohtaisesti, että millainen sävel tulikaan "Vähän tuli piukeena ulos kun piti varoo ettei tuu varren kanssa, tai saattohan sieltä vähän kilpikonnanpää kurkistaa... on kyllä karsee kanamunapaskan haju... nuuuhh... vai olisko sittenkin tonnikala..." :evil:

:D:D ei prkl, päivän naurut, kiitos!!

Mikään salilla ei potuta niin paljoa kun se, ettei voi käydä salilla. Kipeenä jälleen... Joskus olis hienoa jos pystyis treenaamaan monta kuukautta putkeen ilman sairastelemista, saattais jopa kehittyä.

No, se on eriasia jos treenaa jossain paskasessa miestenluolassa:rock:, minne kukaan naispuolinen ei uskalla edes jalallaan astua. :)

Se pistää vituttaa kun alotin tän harrastuksen just eli oon "naru" ja jotkut lajia kauemmin harrastaneet isot aikuset miehet kyylää ja naureskelee "vitun reppana" ym. Luultavasti kaikki jotka salilla käymisen on joskus alottanu on ollu pillejä?

Kikattelevat+kyyläilevät naiset/tytöt, jotka käy pareittain tai isommassa porukassa yhdessä salilla. Ruuhkat, silloin tulee itselläkin tehtyä kiireellä treenit ja ei aina pääse siihen minne olisi tarve mennä. Teinit.

Se pistää vituttaa kun alotin tän harrastuksen just eli oon "naru" ja jotkut lajia kauemmin harrastaneet isot aikuset miehet kyylää ja naureskelee "vitun reppana" ym. Luultavasti kaikki jotka salilla käymisen on joskus alottanu on ollu pillejä?
Vaihdapa salia. Tuollaista ei ainakaan minulle tapahtunut vaikka olin varmasti vielä pahempi naru aloittaessani. ;)

Joo, siis jostainhan se on alotettava. Ihme urpoja, niiden vaan ei saa antaa vaikuttaa.

Ei muuta kuin kunnon treeni päälle! Kohta lakkaa naureskelut kun "äijät" huoma miten alkaa kehitystä tulla. Sehän niitä alkaa vituttaa kun "naru" kehittyy kovaa vauhtia ja niillä oma kehitys junnaa pahasti paikallaan.

mulla on vähän sama juttu, mikä liittyy painoihin...
nolottaa perkeleesti esim. tehdessä vinopenkkiä kässäreillä tai vain penkkipunnerrusta kun on niin säälittävät painomäärät ja sitten tulee tyyliin joku puolet nuorempi tyyppi joka latoo tankoihin kuus kertaa enemmän täytettä.
varmaan usein kattoo naurua pidellen vierestä ku mä ähellän sellaisten painojen kaa millä ne tyyliin ottaa lämmittelyt
:down:

Ihan apinoita tuommoset ja kerta vielä ovat vanhempia ukkoja. Pistät vaan napit korville ja musiikit soimaan, sillon ainakin tuntuu itellä että uppoutuu ihan omaan mailmaansa ;) ja eikun älytön syöminen ja reenaaminen päälle niin kohta ei enää naureskele kukaan!

siis järkevä treenaaminen päälle, ei niinkään älytön!

Back
Ylös Bottom