Ja onko se kirjoitettu johonkin sääntöihin, että tyttöjen pitää laittaa salille trikoot ja joku saatanan pieni toppi päälle. Sit valitetaan netissä kun miehet kyylää persettä kyykätessä. ANTEEKSI, minä yritän olla katsomatta, mutta en voi kun sinulla on niin hieno perse! Kyllä minuakin ärsyttää se tuijotus. Ottaa oikeasti päähän kun joku koittaa ovelana tuijottaa kolmen peilin kautta kimmokkeella, homo!
Mua ärsyttää salilla käynnissä eniten se, että hikoilen ihan älyttömästi ja siten joutuu snadeissa topeissa heiluun ettei saa lämpöhalvausta.
Käyn salilla niin optimaaliseen aikaan (n. klo 5 aamulla) ettei ainakaan kanssatreenaajat pääse ärsyttelemään (niitä ei yleensä ole), mutta salin ylläpitoasiat nakertaa joskus aika huolella. Kattaen siis kaikki rikkonaiset laitteet joita ei korjata tai vaikka paskana olevat magneettikortinlukijat jolloin ei edes pääse sisälle. Noi on niitä juttuja mitkä pilaa mun päivääni.
No okei. Miehen kanssa treenatessa mua vituttaa että sillä on aina niin kiire pois, vaikka ei munkaan treenissä yleensä kestä kun joku 50min :D
eiköhän se tästä kevääseen mennessä...