Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Ja onko se kirjoitettu johonkin sääntöihin, että tyttöjen pitää laittaa salille trikoot ja joku saatanan pieni toppi päälle. Sit valitetaan netissä kun miehet kyylää persettä kyykätessä. ANTEEKSI, minä yritän olla katsomatta, mutta en voi kun sinulla on niin hieno perse! Kyllä minuakin ärsyttää se tuijotus. Ottaa oikeasti päähän kun joku koittaa ovelana tuijottaa kolmen peilin kautta kimmokkeella, homo!

Mua ärsyttää salilla käynnissä eniten se, että hikoilen ihan älyttömästi ja siten joutuu snadeissa topeissa heiluun ettei saa lämpöhalvausta.
Käyn salilla niin optimaaliseen aikaan (n. klo 5 aamulla) ettei ainakaan kanssatreenaajat pääse ärsyttelemään (niitä ei yleensä ole), mutta salin ylläpitoasiat nakertaa joskus aika huolella. Kattaen siis kaikki rikkonaiset laitteet joita ei korjata tai vaikka paskana olevat magneettikortinlukijat jolloin ei edes pääse sisälle. Noi on niitä juttuja mitkä pilaa mun päivääni.

No okei. Miehen kanssa treenatessa mua vituttaa että sillä on aina niin kiire pois, vaikka ei munkaan treenissä yleensä kestä kun joku 50min :D

Kaksi asiaa mitkä nakertaa aivan helvetisti:curs:

Yksi: Jos sali on aivan täynnä niin kaikki laitteet varattuina ja muutenki tylsä kun hemmetinmoinen tungos.

Kaksi: Seniorit. Ei hitto. Säätää siellä jtn omiaan, ei tee mitään ja luulee olevansa etuoikeutettuja ohittamaan muut ja häätämään laitteilta. Tästä esimerkki on se, kun olimme juuri tulleet kaverini kanssa jalkaprässille, mummo tulee valittamaan meille, että hän oli tulossa siihen. Kun sanoimme, että me olimme siinä kuitenkin ensin niin mummo lähtee pois ja menee valittelemaan muulle joukolleen martta- kerhosta. Kun olimme saanut ensimmäisen sarjan täyteen, menimme parin metrin päähän juomaan ja huomasimme että nämä mummot olivat ottamasa painot irti. Kun menimme sanomaan että me tulemme siihen nyt jatkamaan ja älkää ottako niitä pois, niin mummot repivät ne pois ja sanoivat että he olivat tulossa siihen ensin. Ja tämä juomatauko EI tosiaankaan ollut pitkä, olimme vain muutaman sekunnin poissa. Loppujenlopuksi päästimme mummot tekemään prässiä siihen, kun ei siinä jaksanut tapella.

vituttaa kun oon ryypänny 3 kk viikottain useammankin kerran, (on viikkoja millon on 5 kertaakin maistunu :( ), tapahtu jotai ikävää ja sit se vähä lähti käsistä. harmittaa kun olin mielestäni suht hyvässä kondiksessa ja motivaatio oli tosi korkeella. nyt pitäs sitte kaivaa uus motsku ja into touhuu. kyllä kiinnostusta todellaki edelleen löytyy, pitäs vaan löytää tie sinne salille :) eiköhän se tästä kevääseen mennessä...

Siis hetkinen, mitä nää teidän PIIRIT on? Mua ainakin vituttaa salilla just nää tyypit, jotka varaa samaan aikaan sata laitetta. Olen nähnyt useamman kerran, kun pesäpalloilijalla on käytössään penkki, kyykkypaikka, parit kässärit vielä toisen penkin lähellä ja välissä juostaan pohjelaitteessa ja taljalla. Toinen tapaus on sellainen vanhempi mies, joka varaa KAKSI eri penkkiä, tangoissa eri määrä rautaa ja vielä päälle kyykkypaikan. Siis mitä vittua?? Oli tommonen piirihomoilu miten tehokasta tahansa, niin ei toi ole musta kovinkaan korrektia treenaamista ottaen huomioon, ettei olla siellä salilla yksin.
Mä vedin tolleen piirinä pari kertaa joskus kauan sitten kun en alussa tajunnut että pitää tehä liike kerrallaan kun ei ohjelmassa erikseen lukenut :D

Tällä hetkellä mua vituttaa painojen jättäminen tankoon.
Aina joku mulkoilee vihasesti tai joskus jopa valittaa kun jätän viimesen sarjan jälkeen painot tankoon kun en jaksa laittaa niitä takas telineisiin :curs:

(läppä)

Mua vituttaa salilla vaa nää jotka istuu laitteissa, ja sit nää sankarit jotka jättää painot laitteisiin/lattialle. Luulis nyt et jaksaa ne sinne telineisii laittaa. :evil:

Mummot jotka pitää jotain höpinäkerhoa ja vie salilla toisen (kuntosalipuolen) kokonaan ja kun meinasin mennä sinne, niin sieltä joku vitun mummeli huutaa, että varattu, ja katoin vaan et ok, ja mummot jaktaa höpötystä eikä tee mitään laitteissa. Niiden vuoro se oli joo, mutta silti. Ei sitä aina huomaa. Onneksi oli voimapuoli aika tyhjillään silloin.

Joo ja nää sankarit ku jättää painot laitteisiin, niin ei sitten tiedä onko siinä joku varannu sen alitteen vai ei ja joutuu siirteleen painot paikoilleen sitten ja menee aikaa hukkaan.

Salilla nää rinta hauis pellet alkaa jo piikuhiljaa kyrsimään ku tuntuu kaikki sali kävijät kuuluvan nuihin ryhmiin ja sitte ku ite pitäs tehä niitä nii on aina keksittävä joku korvaava liike jonku tilalle mitä normisti tekis, ku ei jaksa venttailla (eli oma kärsivällisyyksi vituttaa ku se on niin huono ollu viime aikoina) . Myös jotku omat tekniikka ongelmat tietty ajoittain vituttaa tai muuten huonosti mennyt reeni. Mielenkiinnosta kyselen, että missä ja minkälaisilla saleille porukka käy ku en ite oo törmänny näihin martta kerhoihin...

Taas joku mamma kävi ohjaajan kanssa treeniä läpi, ja teki siinä jalkaprässiä pelkällä kelkalla.. Ohjaaja kysy, että laitetaanko vaikka 10kg painoa, ni tää mamma vastas "kyllä mä luulen, että teen tällä painolla ainakin 2viikkoa ekaks." Että sellasta..

Taitaa olla jo sanottu, mutta ottaa aina välistä päähän ne helvetin hanointornit mitä pikkupainotelineisiin tuppaa muodostumaan; eli kun pitää ottaa sellaisesta sivuttaistappitelineestä kolme eripainoista levyä toiseen tappiin että saisi sen itse tarvitsemansa levyn.

Ensin salinoobit;
1. Ne jotka tekevät power-rackissä hauikset/kulmasoudun tms liikkeen minkä voisi tehdä muualla. Onneksi olen löytänyt salin jossa tätä ei pahemmin ilmene.
2. Ne jotka pistävät cd:n pois päältä ja radio suomen tilalle. Onneksi olen löytänyt salin jossa tätä ei pahemmin ilmene.
3. Ne jotka ihmettelevät enemmän kuin tekevät, omakin motivaatio kärsii. Onneksi olen löytänyt salin jossa tätä ei pahemmin ilmene. Salilla majailee useita huippu nostajia ja näin omakin motivaatio pysyy korkealla.

Sitten asiat;
1. Olet unohtanut jonkin mitä on tärkeetä sen päivän treenissä.

Olen siitä poikkeava yksilö että saan suuremman motivaation mitä pahempi ilma on ulkona, ja menen aina pyörällä/kävellen. Tuntuu uskomattoman hyvältä kävellä totaalipaska kelissä salille koska silloin on syytä tehdä kunnon treeni jonka jälkeen paluukaan sontasäässä ei tunnu miltään. Haikeudella muistelen aikoja jolloin jouduin silloisen treeenikaverin kanssa kävellä aina pitkän sillan yli jonka molemmin puolin on laaja meri, kerättiin aggroa mukavasti, kun eteen ei meinannut nähdä tuiskussa. En osaisi kuvitellakkaan että menisin autolla salille. Sää ei siis vituta millään, päinvastoin motivoi.

en yleensä katsele muitten toimintaa salilla mutta tänään kyllä tuli katseltua. jooh olin eilen illalla salilla ja alkoi kyllä niin perkeleesti ärsyttämään kun mies A heitteli levypainoja lattialle ja kauhee kolina vaan kävi. :curs: muutenkin käyhean epäystävällinen käytös. noh huipennus oli se et A otti 15kg levypainon ja tiputti sen about 1m korkeudelta suoraan varpailleen. :D kyllä uskoisin että nyt alkaa varomaan painojen kanssa. :rolleyes:

Noku joutuu kävelee jonku 3 km matkan salille pakkasessa näin talvisin, kyrpii kuulkaas nii paljo et ei meinaa sen takia 3 kertaa viikos käydä.:(

Se kun treenit ei kulje, tänää oli jotenki "veto" pois ala selästä maastavedossa ja rauta painoi vaikka ei se vielä siinä vaiheessa olis pitäny mitää painaa.. varmaa suurin syy kun viime perjantaina oli hieroja mut silti vituttaa vähä..

Salilla nää rinta hauis pellet alkaa jo piikuhiljaa kyrsimään ku tuntuu kaikki sali kävijät kuuluvan nuihin ryhmiin ja sitte ku ite pitäs tehä niitä nii on aina keksittävä joku korvaava liike jonku tilalle mitä normisti tekis, ku ei jaksa venttailla (eli oma kärsivällisyyksi vituttaa ku se on niin huono ollu viime aikoina) . Myös jotku omat tekniikka ongelmat tietty ajoittain vituttaa tai muuten huonosti mennyt reeni. Mielenkiinnosta kyselen, että missä ja minkälaisilla saleille porukka käy ku en ite oo törmänny näihin martta kerhoihin...
Sama juttu täälläpäin, kaikki nuoret miestreenaajat kuuluu lähinnä RHP-kastiin. Sitte huudellaan, että ollaan vahvoja, kun nousee sata penkistä. Ja muutenkin keskustellaan koko ajan penkistä ja miten sitä kasvattaa. Ja ravinnolla ei näissä puheissa ole merkitystä, ainoastaan proteiinilla, joka otetaan jauheesta treenin jälkeen. Itse itken tästä asiasta, koska en nosta 100 kiloa penkistä, enkä omista isoa habaa, joten joudun jäämään keskustelun ulkopuolelle. Kerranpa kuulin perusteluksi, että ei treenaa jalkoja, koska lenkkeilee paljon. Jos lupaa runkata vaikka kolmasti viikossa, täytyykö treenata käsiä?

Eniten rassaa jos on paljon väkeä. Onneksi nykyään saa käydä työaikana, eli toisien sanoen yhdeksältä aamulla, ja porukkaa on tällöin todella vähän.

Toinen mikä rasittaa on että painot jätetään tankoihin. Itse jopa välillä päädyn järjestelemään näitä painotelineitä että ei ole esim. 2.5kg ihan perällä, sitten 20kg, sitten 5kg, ja vaikka 15kg uloimpana. Mielestäni voisi purkaa ne painot kun lopettaa, ja jos viitsii niin pistää edes suunnilleen samanlaiset painot samaan "tappiin" telineessä.

Tänään salilla oli mukavaa, kun olin jo lopettelemassa treeniä ja viimisiä leukoja vetelin. Sitten tieytty ovesta astelee 165 cm helvetin kaunis vaalea pitkähiuksinen kaunotar, jonka erityisen kiinteksi muotoutuneet rinnat pursuavat (jos nyt voi sanoa) valkoisesta topista ulos. Sitten se astelee ihan viereen ja istahtaa vatsapenkille maaten jolloin sulot tulevat vielä paremmin esille. Kyllä siinä vaiheessa testotasot nousivat kattoon ja viiminen sarja meni loistavasti. Yritä siinä sitten kohdistaa katse johonki muualle, kun tähän henkilöön, joka on liian kaunis pantavaksi. Täysin virheetön, rehellisesti voin sanoa, että seksikkäin nainen jonka olen ikinä nähnyt. Ja itse olen kuitenkin henkilö, joka useimmiten kyllä valitettavasti priorisoi salia naisiin verrattuna. Huhu huh!
Tuo potuttaa siinä mielessä, että loppuvenyttelyt ym. meni reisille, mutta positiivista suurimmaksi osaksi.

Ja sitten itse aiheeseen. Eniten potuttaa tosiaan vanhemmat kaverit, jotka vetää kyykkyä tms. 10 minuutin tauoilla yhteensä jonkun tunnin verran ja puhuu helvetin paskaa koko tauon ajan ja sitten vetää sen yhden sarjan ja sama ruljanssi jatkuu. Sit ku menee kysymään ystävällisesti, et montako teet vielä, niin tyyppi mulkkaa ikävästi ja heittää aika mont viel.

Parhaita on ne hetket, ku tosiaan jotkut kokeneemat treenajat antaa vilpittömässä mielessä tekniikkaneuvoja ja muita ohjeita ja pientä smaltalkkia, ihan vieraitten ihmisten kanssa. Ei mitään kommentteja, et vittu sun tekniikka on perseestä vaan sanotaan et mikä on tekniikassa hyvää ja mikä taas vaatii parannusta. Ja toisaalta ystävälliset varmistajat, jotka tulee ilolla auttamaan ja ehkä kannustaakin viel. Ite kuulun kans noihin, et tykkään kun joku pyytää varmistamaan, eikä siit oo mitään vaivaa.

Nykyään aina joku laittaa painot ihan mihin sattuu. Ennen tätä ei ole tapahtunut mutta nyt aina ku meen salille nii painot on aivan toisissa tapeissa ku kuuluis.. Miten se voi olla niin vaikeeta tajuta että niille on vakiintunu tietyt paikat? Kyllähän sen jotenkuten ymmärtäs jos niitä painoja olis paljon mutta ku niitä kiekkoja on vaan kaks paria per paino niin onhan se vittumaista siirrellä paikasta toiseen niitä.

Pakko vastata vielä tähän ketjuun, vaikka ei tarkasti ottaen liity just kuntosalilla vaan näillä ryhmätunneilla käymiseen.. Eli potuttaa bodypumpissa tai -stepissä se kun joillain ihmisillä on tapana tulla aivan helvetin lähelle sen steppilaudan kanssa kompuroimaan, vaikka isossa salissa olis tilaa muuallakin!

Back
Ylös Bottom