Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Mikset kysy että voiko tehä välissä jos tarviit sitä vinopenkkikonetta? Saahan siinä istua jossei kukaan käytä. Mulle ei oo kukaan muistaakseni koskaan sanonu että "et voi tehä välissä, mä omin tän koneen ny!"..

Helpompi se on sanoa asiasta jos on sanottavaa kun avautua täälä jälkeenpäin :)

Ai kun mä luulin,että tämä palsta olisi juuri sitä varten,että voisi avautua (jos ei aiemmin kerennyt...):)

Eikö ne voi vaihtaa Radio Novaa, vaikka Iskelmäksi.
Paskempaa radiokanavaa ei ole, kuin Nova.
Kunnon saleilla rokkipauhaa, eikä Antti Tuisku istuta yhdessä puita.

:thumbs: sama juttu. Nova soi ja treenifiilis laskee..

ärsyttää myös nämä kokeneemman treenaajat jotka katsovat kuin halpaa makkaraa kun tekee jotain. olen todella aloittelija ja vaati todella paljon että uskalsin mennä penkkiä, kyykkyä ja mavea kokeilemaan ja painotkin sen mukaiset. Kaikkihan on aloittanut jostain ja tulisivat saatana sanomaan jos jotain tekee niin väärin että pitää naureskella. viälä mä näytän näille matso äijille et kyl muijastakin papua löytyy kunhan vähän aikaa reenailee.

ja anteeksi..itse olen "kyylännyt" mitä muut tekee, mutta vain sen takia että olen seurannut miten on tehnyt, jos vaikka voisin jotain opiksi ottaa eli ei siinä mielessä kiinnosta kuka tekee ja miten tekee.

No ottaa päähän ku pitää pitää välipäiviä :D

Kun näitä pakkiksen juttuja lukee, ja samaan aikaan kuuntelee jotain hyvää musiikkia, tulee sellainen treenifiilis, että nyt pitää päästä treenaamaan prkl!!!:puntti::puntti::puntti::puntti::david:

EN tiedä onko tämmöstä threadia ollu, mut jos niin ei kai pahitteeksi kysellä tuntoja uudelleen....

Mua ottaa eniten päähän se, että pukuhuoneessa monet käyttää näitä suihkuteltavia dödöjä ja kovan treenin jälkeen ois kiva tulla raikkaaseen pukuhuonetilaan. Tämä ongelma on varsinkin ruuhka-aikana.

Toinen ongelma on salilla soitettava musa. Välillä tulee hyvää rokkia, mutta se teknojumputus ei nosta fiilistä yhtään. Onneksi on oma soitin välillä mukana, mutta ei sitäkään korvilla voi kaikissa liikkeissä pitää.

Tuossapa nuo suurimmat ongelmat. Muutenhan kaikki onkin mennyt ihan mukavasti ja nauttimalla.

Ja niin... kolmas on varmaan se, että kaikki nauraa kummonen heikko kynis mä olen.... Koko sali raikaa, kun saavun paikalle. (oho heräsin, olikin unta...) Mutta missäs ne lihakset? :lol2:

En nyt tiiä Vituttaako..Mutta ehkäpä se että kaikkein vittumaisimmat liikkeet on yleensä parhaita :)

Neuvojat joilla ei ole asiasta mitään hajua.

Esim. tapahtui taannoin

"Hei kuule kaveri, sul on ok penkki mutta teet sitä väärin."
ai, mikäs siinä, pistääkö joku pahasti?
"Joo, sun selkä on ihan kaarella ja kyynärpäät ei pysy kaulan tasalla."
Siis hetkinen... (vaivaantunut), kun tuota selän kuuluu olla kaarella ja kyynärpäiden pitää kääntyä himpusti sisäänpäin.
"Eikä kuulu."
....
"Ei ota niin hyvin kuule, kokeileppas niin tuntuu paljon raskaammalta!"
Tässä vaiheessa tokaisin, että jos haluan että tuntuu raskaammalta, lisään limppua.

Toinen:
Olin kyykkyä tekemässä isoilla raudoilla (toistot 2-3), ja tarkoitus oli hakea voimaa enemmänkin tuonne keskivartaloon, puhuuko alan miehet nyt sitten tukilihaksistosta.

Paikalle saapuu wanha voimannostaja, ja sanoo, että ihan jees raudat sulla tossa kyykyssä, mutta kyllä toi sun tekniikkas aika paskalta näyttää.
Olin vaan että thanks for information.
Mutta mutta? Seuraavaksi näen kun tämä wanha vetää 20kg kovemmilla raudoilla, ja jalat sillä jäi helvetin pystyyn. Mikä vittu on että pitää tulla ensin sanomaan, ja sitten toteuttaa ite vielä huonommin?

Paikalle saapuu wanha voimannostaja, ja sanoo, että ihan jees raudat sulla tossa kyykyssä, mutta kyllä toi sun tekniikkas aika paskalta näyttää.
Olin vaan että thanks for information.
Mutta mutta? Seuraavaksi näen kun tämä wanha vetää 20kg kovemmilla raudoilla, ja jalat sillä jäi helvetin pystyyn. Mikä vittu on että pitää tulla ensin sanomaan, ja sitten toteuttaa ite vielä huonommin?
Aika perseestä. Tollasesta ei hyödy mitään. Jos kerta tulee huutelee pitäisi myös kertoa miten tehdä oikein. Sanotaan neuvomiseksi. Tota ylläolevaa joksikin muuksi.

Ja tuosta ekasta: saahan penkin tuntumaan raskaammalta vaikka laittamalla jalat selän taakse ja kädet ristiin..Huh aika tietäjää:D

Eniten ärsyttää yleensä nuoremmat, tosin itsekkin nuori mutta asiaan, osa nuorista klopeista saattaa kattoa jonkun sarjan jälkee nenänvartta pitkin, et katos millä painoilla tein ton, pari kertaa tullu mentyä, esim penkissä pudottaa maanpinnalle sanomalla et joo jätä vaa noi painot siihen ja heittää vähän lisää painoo ni loppunu se ylimielisyys kyllä :D

Itteä eniten ottaa päähän seuraavat asiat

1:otetaan jokin esim penkki käyttöön ja pidetään siinä sellainen juorukokous ja välillä pukataan pari kertaa aina silloin tällöin... Sit ku menee kysyy et voisko välillä käydä pukkailee siinä nii ne sanoo vaan meillä on tässä melko tiukka tahti treenissä ettet kerkee... Tässä porukassa mukana ns hyeenat..

2: jos joku haluaa kuunnella sitä kultaista 70-80 luvun kotimaista ikivihreä kokoelmaa tai lätkä matsia salin stereoista... Vaikka itsekin pidän lätkästä nii haluun kuitenki saada pikkusen fiiliksiä musiikin kautta

3: desperate housewifes jotka tulee salille täydessä tällissä haisten ihan järkyttävälle hyttysmyrkylle, näillä on myös tapana kokoontua poriseen jonkin laitteen ympärille

4: perseen kyttääjät: tämä kyseinen laji käy "treenailee" salilla, yleensä kamppeet viimeisen päälle ja pikkusen kalliimmat... Kulkee tukivyö päällä ja rannetuet käsissä ympäri salia ja ovat tekevinään jotain vaikka todellisuudessa se treeni on loppujen lopuksi kuntopyörän polkeminen 5min. Ja loppuaika sellaista edestakaisin kävelyä ja emäntien kyttäilyä

tässähän näitä jo tulikin mut lisääki ois en vaan jaksa alkaa luettelee enempää....

Tällä hetkellä sinne salille meneminen vituttaa. Kysyy motivatsuunia lähteä noilla pakkasilla kävelemään sinne päin.

Painojen jättäminen vituttaa. Näin tosin asiaan hienon ratkaisun: Yks pienempi kolli meni jalkaprässiä tekemään ja siihen oli jätetty 25kg kiekkoja härveli täyteen ja se joka ne jätti siihen oli penkkaamassa. No tää pienempi jannu kylmästi veti kiekko kerrallaan kiekot lattialle nii että rämisi ja jätti siihen ku alko prässään. Ei menny kovin kauaa niin penkkaaja körmy kävi keräämässä ne siitä lattialta!

Potuttaa ihmisten paska musiikkimaku::
poppi soi ja kovaa eikä radiosta tunnu löytyvän rock kanavaa täällä päin.
Mutta ei se mitään, mie sain uuden iPodin:: muahhahaaaa :)
ny nukkumaan, hyvää uutta vuotta!!

Ja minä kun luulin, että tänään saa treenata rauhassa kun kaikki muut makaavat kotona krapulassa. Sali oli ihan yhtä täynnä kuin normaalistikin. (yleensä tuo ei vituta mutta tänään asennoiduin väärin jo mennessä :p)

Ja minä kun luulin, että tänään saa treenata rauhassa kun kaikki muut makaavat kotona krapulassa. Sali oli ihan yhtä täynnä kuin normaalistikin. (yleensä tuo ei vituta mutta tänään asennoiduin väärin jo mennessä :p)

Sama täällä. Puolilta päivin menin ja ei pihassa näkynyt kun 1-2 pyörää, autoja ei yhtään. Mutta siellähän se rokki pauhas ja kymmenkunta treenaajaa työntouhussa. Ei varsinaisesti vituttanut, mutta yllätyin.

Back
Ylös Bottom