Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Tämä vituttaa itseänikin vaikka itse en ole kuin fädäri. Ei se ainakaan motivaatiota lisää.

Toinen mikä vituttaa niin ne wannabe treenaajat jotka vetää kuntopyörällä lehteä lukien sellaista kierros joka toinen sekuntti. Ja samat jotka menevät ohjatuille tunneille, istuvat siellä käytävällä lukien lehteä kun odottavat että alkaa tunti. Itse ainakin tekisin edes jotain hyvin kevyttä ennen vaikka ihan verenkierron vuoksi.

Saatanan saatana.

nusnus:Jollain saleilla (esim. Motivus) saattaa jollain treenarilla olla vain ohjattujen tuntien kortti. Tällöin ei saa mennä salin laitteisiin lämmittelemään

Lehdenluku prässissä pisti silmään viime treenikerralla

nusnus:Jollain saleilla (esim. Motivus) saattaa jollain treenarilla olla vain ohjattujen tuntien kortti. Tällöin ei saa mennä salin laitteisiin lämmittelemään

Lehdenluku prässissä pisti silmään viime treenikerralla

Joo ei elixiassa kai ole moisia (tietääkseni)

Itse treenaan Herttoniemen Activella ja muutama asia mikä ärsyttää-> Kyttääminen, välillä tekisi mieli kysyä sarjan jälkeen "monta toistoo tuli, ku itte menin laskuissa sekaisin" -> Laitteiden rikkominen ja varsinkin varastaminen! -> Pukuhuoneen oven auki jättäminen lähtiessä.

Tämä teksti siitä syystä, jos SINÄ treenaat myös samalla salilla ja tunnet tekeväsi edellämainittuja asioita, niin LOPETA. Kiitos.

Ehkä sillä oli menossa kiinteytyssarjat? :david:

Kuulin, että uusimpana innovaationa Davidin kyykkyräkkiin on tulossa lehdenlukuteline. ;)

Tekeekö miehet kans kinteytyssarjoja? Oli nimittäin mies kyseessä

Itse en tajua tällaisia ongelmia.. Ainoa missä tapauksessa tollanen voi tulla eteen tuntuisi olevan treenitapa, jossa lyödään aina maksimiraudat. Sillä tavalla alkaakin vituttamaan jos ei heti niin ainakin pian.

Jos tiedän syöneeni ja levänneeni tarpeeksi, niin se rautahan nousee, niin kuin oli suunniteltu.

En lyö maksimirautoja läheskään aina. Tykkään tehdä enemmän sarjoja kuin ykkösiä esimerkiksi penkissä, mutta ei se rauta aina vaan nouse suunnitellusti, vaikka kuinka on syönyt ja nukkunut.

En lyö maksimirautoja läheskään aina. Tykkään tehdä enemmän sarjoja kuin ykkösiä esimerkiksi penkissä, mutta ei se rauta aina vaan nouse suunnitellusti, vaikka kuinka on syönyt ja nukkunut.

Se riippuu myös siitä paljonko on suunnitellut painoja nostettavan :D Itse treenaan aika perustyyliin, "matalaa" progressiota käyttäen.

Tällä hetkellä 5x5sf, tosi vedon teen eri tavalla. Siinä on helppo tietää, että paljonko on noustava. Ei siis tarvitse lähteä itse arvioimaan mitään.

Se riippuu myös siitä paljonko on suunnitellut painoja nostettavan :D Itse treenaan aika perustyyliin, "matalaa" progressiota käyttäen.

Tällä hetkellä 5x5sf, tosi vedon teen eri tavalla. Siinä on helppo tietää, että paljonko on noustava. Ei siis tarvitse lähteä itse arvioimaan mitään.

Jooh, lähinnä tarkoitin niitä päiviä jolloin salilla olo tuntuu vastenmieliseltä, voimaton olo jne, vaikka on tehny kaiken treeniä silmällä pitäen.:piis:

Jooh, lähinnä tarkoitin niitä päiviä jolloin salilla olo tuntuu vastenmieliseltä, voimaton olo jne, vaikka on tehny kaiken treeniä silmällä pitäen.:piis:
Eiköhän tuollaiseenkin joku syy ole. Se edellinen päivä/edeltävät päivätkin kun vaikuttavat.

Tänää salilla huomasin, kun joku miesvalmentaja treenaili muutamia about 16v tyttöjä jalkaprässin luona. Valmentaja laitto 150kg edestä levypainoja prässiin (+prässin oma paino n. 50kg) ja käski semmosen 50-60kg painavan tytön tekemään siinä liikkeen käyttäen vain yhtä jalkaa. Valmentaja oli muka "varmistamassa" sitä liikettä, mut eihä se saatana mitää osannu varmistaa ja kohta ne painot tuli aika ryminällä alas. Onneks siin vieres oli muita tyttöjä, jotka sit riens apuun työntämään sen prässin takasi paikoilleen.

Mitähä vittua tommosten idioottivalmentajien päässä oikein liikkuu? Antaisin kenkää samantien ko. valmentajalle vaikka tytölle ei nyt mitään käynykkää. Teki mieli mennä lyömään sitä jätkää levypainolla naamariin, mutta päätin purkaa vihani vatsalihasliikkeisiin. Vituttaa vieläki.

Tänää salilla huomasin, kun joku miesvalmentaja treenaili muutamia about 16v tyttöjä jalkaprässin luona. Valmentaja laitto 150kg edestä levypainoja prässiin (+prässin oma paino n. 50kg) ja käski semmosen 50-60kg painavan tytön tekemään siinä liikkeen käyttäen vain yhtä jalkaa. Valmentaja oli muka "varmistamassa" sitä liikettä, mut eihä se saatana mitää osannu varmistaa ja kohta ne painot tuli aika ryminällä alas. Onneks siin vieres oli muita tyttöjä, jotka sit riens apuun työntämään sen prässin takasi paikoilleen.

Mitähä vittua tommosten idioottivalmentajien päässä oikein liikkuu? Antaisin kenkää samantien ko. valmentajalle vaikka tytölle ei nyt mitään käynykkää. Teki mieli mennä lyömään sitä jätkää levypainolla naamariin, mutta päätin purkaa vihani vatsalihasliikkeisiin. Vituttaa vieläki.
Suosittelisin ihan selvittämään kuka kyseinen valmentaja oli ja ilmoittamaan seuran johtohenkilöille, tollasessa ei oo mitään hauskaa.

on-topic. Ei kulje niin ei kulje, sekös vituttaa.

Näin kävi

- menet salille, no minä kotisalille, mutta kuitenkin
- kaikki tuntuu olevan ihan normikunnossa, fysiikka ja mieliala
- tiedät täsmälleen, mitä pitäisi tehdä
- et saa yhtään mitään tehtyä, ei yhden yhtä sarjaa - EI MITÄÄN
- kuuntelet radiota tai katselet telkkua tai teet jotain vastaavaa oheistoimintaa muutaman hetken
- lähdet pois, ihmettelet mitä oikein tapahtui

Ankara vitutus ja vielä ankarampi hämmennys. Liekö kukaan kokenut vastaavaa?

se että on VITTU kipeä koko ajan. no olinkin kolme viikkoa ilman nuhaa kippis sille.

Mikäs siin alapääs niin koskee...:hyvä:

Noh mutta samaa paskaa kyllä täälläkin! Ei tajua kuinka voi pieni nuha jatkua ja jatkua...3 viikon täyslepo jo oli alla ja hetken kerkesi tekemään normaalisti edes jotain ja taas nuhantynkää...paskaa kaiken kaikkiaa! :itku: rupee huumori loppumaan varsinkin kun oli selvät tavoitteet jouluun mennessä.

Ja samat jotka menevät ohjatuille tunneille, istuvat siellä käytävällä lukien lehteä kun odottavat että alkaa tunti. Itse ainakin tekisin edes jotain hyvin kevyttä ennen vaikka ihan verenkierron vuoksi.

Naureskelen itsekin tuolle joka päivä (kun se näyttää tapahtuvan joka päivä..). Niinköhän kukaan oikeasti edes "kyttää" että käyttääkö ne nököttäjät siellä muutamaa laitetta ennenkuin aloittavat ne junppansa?!

Back
Ylös Bottom