Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Nyt kyllä kieltämättä kyrsii että joku fiksu on varastanut salilta
kaksi kappaletta 2,5kilon kiekkoja sekä yhden 1,1kilon kiekon :wall: Ja kun ne sattuvat
vielä olemaan ainoat noista pienimmistä kiekoista..

Nyt kyllä kieltämättä kyrsii että joku fiksu on varastanut salilta
kaksi kappaletta 2,5kilon kiekkoja sekä yhden 1,1kilon kiekon :wall: Ja kun ne sattuvat
vielä olemaan ainoat noista pienimmistä kiekoista..

Tuo tuntuu olevan yleinen ongelma saleilla. Täälläkin on salilla kai 3 kpl 2.5kg levyjä, 2 kpl 1.25kg levyjä. Luonnollisesti noita ei meinaa ikinä löytää.

Ärsyttää hemmetin saliflirttailijat. Kuka vittu flirttailee salilla, kun se sali on keksitty mun mielestä ainakin kovaan fyysiseen harjoitteluun ???

Jos ei voi naista saada salin ulkopuolella niin on kai joku ongelma?

Sen lisäksi salilla ärsyttää, kun joku käskee tekemään sitä sun tätä.

Ärsyttää hemmetin saliflirttailijat. Kuka vittu flirttailee salilla, kun se sali on keksitty mun mielestä ainakin kovaan fyysiseen harjoitteluun ???

Jos ei voi naista saada salin ulkopuolella niin on kai joku ongelma?

Koska ihmiset voivat tavata toisensa vain baarissa....? Ei tuossa mielestäni mitään vikaa ole, jos kumpikaan osapuoli ei pahastu tilanteesta. Salilla käyminenkin on sosiaalinen tapahtuma ja suurin osa ajasta menee kuitenkin johonkin muuhun kuin treenaamiseen niin miksei sitä voisi käyttää hyväkseen ja tutustua toisiin salillakävijöihin?

Ei itse salilla käynnissä varsinaisesti ärsytä mikään, mutta kun tulet kotiin ja syöt iltapäiväruoan treenien jälkeen niin johan alkaa vähän ajan kuluttua väsyttämään, siis yleensä lähes aina.

Sitten on saleilla niitä jotka näyttää tulleen vain juttelemaan sinne, tekevät muutamia hassuja sarjoja välissä ja tuskin edes hiki nousee pintaan, sitten pölötys jatkuu taas. Ite meen salille treenaamista varten ja yleensä ne meneekin kovalla volyymillä ei niistä muuten mitään irti saa. Kaippa jotkut pitää salia sitten "juttelupaikkana".

Ei itse salilla käynnissä varsinaisesti ärsytä mikään, mutta kun tulet kotiin ja syöt iltapäiväruoan treenien jälkeen niin johan alkaa vähän ajan kuluttua väsyttämään, siis yleensä lähes aina.

Sitten on saleilla niitä jotka näyttää tulleen vain juttelemaan sinne, tekevät muutamia hassuja sarjoja välissä ja tuskin edes hiki nousee pintaan, sitten pölötys jatkuu taas. Ite meen salille treenaamista varten ja yleensä ne meneekin kovalla volyymillä ei niistä muuten mitään irti saa. Kaippa jotkut pitää salia sitten "juttelupaikkana".

Mikä sen mukavempaa kun sarjojen välillä olla jutulla ??

Mikä sen mukavempaa kun sarjojen välillä olla jutulla ??

Samaa mieltä. Hyvin usein tulee sarjojen välillä vaihettua muutama sana jonkun kanssa. Ei tarvi olla tuttukaan :D ....ja kun muistaa joskus tehdä aerobistakin niin lyhyidenkin palautusten aikana ehtii jutustamaan, kun ei tarvi puuskuttaa keuhkojaan pihalle ;)

Ja eipä salilla käynnissä oikein mikään potuta. Välillä vain kauhistuttaa salilla kulunut aika, vaikka vain ihan kuukausitasollakin ajateltuna.

No, iteppähän läksin :)

ku oikeen intoa puhkuen menee salille ja on aivan varma et nyt tää liike menee täydellisesti ja sitte ei saakkaa sitä tuntumaa niin hyvin ku kuvittelee ja ei sitte oo ihan varma et meneekö liike kumminki oikein vai onko tekniikka päin v***** :(

ku oikeen intoa puhkuen menee salille ja on aivan varma et nyt tää liike menee täydellisesti ja sitte ei saakkaa sitä tuntumaa niin hyvin ku kuvittelee ja ei sitte oo ihan varma et meneekö liike kumminki oikein vai onko tekniikka päin v***** :(

Tää on kyl helvetin ärsyttävää. Edellisenä päivänä tankannu hyvin, nukkunu hyvin miettien seuraavan kerran reeniä, sitten salilla pääsee kiinni tankoon, niin ei vaan perkele liiku mihinkään :D Tämmösinä päivinä tarvii sitä sisua, että jaksaa vetää koko reenin läpi .

Tää on kyl helvetin ärsyttävää. Edellisenä päivänä tankannu hyvin, nukkunu hyvin miettien seuraavan kerran reeniä, sitten salilla pääsee kiinni tankoon, niin ei vaan perkele liiku mihinkään :D Tämmösinä päivinä tarvii sitä sisua, että jaksaa vetää koko reenin läpi .

Itse en tajua tällaisia ongelmia.. Ainoa missä tapauksessa tollanen voi tulla eteen tuntuisi olevan treenitapa, jossa lyödään aina maksimiraudat. Sillä tavalla alkaakin vituttamaan jos ei heti niin ainakin pian.

Jos tiedän syöneeni ja levänneeni tarpeeksi, niin se rautahan nousee, niin kuin oli suunniteltu.

Välillä tuntuu siltä, et mitä paremmin on valmistautunut, sitä huonommin treeni menee. No sanoin vähän jyrkästi, mut itestäni tuntuu tolta tosi usein.
Ja jottei mene :offtopic:-puolelle, niin... Se mikä ottaa päähän, on joidenkin ihmisten piittaamattomuus muita kohtaan. Jos olen itse kyykkäämässä, sitä t-tankosoutua on ihan pakko tulla tekemään siihen metrin päähän, ja nimenomaan taakse. Ja vaikka tilaa on melko runsaasti, niin ei voi siirtyä pyynnöistä huolimatta. Olenkin muutaman kerran sitten ihan itse siirtänyt ne kamat siitä riittävän kauas, kun ei ole huvittanut mahdollisesti kompastua siihen tankoon toistasataa kiloa niskassa. Huhhuh, sainpas avauduttua, mutta tämä em. tyyppinen tilanne on nyt käynyt jo yllättävän monta kertaa.:curs:

Välillä tuntuu siltä, et mitä paremmin on valmistautunut, sitä huonommin treeni menee. No sanoin vähän jyrkästi, mut itestäni tuntuu tolta tosi usein.
Ja jottei mene :offtopic:-puolelle, niin... Se mikä ottaa päähän, on joidenkin ihmisten piittaamattomuus muita kohtaan. Jos olen itse kyykkäämässä, sitä t-tankosoutua on ihan pakko tulla tekemään siihen metrin päähän, ja nimenomaan taakse. Ja vaikka tilaa on melko runsaasti, niin ei voi siirtyä pyynnöistä huolimatta. Olenkin muutaman kerran sitten ihan itse siirtänyt ne kamat siitä riittävän kauas, kun ei ole huvittanut mahdollisesti kompastua siihen tankoon toistasataa kiloa niskassa. Huhhuh, sainpas avauduttua, mutta tämä em. tyyppinen tilanne on nyt käynyt jo yllättävän monta kertaa.:curs:

Liian hyvä perse?

Alkaa taas nää kaupalliset salit ottamaan nuppiin. Sieltä mm. näyttää löytyvän noita pufftanktopnokkapystyssä kulkevia "podareita" .. huhhuh ..

Alkaa taas nää kaupalliset salit ottamaan nuppiin. Sieltä mm. näyttää löytyvän noita pufftanktopnokkapystyssä kulkevia "podareita" .. huhhuh ..

Tämä vituttaa itseänikin vaikka itse en ole kuin fädäri. Ei se ainakaan motivaatiota lisää.

Toinen mikä vituttaa niin ne wannabe treenaajat jotka vetää kuntopyörällä lehteä lukien sellaista kierros joka toinen sekuntti. Ja samat jotka menevät ohjatuille tunneille, istuvat siellä käytävällä lukien lehteä kun odottavat että alkaa tunti. Itse ainakin tekisin edes jotain hyvin kevyttä ennen vaikka ihan verenkierron vuoksi.

Saatanan saatana.

Back
Ylös Bottom