Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Eniten ärsyttää salilla mua nämä asiat:
kaikki "rouvat" jotka tulee sinne ja puhuu vaan ja itte meinaa tukehtua niiden hajuvesiin,
painojen tiputtelu, koska kaikki kaverit on kovaa ku on käyny salilla 1 kuukauden (itte oon nostellu kotona painoja pari vuotta ja sitte käyny salilla joku 3-4 kuukautta)ja menee
siä ja heittää käsipainot maahan ja kävelee sinne painojen luo ja ottaa painot tekee sarjan ja sitte tiputtaa käsipainot ja nostaa ne ja vie takasi ETTÄ EI VOI LASKEA!,
aina välillä on maassa semmonen 6 paria käsipainoja,
kyykkyä tangolla ei voi tehä koska tämän monitoimitalon alakerrassa on kyykkyteline ja yläkerrassa ei ja siellä (alakerrassa) on kunnon painot ja alustat et voi tehä pystypunnerrusta ja tiputtaa vaikka 200kg painoa ni lattia kestää TIETYSTI SE ALAKERTA ON KIINNI JA SINNE EI KÄY POLETTI KOSKA OVESSA EI OLE SITÄ TUNNISTINTA JA SYY MIKSI SE ON KIINNI: ETTEI PIKKULAPSET TAI MUUT NUORET MENE PELLEILEMÄÄN!,
jätetään painot aina tankoihin.

a) vituttaa kun yks jätkä haisee röökille ja sit se vielä piereskelee sillee että ei saa happee 5m säteellä b)"pyramidi-kyykkääjät" eli otetaan 45-50kg:lla 59 sarjaa hyvää huomenta pyyhe niskassa
c)niille jotka huutaa jo lämmittely painoissa

kiitos ja anteeksi

Kyllä se on kun odottaa että laardi lähtee, ei malta pelkästään laihduttaa vaan tekee mieli käyttää aikaa rautoihin.

NYT VITUTTAA!
Täälläpäin suljetaan pukuhuoneet ku on kouluaika päättyny alkaa maanantaista!
SYY: ilkivalta!!!!!!!!!

Eniten täl hetkel harmittaa sairastelu. TOki myös se että sali on kiinni, muutto käsillä.
Toivottavasti nytten sitten ostavat jotain hyödyllistäkin sinne.

Se kun vässykät tulee sinne istumaan ja olemaan tiellä kun sonni puskee rautaa. Se että töllistellään silmät tapillaan kun pidän ääntä treenatessa,hyi vittu,ton takia mulla on oma sali.

Kun leukoja vetäessä lisäpainovyö, tai siis oikeastaan se ketju menee tuhannen kehvelin päreiksi. Tämä aloittaa ketjureaktion, jonka seurauksena tullaan alas ja loukataan kaikki mahdolliset paikat pussin kohottajasta lähtien.

Painojen heittelyyn otan kantaa, koska itsekin "tiputan" käsipainopenkissä painot aina lattialle. Mutta sitä ennen lasken kädet sivuille niin pitkälle kun nyt hyvin menee ja ehkä alle 30 cm päästä lattiasta avaan nyrkit ja painot tippuu. Toki kolahtaa, mutta en ainakaan ite jaksa heilauttaa itseäni pystyyn enää sarjan jälkeen. Eri asia tollaset 30 kg:n painot, mutta kun lähdetään 45 kg:sta ylöspäin niin suotakoon tuo tiputtaminen. Äijät tekee tyyliin 60 kg:n punteilla punnerrusta ja varmasti tiputtaa lattiaan. Mee siihen sitten sanoo, että älä heittele kun mua vituttaa se ääni.

meillä on sali auki ihan vitun ihmeellisesti tyyliin ma-la 8-15 ja 18-21 su 15-18 ja aivainta eivät anna koska olen valkoinen suomalainen eli ulkomaalainen! vitun rasistit! (sijainti norja)

Back
Ylös Bottom