Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

eniten mua raastaa se musiikki mitä salilla soitetaan. Soi jtn Lauri Tähkää, ja se ei kyllä paljoa innosta. Niin ja tämä sali on maunulan punttis.

PS. Tämä oli ensimmäinen viestini

Sano jorkille, et hoitaa kunnon kanavat sinne radioon.
Eiköhä se siitä sit

Vitsi samalla salilla käynyt jo yli 3 vuotta 3-4 kertaa viikossa, mutta nyt ei kyllä tuntomerkkeihin sopivaa kaveria tule mieleen. Muutama hikinen kaveri tuolla käy ja silloin ei tee mieli olla vieressä...

Vähän vähemmän aikaa siellä käynyt, enkä myöskään oo samaa jamppaa nähny...

Eniten Olariumissa vituttaa ne PASKAN HAJUSET TEINIT!!!

Vittu ne menee siihen venyttelypaikalle juttelemaan keskenään ja piereskelee niin helvetisti.
Tossa yhtenä päivänä tein siinä vatsoja vieressä, kun joku päästi pienen leijan, niin meinas ryynit lentää...

Toisekseen varmaan muutkin huomannu siellä, että viimesen kuukauden tai parin aikana on ruvennu painot olemaan ihan vitun sekasin ja joka tangossa/laitteessa on AINA läjä levyjä.
Viime viikolla järjestelin pari painotelinettä kondikseen, niin meni ehkä 30 sekuntia, kun joku oli taas lätkiny vitoset, kympit ja kakskymppiset sekalaisessa järjestyksessä samaan tappiin...

Jep muistan kans tommosen haisevan kaverin olariumista, riittää kun käveli jostain 5m päästä kauhee lemupilvi perässä. :D

2kk päästä (onneks) pääsee vasta tuotakin kaveria näkemään kun täältä intistä vapautuu, porukalla tapana jättää melkeen aina painot paikalleen täällä...

Voi v#ttu ku muo ärsyttää teidän kaltaset ihmiset,
ootte varmaan jotain teini kyniksii :evil: , ku pitää täällä
valittaa jostain joka haisee.
Ja vielä antaa helpot tuntomerkit ja jopa mistä
jonkun voi löytää.
Kusipäisyyttä isolla k:lla, imo

Käyttäytykää kuin miehet, ja sanokaa asia suoraan!!1
ni ehkä kaveri älyy ostaa uudet treeni kengät ja vaatteet.
:david:

Käyttäytykää kuin miehet, ja sanokaa asia suoraan!!1
ni ehkä kaveri älyy ostaa uudet treeni kengät ja vaatteet.
:david:

Ehkä ne tykkää siitä oikeesti, mut ei se sitä faktaa poista et sellasesta olis kiva silti naureskella täällä.

Meidän salilla on nyt viimestään alkanut tila loppumaan ihan vitusti. Ihan turhia kivikautisia laitteita raijataan pääsaliin vaikka ne pitäis heittää hutinhelvettiin. Tajuttoman vaikeeta liikkuminenkin edes, käsittämätöntä paskaa. Luojan kiitos en joudu käymään ruuhka-aikoihin, kiva kuvitella millaista sillon olisi, kun yksinkään mahdu kulkemaan... :rolleyes:

Painot on edelleen ties missä, jotain organisoitua palauttelua harjoitellaan näiden leijakaljujen osalta mut eilenkin runkkupenkkaajat ja mavettajat jätti säälittävät painonsa tankoon ja lähti peiliposeiden kautta kotiin kädelle.

Noi kyl vituttaa, kun jotkut joskus jättää noita painoja laitteisiin, ni ei tiä edes onko ne jollekkin varattu niin joutuu kyseleen, et ooks sää tässä. :D Sit joutuu niitä ottaan sieltä pois. Myös joskus oli kässärit suurin osa lattioilla, katoin et mitä helvettiä tääl on tapahtunut, kun kaiki lattioil melki. Sitten kanssa nekin naurattaa ja samal kyl vituttaakin mua, kun jotku teki taljoissa jotain niin aina kun toisto tehty, ni kilauttaa tuon painopakan pohjille, ni hirvee metakka. :D

Kun menee rentouttavaan saunaan ja pesee sen jälkeen suihkussa kaiken lian ja paskan pois. Sit kävelet pukukopille ja huomaat, ettei mukana oo puhtaita alusvaatteita.

Vituttaa kun omalla salilla käy parikin sellaista tyyppiä jotka ovat vetäneet varmaan koko vuoden samoilla verkkareilla niitä kertaakaan pesemättä. Jo ovelta kun näkee että se vitun sissijuusto on taas sielä heilumassa verkkareissaan niin rupeaa vituttamaan. Varsinkin toinen kavereista haisee ihan oksennukselta ja löyhkä leviää noin 4m säteelle kaverista. Kyllähän sielä vähän hiki saa haista ja haiseekin mutta kun kaverilla on ihan selkeästi aina samat kuteet ja haju on aivan järkyttävä. En tiedä kehtaisiko sitä joku päivä mennä ihan reilusti sanomaan et nyt jumalauta ne kuteet roskiin ja sittariin ostaan uudet verkkarit ja pyykinpesuainetta.
Siis voi helvetti sentään! Mikä siinä on vaikeeta laittaa reeni kuteita pesuun vaikka kerran viikkoon? Siis en tosiaan voi ymmärtää tollasta vitun apinointia, ei oo kaverilla varmaan käyny mielessä, että kaikki ei varmaan rakasta paskan hajua samalla lailla, kun hän itse. Sanon vaan enään, et hyi vittu!!:urjo:

Tällä hetkellä ärsyttää suunnattomasti, jos olen henkisesti aamusta asti valmistautunut, että tänään teen inhokkiliikettäni eli etukyykkyä ja sitten kun saavun salille ja olen tehnyt huolellisesti kaikki alkujunpat, on kummatkin kyykkypaikat varattu. Ja niin vielä että niissä veivataan samalla kyykyt, kulmasoudut ja hauiskäännöt eli en viitsi odottaa paikan vapautumista. Enkä viitsi tehdä välissä kun olis niin kova painojen vaihtaminen koko ajan.

Täällä on moni sanonut samaa, mutta myös mua ketuttaa kun salilla jossä käyn ihmiset jättää harvinaisen usein painot laitteisiin. Mikä siinä voi olla niin vaikeeta ottaa ne pois?

Kolmas mikä ärsyttää on ulkomaalaistaustaiset kaverit jotka treenaavat vain rintaa ja haukkaa, käyttävät paitoja jotka roikkuvat niin alas että rintakarvat pörhöttävät näkyvillä ja tuijottavat ihan avoimesti. Oli yksikin päivä kiusallista tehdä prässiä kun mun lisäksi salilla oli ainoastaan tällainen tummahipiäinen mies ja istui n. metrin päässä musta ja toljotteli jokaisen sarjani. :(

Itseäni ei oikeastaan mikään muu potuta salilla käymisessä kuin lämmittelysarjojen tekeminen.ei vain yhtään jaksa innostua niihin,mut ei niitä poiskaan viitti jättää..

Ärsyttää suunnattomasti se että täällä vingutaan jos joku hiukan haisee hielle tai hiukan hikoilee enempi salilla mitä vittua siitä?(Tietty tällä hajulla on rajansa) Mun mielestä salilla kuuluu hikoilla ja haista hiukan :rock: enemmän mua vituttaa nä hajuvesi hintit salilla ku saa ees hengitettyä "raitista" ilmaa sarjojen välillä.

Salilla vituttaa se että kesken sarjan joku alkaa selittämään omiaan ja kyselemään jotain vammasta (esim kerran yks kaveri kysy että tiedätkö et paljon suomessa maksaa lääkärin koulutus :dance2: ), myös ne jotka esim kun teet penkkiä käsipainoilla niin niiden on pakko hyppiä ja kävellä siinä vieressä ettei vahingossakaan saa tehtyä sarjaa kunnolla kun kokoajan pitää varoa niitä ja painoja ei voi sarjan lopussa tiputtaa alas kun sitte ne on niiden varpailla.

Yleinen kyräily ja kyttääminen. Esim. ei voida tervehtiä normaalisti, vaikka ollaan käyty samaan aikaan salilla vuosien ajan, useita kertoja viikossa. En minäkään sinne mitään seuraa mene hakemaan, mutta varmaan voi silti käyttäytyä kuin aikuiset ihmiset. Joka viikkoiseksi ongelmaksi on muodostunut rive ja tempaus-päivä. Voi luoja sitä Hilkka-tätien ja rantapoikien paheksunnan määrää kun vähän kolisee. Itseäni en ajatellut kuitenkaan rikkoa tällaisten "säädyllisesti" treenaavien mielenrauhan säilyttämiseksi.

Potuttaa se että käsipainot tippuu penkatessa rinnalle kun ei jaksa loppuun asti :( Muita varmaan ärsyttää se kun heittelen käsipainot penkkisarjan lopuksi lattialle kun viimeiset toistot meinaavat tappaa :o

Mulla kanssa tuossa kässäripenkissä ainakin viimesellä sarjalla, kun ottaa ihan loppuun asti, niin ne on pakko tiputtaa maahan. Eikä siinä mun mielestä tarvii mitään hävetä, pääasia ettei se painojen heittely oo mikään itsetarkotus ja ettei siitä tee mitään numeroa. Eli ei esim. murise kovaan ääneen kun kolisee.

itse en tiputtele painoja kp penkissä. painot rinnan päälle jalat koukkuun ja vauhdilla ylös. mutta olenkin heikko ja käytän vain pieniä käsipainoja.. Axen liikakäyttö potuttaa kun ei saa pukkarissa hengitettyä. Ja tosiaan tuosta treenivaatteiden pesusta. itselläni kolmet housut ja kolme paitaa ja kaikkia käytän yhden treenin sit kolmantena päivänä pesen kaikki. Itselläni ainakin hikoilu sitä luokkaa ettei vois kuvitellakaan et 2 kertaa pitäis samoja kuteita. Ja salilla saa haista, mutta jos kaveri haisee jo pukuhuoneesta kävellessä ennen hikoilua on jokin pahasti vialla..

edit. ja ihmiset jotka lisää pukuhuoneessa axea ennen treeniä... ihan v*tun oikeasti, mielummin hiki kuin se. Ja kun yhdistelmä on paskainen kainalo+axe+likaiset vaatteet niin on oksu valmis.

Mulla kanssa tuossa kässäripenkissä ainakin viimesellä sarjalla, kun ottaa ihan loppuun asti, niin ne on pakko tiputtaa maahan. Eikä siinä mun mielestä tarvii mitään hävetä, pääasia ettei se painojen heittely oo mikään itsetarkotus ja ettei siitä tee mitään numeroa. Eli ei esim. murise kovaan ääneen kun kolisee.

Itseltä pääsee aina se perinteinen "helvetti" tai "vittu" kun joutuu heittämään painot. Caps locki päällä jos painot tippuu jo rinnalle :whip:

Back
Ylös Bottom