Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Ei varsinaisesti vituta, mutta ei kaukaa hakenut. Pidin aina tarinaa hauiskäännöistä räkkissä isojen poikien myyttinä kunnes... Pari pv sit, kiekon- tai säbänpelaajan näkösii kavereit vääns räkissä hauista ihan pokkana:D Onneks on kaks räkkii niin ei joutunut odottamaan.
itse joskus teen hauiskäännön powerräkissä mikäli se on vapaana ja tanko on sopivasti, jos on tarkotus tehdä vain pari nopeeta sarjaa. ei jaksa alkaa kulmatankoon kasailemaan painoja, ja "mun" salillani käsipaino/kulmatankoalue on aina täynnä, ja powerräkit useammin vapaana.

on-topic, potuttaa kun ihmiset eivät käytä pukuhuoneessa kaappeja, yritä siinä sitten mahtua pukemaan vaatteita kun penkit on täynnä pyöräilykypäröitä yms paskaa :D

Vituttaa kun pierettää. Lievästä laktoosi-intoleranssista kärsin eikä aina muista pillereitä ottaa kun tuota rahkaa yms. popsii.

Jumalauta sitä tuskaa esim. mavessa kun hirveetä pyrstöyskää puskee ja sali täynnä porukkaa :dance:

Tällaisessa tilanteessa reippaasti vaan pamautat paskat housuun kuten itse olen kahdesti 13 vuotisen urani aikana tehnyt. Ei se niin vakavaa ole :anssi:

Henkilöt jotka laittavat jotain deathmetallia aivan täysille että saa treeniin lisää agressiota. Ihmettelen tätä suuresti koska itse en kuule tai edes muista mitään suorituksesta joka onnistuu täysin nappiin.

Tää olikin senverta lyhyt ketju että pistän vielä pari vitutuksen aihetta omien kokemusten perusteella.

1) Nykyisen salin yhteydessä on jos jonkinmoista budotouhua ja salin pukuhuoneessa ravaa näitä
valkopukuisia aivan solkenaan. Tässähän ei itsessään ole mitään vikaa, mutta joillakin
janttereilla on tapana pestä jalkansa lavuaarissa ennen treenejä, vaikka noin puolen
metrin päässä on täysin toimiva suihku. Kiva mennä ottamaan samasta lavuaarista
vettä pulloon, kun on ensin katsonut kun toinen liottaa siinä känsäisiä varpaitaan.

2) Musiikkipoliisit. Yleensä joku vanhempi naiseläjä, joka ei ole salietiketistä kuullutkaan.
Asiahan on niin, että se joka ensinnä salille tulee, saa päättää mitä musiikkia siellä kuunnellaan.
Radiokanavaa tai levyä EI mennä vaihtamaan kysymättä. Eräänkin kerran on meinannut (kevyemmät)
käsipainot lennellä, kun olet tyhjälle salille tullessasi laittanut vähän hevijä soimaan, kunnes
joku mamma käy täräyttämässä Novan soimaan ja kuolonmetalli vaihtuu Mambaan kesken sarjan. Jos
se Mamba soi salille tullessa ja joku sitä kuuntelee, en minäkään käy sitä kanavaa vaihtamassa kysymättä.

3) Nykyisellä salilla ei onneks ole näitä ylätalja-reidenlähentäjä -tyyppejä, jotka tulee
salille eksyneen näkösenä, ottaa jonkun harjanvarren jolla huidotaan pari minuuttia
ja sen jälkeen tehdään joko a) 40min ylätaljaa b) reiden lähentäjiä/loitontajia c) jotain itse
keksittyjä lihaskuntoharjotteita. Sarjojen välissä luetaan tietysti lehtiä tai puhutaan puhelimessa.

4) Entisellä salilla oli eräs jamppa, joka sai aina sarven kasvamaan otsaan jos sattui tyypin kanssa
samaan aikaan salille. Kaverilla oli myös hurjimmat liikkeet ikinä, esimerkkinä hauiskäännön ja pystypunnerruksen yhdistäminen, sarjapituus noin 30 toistoa jonka jälkeen mies ryllistää
hirveää munaravia scottipenkkiin jossa tekee vielä 20 toiston sarjan hauberia. Myöhemmin kaveri otti repertuaariin ranskalaisen punnerruksen, jossa sarjat oli vähintään yhtä pitkiä. Kun voimat loppui, kaveri laski pään yli tangon lattialle ja piti siitä kiinni sen aikaa kunnes sai puserrettua taas muutaman toiston. Tämä vaatii ainakin minun nähdäkseni lähes yli-inhimillistä notkeutta, itse en ainakaan pysty laskemaan tankoa lattiaan jos makaan selälläni penkillä :eek: Eniten tässä kaverissa vitutti se, että tyyppi varasi aina vähintään 2-3 laitetta samaan aikaan ja ravasi niiden väliä, tyyliin vinopenkki-scott-ylätalja ja taas alusta.

Helpotti.

Aika vähän oikeestaan vituttaa nykyisellä salilla. Suurin vitutus iskee jos on vähän enemmän porukkaa kuin yleensä ja treeni venyy, mutta sekin on nyt vaan voivoi-tilanne.

Enemmänkin nauratti todella paljon, varsinkin, kun sinne tuli joku alle 20v jamppa treenaamaan ns. täysiä. Jotain hausikäännön näkösiä liikkeitä se siinä teki ja meni peilin eteen pullistelemaan hauberia :D Joutu ihan kattomaan onko jätkä ihan tosissaan. Tietysti sekään ei riittänyt vaan jokaisen sarjan jälkeen, oli liike mikä vain, piti mennä peilin eteen pullistelemaan hauiksia :D Ja tietty hiton vakavat ilmeet naamalla.

Henkilöt jotka laittavat jotain deathmetallia aivan täysille että saa treeniin lisää agressiota. Ihmettelen tätä suuresti koska itse en kuule tai edes muista mitään suorituksesta joka onnistuu täysin nappiin.

Kyllä se "agressiivinen" musiikki auttaa psyykkaamaan itsensä repäsevään sarjaan nimim. indrustial metallia koko treenin läpi luukuttava urpo

Itse kun käyn pääosin aamuisin salilla, käyvät nuo mummelit eniten hermoille. Yleensä vääntävät esim. alataljaa ja vastaavia oman aikansa ja jäävät laitteisiin lepäilemään ja keskustelemaan muiden mummojen kanssa. Muuten ei mikään vituta aamuisin - iltaisin väenpaljous toki tuppaa olemaan aika tuskastuttavaa...

Tällaisessa tilanteessa reippaasti vaan pamautat paskat housuun kuten itse olen kahdesti 13 vuotisen urani aikana tehnyt. Ei se niin vakavaa ole :anssi:

Putosin, ja pahasti! :lol2: Eikös ne höpinät voi mennä päästämään vaikka salin vessaan? Ketäpä siellä kiinnostaa jos perä vähän pörisee. Ei tarvitse housuun laskea varren kera.:kippis1:

Maastaveto Sattuu sormiin, päähän ja niskaan. Sekä nään tähtiä

Kulmasoutu Tuntuu vaan epämiellyttävältä

Kohautukset Tuntuu vaan epämielyttävältä

Palkkari:urjo:

Se että treenaan kylmässä autotallissa

No nyt löytyy todella hyvä esimerkki. Pääsin salille, rock soimaan ja lämmittelemään. Eiköhän sinne tule joku 45v muija ja laita radiota VOICELLE.

Tee nyt siinä jotain kun taustalla soi Antti Tuiskun Juuret. Ei näin.

-muijat
-radionkuuntelijat
-salille juttelemaan kavereitten kanssa tulevat heput
-"kakarat", jotka tulee "isin käskystä" salille, ja vain riehuu siellä (puntit kaikkialla, evästahroja ja roskaa ympäri salia...)
-pojat, jokka tulee treenaamaan vain sillä motiivilla että näyttäs muitten silmissä ihailtavilta

no eikö kaikki treenaa pillun toivossa:wtf:

saattaa treenata (ei kuitenkaan muijat:lol2:) mutta ei se saa olla ainut motiivi, sellaset joille se ainut motiivi, käyttäytyy vitun ärsyttävästi salilla. niille tekis mieli antaa kenkää persuksiin ja sanoo että saatte te sitä ilmankin ku ootte niin persaukisia pääkopastanne...

saattaa treenata (ei kuitenkaan muijat:lol2:) mutta ei se saa olla ainut motiivi, sellaset joille se ainut motiivi, käyttäytyy vitun ärsyttävästi salilla. niille tekis mieli antaa kenkää persuksiin ja sanoo että saatte te sitä ilmankin ku ootte niin persaukisia pääkopastanne...
Mistä tuollaisen henkilön sitten oikein tunnistaa? Itselle tulee omalta salilta muutama esimerkki mieleen, mutta omasta mielestä niitä ei oikein yhdistä mikään yksityinen piirre. Paitsi se, että peilin edessä ihastelevat vaan itseään... Uskoisin kuitenkin että suurelle osalle salillakävijöistä se päällimmäisin syy tulla salilla on näyttää paremmalta, etenkin nuoremmilla ihmisillä. Seuraavana sitten nämä terveydelliset näkökohdat ja vastaavat. Näitä aletaan oikeasti miettimään sitten vanhempana viimeistään kun paikat on rikki jne. Veikkaan, että aika marginaaliksi osaksi jäävät sitten vielä nämä jotka käyvät salilla vaan kisatakseen jossakin kuten bodybuildingissä tai voimalajeissa. Tietenkin salilla käy paljon porukkaa, jotka harrastavat jotain muuta urheilua ja haluavat parantaa sen tuloksia myös salin avulla. Näitä en kuitenkaan tarkoittanut tuohon viimeiseen ryhmään sijoittaa.

Salin ulkoportaat :D Vedin niissä lipat viimeksi kun oli jäätä ja nyt oon meinannut jo kerran tehdä saman, vaikka eivät edes ole jäässä. Ne on ihan tavalliset kiviportaat joissa on n.5 askelmaa, mutta silti niissä on jotenkin tosi helppo vetää perselleen alastullessa.

Olen varmaan tosi tyylikäs näky kun laskeudun portaat yksi kerrallaan ja pidän rystyset valkoisina kiinni kaiteesta :jahas: Tosin, vielä typerämmältä näyttäisi kaatua.

Mistä tuollaisen henkilön sitten oikein tunnistaa? Itselle tulee omalta salilta muutama esimerkki mieleen, mutta omasta mielestä niitä ei oikein yhdistä mikään yksityinen piirre. Paitsi se, että peilin edessä ihastelevat vaan itseään... Uskoisin kuitenkin että suurelle osalle salillakävijöistä se päällimmäisin syy tulla salilla on näyttää paremmalta, etenkin nuoremmilla ihmisillä. Seuraavana sitten nämä terveydelliset näkökohdat ja vastaavat. Näitä aletaan oikeasti miettimään sitten vanhempana viimeistään kun paikat on rikki jne. Veikkaan, että aika marginaaliksi osaksi jäävät sitten vielä nämä jotka käyvät salilla vaan kisatakseen jossakin kuten bodybuildingissä tai voimalajeissa. Tietenkin salilla käy paljon porukkaa, jotka harrastavat jotain muuta urheilua ja haluavat parantaa sen tuloksia myös salin avulla. Näitä en kuitenkaan tarkoittanut tuohon viimeiseen ryhmään sijoittaa.

Menee hieman ot, mutta väittäsin että näillä kaikista nuorimmilla noin yläasteikäisillä on usein myös motivaationa voiman hankinta. Ei jää sitten alimmaiseksi kun pussikaljotellessa kuitenkin jotain nahinaa tulee...

Menee hieman ot, mutta väittäsin että näillä kaikista nuorimmilla noin yläasteikäisillä on usein myös motivaationa voiman hankinta. Ei jää sitten alimmaiseksi kun pussikaljotellessa kuitenkin jotain nahinaa tulee...

:offtopic: Nämä kyseiset nuoret tuskin lienevät kovin tosissaan treenauksen kanssa muutenkaan, sikälimikäli jos pussikaljottelu lukeutuu myöskin harrastuksiin, ei voida olettaa ravintoasioidenkaan olevan kunnossa. Toisekseen osa ei varmasti edes tiedä miten ne lihakset toimii ja mihin suuntaan = tappelussa pärjää kunhan on iso haba. Yläasteikäinen itsekkin, mutta treenaan ihan vaan että saan kuntoo paremmaks (ei se mikään huono nytkään ole) ja siksikin, että täähän on kivaa perhana.

Jottei kuitenkaan koko viesti menisi offtopikiks, niin itseä ärsyttää salilla just nää jotka jättää painot tankoihin ja valtaa muutenkin ainakin kolme paikkaa.

Back
Ylös Bottom