Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Mua itseasiassa tänään otti päähän yksi sälli salilla joka teki tyyliin joka laitteessa yhden sarjan kauheella temmolla ja juoksi heti seuraavaan, en mä sitä mitenkään seurannut mutta pisti silmään järjetön heiluminen milloin missäkin laitteessa ja se tuli aina takaisin samoihin laitteisiin. Äkkiä oli mielessä, että sori jos nyt jämähdän tähän penkkiin hetkeksi ja häiritsen herran intensiivistä treeniä ja sen järjestystä. :eek:

Eihän siinä mitään, jokainen tyylillään ja jokainen itse tietää mikä on itselleen se sopivin harjoitus joten kaikella kunnioituksella.
Ettei ois tehny crossfittiä on pakkiksellakin ketju http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=71167 Toki on niitäki jotka vaan seilaa joskus itelki, joku tuli tekee penkille jossa mulla oli just treeni kesken, vatsoja ja jatko matkaa.

Ettei ois tehny crossfittiä on pakkiksellakin ketju http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=71167 Toki on niitäki jotka vaan seilaa joskus itelki, joku tuli tekee penkille jossa mulla oli just treeni kesken, vatsoja ja jatko matkaa.

Olen joskus lukenut tuollaisesta treeniohjelmasta ja se mulle tulikin ensimmäisenä mieleen kun kaveri vaan vilahteli silmissä ja ähki milloin vatsapenkissä ja milloin ylätaljassa, samassa hetkessä se olikin jo jalkoja harjottamassa. Ihailtavaa keskittymistä kun tuntui ettei se nähnyt ympärilleen ja huomannut muita ihmisiä. :D

Se ettei voi käydä salilla joka päivä (ei treeni ohjelmassa jaot riitä semmosiin). Nyt on kyllä niin kova bodyhuuma itellä, että tahtoisin treenata 24/7. Onneksi huomenna salille!

Tuli käytyä n.5viikon tauon jälkeen salilla niin tuntu ettei mikään suju niinkuin ennen ja motivaatio oli ihan nollassa:curs: Kuhan tässä taas alkuun päästään niin toivotaan että sama motivaatio palais:puntti:

Eniten potuttaa käydä salilla dieetin aikana. Tietää, että jos söisin enemmän, niin tulokset nousisivat kovasti, mutta se pilaisi laihdutuksen.

Toinen juttu on, että treeniohjelmista ei voi tietää, mikä niistä on tehokkain.

Eniten vituttaa tällä hetkellä jalat ja niiden treenaaminen. Näyttävät kasvavan heikommin kuin muu kroppa.

Toinen potutuksen aihe on se, että kaikki salilla kävijät ovat lihaksekkaampia kuin minä :( Kaduttaa kun en aloittanut jo viisi vuotta sitten.

Nyt vituttaa se ku ukkonen rikkoi salin lukot. Paskalla säkällä ei pääse moneen päivään sinne treenaamaan. Onhan mulla kotona välineet, malmiakin hurrrjat 65kg tankoineen. Oma penkkikin on jotain niin surkeaa: telineet ovat niin kapeat ja tanko niin lyhyt että käytännössä sillä ei voi tehdä ku kapeaa penkkiä. Käsipainotki on aivan surkeat. Tämän päivän treeni siis noilla välineillä seuraava: kapea penkki, pystysoutu ja hauiskääntö. Jos huomennakaan ei pääse salille niin tulee vielä parempi: pohkeet ja kenties leuanveto, tosin oven karmien välissä niin eipä voi edes leveällä otteella vetää.

painot jätetty tankoihin yms, sit huutaa kysyy että tekeekö kukaan tässä, kukaan ei vastaa mitää, vähän ajan päästä tuettu kulmasoutu, painot jätetty siihe, kysyy tekeekö tällä kukaa, kukaan ei vastaa ja yks jannu kävelee vaa ohi eikä katokkaa päin vaikka yrittää kysyä, vittu meinas palaa käpy...

painot jätetty tankoihin yms, sit huutaa kysyy että tekeekö kukaan tässä, kukaan ei vastaa mitää, vähän ajan päästä tuettu kulmasoutu, painot jätetty siihe, kysyy tekeekö tällä kukaa, kukaan ei vastaa ja yks jannu kävelee vaa ohi eikä katokkaa päin vaikka yrittää kysyä, vittu meinas palaa käpy...

Rasittaa tollaset stnan idiootit :jahas:

Omalla salilla kohtuu mukavaa porukkaa, ne harvat ketkä sitä rautaa laittaa tankoon helvetisti niin kiltisti kyllä tyhjääki sen, se on kyl jees...

Nyt ottaa kyllä tää salitreeni koville intin kanssa. P-kaudella on aivan mahdotonta yrittää pitää samoja massoja ja treenimääriä yllä IMO. Itselläni on paino pudonnut intissä 4kg ja koska läskiä mulla ei juurikaan edes ole, niin tuostakin painosta varmaankin puolet on sitten lihasta ja puolet sitä ihraa. Lisäksi sarjapainot on tippunut intin alusta 10kg penkissäkin, joten meinaa olla hivenen verran tiukkaa motivaation suhteen vääntää niillä pienemmillä raudoilla jälleen kerran. Leireillä ei pääse viikkoon treenaamaan ja safkapuolikin on toisinaan vähän laimeata. Motivaatiota kohottais edes se, että tietäis pääsevänsä säännöllisesti salille ja saavansa tarvittavat protskut, mutta kun ei sekään onnistu millään tuolla firmassa.

Nyt ottaa kyllä tää salitreeni koville intin kanssa. P-kaudella on aivan mahdotonta yrittää pitää samoja massoja ja treenimääriä yllä IMO. Itselläni on paino pudonnut intissä 4kg ja koska läskiä mulla ei juurikaan edes ole, niin tuostakin painosta varmaankin puolet on sitten lihasta ja puolet sitä ihraa. Lisäksi sarjapainot on tippunut intin alusta 10kg penkissäkin, joten meinaa olla hivenen verran tiukkaa motivaation suhteen vääntää niillä pienemmillä raudoilla jälleen kerran. Leireillä ei pääse viikkoon treenaamaan ja safkapuolikin on toisinaan vähän laimeata. Motivaatiota kohottais edes se, että tietäis pääsevänsä säännöllisesti salille ja saavansa tarvittavat protskut, mutta kun ei sekään onnistu millään tuolla firmassa.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=359080&postcount=29

Hulkki selvisi ainakin aika hyvin intistä, tossa on muutenki ihan jees ohjeita.

Jos salihommat aiheuttaa intissä stressiä niin kannattaa keskittyä vapaa-ajallaan vaan lepäilyyn. Maksimissaan 3 kuukautta menee aikaa intistä päästyäsi että sarjapainot ja lihat on taas samalla tasolla. Itekin yritin aluks käydä salilla siellä, mutta päätin hetken päästä unohtaa salitouhut kunnes pääsin siviiliin. En usko että kunto olis tän kummempi vaikka oisinkin yrittänyt treenata täysiä koko ajan sen puoli vuotta.

Jos salihommat aiheuttaa intissä stressiä niin kannattaa keskittyä vapaa-ajallaan vaan lepäilyyn. Maksimissaan 3 kuukautta menee aikaa intistä päästyäsi että sarjapainot ja lihat on taas samalla tasolla. Itekin yritin aluks käydä salilla siellä, mutta päätin hetken päästä unohtaa salitouhut kunnes pääsin siviiliin. En usko että kunto olis tän kummempi vaikka oisinkin yrittänyt treenata täysiä koko ajan sen puoli vuotta.
Itse olen nyt yrittänyt käytännössä jokaisella iltavapaalla käydä puntilla jos vain mitenkään on ollut mahdollista. Yritän kyllä tästäkin eteenpäin vääntää urakalla, mutta leirit on ehdottomasti pahimpia treenin kannalta. Nytkin on ensi viikolla viiden päivän TST-leiri eli ilmeisesti aika vaativa harjoitus tulossa kaikin puolin, joten kalorit jäänevät miinukselle koko leirin ajaksi. Koitetaan nyt kuitenkin pitää lihoja edes vähän yllä.

Joku älypää oli hajottanut kyykkytelineen. Toinen tangonpidike oli lukkiutunut kokonaan - ja tietenkin 20-30cm mulle liian korkealle. Yritin hakata sitä kympin kiekolla, mutta eihän se liikahtanut mihinkään. Oisivat edes mieluummin vaikka penkin hajottaneet, mutta että kyykky :( Aattelin pistää aggressiivista viestiä kunnalle/salin ylläpitäjälle, mutta eipä se sitten kiinnostanutkaan.

Joku älypää oli hajottanut kyykkytelineen. Toinen tangonpidike oli lukkiutunut kokonaan - ja tietenkin 20-30cm mulle liian korkealle. Yritin hakata sitä kympin kiekolla, mutta eihän se liikahtanut mihinkään. Oisivat edes mieluummin vaikka penkin hajottaneet, mutta että kyykky :( Aattelin pistää aggressiivista viestiä kunnalle/salin ylläpitäjälle, mutta eipä se sitten kiinnostanutkaan.
Onneksi et laittanut. Miten se on kunnan/salin ylläpitäjän vika, jos joku mulkku on sen hajottanut?
Eikä tollasia nyt kerkee päivässä korjaamaan.

kai sä JBehan jätit jotai lappua tai sanoit jos siel oli joku paikalla, että se on paskana? ei välttämättä niillä ole tosta vielä tietoa...

Onneksi et laittanut. Miten se on kunnan/salin ylläpitäjän vika, jos joku mulkku on sen hajottanut?
Eikä tollasia nyt kerkee päivässä korjaamaan.

:D Tarkotin tietenki jotain tyyliin asian selostus, ja "vaadin välittömiä toimenpiteitä" tms. En siis mitenkään olisi ruvennut syyttämään kaveria, vaan pistänyt raportin telineen tilanteesta. En kun ole kyseistä ukkoa nähnyt salilla koskaan.

EDIT: No, se aggressiivisuus tuli siitä, kun tympäisi niin paljon, pitää saattaa jollakin maltillisemmalla keinolla asia päivänvaloon :)

Back
Ylös Bottom