Salikomedia threadiin kavin jo kertoilemassa hieman Kiinan kuntosalikulttuurista, mutta osa siita kuuluu ehdottomasti tanne.
Monia vituttaa se, etta painoja ei vieda takaisin omille paikoilleen. Tervetuloa Kiinaan! Taalla en ole nahnyt kenenkaan, siis en kenenkaan palauttavan painoja takaisin sarjan jalkeen tai purkavan tankoa painoista. Treenannut olen taalla sentaan vuoden. Salin pomo kavi minua oiken kadesta pitaen kiittelemassa, kun laitan aina painot takaisin paikoilleen ja jopa korjaan muiden jalkia kun vituttaa ne lojuvat kasipainot.
Monet ovat maininneet taalla myos sen, etta tuijottelu ottaa kupoliin. Taalla tuohonkin on saanut melkolailla uutta perspektiivia. Lansimaalaisena sinua tuijotetaan kaikkialla. Salilla erityisen paljon. Mita ikina teetkin ja milla painoilla vaan, niin ymparilla on porukkaa ja tuijotus on jatkuvaa. Itseani tama ei enaa niinkaan hairitse, kun siihen on jo alkanut vuoden aikana tottua.
Suihkuhuone on oma episodinsa. Ensinnakin siella haisee kusi! Toiseksi jokainen voi arvata minne paikallisten katseet suuntautuvat. On jopa melko huvittavaa kuinka hapeilematta porukka kyylaa mulkkua kuin jotain muistoesinetta. Pari kertaa on ollut kiusaus vetaa vaativalle yleisolle se perinteinen helikopteri. saispa show hieman lisaa sisaltoa :hyvä:
Eniten hairitsee kuitenkin se, etta jotkut vetavat salilla tupakkaa.. Luitte oikein. Vaikka itsekin olen tupakkamiehia, niin joku roti sentaan saatana.:curs: Mukava vetaa tiukkaa kyykkysarjaa kun jonkun nirunarun mahorkan savu pilaa meitsin jo ennestaan heikon hapenottokyvyn.
Pienena vitutuksena oli mp3-soittimen ollessa rikki kuntosalilla soitettu musiikki. Stereoista nimittain pauhasi Celine Dion ja Backstreet boys. Sita tuskaa kesti onneksi vain viikon.
Huh.. Kyllapas helpotti kummasti. Tama postaus toimikoon lohdutuksena kaikille vittuuntuneille.. Huonomminkin vois olla:lol2: