Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

On korjattava itse tänne aiemmin kirjoittamaani sen verran, että todella potuttaa kuunnella salilla kerta toisensa jälkeen Britney Spearsin Womanizeria. Noina hetkinä voisin vaikka maksaa Radio Rockista.

Vituttaa niin paljon tää että voin avautua. Käyn salilla ns "liikuntakeskuksessa" ja vaikka siinä ovessa lukee "suljethan pukuhuoneen oven" ni nää vitun deividit jättää sen auki. Saatanan pellet. Vittu.
Tää on kans jännää. Eikö sen pitäis olla itsestäänselvyys jos ihmiset vaihtavat vaatteitaan ja ovat alasti huoneessa, jossa on ovi, että se laitetaan se ovi kiinni kun mennään ulos? prkl

Perkeleen Rasmukset soi taas radiosta, lisähöysteenä se, että salilla pyöri muutama lapsi, jotka olivat lähes aina tiellä kun yritti tehdä jotain liikettä.

Nii ja se kans ottaa päähä ku ei ehtiny syödä tänää kunnol ni paikkoja hapotti niin maan pirusti:curs:

Rannekääntö on kyllä sellainen liike että sillä pitäisi antaa porttari salille.
Mun on alottelijana pakko kysästä, että miksi tuosta pitää saada porttarit? Oon tainnut joskus erehtyä tekemään kyseistä liikettä, mutta tarkotukseni ei ollut pahoittaa kenenkään mieltä.

Lisäksi aika moni tässä threadissa on valitellut kun toistojen välissä joku vie niiden ylätaljan tai soutulaitteen. Itsekin oon joskus erehtynyt tekemään samoin, kaveri tuli sitten ilmoittamaan että on vielä toistot kesken ja nousin tietysti anteeksipyydellen pois ja jäin jonottamaan laitetta. Mun mielestä laitteelle tuleva asiakas ei ole velvollinen kysymään onko laite vapaa, jos siinä ei ole ketään tai mitään juomapulloa/tms näyttämässä, että se on varattu. Olenko ymmärtänyt salietiketin väärin?

Mun on alottelijana pakko kysästä, että miksi tuosta pitää saada porttarit? Oon tainnut joskus erehtyä tekemään kyseistä liikettä, mutta tarkotukseni ei ollut pahoittaa kenenkään mieltä.

Lisäksi aika moni tässä threadissa on valitellut kun toistojen välissä joku vie niiden ylätaljan tai soutulaitteen. Itsekin oon joskus erehtynyt tekemään samoin, kaveri tuli sitten ilmoittamaan että on vielä toistot kesken ja nousin tietysti anteeksipyydellen pois ja jäin jonottamaan laitetta. Mun mielestä laitteelle tuleva asiakas ei ole velvollinen kysymään onko laite vapaa, jos siinä ei ole ketään tai mitään juomapulloa/tms näyttämässä, että se on varattu. Olenko ymmärtänyt salietiketin väärin?

Ei se nyt ihan porttikiellon arvoista oo, toi on vaan vähä kärjistetty juttu. Sen takia se porttikielto tekisi mieli antaa kun rannekääntöön yleensä käytetään salin ainutta penkkiä ja niitä joilla olisi rintapäivä kyrpii kun niiden treeni kusee siksi että penkkiä käytetään väärin sählyä pelaavien puuhelmipuppeleiden lajitreeniin kuuluvaan rannekääntöön. Tosin jos on useampi tanko niin sitten ei haittaa mitään kun voi tehhä vuorotellen, näin säbäpojat ja rintapäiväläiset voisivat elää toistensa kanssa ilman että ketään vituttaa.

Ihan oikein ja herrasmiesmäisesti olet toiminut. Toki kannattaa sitten kysyä että saako tehdä välissä kun noissa taljahommissa ei tapin siirto ja kahvan vaihto vie ku 10 sekuntia.

No ei siitä porttaria anneta, kuten sanottiin. Justiinsa se vaan vituttaa kun ne aina ne samat narupätkät jotka istuu salin ainoalla penkillä ja rullailee tangolla rantetaan mitkä ei kuitenkaan siitä miksikään muutu. Varmaan nähneet jossain 80-bodivideolla jonkun tekevän moisia. Tai sitten narukaveri on suositellut. En tajua miksei vain voi katsoa salin suurempia tyyppejä ja tehdä mitä nekin tekee. Mutta ei. Rullatirullaa vaan penkillä niin kauan että jännetuppitulehdus on tosi asia. Välissä keskitettyä habaa vinopenkin (salin ainoa) selkänojaa vasten.

edit: jotta tämä postaus ei olisi ihan turha, niin korvatkaa ne rannekäännöt vaikka mavella. Ottakaa mitä vaan raskasta käteen ja pitäkää siitä kiinni mahdollisimman kauan. Siitä se ranne kasvaa. Ja ihan ranteen alaosalle ei voi oikein mitään. Siinä on luuta ja jännettä, eli geenit määrää.

Kaveri julisti eilen taas tietäväisenä, miten tietty hauiskääntötyyli muovaa lihaksen muotoa ja toinen puolestaan kasvattaa kokoa...Hohhoijaa. Ei muuten, mutta hävettää seisoa siinä vierellä.

No ei siitä porttaria anneta, kuten sanottiin. Justiinsa se vaan vituttaa kun ne aina ne samat narupätkät jotka istuu salin ainoalla penkillä ja rullailee tangolla rantetaan mitkä ei kuitenkaan siitä miksikään muutu. Varmaan nähneet jossain 80-bodivideolla jonkun tekevän moisia. Tai sitten narukaveri on suositellut. En tajua miksei vain voi katsoa salin suurempia tyyppejä ja tehdä mitä nekin tekee. Mutta ei. Rullatirullaa vaan penkillä niin kauan että jännetuppitulehdus on tosi asia. Välissä keskitettyä habaa vinopenkin (salin ainoa) selkänojaa vasten.

edit: jotta tämä postaus ei olisi ihan turha, niin korvatkaa ne rannekäännöt vaikka mavella. Ottakaa mitä vaan raskasta käteen ja pitäkää siitä kiinni mahdollisimman kauan. Siitä se ranne kasvaa. Ja ihan ranteen alaosalle ei voi oikein mitään. Siinä on luuta ja jännettä, eli geenit määrää.
Ei kai nää säbäpojat oo alunperinkään mitään massaa sieltä salilta hakemassa? Näköjään moni pakkislainenkin tekee tuota liikettä. Siis onko siitä enemmän haittaa kuin hyötyä?

Joku meni ehdottelemaan että nostais salin alaikärajaa 18-vuoteen... ei vittu... onneks niin ei käy mut jotain vaa taitaa vituttaa et nuoremmat jannu on isompia :D

Jos käyttää paljon vapaita painoja niin itse näen että siitä on vain haittaa... Itse en pystyisi tekemään mitään rullailuja muiden lisäksi yläkroppa- päivinä. Itse en ole nähnyt ketään oikeasti isoa tekemässä sitä muutenkaan.

Näköjään moni pakkislainenkin tekee tuota liikettä. Siis onko siitä enemmän haittaa kuin hyötyä?

Ei ole olemassa mitään pakkislaisia. On vain järjettömän suuri joukko erilaisia ihmisiä jotka lukevat/kirjoittelevat pakkotoisto.com:ia. Minä kehtaan väittää ettei siitä ranteenrullauksesta ole paskaakaan iloa kenellekään. Samat tehot saa kunnon runkulla. Ruista ranteeseen tulee kunnon vetoliikkeissä.

Jostain pro-bodaajasta on hankala ottaa mallia (vaikka aikaisemmin sanoinkin että apinoikaa salin isointa). Niillä on 200 treenikertaa viikossa ja jokaista lihasta treenataan ja hierotaan erikseen. Normaalijampalla ei ole mitään järkeä lähteä panostamaan spesifisiin pikkuliikkeisiin. Aikaisempi treenikaverikin teki niin että treenasi tiistaina olkapäät ja torstaina ranteet ja haba. Lauantaisin koitti penkkiykköstä (ei parantunut ikinä). Muuta treeniä ei ollut. En tiedä mitä nykyään puuhaa, varmaan samoja rannekääntöjä.

Silmänkääntötemput on rannekääntöjä parempia.

Joku meni ehdottelemaan että nostais salin alaikärajaa 18-vuoteen... ei vittu... onneks niin ei käy mut jotain vaa taitaa vituttaa et nuoremmat jannu on isompia :D
jotain taitaa vaan vituttaa kun pennut ei osaa käyttäytyä julkisella paikalla.
itse tätä tulee nähtyä sekä töissä että salilla

Minä olen antanut itselleni kertoa, että rannekäännöt on hyväksi, kun tekee töitä tietokoneella. Ts. yrittää tuhota ranteensa staattisella, hienomekaanisella työskentelyllä. Ehkä lumevaikutus, mutta mielestäni se kyllä auttaakin rannevaivoihin; ei ehkä patti kasva, mutta hermot pysyy paremmassa kunnossa eli ilmeisesti liikkuvampina.

Välipäivät potuttaa salilla käynnissä eniten, ei malttaisi olla päivääkään treenaamatta mutta pakko se on välillä antaa lihojen palautua.

No prkl! sali nostaa hintoja ja toinen pukkari jota käytin on nykyään naisten pukkari : / Ja prk ku ottaa päähä kun salille tulee joku koululuokka varaamaan laitteitaja leikkimään.Sitten vielä, sali on kuin lasten tarha kun pikkulapset ei pysy niille tarkoitetussa leikkipaikassa vaan juoksentelee ympäriinsä.. ja aika kivan fiiliksen saa pikkulasten itkussa.. :p

No prkl! sali nostaa hintoja ja toinen pukkari jota käytin on nykyään naisten pukkari : / Ja prk ku ottaa päähä kun salille tulee joku koululuokka varaamaan laitteitaja leikkimään.Sitten vielä, sali on kuin lasten tarha kun pikkulapset ei pysy niille tarkoitetussa leikkipaikassa vaan juoksentelee ympäriinsä.. ja aika kivan fiiliksen saa pikkulasten itkussa.. :p

Täähän on kuin meiän salilta! Missäs käyt treenaamassa?

Back
Ylös Bottom