Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Eilen kyllä salilla otti taas vatiin kohtuullisesti salilla. Kävelin vinopenkin ohitse ja huomasin että joku on jättänyt painot tankoon, ei siinä mitää näitä tapahtuu aina silloin tällöin. Vähän ajan päästä kun pidin taukoa niin katoin sivusilmäl et joku bodari veti penkkiä, sitten about 10 min sen jälkeen painot oli pitkään tangossa eikä ukkoo näkyny missää aattelin et varmaa sama kaveri joka jätti painot vinopenkkiin.
Sitten se suurin vitutuksen aihe: Olin menossa hakemaan käsipainoja telineeltä(käsipainotelineen lähellä on yleensä aina jonkin penkki) niin ohikulkiessani samalla kun katsoin kelloa niin meinasin lentää turvalleni, eikö tämä sama (vittumaisen näköinen, jos näin nyt voi sanoa) bodari ollut jättänyt yhtä käsipainoa siihen penkin eteen silleen että se oli vaikeasti huomattavissa, kävi muutama voimasana mielessä tämän jälkeen:curs:.
Kyseinen kaveri on varmaa rojuja nostellut jo monta vuotta, niin luulisi että siinä ajassa olisi jotain oppinut kiekkojen yms. takaisin omalle paikalle viemistä vaan kaikki jäi kuin koiran paska perseeseen:dance2:

Olin tekemäs niskantakaa punnerrusta tuolilla istuen ja sarjan välis kävin hakee vettä nii sit joku ~30v nainen meni siihen tuolille... sanoin että ''anteeks , mutta mulla oli sinä sarja kesken'' se katto mua hetken ei sanonu mitää ja jatko omiaan... Katoin siinä sitä ehkä 15 sec ja totesinpas ääneen siinä sen naisen vieressä kaverille että ''Voi vittu mikä kusipää''. Sit se nainen sano että ei noin puhuta aikuiselle... Aloin kiroilee ääneen ja viimesen sarjan tekemättä ... Ei vittu ku semmosiiki pitää olla... vittu silläki päässä jotai vikaa?

Itse ainakin varaan huoletta pari kolme laitetta kerralla ja haahuilen ympäri salia. Jos jotain ärsyttää nii ihan sama, mut kyllä siinä välissä saa tulla tekemään jos haluaa. Toi akka oli kyllä täys mulkku, tai sit vaan joku aloittelija. Hyvä että haukuit. Oppivat olemaan, saatana! :rock:

Noissa painojen jättämisissä on kans ärsyttävää jos jollain on painoja tangossa mutta pyörii ympäri salia esim juttelemassa kavereilleen, ni ei voi tietää tekeekö se vielä siinä + ne on yleensä sellasii 270cm pitkiä 320kg penkkaavia korstoja ni jää välillä liikkeet väliin :D

Tällaisena 30+ naisihmisenä en kyllä tiedä mitä tekisin, jos joku alkaisi mussuttaa jos olen vienyt vaikka vapaalta näyttävän penkin. Salilla missä käyn on usein sen verran tunkuista, että jos joku lähtee kävelemään eikä jätä painoja tms varauksen merkiksi, niin kyllä mä meen siihen odottamatta kahta minuuttia.

Jos joku ärsyttää, niin juurikin se että kyykkypaikat on niin usein varattuna. Lisäksi heikkopeikkona joutuis repimään levyt tangosta, niin ei viitsi mennä sarjojen välissäkään tekemään. Ja joskus ärsyttää tyypit jotka ramppaa paikkojen välillä tekemässä liikkeitä vuorotellen, niin ettei siihen oikeen voi mennä. Mut minkäs teet kun ei noille oikein voi mitään.

Muita ärsytyksiä en oikeastaan edes muista, salilla niitä on toistaiseksi ollut vähemmän kuin ruuhkaisilla ryhmäjumppatunneilla, missä pukkarissa pystyi usein hädin tuskin liikkumaan, tuntien alut sisälsi rajua kyynärpäätaktikointia ja joukosta löytyi kaikenlaisia hipaisuliipaisimella toimivia tanttoja.

En käsitä mitä väärää nainen teki. Ite aloit syyttä aukomaan päätäs ja nainen vastasi asiallisesti niin kuin pitääkin.
Minun käsitykseni mukaan syvä hiljaisuus vastauksena kommenttiin "Anteeksi, mulla oli vielä kesken" ei ole asiallista ja niinkuin pitää, vaikka paikkansa menettänyt olisikin juniori - kyllä se ihan rehellisesti mulkkua käytöstä on. Melkein yhtä mulkkua, kuin juniorin kiroilu. :)

Asiallista, ja niinkuin pitää, olisi vastata vaikkapa "Montako sarjaa sulla oli jäljellä, tahdotko tehdä välissä?" tai "Sori, luulin paikkaa tyhjäksi, tehdäänkö vuorotellen?"

Itse ainakin varaan huoletta pari kolme laitetta kerralla ja haahuilen ympäri salia. Jos jotain ärsyttää nii ihan sama, mut kyllä siinä välissä saa tulla tekemään jos haluaa. Toi akka oli kyllä täys mulkku, tai sit vaan joku aloittelija. Hyvä että haukuit. Oppivat olemaan, saatana! :rock:
Vieläki vituttaa se nainen... :D
Tai no... nyt oon jo nauranu asialle mut kummiskin aika epäkohteliasta(siis enhän mä ollu epäkohtelias ku totesin että voi vittu mikä kusipää :D)

Mikäli nyt sain oikean käsityksen tarinasta, niin kyllä sulle ois pitäny ihan isän kädestä remmistä antaa. En käsitä mitä väärää nainen teki. Ite aloit syyttä aukomaan päätäs ja nainen vastasi asiallisesti niin kuin pitääkin. Lapset pois salilta IMO.
Kusipäät pois salilta IMO... siis se hana mistä hain vettä oli siinä 7 metrin päässä

Minkä ihmeen takia et voi hakea sitä vettä valmiiksi pulloon, ennen kuin aloitat treenin. Jos käyt välillä hakeen sitä vettä, niin mä ainakin tulkitsen sen tilanteen niin, että sä et enää tee siinä, jolloin menisin siihen itse tekemään kysymättä mitään lupaa. Eikä se olisi edes epäkohteliasta.;)
Siis ei siinä mitään että siihen meni, mutta se juttu mikä siinä vitutti oli se että en päässyt tekemään sitä sarjaa loppuun siinä...

Mua ärsyttävät eniten seuraavat:
1. Treenaajat, jotka eivät laita käyttämiään rojuja takaisin paikoilleen
2. Naureskelu ja seurustelu. Sali on treenaamista varten. Sosiaalinen seurustelu voidaan suorittaa muualla.

2. Naureskelu ja seurustelu. Sali on treenaamista varten. Sosiaalinen seurustelu voidaan suorittaa muualla.
Itse olen eri mieltä, joskus tulee eksyttyä salille kaverin kanssa niin kyllä siellä voi jutella ja heittää läppää siinä missä baarissakin. Ei kuntosali mikään kirjasto ole.

Itse olen eri mieltä, joskus tulee eksyttyä salille kaverin kanssa niin kyllä siellä voi jutella ja heittää läppää siinä missä baarissakin. Ei kuntosali mikään kirjasto ole.

Samaa mieltä! Mut tosiaan mieluummin niin, et ei istuttas niissä laitteissa/penkeissä. Itseä vituttaa se, että porukka ei tunnu tajuuvan vuorosarjojen tekoa. Sitten jotku vielä kyräilee vittuuntuneen näköisenä vieressä. Aikaa säästyisi rutkasti kaikilta, ku ei tarvitsisi norkoilla yhdellä laitteella sarjojen välissä.

Noissa painojen jättämisissä on kans ärsyttävää jos jollain on painoja tangossa mutta pyörii ympäri salia esim juttelemassa kavereilleen, ni ei voi tietää tekeekö se vielä siinä + ne on yleensä sellasii 270cm pitkiä 320kg penkkaavia korstoja ni jää välillä liikkeet väliin :D

Tuo on kyllä pirun ärsyttävää, lähinnä siitä syystä että olettaa jollakin olevan sarjan kesken. Sitten totuus paljastuu ku samat romut o tangossa vielä puolen tunnin päästäkin. En edes tajua mitä ihmisen päässä liikkuu kun jättää romut tankoon. "Jätänpä nämä laatat smithiin, ei kai ne ketään haittaa."

Nykyisin oletan aina että joku idari o taas jättänyt rojut tankoon, ja menen nojailemaan siihen viereen naama norsunvitulla. Jos joku ei parissa minuutissa pamahda siihen takaisin tai muuten ilmaise että on kesken, niin tyhjennän ja otan käyttöön. Sen jälkeen o turha tulla inisemään. Jos perseensä nostaa pidemmäksi ku juoma/kusipaussi ajaksi, ni paikkansa menettää.

Oikein. Itse käyn salilla mieluummin kaverin kanssa kuin yksin. Sarjojen välissä tulee sitten jauhettua paskaa enemmän kuin tarpeeksi ja tauot tietysti venyvät pidemmiksi, kuin yksin treenatessa. Taukojen aikana en odottele laitteen vieressä valmistuen henkisesti seuraavaan suoritukseen, vaan saatan haahuilla ympäri salia, kuitenkin jätän painot tankoon varauksen merkiksi. Jos jotakuta tämmöinen seurustelu ja toiminta häiritsee niin anteeksi.

Viime kerralla tuli tehtyä pieni moka, kun kaverin kanssa penkkiä tehtiin. Salilla ei ollut kuin 5 henkilöä meidän lisäksi, joten varattiin salin molemmat penkit ja sarjapainoissa ei ollut kuin 20kg:n ero, eli kiekkoja olisi ollut nopea ja helppo vaihtaa sarjojen ajaksi. Kun saatiin sarjat tehtyä, niin siihen kipaisikin toinen kuntoilija. Ei ollut varmaan ensimmäinen kerta eikä luultavasti viimeinenkään. Aina ei tule ajatelleeksi muita. Ja varmasti painojakin on jäänyt joskus ympäri salia, vaikka aina poistuessani pyrin korjaamaan omat jälkeni. En usko, että kukaan jättää tarkoituksella painoja tankoon tai lattialle muiden kiusaksi.

En usko, että kukaan jättää tarkoituksella painoja tankoon muiden kiusaksi.
Kyllä valitettavan moni ne ihan tarkoituksella siihen jättää. Ei ole ainakaan meidän salilla ollenkaan harvinainen näky, että +150kg mavetanko jätetty lattialle vaikka salilla ei oliskaan enää ketään.

Totta tuokin. Juominen treenin aikana on siis niiin yliarvostettua. Neiteilyä sellainen kittaaminen, mitä se ny haittaa jos vähä kurkkuu kuristaa ja päässä heittää.

Pitää näköjään vääntää tää juttu rautalangasta. Jos sä juot päivän aikana tarpeeks vettä, niin ei varmasti tarvi juoda treenin aikana litratolkulla. Etenkään silloin, kun juot vettä riittävän paljon joku 30-60 minuuttia ennen treeniä. Jos sä juot pari litraa vettä treenin aikana, et yksinkertasesti oo saanut päivän aikana tarpeeks nestettä. Eihän se oo ton monimutkasempi asia.

Pitää näköjään vääntää tää juttu rautalangasta. Jos sä juot päivän aikana tarpeeks vettä, niin ei varmasti tarvi juoda treenin aikana litratolkulla. Etenkään silloin, kun juot vettä riittävän paljon joku 30-60 minuuttia ennen treeniä. Jos sä juot pari litraa vettä treenin aikana, et yksinkertasesti oo saanut päivän aikana tarpeeks nestettä. Eihän se oo ton monimutkasempi asia.

siis ymmärsinkö oikein, että joitakin vituttaa salilla se että muut juovat vettä? :david: (ei viitattu suoraan characterile mutta siis ylipäänsä)

Kannattaako aina ottaa noin vakavasti. Relaa vähän, jookosta.

No kyllä mullakin menee salilla sellaset 1-2 litraa vettä, mistä tuskin on mitään haittaa. Juon mielestäni myös salin ulkopuolella tarpeeksi vettä. Kaikesta sitä vedetäänkin herneet nenään :D

En nyt ymmärrä miten tästä voi mennä noin paljon hiekkaa pilluun.:jahas: En mä tässä ketään loukata yrittänyt. On se nyt kumma jos tuota asiaa ei ymmärrä. Mut ei se mitään. En jaksa ruveta väittelemään idioottien kanssa.

Back
Ylös Bottom