Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Se on muuten kumma juttu, ettei ymmärretä niinkin lyhyitä ohjeistuksia kuin se, miten penkissä varmistetaan. Kerran pyysin yllä olevassa postauksessa kerrotun esimerkin tapaan erästä ventovierasta sälliä varmistamaan penkkisarjaa tarkentaen, ettei nosta vasta kuin tangon jäädessä kokonaan rinnalle. No jätkähän teki pakkotoiston viimeisellä, perkele. Kiitin kuitenkin avusta, vaikka vitutti sarjan pilaaminen. Tosin tajusin sitten myöhemmin sällin ilmeestä, että kaverin käki kukkuu minuutin myöhässä, mikä selittänee koko homman.

Jaahas, taas on se aika vuodesta, kun tuulipukukansa ahtaa itsensä salille ja polttaa niitä joulukiloja. Tänäänkin katottiin sitten salilla telkkarista jumalanpalvelusta.:david: Onneks stereoista kuulu sentään Thö Voise, koska kyllä se Iskelmäkin on joskus kuulunut. En edes viitsinyt ehdottaa cd:n vaihtamista mankkaan.

Toisekseen nää aamutreenit ei sovi mulle yhtään. Vaikka väännän aamupalaa sen verran runsaasti ettei pitäis tulla heikko olo salilla, mutta ei oo siitä huolimatta voimaa vääntää. Tulihan sitä tehtyä väkisin treeni loppuun mut tuskin siitä mitää hyötyä oli.

ne saatanan kakarat jotka kyylää koko vitun ajan
joko peilin kautta tai sitten suoraan...sanois edes vittu jotain
eikä kattois hölmönä
ehkä olen vaan niin vitun komea tai saatanan läski PRKL!!!

Vituttaa sellaset yläasteikäiset heppulit jotka ei vaivaudu lukemaan salin sääntöjä. Jotkut poitsuista pomppii salilla paljain jaloin, leikkii ja juoksentelee kuin päiväkoti-ikäiset pitkin salia. Jumpittelee salin omistajalle vastaan kaikesta ja käy kesken reenin röökillä ja käyttäytyy muutenkin todella vittumaisen ärsyttävästi..joku poikakin niistä on ulkokengillä salilla..sitten ne vielä rikkoo paikkansa tekemällä kaiken päin persettä, vielä omituisemmilla ja paskemmilla tekniikoilla kun meikäläinen. Onneks kyseiselle salille jossa käyn ja nämä äidin kultamussut käy, niin tulee kait korkeampi ikäraja..Lomalla onneks voi käydä aamulla treenaamassa eikä tartte niitä hippejä katsella tällähetkellä..

Vituttaa sellaset yläasteikäiset heppulit jotka ei vaivaudu lukemaan salin sääntöjä. Jotkut poitsuista pomppii salilla paljain jaloin, leikkii ja juoksentelee kuin päiväkoti-ikäiset pitkin salia. Jumpittelee salin omistajalle vastaan kaikesta ja käy kesken reenin röökillä ja käyttäytyy muutenkin todella vittumaisen ärsyttävästi..joku poikakin niistä on ulkokengillä salilla..sitten ne vielä rikkoo paikkansa tekemällä kaiken päin persettä, vielä omituisemmilla ja paskemmilla tekniikoilla kun meikäläinen. Onneks kyseiselle salille jossa käyn ja nämä äidin kultamussut käy, niin tulee kait korkeampi ikäraja..Lomalla onneks voi käydä aamulla treenaamassa eikä tartte niitä hippejä katsella tällähetkellä..

joo samanlaista sakkia käy kans tuolla mun salilla PRKL!
:curs::curs::curs:

ne saatanan kakarat jotka kyylää koko vitun ajan
joko peilin kautta tai sitten suoraan...sanois edes vittu jotain
eikä kattois hölmönä
ehkä olen vaan niin vitun komea tai saatanan läski PRKL!!!

Sorge:nolo:
Tulee sillon tällön katottua vähän pitempään jotain isompia kavereita ja katottua ''vaivihkaa'' tekniikkaa ja liikkeitä, mut ei se oo mitään negatiivista:piis:

Aikuiset, jotka eivät osaa laittaa suihkuhuoneen ovea kiinni perässään. Kiva siinä olla pesulla, kun koko pukuhuone kurkkii samalla. Samoin pukuhuoneen ovea ei osata sulkea perässään, joten oikein hyvänä päivänä myös kahvion asiakkaat pääsee kurkkimaan.

Aikuiset, jotka eivät osaa laittaa suihkuhuoneen ovea kiinni perässään. Kiva siinä olla pesulla, kun koko pukuhuone kurkkii samalla. Samoin pukuhuoneen ovea ei osata sulkea perässään, joten oikein hyvänä päivänä myös kahvion asiakkaat pääsee kurkkimaan.

Jospa ne tykkää sun sausagesta?

-treenikamojen mukana raahaaminen
-vaatteiden vaihdot
-tyypit,jotka pitävät laitetta/välinettä (itselleen) varattuna yliii... puoli tuntia

Itseäni ärsyttää se kun itse yritän vetää kaikki toistot viimeseen asti että tunnen että olen nostanutkin jtn. mutta lopetankin liian aikasin toiston vedon ja huomaan että olisi vielä mennyt helposti sen 4-5 kertaa ylös.
Mutta muuten ei mikään haittaa

On sanottu varmaa sata kertaa tässäkin tredissä mutta voi jumalauta, että nuo paskanjauhajat salilla saa veren kiehumaan. Tänään olin kovaa jalkatreeniä vääntämässä ja joku keski-ikäinen femakkoämmä ja hieman nuorempi hintahtava äijä jauhoi paskaa aivan helvetin kovalla äänellä yli tunnin putkeen. Siis paskanjauhanta ei keskeytynyt tunnin aikana jumalauta sekunniksikaan! Ei sekunniksikaan! Sali oli muuten tyhjä ja radiokin kiinni, joten taustamelukaan ei auttanut. Keskittyminen aivan vituillaan ja niin myös treeni.

Minkä vitun takia sinne salille pitää edes tulla jos ei ole aikomustakaan treenata vaan jauhaa paskaa ja pilata muiden treeni. :curs:

On sanottu varmaa sata kertaa tässäkin tredissä mutta voi jumalauta, että nuo paskanjauhajat salilla saa veren kiehumaan. Tänään olin kovaa jalkatreeniä vääntämässä ja joku keski-ikäinen femakkoämmä ja hieman nuorempi hintahtava äijä jauhoi paskaa aivan helvetin kovalla äänellä yli tunnin putkeen.

Mitäs jos tekisit näin vuoden alkuun muutaman kympin sijoituksen? Mp3-soitin ja tulppamallin kuulokkeet :)
Ei tarvi kuunnella femakkoja, hinttejä tai iskuyrityksiä.

Huomauttakaa ihmisiä. ei se auta jos veri kiehuu ja vituttaa.. jos ite penkkaa ja samalla käytän paljon eri painoja, niin samalla järjestelen painot telineeseen. kun huomaan että joku vain nakkelee painot sekasin, niin sanon sille suoraan että minä juuri järjestin nuo painot että laita painot oikein. sama koskee käsipainoja ja tankoja ym... ennen tämä kaikki vitutti mutta enään ei kun sanoo.

p.s. saatan olla se salin vittumaisin pilikun nussija mutta entä sitten! pysyy salin paikat järjestyksessä vaikka se ei mulle kuulukkaan. mukava reenata kun kaikki on oikeilla paikoillaan:dance:

Mäkin aina järjestelen kässäreitä ja levyjä :D Mahtaa kyllä näyttää typerältä kun kasaan painoja lattialle ja laitan sitten varovasti takas telineisiin. Tosin esim. kässäreiden järjestyksessä oleminen hyödyttää kaikkia, ei tarvitse palloilla niin kauan siinä telineellä kun etsii painoja ja näin ollen häiritsee vähemmän peilin edessä treenaavaa (telineet kun ovat siinä peilin edessä).

...mukava reenata kun kaikki on oikeilla paikoillaan:dance:

Mäkin aina järjestelen kässäreitä ja levyjä :D Mahtaa kyllä näyttää typerältä kun kasaan painoja lattialle ja laitan sitten varovasti takas telineisiin.

Miekin järkkäilen, v*tuttaa ihan äärettömästi kun jotkus idiootit kasaa painot kyykkytelineeseen niin, että alinna on pienimmät ja päällimmäisenä suurimmat. Kaiken lisäks, kun telineessä on selkeesti paikka isommille alhaalla ja pienemmille ylempänä (isommat ei ees mene kunnolla siihen ylös, vaan jää ihan päin persettä), niin miten h*lvetissä se voi olla niin vaikeeta. Siinä treenatessa ne painot voi olla vaikka miten, mutta kun lähtee pois, niin ei luulis olevan kova homma laittaa paikkoja kuntoon.

Yleinen painojen levittely potuttaa. Siis kun toisten elämäntehtävä taitaa olla painojen levittely mahdollisimman laajalle alueelle ympäri salia.
Ja nyt kun vielä kävi niin helvetin mukavasti, että piti tiistaina vetää kevyt jumppatreeni ja sit lauantaina koittaa josko uudet ennätykset olis jo valmiita nousemaan, niin tiistain treenin alussa, kuten varmaan joka treenin alussa, piti alkaa raivaamaan nostopaikalle tilaa. Kuinka ollakkaan, joku oli levittänyt 10 kg:n kiekot pitkin tannerta ja minä niitä siitä kantamaan. Ekat kaksi meni mukavasti, mutta sitten oli vielä yksi kiekko, jonka nostin ensin pystyyn, jonka jälkeen pinsettiotteella kiinni levyn reunasta, nosto ja naps... Ihan kuin olis puukko työnnetty alaselkään, keskelle rankaa. Melkein polvilleen ja voi voi, taitaa jäädä ennätykset lauantailta nostamatta. Eipä siitä muuta kuin suihkuun ja treenit olikin sit siinä. :(
Taas on tehty muutama kuukausi hommia aika turhaan, katsotaan nyt kuinka tuo selkä tuosta kuntoutuu. No muutenkin piti alkaa pidempiä sarjoja vääntämään, kai se nyt sitten menee vain hieman pienemmillä painoilla, selkää kuntouttaen...:curs:

Back
Ylös Bottom