Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Se kun joku tikkukeppi menee aina vaihtaan jonkun paskan radiokanavan kun ei halua kuunnella tuollaista "mökää" (radio rock). Ja sitten, ne homot. Niitä on aina muutamia välillä ja saunassa ne leviittäytyy niin vitun leveesti sinne, siis haaransa levittää, ja hieroo jotain muniansa siinä. Ja koko sauna on ihan tyhjä mutta onhan se vittu pakko istua ihan mun viereen. Itse en kehtaa useinkaan sanoa mitään, vaikkakin pari kertaa on ollut huono päivä niin kyllä homot saa silloin lentää vittuun sieltä saunasta. Yks tuttu joutui poliisinki kans tekemisii ku kuritti vähä tommosta saakelin pedofiilia. Ja suihkussa se on se sama juttu: koko suihkuhuone on vapaana mutta TOTTAKAI sen on pakko tulla siihen viereiseen suihkuun ja alkaa hieroa muniansa. Niin ja yks mies on kanssa ihan sairas kun se uittaa kiveksiään siellä altaassa, mistä kaikki yleensä ottaa juomavetensä:urjo: Siis wtf? onks noi pallit vittu pakko ajaa siellä julkisissa tiloissa!? luulis et sen vois JOTENKI saada hoituu ihan kotioloissa. Mutta ei mua sillee muu potuta..:)

Nyt täytyy kyllä sanoa, että kuulostaa ihan pikkusen omituiselta toi sali, jolla treenaat. Tai sitten sulla on melko vilkas mielikuvitus, kun homo-ahdistelijoita ja pedofiilejä(?!) pyörii joka nurkassa. Jos meininki on oikeasti tuollaista kun annat ymmärtää, niin mä vaihtaisin aika nopeasti salia.

Penkkinurkan marttakerho. Ei niiden palautusten niiiiin pitkiä tarvitse olla, että siinä välillä ehtii juoruilla kaikki maailman asiat. Mäkin haluaisin penkkaamaan.

Oliskelijan halpasalin jäätävät ruuhkat, onneks osa tekee pelkkää haukkaa niin on kyykkypaikka edes joskus vapaa :D
Oliskin halpasali. Mua vituttaa ne maksut, kun täällä ei ole mitään perussalia. Teen kuitenkin liikkeet melkeinpä vapailla painoilla ja muutamalla taljalla, niin en henkilökohtaisesti viitsisi maksaa minkään perseenkiinteytyslaitteen ja juoksumaton käytöstä, koska en sellaisia käytä. Perussalia kaivattais tänne perähikiällekin. Opiskelijan budjetissa toi 45e/kk on aika paljon.:eek:

Se, että salilla on vain 2 levytankoo:curs: Tosin suurin osa salilla kävijöistä on semmosii kohennankuntoaniettäpysynterveenä-ihmisiä, joten tangot pysyy suht usein vapaana.:hyvä:

jos jotai vitun räppiä soi salilla... räppi on iha ok muute mut salil pitää olla kunnon musaa!!!
jotai hevii death metallii ym...
sit jotku saatanan mummot jotka tänääki meni vaa valtaamaa penkit.. sit niil meni tehä 2 sarjaa jotai 30min... VITUTTAA!!!

Kun jätetään isoja painoja tankoon. Siinä kun sitten tämmönen heiveröisempi ihminen koittaa niitä siirrellä ja varoa ettei tiputa päälleen, niin ei oo kivaa.

Sen verran siistillä "klubilla" tässä treenaillaan, että harvemmin on aihetta harmiintua. Tässä muutamana viimeisenä kertana on kuitenkin samaan aikaan ollu kaks esiteinipoikaa, jotka ihan oikeesti pelaa vitun kännykällään pelejä koko sen 1-1,5h minkä siinä pyörin. Lihavampi ja ilmeisesti vanhempi heistä tekee välillä liian isoilla käsipainoilla voimiinsa nähden yhden sarjan, ja sit sama hihitys ja nahistelu jatkuu.

Sit meet sanomaan et menkääs sivummalle pelaamaan, setä tulee nyt tekemään sarjaa niin hyvä etteivät turpaan uhkaa vetää. "Et sä tääl määrää!!" Saa olla hätistämässä joka helvetin laitteesta, jos pitää oleskella salilla pelaamassa niin eikö voi tehdä sitä siellä missä muutkin neidit lukee fitneslehtiään penkkisarjojen välissä!? Täysin kelvotonta nuorisoa, varmaan äiti käskeny pojat salille aamupäiväks kun tuli taas viikonloppua syötyä niin mahdottomasti karamelliä.

se et on tällänen kuolevainen paska jolla on kuolevaisten vaivoja.. ..VITTU kun ei paikat kestä

Eniten vituttaa vanhat urheiluvammat, lähinnä polvissa ja selässä, jotka tasaisin väliajoin muistuttavat läsnäolollaan. Omalla salillani myös tämä jatkuva aloittelijoiden tuijotus on enemmänkin sääntö kuin poikkeus, tiedä sitten miten sen ottaa, joko ajattelevat että poitsussa on ruutia tai sitten miettivät että onkohan kynis eksynyt aerobic tunnilta. Myös Radio Rockin soittolista ärsyttää, aina samat biisit, eikä tarpeeksi raskasta mättöä :(

Cohonez, vartu vaan pari vuotta tai ei välttämättä sitäkään ni näytät niille tuijottajille närhenmunat !;), ja kannattaa ottaa oma mp3- soitin mukaan jossei radion musiikki miellytä, niin ainakin itse teen. :)

Potuttaa se, kun joku luulee salin ainoaa alataljaa soutulaitteeksi ja hitkuttelee siinä tunnin kestävää aerobista reeniänsä.
Mukavaa on myös, jos sattuu unohtamaan kotia jotain tärkeää, kuten salikengät tai pyyhkeen (, jonka puuttuminen ilmenee luonnollisesti vasta suihkussa käynnin jälkeen).

Kun jätetään isoja painoja tankoon. Siinä kun sitten tämmönen heiveröisempi ihminen koittaa niitä siirrellä ja varoa ettei tiputa päälleen, niin ei oo kivaa.

Joo tuommonen on kyllä ihan perseestä.. Ja ei aina tiedä onko se laite varattu jos siellä on painoja. :eek:

Cohonez, vartu vaan pari vuotta tai ei välttämättä sitäkään ni näytät niille tuijottajille närhenmunat !;), ja kannattaa ottaa oma mp3- soitin mukaan jossei radion musiikki miellytä, niin ainakin itse teen. :)

Joo puolenvuoden jälkeen on kehitystä tullut aika hyvin, 72kg->81kg ja painot noussut aikalailla jokakerta, mutta silti peilistä katsottuna ei eroa itse huomaa muussa kuin selän muodosta ja reisistä jotka ovat kasvaneet melkeempä liiankin nopeasti, arvet ovat perseestä ;) Onneksi salilla käy myös toinen vähän vanhempi jermu joka lataa soittimeen In Flamesia tai vastaavaa ja opettaa liikkeitä kun kysyy niin ei tarvitse kärsiä Voicen ja NRJ:n vitsauksista

-Painojen jättäminen tankoon.
-Painojen kylväminen ympäri salia.
-Kersojen tuominen salille.
-Monen laitteen varaaminen samaan aikaan.
-Heikko minä.
-Kunnollisen dippitelineen puuttuminen.
-Cd-soitin, joka pätkii
-Tungos
-Pommiuhka:piis:

Back
Ylös Bottom