Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Multa on pöllitty ties kuinka monta röökiaskia takin taskusta. Yleensä otan sen aina pois taskusta ja laitan reppuun, joka tulee salille mukaan, mutta lähes poikkeuksetta jos unohtaa röökit takin taskuun pukkariin, niin ne on pöllitty. Tapahtumapaikkana Jyväskylän monnari. Mä oon aivan varma, että ne on ne lätkäjunnut, jotka noita pöllii. Joskus teen vielä niin, että uitan noita röökejä jossain myrkyssä ja jätän sit taskuun pöllittäväks :evil:.

Multa on pöllitty ties kuinka monta röökiaskia takin taskusta. Yleensä otan sen aina pois taskusta ja laitan reppuun, joka tulee salille mukaan, mutta lähes poikkeuksetta jos unohtaa röökit takin taskuun pukkariin, niin ne on pöllitty. Tapahtumapaikkana Jyväskylän monnari. Mä oon aivan varma, että ne on ne lätkäjunnut, jotka noita pöllii. Joskus teen vielä niin, että uitan noita röökejä jossain myrkyssä ja jätän sit taskuun pöllittäväks :evil:.

Kuse niihin :evil:

Tilaa netistä jotain erittäin tripauttavaa yrttiä ja sekota röökin sekaan. Saa röökiä nussivat junnut ikimuistoset sauhut. En puhu nyt mistään huumeista, vaan joistain intiaaniheimojen shamaanien käyttämistä yhteys henkimaailmaan-yrteistä, jotka hyvällä mäihällä saattais olla jopa laillisia. Mitään laitonta en kehota tekemään.

Tiiä sit maksaako toi vaivaa kun et ite oo todistamassa pöllittyjen röökien polttamista. Joku röökeihin kuseminen saattais olla toisaalta hyvä ja helppo ratkasu.

edit: Jos hurjaks rupeet, irrota papattimatosta pikkunen papatti, kaiva röökeistä hieman purua pihalle, aseta papatti sisään ja laita purut takas.

mun veljeltä varastettiin mp3-soitin salilta ja oltiin vielä liikuntatunnin aikaan salilla. Varas oli ilmeisesti hieman retard, kun oli kuulokkeiden johdot napsassu keskeltä katki, oli ilmeisesti jääny kuulokkeet vetoketjuun kiinni, eikä sitten osannut vain irrottaa niitä pois soittimesta.

edit: Jos hurjaks rupeet, irrota papattimatosta pikkunen papatti, kaiva röökeistä hieman purua pihalle, aseta papatti sisään ja laita purut takas.
joskus 10w sitte tuli tehtyä "pikku" kepposia muille kavereille: laitettii sätkän sisää ruutia tai tulitikunpäitä. ihan kivat liekit lähti röökeistä. hyvä puoli siinä oli et kukaa ei uskaltanu pummia röökiä keltään,sai ihan rauhassa poltella omansa :thumbs:

- Se että salin johdon toimesta tosta paikasta on tehty sellanen ettei sinne enää kukaan joka oikeasti tosissaan haluis treenata viitti edes tulla. Aikanaan tuollakin ollu porukkaa jotka käyny kisoissa yms., mutta ei enää. Toiminta on vaan niin hanurista.

Tuo sama ongelma vaivaa myös meillä päin salin johtoporrasta, tungetaan kaiken maailman ohjattuja jumppia ja kuntopiirejä niin että sekaan ei aina sovi "tosissaan" treenaavat...

joskus 10w sitte tuli tehtyä "pikku" kepposia muille kavereille: laitettii sätkän sisää ruutia tai tulitikunpäitä. ihan kivat liekit lähti röökeistä. hyvä puoli siinä oli et kukaa ei uskaltanu pummia röökiä keltään,sai ihan rauhassa poltella omansa :thumbs:

itse laitoin papattimatosta yhen paukun,

Oli taas jokunen aika sitten kyykkäämässä ja kyykky ei kulkenut millään, sen vielä pystyis sulattaa...just ku oli vikat painot tangossa niin huomaan peilist et joku 60v (ehkäpä) maailmanvastenmielisimmän näkönen pappa tapittaa mua jostain selännitkutuslaitteesta, ja varmaa katto mua minuutin verran, siin vaihees teki mieli mennä sanoo pari hyvin harkitsematonta sanaa kyseiselle ukolle. Ei siin mitää jos vilkasee et mitä toinen tekee, mut jos jää tuijottaa monttu auki pitkäks aikaa niin ei prkl

itel meinaa käämi palaa ku pääsee salille niin huomaa että joukkueellinen jotain lentopalloilijoita on vallannu suurimman osan salista. Eihän siin mitään jos ne tekis liikkeet ja sit siirtyis seuraavaan mut 20 äijää varaa kaikki vehkeet ja sit pyörittävät joukon sisällä niitä. Joutuu aina kyselee et voiko täs välis tehä ja tarviis laitella lisäpainoja ja sit suorituksen jälkeen poistella ylimääräiset.

Vaatteet menevät liian pieniksi ja rahaa palaa ruokaan. Lisäksi ottaa suunnattomasti päähän perttiperujätkät paikallisella salilla jotka päivästä toiseen vääntää ojentajaa taljassa ja hauiskääntöä sekä penaa.

Lisäksi ottaa suunnattomasti päähän perttiperujätkät paikallisella salilla jotka päivästä toiseen vääntää ojentajaa taljassa ja hauiskääntöä sekä penaa.
Mä en ymmärrä miksi nämä vituttaa. Miten se on sulta pois, jos nämä treenaa päin persettä?

Mä en ymmärrä miksi nämä vituttaa. Miten se on sulta pois, jos nämä treenaa päin persettä?
Mulla nämä vain naurattaa :D

Ihmiset jotka eivät tiedä treenaamisesta mitää ja tulevat pätemään, se oikeesti "potuttaa"

Enpä oo kauheen kauan vielä tolla lähisalilla käynyt, mutta jo nyt tunnistan naamoista sellasen voimailuporukan, koostuu 3-4:stä about keski-ikäisestä ukosta. Viimeks kun tulin salille niin ne oli just saapunut sinne ennen mua, ja oli varannu kyykky/mave paikan. Ite kun treenaan siis tolla arskan kultakuusikolla, ajattelin että jos sais vetää välissä muutaman sarjan kyykkyä, mutta eihän se tietenkään käynyt. Lähes koko sali siis tyhjänä, vaan noi äijät tossa mavettamassa. Noh, lopuks kelasin mennä sitte smith telineeseen hoitamaan ne kyykyt, ja siinä ollessahan tietenki vietiin salin ainoo vapaa penkkiteline noin puoleks tunniks..ja penkitki sitte smithissä :D Eli mikä siis potuttaa salilla eniten? Jonottaminen muuten täysin tyhjällä salilla...:curs:

Tyypit jotka laittaa painot tankoon tekee yhden sarjan ja sit lähtee jutteleen kaverin kans toiselle laitteelle. Juttelee kaverinsa kanssa hetken sit käy laittamas lisää rautaa tankoon ihmettelee, että nostaisko vai eikö nostais ennen nostamista käy vielä juttelemassa kaverinsa kanssa ja sit sama jatkuu niin kauan että meikä on saanu tarpeeks lämmittelyä jo pelkällä vittuuntumisella.

Back
Ylös Bottom