Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä ainakin hienompi olla pieniluinen ja lihaksikas kuin iso, läski ja piilolihaksikas. En vaan voi ymmärtää niitä henkilöitä, jotka on 130kg/160cm ja on olevinaan niin hiton kovaa bodaajaa ja urheilijaa vaikka fläsää pursuaa joka paikasta. Penkistä kyllä nousee isoja numeroita, mutta vertaapa niitä siihen omaan massaan. Mielipideasoita nää on, mutta ite arvostan enemmän sellaista, joka on timmissä kunnossa eikä mikään bodaava pallo.Nykyyän se ku ite on niin kynis tai muuten vain pieniluinen niin tuntee olevansa viel kyniksempi ku on isojen kavereiden kanssa salilla..
Mun mielestä ainakin hienompi olla pieniluinen ja lihaksikas kuin iso, läski ja piilolihaksikas. En vaan voi ymmärtää niitä henkilöitä, jotka on 130kg/160cm ja on olevinaan niin hiton kovaa bodaajaa ja urheilijaa vaikka fläsää pursuaa joka paikasta. Penkistä kyllä nousee isoja numeroita, mutta vertaapa niitä siihen omaan massaan. Mielipideasoita nää on, mutta ite arvostan enemmän sellaista, joka on timmissä kunnossa eikä mikään bodaava pallo.
Aivan pitää toikin paikkansa.. mutta kun ei itekkää vielä oo missää ihme kunnos eli oon kynis ni se just pännii :D mutta ajallaan siitäkin pois pääsee.Mun mielestä ainakin hienompi olla pieniluinen ja lihaksikas kuin iso, läski ja piilolihaksikas. En vaan voi ymmärtää niitä henkilöitä, jotka on 130kg/160cm ja on olevinaan niin hiton kovaa bodaajaa ja urheilijaa vaikka fläsää pursuaa joka paikasta. Penkistä kyllä nousee isoja numeroita, mutta vertaapa niitä siihen omaan massaan. Mielipideasoita nää on, mutta ite arvostan enemmän sellaista, joka on timmissä kunnossa eikä mikään bodaava pallo.
Kärsin itse samoista ongelmista.paidat repeilee hauiskäännöissä, ja housut reisiojennuksessa. lihaa tullut homona.
nykyään joudun treenaamaan ilman paitaa, ja jalkoja en enää tee.
E: viimeksi repesi mittanauhakin kun koitin habaa tsekata:curs:
;)
:(