Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Komppaan. Kun ei juo, niin sitten katsotaan saatana niin kieroon ettei tosikaan, ja baarissakin jos käy selvinpäin, niin silloinkin toljotetaan haavi auki että sinussa on kyllä jotain vikaa... + Että yrittää edes jotenkuten syödä oikein ja siten että olis hyvä olla, niin samantien on joku kynäniska kaveri marmattamassa :D.. mömmöjä, aineita... :david:
Nimenomaan, tämän olen itsekin huomannut.

Yksikään näistä "hyvistä" kavereistani ei ole ikinä varmaan treenannut, ja kun yritän selittää miksen ole juomassa tänään niin heti ihmetellään ja sitten kun yritän syödä kunnolla niin kauhea ihmettely, kun en suostu mäkissä syömään samanlaista rasvaista annosta kuten ne :D

Yksi kaveri oli aika hyvä, kun tilasin perus lisäproteiinia ensimmäistä kertaa. Kysyi sitten seuraavana päivänä, että "no mites se doupinki auttoi?" Siis oikeesti? :D

Ja lauantaina kävin selvinpäin baarissa, ja en sitten jaksanut siellä olla kuin jonnekin yhteen asti, koska ajattelin seuraavana aamuna käydä treenin tekemässä - kauheat ihmettelyt seuraavana päivänä, että mikä on kun ei jätkä jaksa edes baarissa olla?! :D

Muuten aivan loistavia kavereita, mutta eivät oikein osaa suhtautua oikein tämmöiseen treeniin, mitä itse yritän pitää yllä... :D

Komppaan täysillä myös.

Ei kaikki käy keitolla. Sitä on vaan joittenkin niin :curs: vaikee tajuta, jos vetää ihan eri linjalla...

Nimenomaan, tämän olen itsekin huomannut.

Yksikään näistä "hyvistä" kavereistani ei ole ikinä varmaan treenannut, ja kun yritän selittää miksen ole juomassa tänään niin heti ihmetellään ja sitten kun yritän syödä kunnolla niin kauhea ihmettely, kun en suostu mäkissä syömään samanlaista rasvaista annosta kuten ne :D

Yksi kaveri oli aika hyvä, kun tilasin perus lisäproteiinia ensimmäistä kertaa. Kysyi sitten seuraavana päivänä, että "no mites se doupinki auttoi?" Siis oikeesti? :D

Ja lauantaina kävin selvinpäin baarissa, ja en sitten jaksanut siellä olla kuin jonnekin yhteen asti, koska ajattelin seuraavana aamuna käydä treenin tekemässä - kauheat ihmettelyt seuraavana päivänä, että mikä on kun ei jätkä jaksa edes baarissa olla?! :D

Muuten aivan loistavia kavereita, mutta eivät oikein osaa suhtautua oikein tämmöiseen treeniin, mitä itse yritän pitää yllä... :D

mulla yks kaveri ihmettelee kuinka tylsä elämä mulla on ja epäsosiaalinen kun en KOSKAAN juo/käy baareissa... Kyllähän mä ihan selvinpäin osaan senkin tehdä ja en kyllä omasta mielestäni ole epäsosiaalinen (käyn 6-12krt/vuosi juomassa).
Moni ihmettelee sitä miks en käy tyyliin kerran viikossa hesellä/pizzalla tms. Noo thanks :urjo:
Ja kun olen baarissa vaikka selvinpäin vesilasi kädessä nii kukaan ei usko et siinä on vettä :jahas:
Jos olen perjantai/lauantai päivän jonkun ystävän luona kylässä niin sanaa EI ei ymmärretä, jos en halua lähteä baariin seuraavaan päivän treenin takia niin olen automaattisesti vaikea ihminen ja en osaa pitää hauskaa.

:offtopic:

mulla yks kaveri ihmettelee kuinka tylsä elämä mulla on ja epäsosiaalinen kun en KOSKAAN juo/käy baareissa... Kyllähän mä ihan selvinpäin osaan senkin tehdä ja en kyllä omasta mielestäni ole epäsosiaalinen (käyn 6-12krt/vuosi juomassa).
Moni ihmettelee sitä miks en käy tyyliin kerran viikossa hesellä/pizzalla tms. Noo thanks :urjo:
Ja kun olen baarissa vaikka selvinpäin vesilasi kädessä nii kukaan ei usko et siinä on vettä :jahas:
Jos olen perjantai/lauantai päivän jonkun ystävän luona kylässä niin sanaa EI ei ymmärretä, jos en halua lähteä baariin seuraavaan päivän treenin takia niin olen automaattisesti vaikea ihminen ja en osaa pitää hauskaa.

:offtopic:

tätähän se on. Moni ei vaan kato halua uskoa että pystyt johonkin mihin ne eivät vaikka eivät sitä myönnä. Keep the faith sister! :thumbs:

Mä yleensä hymyilen kaikille, tervehdin kaikki muut salin käyttäjät, enkä mä jaksa vittuuntua muitten tekemisistä. On ihan ok, jos radiossa on iskelmä kanava päällä, saatan jopa itse valita iskelmän jos pistän radion päälle ja salilla on paljon ikäihmisiä.

Tänään kyl meinas mennä hermot. Salin siivoja jutteli niin kovaäänisesti parin vanhuksen kanssa, että en kuullut radiota. Siinä tuli kuultua kaikki kylän juorut, ja minkälaista vaivaa milläkin vanhuksella on. Sellasta saatanan ärsyttävää narinaa, että väkisinkin kuulee. Puhuisivat edes jotain järkevää mutta ei, vaan ihmetellään että miten joku syö ja juo niin vähän, eikä hedelmätkään maistu. Farkkujakin saa jostain hyvällä -50% ja siitä vielä -50% alennuksella. Keskustelisivat normaalilla äänellä, eivätkä huutaisi kilpaa radion kanssa.

Lopuksi menin tekemään maastavetoa, niin eiköhän tää siivojatäti tule imuroimaan jalkojen juuresta.

Joo-o, niin tutun kuuloista hommaa kyllä trainer87 ja claricelta myös... Ja unohtu itselläni mainita nuo lisäravinne ja palkkari hommat.. anteeksi, ne mömmöt... Onpa kerran jopa lyöty luuri korvaan, koska en tullut suoraan bileisiin vaan menin salille ensin perjantai iltana, ja meinasin olla selvinkäsin koko illan, noooaivan sama, eipä ollu oma nainen :hyvä: Niin ja tosi hankala ihminenhän sitä on kun ei juo ja riehu baareissa ympärikännissä...

Karmea tärinä maven jälkeen. Jalat lyö sellasta loukkua ja tuntuvat pettävän alta, että hyvä kun saa kiekot tangosta sarjan jälkeisen tauonkaan jälkeen. Mavea takana vasta ihan muutama viikko, ehkä tilanne vähän helpottuu kun voimaa tulee.

Eilen meinas 6sellasta ala-asteikäiste ikäistä pentua ottaa päähän. Siellä ne juoksenteli ympäri salia ja laitteli osiin laitteista painoja ja jätti siihen ja sit seuraavaan kokeilee miten onnistuu:jahas: Onneks ne lähti sitten pois sieltä, niin ei tarvinnu mennä muistuttamaan et täällä on muitakin! Kyllä jos tänään on samat siellä, niin muistutan hieman käyttäymisestä..

Painojen poistaminen tangosta. Mutta silti teen sen, sillä muuten pilaan jonkun treenifiiliksen.

Niinkuin joku oli huomaavaisesti tehnyt minulle jättäen 220kg edestä rautaa smithiin ~190cm korkeudelle (minun pituus 178cm) lukkoineen. Ja alle vielä jääny kaikki korokkeet pohkeiden tekoa varten, joiden tukirakenne muodostui lattialle silmälleen asetelluista 50kg 'kiekkosista' joita on aivan SAATANAN mukavaa nyppiä sormenpäillä kumimatolta pystyyn.

Penkki oli lentänyt vittuun joten se piti metsästää salin toisesta päästä nurkasta.

Perkeleen helvetti. :curs:

Jossei saa itestä 100% irti, oottaa päihin aika rankasti.. Tähän liittyen myös se, ettei saa tuloksia nousemaan vaan päinvastoin ne lähtee laskeen vaikka kui yrittäs :jahas:

Entisellä salilla oli kans yks vituttavimmista asioista: Porukka jättää painot päin helvettejä, käspainoja ympäri salia eikä kiekot siellä missä niiden pitäs olla, niitä löyty painimatolta vatsakiertojen reenauksen jälkeen, selkäpenkiltä lisäpainoina yms.. jotenki latistu salifiilis ainakun joutu alkaa ekana hakemaan että missässe tän käsipainon pari olikaan?! :confused:

Mutta kylläse siitä aina :rock:

Eilen meinas 6sellasta ala-asteikäiste ikäistä pentua ottaa päähän. Siellä ne juoksenteli ympäri salia ja laitteli osiin laitteista painoja ja jätti siihen ja sit seuraavaan kokeilee miten onnistuu:jahas: Onneks ne lähti sitten pois sieltä, niin ei tarvinnu mennä muistuttamaan et täällä on muitakin! Kyllä jos tänään on samat siellä, niin muistutan hieman käyttäymisestä..

Eikös vuoden alussa tullut jonkinsortin laki missä kielletään alle 15-vuotiaiden pääsy kuntosalille?

Olivatko vanhempiensa mukana vai mitä? jos on yleinen sali niin suosittelen huomauttamaan kassajätkälle/neidille mukuiloista, jos eivät muksut usko ekasta kerrasta.

Ihan keskenään olivat. Mutta kun toi sali on liikuntahallin yhteydessä ja siinä on vielä yläkerrassa nuorisotilat, niin sieltä niitä sikiää aina sinne. Ilmanen paikka täällä pienessä kunnassa ja yleisvuoro, niin ei niitä voi poiskaa ajaa. Eiköhän toi homma sillä hoidu, jos siel vielä näkyy tollasta porukkaa, niin sanon valvojalle että kattoo mitä porukkaa salil pyörii ja miten käyttäytyy..

Ihan keskenään olivat. Mutta kun toi sali on liikuntahallin yhteydessä ja siinä on vielä yläkerrassa nuorisotilat, niin sieltä niitä sikiää aina sinne. Ilmanen paikka täällä pienessä kunnassa ja yleisvuoro, niin ei niitä voi poiskaa ajaa. Eiköhän toi homma sillä hoidu, jos siel vielä näkyy tollasta porukkaa, niin sanon valvojalle että kattoo mitä porukkaa salil pyörii ja miten käyttäytyy..
Tuli tosta jutusta mieleen kun joskus salille menin aamusella. Kävin vaihtaa vaatteet ja just kun olin menossa salin puolelle, ulos lampsi sellanen viiden varmaan 13-14v pojan porukka. Pojat olivat olleet reippaita ja laittaneet kaikki 5-15kg levypainot johonkin laitteisiin painoiksi. Mikäs siinä sitten, pojat olivat lähteneet ja sain sitten itse ottaa kaikki painot pois kaikista laitteista. Tulipas otettua alkulämmin siinä.

vittu että vituttaa niin prrrrkeleesti!! just alko jalkareeni luistamaan mahtavasti ja oli muutenki hieno fiilis käydä salilla niin ei ku nyt vittu polvi paskana ja tässä sitä sängyllä löhötään eikä voi liikkua ei sitte mihinkää.. kävelin pikku olusissa semmoseen jalkakäytävän korokkeen päälle huonosti niin polvi pois paikaltaan ja 80 kiloa jalan päälle... kyllä pääsi karjasu siinä vaiheessa.. sitte taxiin ja kotiin ja jalka muljahti pois paikaltaan sinä iltana yhteensä 3 kertaa ku taksikuskiki oli erittäin hyvä "auttamaan" minua ku kävelin :] jees, se niistä reeneistä, ei muutaku taukoa.. saa nähä paljonko lääkäri määrää huomenna sairaslomaa... vitun helevetti ja kyllä kiroilen!

joo eipä siinä. huomenna jalka leikkaukseen ja kyllä ropisee sairas lomaa.. voi herranisä sentään että on niin paska tuuri ettei usko kukaan! ymmärtäisin jos jostain katolta olisin hyppiny että polvi menee mutta KÄVELLESSÄ MURTUU! on se perkele!

joo eipä siinä. huomenna jalka leikkaukseen ja kyllä ropisee sairas lomaa.. voi herranisä sentään että on niin paska tuuri ettei usko kukaan! ymmärtäisin jos jostain katolta olisin hyppiny että polvi menee mutta KÄVELLESSÄ MURTUU! on se perkele!
Itselläni meni nivelsiteet oikeasta nilkasta poikki kun fudispelissä vastustaja vähän talloi jalalle. Kun olin viikon saanut olla ilman tukea siinä jalassa, niin fudispelissä astuin pallon päälle ja vasen nilkka murtui. vitutti.

topicciin vastaten: Ensinnäkin ärsyttää se kun ihmiset käyttävät joitain laitteita istuimina tai tavaroidensa paikkana. Kyllähän tuo aina huomauttamalla ratkeaa mutta silti ärsyttää. Sitten tuolla salilla liikkuu aina sellasia 5:n hengen ehkä ikäisiäni poppoita jotka vääntää pelkkää penkkiä aina ja sitä sen 2h... kiva sinne väliin mennä sitte änkemään jos haluaa itsekin vähän penkata.

Back
Ylös Bottom