Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Kaikilta vahvoilta naisilta pitäs kieltää salilla käynti....Vähän nöyrää tulla siihen kyykky paikalle jonkun 150cm pitkin hassun blondin jälkeen ja alkaan lahtaan kiekkoja pois tangosta, siitä on nauru kaukana. Siinä tilanteessa voi melkein kuulla kun isot pojat ja tytöt nauraa...
Sama. Sit ketuttaa kun salilla on niin paljon jengiä että pitää jonotella laitteisiin.

Tällä hetkellä potuttaa ainoastaan se, että justiinsa lomalla ei ole viikonloppuisin sali auki kun on luppoaikaa ja hirveä hinku puntille.

Kyllähän se 3x viikossakin riittää, mutta hinku siihen 4x on suuri. Täytyy odotella taas koulujen alkua niin viikonloppuna pääsee kans sinne.

Ilmastoinnin toimimattomuus :curs:
Kyllä siellä hienot härvelit katossa on, mutta taitaa olla vaan näön vuoksi. Salilla käydessä tuo ei niin paljon haittaa, mutta tunneilla on yhtä tuskaa kun 30 tyyppiä huhkii yhdessä ilman kunnon ilmastointia. Tänään meni pumppi-tunnilla pari biisiä istuskeluksi kun oli niin perkeleen kuuma että alko silmissä sumenemaan :itku:
Ja viikonpäivän huomioiden porukka varmaan luuli mun olevan krapulassa kun ei homma luistanu :rolleyes:

Minua aina kesäisin potuttaa se, että kuntosalilaitteet eivät ole ulkotiloissa vaan sitä joutuu sulkeutumaan sinne neljän seinän sisälle hikoilemaan. Tykkään ihan kamalasti liikkua ulkona ja sen takia se ulkoilu meinaakin monesti houkuttaa enemmän kuin puntti. :dance2: Toisaalta taas ärsyttää ajatus siitä, että jos hylkään kesäksi lähes kokonaan painotangot aerobisen liikkumisen himossani, niin sitten punttikehitys taantuu ja potuttaa taas syksymmällä kun koettaa jatkaa salitreeniä. On se vaikeeta. :curs:

Muistakaahan kaikki salitreenin tärkein sääntö: mitä pidemmälle ja kovempaa heität käsipainot tehtyäsi vinopenkkiä, sitä paremmin kehityt. Tai näin jotkut yksilöt ainakin luulevat...

Muistakaahan kaikki salitreenin tärkein sääntö: mitä pidemmälle ja kovempaa heität käsipainot tehtyäsi vinopenkkiä, sitä paremmin kehityt. Tai näin jotkut yksilöt ainakin luulevat...
Mäki heitän aina niin, että levyt halkee niistä :)

painojen, tankojen, kahvojen ja jumppamattojen levittäminen pitkin salia ja kun niitä S**tana ei voi viedä takasin sinne minne ne kuuluu/mistä on otettukkin. ja sit ku ne kahvat ja tangot pitää vielä jemmailla mitä ihmeellisimpään paikkohin että joudut treenaa kävelyä etsiessä niitä tankoja. ja kun löydät sen mitä haet, nii joku on siinä välissä vieny sulta taljan :jahas:

sit on yks mies joka harvoin kyllä on samaan aikaan kuin minä salilla, niin hänen täytyy arvostella minun treenaamista kavereilleen, enkä edes tunne tätä tyyppiä. sit tää tyyppi moikkaa aina mua salin ulkopuolella mut ei salilla, enkä ite koskaan kylläkään moikkaa takas.

potuttaa järjettömästi ne hieman kokeneemmat salin käyttäjät jotka jättävät kamppeensa sun muut, Laitteden/penkkien päälle?? sit niitä saatana vieköön joutuu siivoamaan pois kun siirtyy kyseiselle laitteelle...seuraavalla kerralla heitän ne vaan pois :whip:

potuttaa järjettömästi ne hieman kokeneemmat salin käyttäjät jotka jättävät kamppeensa sun muut, Laitteden/penkkien päälle?? sit niitä saatana vieköön joutuu siivoamaan pois kun siirtyy kyseiselle laitteelle...seuraavalla kerralla heitän ne vaan pois :whip:

Ainakin itse jätän yleensä jotakin laitteiden "päälle" ihan vain kertoakseni että aion vielä tehdä yhden tai useamman sarjan kyseisessä vehkeessä. Se vasta hienoa onkin jos käyt vaikka täyttämässä juomapullon ja laitteelle palatessas huomaat et joku on sillä välin purkanu kaiken raudan pois ja tekee kaikessa rauhassa omaa hitkutustreeniään siinä. Tietty eri asia jos jättää kamojansa penkeille/laitteisiin ilman et aikoo jatkaa siinä treeniään...

Ainakin itse jätän yleensä jotakin laitteiden "päälle" ihan vain kertoakseni että aion vielä tehdä yhden tai useamman sarjan kyseisessä vehkeessä. Se vasta hienoa onkin jos käyt vaikka täyttämässä juomapullon ja laitteelle palatessas huomaat et joku on sillä välin purkanu kaiken raudan pois...

Niinpä. Suunnilleen viikko sitten palailin vessasta kun näin, että joku oli juuri purkamassa viimeistä kiekkoa tangosta kyykkypaikalla, jossa minulla oli juomapullo, mankkupurkki ja treenivihko odottelemassa niin, että paikkaa ei luulisi helposti erehtyvän luulemaan vapaaksi.

"Moro. Tyhjensit näköjään tangon - tahdotko tehdä välissä? Teen vielä 7 sarjaa painolla mikä siinä oli."

Vituttaahan se odotella vuoroaan käsi poskella, kun joku pelle risuranne tekee 10 sarjaa kyykkyä asuen siinä paikalla yli puoli tuntia, mutta välissähän saa tehdä kun vain kysäisee.

Ainakin itse jätän yleensä jotakin laitteiden "päälle" ihan vain kertoakseni että aion vielä tehdä yhden tai useamman sarjan kyseisessä vehkeessä. Se vasta hienoa onkin jos käyt vaikka täyttämässä juomapullon ja laitteelle palatessas huomaat et joku on sillä välin purkanu kaiken raudan pois ja tekee kaikessa rauhassa omaa hitkutustreeniään siinä. Tietty eri asia jos jättää kamojansa penkeille/laitteisiin ilman et aikoo jatkaa siinä treeniään...

sehän siinä just onkin, hemmot aloittavat reenauksen jättämällä kaiken kamppeensa reput, juomat, vaattet ym. laitteen päälle jä lähtevät salin toiselle puolelle tankoa punnertamaan :rolleyes:

Just kun pitäis hifistellä penkkipainojen kanssa oikein kunnolla, ne vitun 1,25 kg kiekot on jossain hevon vitussa. Jos mä haluan tehdä vinopenaa esim. 77½ kilolla, joku sankari on potkinu ne purkulat johonkin kaksvitosen alle ja mä saan ravata ympäri salia itku kurkussa, kun menee penailut vitulleen.

yhdellä tyypillä oli kaikki kamat treenikassista lähtien vyöhön ja juomapulloon sijoiteltu eri puolille salia, laitteisiin tai niiden eteen jätettynä. Verkkatakkikin roikkui penkissä vaikka ei siinä tehnyt.
tuo nyt lähinnä nauratti:D

Noista painoista tuli mieleen...

Vituttaa joskus kun salilla on erilaisia painolevyjä eri tarkoituksiin, esim. voimanosto-/painonnosto-liikkeisiin Leokon 5,10,15,20,25 kiekot kaikki samalla halkaisijalla. Saman painoisia levyjä löytyy myös rautakiekkoina eri halkaisijoilla, mutta nämä eivät pysy yhtä hyvin tangossa ja kolisevat muutenkin saatanasti. Näitä Leokon kiekkoja saakin sitten haeskella, kun ovat käytössä liikkeissä, joissa olisi aivan sama käyttää niitä rautaisia.

Vaikka en itse tarvitsisi niitä virallisia levyjä, niin silti vituttaa kun näkee muiden niitä käyttävän egon pönkitykseen. Esimerkiksi hauiskääntöön tangolla haetaan 5 kilon levyt, 450 mm halkaisijaltaan, kun 5 kilon levyjä olisi tarjolla rautaisina myös 200 mm halkaisijaltaan. Eihän se nyt edes huijaa ketään, vaikka olisi pirun "isot" painot tangossa, kun siinä kyljessä lukee sitäkin isommalla, että paljonko se levy painaa.

kun siinä kyljessä lukee sitäkin isommalla, että paljonko se levy painaa.

Onko kellään tulluu koskaan vastaan painoja jotka painaa enemmän kuin mitä niissä lukee?
Se vituttaa.
Olin aivan varma että muovikuoripainot painaa enemmän kuin perusrautakiekot. Kerran sitten päätin punnita ne ja tulos oli että rautaset painoi niin paljon kuin piti ja ne muovikuoriset painoi:
20kg = 22,5kg
15kg = 17kg
10kg = 11,7kg
5kg = 6kg
Mitä vittua kysyn minä? Miksei levypainot voi painaa niinpaljon kuin niissä lukee??
Käsittämätöntä, otan sen henkilökohtaisena vittuiluna :curs:

Onko kellään tulluu koskaan vastaan painoja jotka painaa enemmän kuin mitä niissä lukee?
Se vituttaa.
Olin aivan varma että muovikuoripainot painaa enemmän kuin perusrautakiekot. Kerran sitten päätin punnita ne ja tulos oli että rautaset painoi niin paljon kuin piti ja ne muovikuoriset painoi:
20kg = 22,5kg
15kg = 17kg
10kg = 11,7kg
5kg = 6kg
Mitä vittua kysyn minä? Miksei levypainot voi painaa niinpaljon kuin niissä lukee??
Käsittämätöntä, otan sen henkilökohtaisena vittuiluna :curs:
Varoituksen sana kaikille, jotka treenaa Jyväskylässä monnarin salilla. Ne mustat kumipäällysteiset kahdenkympin painot painaa noin 22 kiloa. Vastaavasti siellä on yksi pari sinisiä kahdenkympin levyjä, jotka ovat olleet sellaisia standardikokoisia, joissa on metalli keskellä ja kumi ympärillä, mutta kumi on lähtenyt irti. Nämä painavat ehkä noin 18 kiloa, johtuen tietysti siitä, että se kumi on painanut sen pari kiloa.

Back
Ylös Bottom