Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Vituttaa kun jotkut shemale roinamuijat tekee alkulämpöjä mun maxeilla.

Kaikilta vahvoilta naisilta pitäs kieltää salilla käynti....Vähän nöyrää tulla siihen kyykky paikalle jonkun 150cm pitkin hassun blondin jälkeen ja alkaan lahtaan kiekkoja pois tangosta, siitä on nauru kaukana. Siinä tilanteessa voi melkein kuulla kun isot pojat ja tytöt nauraa...

salin painopakoissa on vikaa, jos esim. reisiojennuksesta saa 110kg: lla pitkää sarjaa!!!!

Joten onneksi meijän salilla on aikojen alusta frapp laitteet, joissa on raskaat painopakat, jotka ovat aitoja.. Ei ne nykyajan lelujen painopakat paina paskaakaan.. tulkaas tänne tekemään reisiojennusta 100kg: lla niin huomaatte eron heti :D

Mua ärsyttää ihan suunnattomasti painojen paiskominen. On se kumma et niitä on pudoteltava ja heteltävä sieltä metrin korkeudelta alas. Aina saa pelätä et jonkun varpaat jää alle. Ja ihan oikeasti ei ne isotkaan painot määräänsä enempää sitä heittelyä kestä. Sit ollaan taas kitisemässä kun käsipainot "hölskyy" kun on ruuvit löysällä ( sekä painossa et sillä kitisijällä).
'
Toinen on se että niitä painoja ei saada millään takasin telineeseen, ei sitten niin millään. Olisko ehkä syytä sitten vaihtaa pienempiin painohin jos ei enää sarjan jälkeen jaksa palauttaa niitä siihen telineeseen. Salilla kun olen töis niin nää on ne mitkä kaikista eniten ottaa kupoliin.

Yksi on kanssa se, kun omalla vapaa-ajallani olen treenaamassa, niin mulle tullaan vinkumaan jostain vuotavasta hanasta tai huoltoa kaipaavasta laitteesta. Hei, mä en ole töissä, mä treenaan, jätä mut rauhaan!! Tai kyselemään salikorttien hintoja, voi jumalauta!

Ylipäätään ottaa päähän ne jotka tulee juoruamaan salille. Jos kaverin kanssa juoruat, niin sama se mulle, mut mä en halua et mulle tullaan turhia juttelemaan, mä haluan keskittyä mun omaan treeniin, kiitos. Napitkaan korvissa ei auta.

Sitten on tää klassinen, että pidetään 10minuutin taukoja sarjojen välillä, mutta ei vaivauduta siirtymään vähän sivummalle niin et joku ehtis tehdä siinä välissä. Eli laitteet/painot yms. turhaan varattuina. Piru! Mutta sitten onnistutaan kyllä itse "varastamaan" se laite sillä välillä kun toinen käy hakemassa lisää painoja. Paras oli kun tein smithissä kyykkyjä. Painot oli telineessä, olin jo pari sarjaa tehnyt, juomapullot yms. oli laitteen vieressä, käännyi ympäri ja parin metrin päästä hain uutta levypainoa, niin johan siinä oli joku valopää kiskomassa mun painoja tangosta. ei kiesus et ärsyttää!!

Ylipäätään ottaa päähän ne jotka tulee juoruamaan salille. Jos kaverin kanssa juoruat, niin sama se mulle, mut mä en halua et mulle tullaan turhia juttelemaan, mä haluan keskittyä mun omaan treeniin, kiitos. Napitkaan korvissa ei auta.
Hyi hyi, epäsosiaalinen juntti. Kyllähän nyt prkl salilla pitää olla ensisijaisesti länkyttämässä jokaisen muun kanssa jotka siellä käy. Ite ainakin lopettaisin treenin jos ei olisi aikaa jutella kanssatreenaajien kanssa. Ei sitä hommaa niin vakavasti pidä ottaa etteikö ehtisi keskittymään oleelliseen, eli sosiaalisten suhteiden ylläpitoon ja hankkimiseen.

n0t.

...Yksi on kanssa se, kun omalla vapaa-ajallani olen treenaamassa, niin mulle tullaan vinkumaan jostain vuotavasta hanasta tai huoltoa kaipaavasta laitteesta. Hei, mä en ole töissä, mä treenaan, jätä mut rauhaan!! Tai kyselemään salikorttien hintoja, voi jumalauta!

Äkkiseltään kuulostaa siltä että olet väärän ammatin hankkinut. Kullostat aika epäsosiaaliselta palvelualalle. Tottakai jos olet siellä salilla toissä, niin sulle tullaan sanomaan rikkinäisistä hanoista ym. vaikka et siinä tiskillä olekkaan. Tosta juoruamisesta en niin tiedä, oletko koittanut sanoa että: "hei mä yritän tässä treenata, voitaisko jatkaa keskustelua myöhemmin?". Onneksi/toivon mukaan et ole mun salilla töissä. No hard feelings...

Ettei mene täysin OT niin tällä hetkellä ärsyttää yks jamppa joka käy aina saunasta "tauolla" ja jättää suihkun oven auki, niin koko pukkari on sit ihanan kostea kun sinne menee. Paskaset kalsarit naulakossa vituttaa vieläkin...

Niinpä niin palvelualalla jos olet, niin olet töissä koko ajan. Itsekin kerran olin myyjänä eräässä liikkeessä. Vieläkin jos satun ko. liikkeessä käymässä, saattaa asiakkaat tulla kyselemään milloin mitäkin kun tunnistavat, saattavat jopa kysyä muissakin kaupoissa! Noh, minähän en tästä pidä, ainakaan jos on parempaakin tekemistä ja epäsosiaalisuuteni kun on näin todettu, niin onneksi olen tällä hetkellä ihan muissa hommissa. Itselle ei kyllä tulisi mieleen kaupassa asioidessani alkaa siviilivaatteissa liikkuvalta kassan tätiltä pyytämään palvelua, vaikka juuri edellisenä päivänä mulle rahkan ja kinkkuleikkeitä möikin.

Harvoin salilla käymisessä mikään potuttaa mutta nyt on alkanut ärsyttämään niinkin tyhmä asia, että se teline käsipainoille on liian pieni. Siis siihen kyllä mahtuu just ja just kaikki painot jos ne asettelee oikein, mutta ihminen ei toimi niin optimaalisesti että tekisi kaiken matemaattisella tarkkuudella. Älkää sitten jumalauta liimailko niitä "Laita painot paikoilleen"-lappuja seinille jos ei ole tilaa minne laittaa.

Samoin on alkanut ärsyttää eräs personal trainer, joka vetää asiakkaidensa lähes koko treenin siinä venyttelypaikalla missä porukkaa tekee vatsoja yms. Sellaiset isot raavaat miehet tekee siinä sitten kahden kilon käsipainoilla jotakin PT:n itse kehittelemiä pilates tai mitälie liikkeitä 45 minuutin ajan. Tämä on vielä ok, mutta tätä treeniä varten tarvitaan toki sitten koko venyttelypaikka ja jos siihen menee häärämään muuta niin saa rumia katseita osakseen. Mitä hemmettiä, kuvitteleeko se että me muut tullaan siihen salakuuntelemaan hänen viisauden sanojaan vai what the hell...?

Tänään rasitti rajusti kun olin unohtanu reenikalsarit..
Piti vetää taas kommandona.. Onneksi on semmoset polvipituset pökät.. Ei välähdä katkarapu sivullisille ..:)

Vaihteeksi aika vapauttavakin kokemus.. Mutta aluksi vitutti..

Tänään rasitti rajusti kun olin unohtanu reenikalsarit..
Piti vetää taas kommandona.. Onneksi on semmoset polvipituset pökät.. Ei välähdä katkarapu sivullisille ..:)

Vaihteeksi aika vapauttavakin kokemus.. Mutta aluksi vitutti..
Kai vedit reiden lähentäjiä ja loitontajia?:eek:

Ehkä vähän epätavallinen 'vitutus', mutta kuitenkin.. Meidän salilla käy yks tytteli, joka liikkeitä tehdessään ääntelee ja voihkii kuten... *köh köh* Siis kuulostaa sitten just eikä melkeen siltä! Yleensä ei mikään häiritse, mutta tuo vie jotenkin keskittymisen omasta treenaamisesta :D Enkä ole ainoa jota se taitaa vähän häiritä.. Kai se siitä sitten nauttii niin paljon.

Ei sinällään vituta - olen niin positiivinen persoona! - mutta ehkä vähän huvittaa, kun on niitä pitkätukkasia farkkujalkoja salilla, jotka kuuntelee purkkapoppia luureilla ja kävelee ja hytkyy sen musan tahdissa(tiiättekö semmonen eminem kävely) - vaikka salin radiosta tulis just jotain välispiikkejä :) Sitte ne jotka kuuntelee jotain muovimetallia näyttää niin pirun kovilta ja tuntuu ku ne kiroilis kokoajan itekseen - hytkyen ja kävellen samalla sen tuplabasarin tahdissa - ja salin radiosta tulee tottakai jotain hammastahnamainoksia juuri sillon. Niin, ei nämä siis itseäni vituta.. Siinähän tärisevät :D

Ehkä vähän epätavallinen 'vitutus', mutta kuitenkin.. Meidän salilla käy yks tytteli, joka liikkeitä tehdessään ääntelee ja voihkii kuten... *köh köh* Siis kuulostaa sitten just eikä melkeen siltä! Yleensä ei mikään häiritse, mutta tuo vie jotenkin keskittymisen omasta treenaamisesta :D Enkä ole ainoa jota se taitaa vähän häiritä.. Kai se siitä sitten nauttii niin paljon.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=49237&highlight=orgastiset+tuntemukset

Kai vedit reiden lähentäjiä ja loitontajia?:eek:

En..Onneksi.. Normi setti.. Kyykky , penkki ja kulmasoutu.. Lopuksi tietenkin pikku hauikset...
Penkis vähän jännitti välillä.. Ne kun on semmoset suht löysät pökät..:rolleyes:

Kiitos huolenpidosta..:D

Ärsyttää ku taidan meijän salilla olla suunnilleen ainoa tyttö ja sitte se on aina täynnä jotain 15 vuotiaita mopopoikia. Ei saa tehä yhtään sarjaa rauhassa ku ne kokoajan tuijottaa. Se oikeesti ahistaa ja häiritsee:D

Ärsyttää ku taidan meijän salilla olla suunnilleen ainoa tyttö ja sitte se on aina täynnä jotain 15 vuotiaita mopopoikia. Ei saa tehä yhtään sarjaa rauhassa ku ne kokoajan tuijottaa. Se oikeesti ahistaa ja häiritsee:D

Kovat luulot. :) Eiköhän noita 15wee mopojen rassaajia kiinnosta enemmänkin ne mopot... ;)

No nyt keksin jotain valittamisen aihetta. Aamupäivästä kun käy vetämässä jalkatreenit, niin naama on koko päivän kuin Nasse-sedällä. Välittömästi treenin jälkeen kotiin kävellessä on menokin hiukan hoipertelevaa ja ihmiset katsovat paheksuvasti, että nuorimies on pienessä laitamyötäisessä ja tinttaus on alkanut jo aamupalalla.:nolo:

Back
Ylös Bottom