Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

se että joku perkeleen hyvän näkönen kimuli tulee salille, ja pena treeni on ihan lopuillaan ja tangossa on enää murto osa rautaa, kunnon sarjoista.:down:

Miksi ihmeessä joidenkin on pakko vääntää habaa aina pitkällä tangolla ja kyykkypaikalla :curs:?

Valikoimasta löytyisi myös suora, lyhyt hauistanko jolla mahtuisi hyvin tekemään jossain sivummalla, mutta eihän kukaan sitä käytä.

se että joku perkeleen hyvän näkönen kimuli tulee salille, ja pena treeni on ihan lopuillaan ja tangossa on enää murto osa rautaa, kunnon sarjoista.:down:

Heh, sehän se ärsyttää, kun luulevat sillä penailullaan tekevänsä vaikutuksen :D

No mut voithan sä aina kävellä aina tangon kanssa niitten eteen ja rupee tekee siin hauiskääntöä jos sä huomiota kaipaat?:wtf:

Se, että parit alkaa kuhertelemaan salilla just sun vieressä "hihi-hiii" ja kuti-kuti-kutia"....joo pliis, menkää kotiin toisianne kutittelemaan...

Mua potuttaa eniten just toiset ihmiset, kun just oma reeni pahasti kesken ja kaikki laitteet mitä tulis käyttää niin on varattuja.

Sit toinen asia mikä potuttaa niin taas kipee ranne, ei oo voinu reenata kuukautee ku on kipee, toisaalta ilman rasitusta se ei ole kipeä. Ei viittis mennä lääkäriin kun ei siinä varmaan mitään pahempaa oo ku venähtäny, mut ei se parannu mihkää! Huilannu siis koko kesäkuun, sillon tällön kokellu kestääkö punnerrusta, ei niin ei.

Sellainen ylimielinen "oon kokenu treenaaja"-asenne nuorilla. Sitten vielä egoillaan tekniikan kustannuksella kaupan päälle vaikka nyt esimerkiksi jalkaprässissä. 10 cm nylkytyksiä lähemmäs 300 kilolla. Ei sinänsä kuulu mulle, mutta se näkyvä kekkuloiminen vähän tympii. Ja se turhanpäiväinen huutaminen ja muu möykkääminen. Ehkä pitäis ajatella myös siinä vierellä olevan korvia ja keskittymistä, kun aletaan rääkymään käsipainopenkissä. Mä en käsitä tätä alkuunkaan, koska mulle ei tule tiukoissa sarjoissakaan mieleen päästellä ilmaan ulahduksia tai sotahuutoja.

Työkaverit ja ylimieliset mulkut

Tänään potutti :
Veto pois, laiskotti.. Meinasin oikein reenata mutta poljin pyörää 5 min ja totesin " Ei tänään".
Pistin kamat kasaan ja painoin syömään...:rolleyes:

Mulla ei kanssa mahdu kaaliin miten jossain kovissa kyykyissä voi karjua ihan täysillä. Kyllä itseltäkin jotain pihinää pääsee muttei siinä paljoa huudella kun keskittyy vaan pitämään paketin koossa.

Mulla ei kanssa mahdu kaaliin miten jossain kovissa kyykyissä voi karjua ihan täysillä. Kyllä itseltäkin jotain pihinää pääsee muttei siinä paljoa huudella kun keskittyy vaan pitämään paketin koossa.

Mua ei koskaan oo kyllä tollain häirinny, mutta eipä siinä turhanpäiväsessä huutamisessa ole päätä eikä häntää, mutta jos joku uskaltautuu huutamaan lait weiit jeeaa baddii, niin kyllähä sitä jo mielellää kuuntelee :D

Back
Ylös Bottom