Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Se ehkä pisti eniten potuttamaan, kun aikoinaan treenasin monta vuotta ns. äijien salilla. Kyllä se vaan pisti ensin huvittamaan, kun kaverit ihan tosissaan kuunteli ACDC:a ja tsemppaavat toisiaan huutamalla ja kiroilemalla niin, että sali raikaa. Pidemmän päälle tuo pelleily ja "fiilistely" alkoi ottamaan sen verran päähän, että edessä oli salin vaihto "normaaliin" saliin.

^^mikäs siinä jos se toimii:D onhan sitä monilla monenlaisia tapoja tsempata. Toiset kiroilee ja huutaa, toiset keskittyy hetken musan avulla ja alottaa, toiset ramppaa hassun näkösesti ympäri salia:D ja toiset haistelee ammoniakkia.

Kyllä se salille lähteminen on aina yhtä tuskaista, nimenomaan arkisin. Töissä kun on ollut härdelli päällä, niin kotiin päästyä tekisi mieli olla aloillaan vaikka koko ilta. Mutta joka kerta kyllä potkin itseni liikkeelle, kun kerran tiedän, miten mainio fiilis on treenatessa ja treenin jälkeen.

Kannattaa koittaa treeniä ennen työpäivää jos mahdollista, niin voi lepiä illalla rankan päivän jälkeen ja tehdä muuta. Tai työpäivän jälkeen ottaa lepiä päiväunien muodossa, niin on ihan toinen puhti päällä.

Se ehkä pisti eniten potuttamaan, kun aikoinaan treenasin monta vuotta ns. äijien salilla. Kyllä se vaan pisti ensin huvittamaan, kun kaverit ihan tosissaan kuunteli ACDC:a ja tsemppaavat toisiaan huutamalla ja kiroilemalla niin, että sali raikaa. Pidemmän päälle tuo pelleily ja "fiilistely" alkoi ottamaan sen verran päähän, että edessä oli salin vaihto "normaaliin" saliin.

Toihan on just oikee asenne, itekkin treenannu tommosella salilla joskus. Aina se semmosen trendihienostelu salin hakkaa.

Kukin tykkää mistäkin. En nyt sanoisi, että tuo toinen ääripää on yhtään sen parempi, mutta välimuotojakin löytyy. Tottakai kunnon fiilistely ja asenne on onnistuneen treenin/suorituksen takana, mutta joku raja!

Kävin aiemmin jonkin aikaa tyypillisellä äijäsalilla, siellä ärsytti kun alkoi tekemään jollain laitteella jotain ja kone jumi tai muuten en vaan heti tajunnut miten homma toimi, oli joku äijiä siinä heti auttamassa. :jahas:

^Eikös oo vaan ihan hyvä, jos neuvotaan. Ärsyttävämpää on, jos siinä yrität epätoivosesti jotain tehä ja eikä homma ihan toimi, niin kaikki vaan kattelee vierestä, eikä elettäkään, että kukaan vois jeesata. Tietty jos ollaan joka kolmas sekuntti neuvomassa, niin.. :jahas:

Eniten ottaa päähän se, ettei penkkitulos nouse. Ei ees sinne sataseen, vaikka oon iso ukko. Hyvä, että kehtaa penkkitreeniä ees tehdä, ku näin iso ukko nostelee minipainoja ja homma näyttää silti raskaalta. Niin ja dieetti lopahti kesken, seki hajottaa.

Sitte jos jää pari salikertaa väliin, niin olo on niin pullamössöläskimakkaraihrapekoni.

Eniten ottaa päähän se, ettei penkkitulos nouse. Ei ees sinne sataseen, vaikka oon iso ukko. Hyvä, että kehtaa penkkitreeniä ees tehdä, ku näin iso ukko nostelee minipainoja ja homma näyttää silti raskaalta. Niin ja dieetti lopahti kesken, seki hajottaa.

Sitte jos jää pari salikertaa väliin, niin olo on niin pullamössöläskimakkaraihrapekoni.

Jos yhtään lohduttaa niin et ole yksin, siis ton penkin suhteen... Dippejä menee lisäpainoilla, kymmeniä lisäkiloja, vaikka kuinka paljon mut penkki perkele ei nouse.

Tämä potuttaa minua kans.

Jos yhtään lohduttaa niin et ole yksin, siis ton penkin suhteen... Dippejä menee lisäpainoilla, kymmeniä lisäkiloja, vaikka kuinka paljon mut penkki perkele ei nouse.

Tämä potuttaa minua kans.

Ja täältä löytyy kolmas. Tai no, tulos nousee mutta lähtökohdat ovat niin ankeita ettei mitään rajaa. Kiva salilla katsoa kun joku itseä puolta pienempi sälli vetää penkkiä tuplana isommilla painomäärillä eikä edes tule hiki.
Onneksi on penkki kotona niin ei tarvii ihmisten ilmoilla itseä nolata sen kanssa :hyvä:

Onko teillä varmasti nostotekniikka kunnossa tossa penkissä, jos se on paljon muita liikkeitä/lihasryhmiä jäljessä? Penkki on yllättävän tekninen laji. Itselläni parani viime kesänä parin kuukauden aikana ykkösmaksimi yli kymmenen kiloa, kun keskityin tekniikan parantamiseen. Vieläkin olisi varmasti paljon parannettavaa.

Salilla vituttaa pari 15-vuotiasta mopopoikaa jotka hinkkaavat penkissä sarjoja 50 kilolla varmaan 10-15 ja kaikki IHAN LOPPUUN. Jätkillä menee siinä penkkaillessa aina joku tunti. Muistaakseni jouluna oli pojilla saman verran rautaa tangossa kuin nytkin. Jannut ei sentään pelkkää penkkiä treenaa vaan ohjelma on kaksijakoinen ja joka toinen kerta on ohjelmassa tunnin hauistreeni, jossa jokainen sarja viedään aina aivan loppuun.

Salilla vituttaa pari 15-vuotiasta mopopoikaa jotka hinkkaavat penkissä sarjoja 50 kilolla varmaan 10-15 ja kaikki IHAN LOPPUUN. Jätkillä menee siinä penkkaillessa aina joku tunti. Muistaakseni jouluna oli pojilla saman verran rautaa tangossa kuin nytkin. Jannut ei sentään pelkkää penkkiä treenaa vaan ohjelma on kaksijakoinen ja joka toinen kerta on ohjelmassa tunnin hauistreeni, jossa jokainen sarja viedään aina aivan loppuun.

Ihan loppuun? Siis miten niinkun ihan loppuun?

Sori:david:kyssäri, koska oon :david:

Mä aina vedän sillein, sehän auttaa parhaiten, vai mitä?

Mun käsittääkseni se kuormittaa hermostoa tosi paljon. Yleensähän täällä on puhuttu että jos voimaa haluaa lisää niin pitäisi jättää 1-2 toistoa varastoon.

Mun käsittääkseni se kuormittaa hermostoa tosi paljon. Yleensähän täällä on puhuttu että jos voimaa haluaa lisää niin pitäisi jättää 1-2 toistoa varastoon.

No mutta massaahan mä kerään.

Back
Ylös Bottom