Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Sikiötten äänivallin ylittävä kirkuminen salilla ja muutenkin lapsien tuominen salille. Keskittyminen ihan vituillaan kun salilla huutaa ja juoksee lauma lapsia. Lapsia ei pitäisi tuoda salille koskaa IMO. Sali on paikka, jossa treenataan, ei lastentarha.

Millasilla saleilla käytte?
Kun oon ite ollu treenaamassa niin ei oo salille tullu yhtäkään lasta.

kunnan ainoolla salilla. kyll siel yks nainen tulee ilmeisesti siskonsa ja sen vauvan kans. vittu saa aina peljätä jos se on nukkuu siinä kyykky häkin vieres et koska tippuu limppu päälle. JÄTTÄKÄÄ MUKULAT KOTIA!

Perkele, kun olis jo omakotitalo, vaimo, mukulat ja volvo.

Väsäisin ittelleni autotalliin kunnon kotisalin, niin eipä tarvitsis enää salilla jonotella omaa vuoroaan koko ajan.

Tämä prkleen flunssa/ylikuntopaska!!! :curs:
Tänään kävin kokeilemassa jalkatreeniä, ja olipa muuten treenin jälkeen aika hitun heikko olo.

Ei kai se auta ku jatkaa kevyttä viikkoa... :jahas:

Pitäkää niitä keveitä oikeesti tarpeeksi usein. Itellä tuli venytettyä sitä liian pitkään, ja tässä on tulos. Tai no aika monihan täällä on kipeenä, mut kyllä ne on sidoksissa toisiinsa nää jutut.

Vituttaa kun lihaa tarttuu vaikka millä metodeilla, mutta voimanpaskoo ei tartu millään ilveellä. Asian kanssa taisteltu jo toista vuotta. Olen vaihdellut sarjapituuksia aina 15:sta toistosta 1-3:een toistoon, lihasta tulee, voimaa ei. Kiva sitten olla iso, mutta helvetin heikko... :(

• Salilla soitettava (huono) musiikki
  • 1000x1kg - sarjoja tekevät naiset (eri laitteissa, niitä pitkään varaten, 5min sarjojen välissä Seiskaa lukien)
  • Omat tulokset (ei ole kehumista)

• 1000x1kg - sarjoja tekevät naiset (eri laitteissa, niitä pitkään varaten, 5min sarjojen välissä Seiskaa lukien)

Joo tuo on multakin unohtunut mainita vitutuslistasta. Tuo on varmaankin kaikein ärsyttävintä mitä salilla voi käydä. Onneksi noita on harvemmin osunut omalle kohdalleni...

On se jännää ku osalle tullaan heti silmille jos baaris käy tiukka paita päällä, mulle oo koskaa tultu valittaan oli tiukka paita tai ei. Enkä nyt itteeni kovin kynikseks enää sanois. Tuntus olevan jonkinlainen käytöshäiriö kysees tjs. Tietenki jos kävelee maailmanomistajan elkein ja vie kauneimmat naiset ni se saattaa jotakuta häiritä. ;)
Tai sit oot vaan niin perkeeleen kauhee mörkö, ettei kukaan uskalla

nykyään mua vituttaa ihmiset jotka tekee sellasta kuntopiiri jumppaa ja varaa kaikki laitteet :(

Yhdyn tähän lähestulkoon. Omalla salillä käy muutama venäläinen kaveri (Ei sillä että olisi muuten kavereissa mitää vikaa ;))
Mutta kun jätkien reeni on se että varataan kaikki laitteet ja tangot :hyper: Välissä ehtii joskus tehdä yhden sarjan ja kaveri jo huohottaa niskaan. Ja huutavat aika perkeleesti!
Ei siis sarjaa tehdessään vaan samalla kun toinen pitää taukoa ylätaljan luona toisella puolella salia toinen huilaa smithin luona huutaen kaverilleen toisella puolella taloa. En onneksi ole kovin usein samaan aikaan reeniä vetämässä.

Ja ehkä enemmän päähän ottaa porukka jotka jättää enemmän tai vähemmän romuja tankoihin.

Pahiten ottaa kuitenkin se jos ei saa ittestään kaikkea irti :curs:

-Ihmisten kyylääminen
-Isot joukot, harvoin on paljon porukkaa, viime lauantaina olin kaverini kanssa yksin :P, mutta tänään oli varmaan 20 tyyppiä pienellä salilla, olin ihan wtf, jotain lukiolaisia näyttivät olevan.
-Huonot tulokset
-Ihmisten kyylääminen
-Ihmisten kyylääminen
-"Egottajat"
-Ja
-Ihmisten kyylääminen.

-Ihmisten kyylääminen
-Isot joukot, harvoin on paljon porukkaa, viime lauantaina olin kaverini kanssa yksin :P, mutta tänään oli varmaan 20 tyyppiä pienellä salilla, olin ihan wtf, jotain lukiolaisia näyttivät olevan.
-Ihmisten kyylääminen
-Ihmisten kyylääminen
-Ihmisten kyylääminen.

Miltähän mahdat näyttää :wtf:

:kuvia:

Allekirjoittanutta nyppii salilla kaksi asiaa:
1. Käyn salilla yleensä sellaisina aikoina, ettei siellä voi sanoa olevan ruuhkaa. Tästä voisi päätellä, että suhteellisen tilavassa pukuhuoneessakin olisi tilaa. No näin se asia oikeasti onkin. Tästä huolimatta löytyy ihmisiä joiden on pakko riisua / vaihtaa kamansa hyvä ettei kyljessä kiinni.
2. Lisäksi salilla on muutamia tyyppejä, jotka levittää koko reenikassinsa sisällön "pitkin" salia. Olo on välillä kun esteradalla.

Mua vituttaa eniten teinit jotka vaan pyörii jaloissa, juttelee, koskettelee toisiaan ja huuattaa jotain rnb-paskaa täysillä. Voisvat käyttää nekin aikansa paremmin.

Mua vituttaa eniten teinit jotka vaan pyörii jaloissa, juttelee, koskettelee toisiaan ja huuattaa jotain rnb-paskaa täysillä. Voisvat käyttää nekin aikansa paremmin

Eikö siellä salilla saa enää edes jutella, ettei vaa häiritte jotain elämänsä menettänyttä apinaa:jahas:

Ja muuten... en kyllä helvetissä oo kosketellu ketään kun oon ollu salilla!!!:wtf:

Back
Ylös Bottom