Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Soon tosi kivaa, kun on tekemässä penkkiä aikalailla maksimilla.. kolmannella sarjalla, vikaa toistoa ei pystynytkään vetää ihan ylös, oli pakko laskee rinnalle. Mutta missä varmistaja!? prkl se oli jo luikkinu omia reenejä jatkamaan ja mä vaan huutelen siinä sitä avuttomana ennenku tajusin et on häipyny...
Heheh, olen kokeillut suunnilleen samaa tilannetta. Pyysin viimeiseen penkkisarjaan jotain tuntematonta parikymppistä jantteria varmistamaan, ja voimat loppui viimeisen toiston kohdalla. Tanko sylissä siinä sitten ihmettelin, kun ei apua tule, mutta en sen kummemmin edes huudellut vaan rullailin tangon alas jalkojen yli. Romujen kolistessa lattialle koko ajan paikalla ollut, mutta muissa maailmoissa seiniä tuijotellut varmistajakin havahtui toteamaan, että:
"Oho." :david:

Vittu! Kyllä vitutti taas salilla! Yks perkeleen kukkakeppi varas ainoaa maveen sopivaa tankoa koko sen ajan minkä olin salilla, just tietenkin mun selkäpäivänä! Joka helvetin liike minkä voi vaan soveltaa pitkälle tangolle, piti tehdä sillä, saatanan saatana eikö niitä pohkeita voi treenata vaikka käsipainoilla tai prässissä! Turha edes mennä kysymään että saako tehdä välissä, kun ukolla oli joka liikkeessä ainakin puolet vähemmän painoa kuin itsellä mavessa. Ja tää tyyppi siis varas sitä tankoa ainakin 90 min, siinä vaiheessa lähdin menemään kun omasta treenista oli kaikki muu paitsi mave tehty, ja tä sankari alkaa tekee ensimmäistä rinnallenostoa... Ja tauot toistojen välissä tottakai vähintään 10min.
Vitun hippiletti, FUCK YOU AND DIE! Pilasit mun päivän. :curs:

Luulis että kymmeneen minuuttiin ehtii viskata lisää limppuja tankoon, tehä oman sarjan tai pari ja ottaa ylimääräset limput pois. Eri asia tietty jos ei osaa / uskalla kysyä että sopiiko..

Siis aion kyllä jatkaa kierrettä ja olla tosi pahansisuinen vanha muori :evil: On olemassa tosi kilttejä ja sydämellisiä mummoja ja sitten on niitä golgatan olgia.

Vittu! Kyllä vitutti taas salilla! -- Ja tauot toistojen välissä tottakai vähintään 10min.
Vitun hippiletti, FUCK YOU AND DIE! Pilasit mun päivän. :curs:

Tossa välissähän olisi kerennyt vaikka neljä ihmistä tekemään mitä vaan painonvaihdot mukaanlukien.

Lisätään yksi oma juttu:

Nykyisellä salillani potuttaa kovasti se, että tullaan \ mennään pukuhuoneeseen/sta, mutta EI OSATA SULKEA ovea.
Komppaan tätä. Omalla vakisalilla ollut varmaan iät ja ajat tämä ongelma. Miesten pukuhuoneen ovesta puuttuu pumppu ja se mokoma ovi jää aina levälleen kun porukka käveleksii sen lävitse. Alkuun häiritsi enemmän, joutu olemaan koko ajan nykimässä kiinni... Jonkun lapun mukaan ollut hankinnassa jo ilmeisen pitkään (vuosia?). Mutta antaa kassien vilkkua, saa ihmiset kyylätä jos tahtoo, eipä enään hirveesti häiritse :D

Se alkuviikon kello neljän ryysis, sillon joutuu tosissaan miettimään reeniänsä jä tehtäviä liikkeitä vapaana olevien hilavitkuttimien mukaan. Itsestään paholaisesta:curs:

Ja syöminen (kuten jotkut jo aiemminkin manasivat). Ei siinä sinänsä mitään, mutta jos meinaisi vähänkin fiksummin sapuskoida, niin sitä ruokaa pitäisi olla kokoajan kilotolkulla valmiina jääkaapissa. Valmistamisessa kun menisi muuten puolet hereilläoloajasta. Tulee stressi tollasesta kun mietit että riittääkö raejuusto vielä pariin seuraavaan evässatsiin.

Mut kyllä se joku aina miehen salille ajaa, on se vaan niin ihanaa...

Radio Rock: Musaan pystyn suhtautumaan neutraalisti, mut välispiikit on i-han uskomatonta skeidaa. Kuuntelettekste tota ihan tosissanne, kun se tuntuu olevan ihan vakkari useemmallakin salilla?

Lisäksi rasittaa jatkuva ruuan kantaminen kaupasta kotiin. Muuten kiva harrastus.

Olin kavereiden kanssa pari päivää takaperin salilla ja tein siinä sitten kulmasoutua levytangolla. Tein liikettä semmosessa 90asteen kulmassa, jalkojeni alla oli semmonen 10cm korokelevy ja painoa semmonen satanen, eli siis täysin normi kulmasoutuvariaatio. Tein sarjan loppuun kun luokseni käveli n. 10 vuotta (reilu 30v) vanhempi silmälasipäinen normaalikroppanen kaveri, joka sanoi:
-Normaalisti en tuu tällee sanoo, mut nyt on pakko. Ensiksi sä et tarvitse tota korokelevyä ja toiseksi miks et sä seiso suorempana? Tyyppi oli erittäin itsevarma
ja "tietäväisen" oloinen. Sanoin vaa siihen, että aattelin nyt tehdä vähän matalemmassa asennossa kun tuntuu paremmalta, vaan eipä näyttänyt vieläkään tajuavan vaan oli edelleen erittäin "tietäväinen", kunnes kysyi. -Mikset sä sitä paitsi tee maastavetoa?
Kyllä muuten tuli adrenaliinia treeneihin.

Radio Rock: Musaan pystyn suhtautumaan neutraalisti, mut välispiikit on i-han uskomatonta skeidaa. Kuuntelettekste tota ihan tosissanne, kun se tuntuu olevan ihan vakkari useemmallakin salilla?

Lisäksi rasittaa jatkuva ruuan kantaminen kaupasta kotiin. Muuten kiva harrastus.
Häh? Musiikki on pääosin hyvää ja välispiikeillekin voi ajoittain jopa nauraa.

Jos ei perussalimusa eli rock kelpaa, niin voi ottaa mp3-soittimen tjsp. mukaan. Itse en tajuu miten jotkut muka haluu kuunnella jotain räppiä tai jotain muuta moskaa salilla. Hyi. Mieluummin vaikka humppaa ku jotain nrj tai nova kamaa. Toisella salilla missä käyn kuuluu aina nova tjsp, ei siinä oikein reenifiilistä saa...

Häh? Musiikki on pääosin hyvää ja välispiikeillekin voi ajoittain jopa nauraa.

Jos ei perussalimusa eli rock kelpaa, niin voi ottaa mp3-soittimen tjsp. mukaan. Itse en tajuu miten jotkut muka haluu kuunnella jotain räppiä tai jotain muuta moskaa salilla. Hyi. Mieluummin vaikka humppaa ku jotain nrj tai nova kamaa. Toisella salilla missä käyn kuuluu aina nova tjsp, ei siinä oikein reenifiilistä saa...

komppaan. Itse tosin käyn nakkaan sinne soittimeen yleensä oman cd:n Dimmu-arch enemy akselilta, niin kyllä rauta liikkuu. :rock:

Hmm. oikeastaan tällä hetkellä vituttaa se että siellä salilla ei ole tullut käytyä, ja se näkyy peilistä. Painoa on tippunut ~5kg, mutta näytän läskimmältä kuin ennen. Liha on sulannut silavan alta. Mutta nyt oon tilannu PT:ltä ohjelman, kun alkaa iteltä loppua ideat ja motivaatio. Kai se taas tästä lähtee...

Mutta semmonen asia mitä ihmettelen, että AINA kun sattuu menemään johonkin missä sattuu olemaan enemmän ihmisiä, baarin tms. niin joku tulee aina vittuilemaan tai suorastaan uhkailemaan. Ainoastaan sen takia, että on vähän treenatumman näköinen. Ongelman olen tosin saanut korjattua jättämällä ne tiukat t-paidat kotiin. Mutta silti ihmetyttää että mikä perkele ihmisiä oikein vaivaa?

Tämä on kyllä tosiaan kummallinen asia. Meikäläisellä täysin sama homma, ja yhteen väliin oli vähän väliä joku paukuttamassa suuta, että: "Käy sit päälle!!". Minkä helvetin takia mun pitäis olla heti tappelemassa, jos olen reenatun näköinen?? Ja täsmälleen sama asia, eli kun ne tiukat itsetunto-paidat jätti kotiin, niin ei kellään tunnu olevan mitään leveitä hartioita vastaan.

Samaan kategoriaan lasken nämä kädenvääntäjät, jotka kanssa pamahtavat heti ilmoille jos hauis sattuu vähän hihasta pullottamaan. MINÄ JUON BAARISSA VIINAA, EN TULE SINNE KÄTTÄ VÄÄNTÄMÄÄN.

Punttisalilla korpeaa sitten jannut jotka puhuvat helvetin kovaan ääneen "äijä"-juttuja, ja kuinka ei kiinnosta koulu yhtään. Ja sitten hörötellään päälle. Turpa kiinni!

Tällä hetkellä se, että salilla jossa käyn on rajoitetusti kyykkypaikkoja (1). Aina kun siihen olisi tarve mennä joku on tekemässä siinä hauliskääntöä pelkällä tangolla. Tai sitten suorin jaloin maastavetoa 20-30 kilolla. Metrin päässä on telineellinen valmiita sopivia painotankoja vaikka kuinka helvetisti (ja riittävän suurella painovalikoimalla) tohon hommaan toisin kun omaan mave, kulmasoutu tai kyykkytreeniini. En ole vielä viitsinyt asiasta mainita, mutta ensi kerralla en ehkä saata olla avautumatta. :curs:

Mua ei potuta juuri mikään muu kuin oma laiskuus joskus:(. Ai niin sekin kyl potuttaa ku kaikkiin lempiliikkeisiin ei ehi panostaa kunnolla, kun aikaa ei oo tarpeeks:(. Kanssatreenaajat omalla salilla ihan jees.

1.Itseäni kyrpii henilöt jotka mulkkaavat kuin ei olisi ennen ihmistä nähnyt..

2.Salille tullessa on mukava morejenstaa vaikka ei niin tuntisikaan.. oli kuinka pistävät silmät tahansa niin kyllä takaisin toista ihmistä pitää tervehtiä, eihän täs mitään sikoja sentään olla.

3.Läppää heittävä aikamiesporukka siinä mielessä että sarjoista ei tule vittuakaan koska olen niin helposti repeävä ihminen :D , toisaalta he ovat ''ihan ok'' päivänä tai viikkona jota otan vähän kevyemmin eikä vähän kevyemmät sarjapainot pääse sitten putoilemaan vaikka vähän repeäisikin :D

On se jännää ku osalle tullaan heti silmille jos baaris käy tiukka paita päällä, mulle oo koskaa tultu valittaan oli tiukka paita tai ei. Enkä nyt itteeni kovin kynikseks enää sanois. Tuntus olevan jonkinlainen käytöshäiriö kysees tjs. Tietenki jos kävelee maailmanomistajan elkein ja vie kauneimmat naiset ni se saattaa jotakuta häiritä. ;)

Back
Ylös Bottom