Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se, että tuli joku saatanan vakuutus laki, että alle 15 vuotiaat eivät pääse salille.
Se, että tuli joku saatanan vakuutus laki, että alle 15 vuotiaat eivät pääse salille.
Oon samaa mieltä olin siellä tuon henkkin kanssa ja yhen toisen kaverin kysyvät että ootteko yli 15-vuotiaita, sanottiin ei, kun viime kerralla saatiin alennusta kun ei päästy. Tällä kertaa se sitte sano (eri työntekijä) että vuoden alussa on tullu joku laki voimaan jossa sanotaan että vakuutus ei korvaa jos alle 15 vuotiaalle tapahtuu salilla jotain. Sitten sanoin ettäSe, että tuli joku saatanan vakuutus laki, että alle 15 vuotiaat eivät pääse salille.
ja mitä vittua se haittaa kun ei oo mittään korvattavaa ja sitten se esitti pätevääkin aikuista ja sanoi, ei, en minä voi päästä teitä. Ja tiedoksi että sali oli ihan tyhjä eikä siellä paljon porukkaa ole koskaan ollut. Mitä vittua se sille kuuluu korvaako vakuutus vai ei. Ei myö silti ihan köyhimmästä perheestä olla. Eipä tuo sali nyt kovin hyvä olekaan, ei vapaita painoja yhtään paitsi käsipainot, ja kaikki esim. penkki on korvattu jollain eri laitteella jossa liikerata on valmiiks tehty. Ykköseni joita on tulosketjuilla on tehty eri saleilla. Ja Savonlinnassa tämmöstä vittuilua jo vuodesta 2008 lähtien.
Mitenkäs muilla paikkakunnilla ja tietääkö muut tämmösestä tyhmästä vakuutuslaista. Vakuutukset ovat vain rahapulassa.Ihan hyvä vaan, ainakin omilla saleilla nää alle 15 vuotiaat vaan juoksee jaloissa ja on muiden tiellä. Kyllä sinne salille pääsee sitten vähän vanhempanankin.
Joo parempi on, että alaikäiset vaan istuvat kotona eivätkä edes yritä parantaa elämäntapojaan salilla.
Jos ne oikeasti vaan juoksevat ja ovat tiellä (huh) niin kouluttakaa niitä sitten.
No et kysyny että voisko välissä tehdä ku se hiero emäntääsä! ;)Se kun firman pieni sali oli tänään ihan helvetin täynnä ja siellä vielä joku juusto varasi penkin yli 30 minuutin ajaksi kun jutteli välillä tyttökaverilleen ja välillä taas puhelimeen... ristus mikä![]()
Joo, ja saliko on se ainoa paikka maailmassa missä lasten pitää leikkiä? Kyllä se vituttaa kun ite teet tosissaan, ja sitten joku vitun ryhmä yläasteikäsiä poikia tulee siihen pelleilemään ja olemaan tiellä. Toki ymmärrän, että sali tienaa sillä, mutta mielestäni punttiksen ikäraja voisi olla 18, ja muuten alle, jos alottaa jonkun kanssa joka osaa neuvoa mitä siellä salilla tehdään, eikä vaan juosta jaloissa. Yleensäkin näiden treeni on sen näköstä, että siitä on enemmän haittaa kun hyötyä...
Voi kuntoilla muutenkin alaikäisenä kuin tulla 10 vuotiaana punttisalille leikkimään.
Onks tää sinun mielipide n. 15-vuotiaista -ryhmistä- vai esimerkiksi yksittäisestä n. 15-vuotiaasta treenaajasta?
Perustuu mun näkemään, sekä että. Häritsevintä on nämä "kokoontumiset".
Ymmärrän täysin viestisi sisällön ja olen myös tiedostanut saman asian vituttavaksi. Mutta onneksi näitä kokoontumisia ei kisahallissa turhan usein ole. Mutta meinaatko että esim. pakkiksen alle 18 vuotiaat leikkivät salilla ja salitouhut pitäisi heiltä kieltää:hyvä:?Joo, ja saliko on se ainoa paikka maailmassa missä lasten pitää leikkiä? Kyllä se vituttaa kun ite teet tosissaan, ja sitten joku vitun ryhmä yläasteikäsiä poikia tulee siihen pelleilemään ja olemaan tiellä. Toki ymmärrän, että sali tienaa sillä, mutta mielestäni punttiksen ikäraja voisi olla 18, ja muuten alle, jos alottaa jonkun kanssa joka osaa neuvoa mitä siellä salilla tehdään, eikä vaan juosta jaloissa. Yleensäkin näiden treeni on sen näköstä, että siitä on enemmän haittaa kun hyötyä...
Voi kuntoilla muutenkin alaikäisenä kuin tulla 10 vuotiaana punttisalille leikkimään.

No et kysyny että voisko välissä tehdä ku se hiero emäntääsä! ;)
:D