Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
- Ja yllätyksekseni kerrankin salilamme oli kakara jollain Eero Spedellä mukana, siinä se kakara istu keskellä taljoja ja katto kannettavalta DVD soittimelta jotain Disneyn rainaa.
Ei sillä, ettei lätkä kiinnostais, mutta kyllä salilla pitää soida ihan musiikkia. :jahas:
Myös Radio Novalta soivan Careless Whisperin tms. tahdissa vähän nihkeä treenata, nykyisin olen kyllä alkanut kantamaan mukana mp3-soitinta vastaavien varalta.Se kun joutuu raahaamaan salin toiseen päähän käsipainot, kun salin toinen vinopenkki on siellä. Toinen on käsipainojen vieressä, ja aina varattu. Kiva sitten kävellä ympäriinsä joidenkin 35kg painojen kanssa että pääsee tekemään sarjan, tuoda takaisin, ottaa toiset painot, kävellä varovaisesti ettei ole muiden tiellä ja pysyä pystyssä (suuret painot mulle...). Ja se juoruaminen laitteissa, tehkää tai älkää tehkö, ei jumiteta. Mua kiinnosta tulla puhumaan että "voi notta voisinko tehdä siinä vai meinaatko vielä tehdä toiset 10 sarjaa runkkupenkkiä?". Stn. Prkl.
Se vituttaa kaikista eniten kun on just hyvä reeni menos ja sit salille pyrähtää joukko mummoja ja tuumaavat "Hyi mitä musiikkia pistetäänpä radio päälle" ja sit alkaa kuulumaa jotai kari tapio :curs:

Painon paiskijat!
Taljasta päästetään irti ja pakka lävähtää alas et korviin sattuu, käsipainoja heitellään lattialle kun on NIIN isot painot, hackissa ja prässissä käytetään stoppareita ponnahdus alustoina.
Mitä porukka ajattelee et pitää meuhkata siellä salilla ja leikkiä niin kovaa jätkää, jos on niin vahva niin eikö silloin juuri jakseta päästää painoja asiallisesti?
Missä on ääntä, siellä on voimaa.