Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Kiitokset, eihän tuo itse keksimä lausahdus ole. Taitaa olla sieltä 100 naista vuodessa blogista, muttajoo onhan tuo ihan hupaisa :D

Nää tyypit jotka esim. prässissä jää sarjojen välissä istumaan ja lukemaan uusimpia aikakausilehtiä. Nämä lukutuokiot saattavat venyä hyvinkin yli viiden minuutin ja jos menee kysäsemään että voisko välissä vääntää sarjan, niin nämä katsovat närkästyneenä ja tokasee että hänellä on vielä kesken kyseinen harjoitus!

Mua alkoi juuri äsryttää se, että kun laittaa palautetta, niin kaikkiin esitettyihin kysymyksiin ei vastata. Kysyin muistaakseni viittä asiaa, joista kolme koski lisähankintoja salivarustukseen (tätä saakin harkita ennen vastaamista) ja sitten paria muuta juttua, mutta sain vastaukseksi:

"
Kiitos palautteesta!!!!!!!
Harkitsemme asiaa!
Kiitos paljon palautteesta!!!!!
"

? Kuka hasselhof siellä oikein kirjoittelee asiakkaille takaisin?

No potuttaahan se.

En oo oikein tääl Kokkolassa nähny salilla mitään mikä wuituttais. Tai ehkä sittenkin:

- Tyyliin "20 vuotta salilla" käynyt rupee opettaan miten lihas kasvaa.
- Sama jamppa jättää tavaroitaan ympäri vitun salia.
- Liian hotit naiskävijät. Ja IHAN TOSI, vitun vaikeeta treenata ku
kuuma kissa vieressä tekee jotai vatsaliikkeitä.. :whip:
- Ja yllätyksekseni kerrankin salilamme oli kakara jollain Eero Spedellä mukana, siinä se kakara istu keskellä taljoja ja katto kannettavalta DVD soittimelta jotain Disneyn rainaa.
- Niin ja se perinteinen "painot jätetään ympäri salia"
perinteinen "teen viittä liikettä samaan aikaan"
perinteinen scheibe radio...

Huhuh mitäs muuta...?

- Ja yllätyksekseni kerrankin salilamme oli kakara jollain Eero Spedellä mukana, siinä se kakara istu keskellä taljoja ja katto kannettavalta DVD soittimelta jotain Disneyn rainaa.

Mitä helvettiä? Miten lapsi ja vanhemmat pystyvät edes moiseen? Kerros nyt lisää tilanteesta.

Salillakäynnissä ei potuta oikeastaan mikään muu kuin se, kun jotkut varaavat tiettyä laitetta 45min ajan. Ja rikkinäiset laitteet.

Esimerkiks just eilen illalla salilla ärsytti se, että joku pystyi kääntämään musan radio ysiviisseiskaan. Eiköhän sielä sitten kuunneltu Tapparan peliä sitten loppuaika. Meni kyllä fiilis totaalisesti. Ei sillä, ettei lätkä kiinnostais, mutta kyllä salilla pitää soida ihan musiikkia. :jahas:

Painon paiskijat!
Taljasta päästetään irti ja pakka lävähtää alas et korviin sattuu, käsipainoja heitellään lattialle kun on NIIN isot painot, hackissa ja prässissä käytetään stoppareita ponnahdus alustoina.
Mitä porukka ajattelee et pitää meuhkata siellä salilla ja leikkiä niin kovaa jätkää, jos on niin vahva niin eikö silloin juuri jakseta päästää painoja asiallisesti?

Ei sillä, ettei lätkä kiinnostais, mutta kyllä salilla pitää soida ihan musiikkia. :jahas:

Itse olen myös sattunut salille kerran kun radiosta kuunneltiin SM-lätkäkierroksen tilanteita ja telkkarissa teksti-tv ravitulossivulla :) Myös Radio Novalta soivan Careless Whisperin tms. tahdissa vähän nihkeä treenata, nykyisin olen kyllä alkanut kantamaan mukana mp3-soitinta vastaavien varalta.

Onko siihen joku etiketti, että saako radioasemaa vaihtaa tai CD:tä, kun siltä tuntuu?

Jos aamulla joku laittaa Novan soimaan, niin ei sitä varmaan tarvitse kuunnella vielä illalla :D

Isolla salilla on vähän vaikeeta ruveta kyselemään, että saako vaihtaa asemaa / CD:tä.

CD:n vaihtaminen tulee tietysti kyseeseen lähinnä sillon, jos salilla on jätetty joku CD soimaan toistolla.

se vituttaa kaikista eniten kun on just kova reeni menos ja jotku mummot tulee salille "hyi mitä musiikkia, laitetaanpa radio pauhaamaan" ja sit alkaa kuulumaan jotain kari tapio. >;/

Se vituttaa kaikista eniten kun on just hyvä reeni menos ja sit salille pyrähtää joukko mummoja ja tuumaavat "Hyi mitä musiikkia pistetäänpä radio päälle" ja sit alkaa kuulumaa jotai kari tapio :curs:

Se kun joutuu raahaamaan salin toiseen päähän käsipainot, kun salin toinen vinopenkki on siellä. Toinen on käsipainojen vieressä, ja aina varattu. Kiva sitten kävellä ympäriinsä joidenkin 35kg painojen kanssa että pääsee tekemään sarjan, tuoda takaisin, ottaa toiset painot, kävellä varovaisesti ettei ole muiden tiellä ja pysyä pystyssä (suuret painot mulle... :nolo: ). Ja se juoruaminen laitteissa, tehkää tai älkää tehkö, ei jumiteta. Mua kiinnosta tulla puhumaan että "voi notta voisinko tehdä siinä vai meinaatko vielä tehdä toiset 10 sarjaa runkkupenkkiä?". Stn. Prkl.

repesin ja hyvin kiitos tästä oon samaa mieltä:hyvä:

Painon paiskijat!
Taljasta päästetään irti ja pakka lävähtää alas et korviin sattuu, käsipainoja heitellään lattialle kun on NIIN isot painot, hackissa ja prässissä käytetään stoppareita ponnahdus alustoina.
Mitä porukka ajattelee et pitää meuhkata siellä salilla ja leikkiä niin kovaa jätkää, jos on niin vahva niin eikö silloin juuri jakseta päästää painoja asiallisesti?

Missä on ääntä, siellä on voimaa.

Missä on ääntä, siellä on voimaa.

Höpö höpö...joskus tosin noinkin...Suurimmaks osaks mitä itse huomannut niin keskiverto/sen alle menevät noita eniten viskoo...

Hmm, tällainen on aika ärsyttävä juttu: levypaino ja tanko ovat hieman eri paria ja levypaino juuttuu kiinni. Näin kävi tänään ja meinasi hermot mennä aika lujaa. Yleensä ei kuitenkaan mikään erityisesti harmita. Elä ja anna elää...

Back
Ylös Bottom