Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Eniten salilla ärsyttää musiikki. Ei oo kiva tehdä jotain tiukkaa sarjaa, kun uutisia kerrotaan taustalla, tai sitten joku todella paska radiokanava pauhaa. Sois edes joku vähän rokahtavampi musiikki, et sais jotain viiliksiä.

Sit ärsyttää suunnattomasti, kun tuo äippä itkee kokoajan vieressä, kuinka syön liikaa, eikä se ole enää terveellistä, ja kuinka tämä minun treenaamiseni on menny yli, ja kuinka kohta olen 200kg jättiläinen. Sitten kun ite yrittää jotain selittää, ni eihän se mitään kuuntele. :curs:

Sori off topic

Hohhoh, näitähän riittää, tosin kaikki taitaa olla jo aikaisemmin mainittua.

1: Käyn salilla Raision Ulpukassa(uimahalli), joten paikan mummoprosentti on isompi kuin laki sallii. Tai no, ei ehkä salilla, mutta koko hallissa soi sama musiikki, ja mitäs ne mummot kuunteleekaan? No iskelmää tietenkin. VITUN ISKELMÄ! :curs: Sitä sai kuulla ihan tarpeeksi Nokialla (yövuoro ja finlanders on kiva yhdistelmä, kokeilkaas). No, ei se mtn, MP3 korville ja stam1naa soimaan, tai vaikka italodiskoa... paitsi silloin kun iskelmä soi täyteen volumeen hirtettynä.

2: Uimahallin kirous 2: Käyn usein salilla päiväsaikaan (12-15), jolloin siellä yleensä on vähiten porukkaa. Silloin tällöin sattuu kuitenkin niin, että joku opettaja on päättänyt valistaa luokkaansa punttisalin toiminnasta. Hyvällä tuurilla lapsi/teinilauma hyökkää salille ilman opettajaa. Ja jos oikein onnekkaasti käy niin kyseessä on lauma teinityttöjä, jotka eivät edes tee mitään, vaan menevät istumaan laitteisiin ja keksivät keskenään loruja. I shit you not. Pojat eivät ole sen parempia, tekisi mieli vetää turpaan jokaista limaista teinimatoa joka tunkee salille lökäfarkut jalassa ja pipo päässä. Löysäryhtisenä tämä luomakunnan kruunu sitten joko a: tuijottaa epäuskoisena oikeasti salilla jotain tekeviä b: valittaa sitä kuinka paljon tekee mieli röökiä. Ja juo ediä.
Tyylikkäin tapaus oli kun pari tällaista kingiä eksyi salille ja alkoi leikkimään tangoilla star warsia. :wtf:

Myös RHP-pojat, painoja tankoihin jättävät raksapallot ja pahanhajuiset hikoilijat aiheuttavat verisuonen tykytystä...

Se on että SAA syödä.;)
Onhan se noinkin :)

Vituttaa vaan se pohtiminen et syödäkö vai eikö syödä? Kauhea massanlisäys todennäköisesti tekee hallaa tohon mun leuanveto-ykl projektiin, ja toisaalta massanlisäys näyttäisi kannattavan penkki/kyykkytulosta silmäillen:whip:

ruualla ei ole sen kanssa ollut varmaan mitään tekemista...
Ei ole. Täysin salin ja pakkiksen vika. Mike on kingi, rahkaa lärviin.

Onhan se noinkin :)

Vituttaa vaan se pohtiminen et syödäkö vai eikö syödä? Kauhea massanlisäys todennäköisesti tekee hallaa tohon mun leuanveto-ykl projektiin, ja toisaalta massanlisäys näyttäisi kannattavan penkki/kyykkytulosta silmäillen:whip:

Niin on. Koska kyse on lähinnä vapaaehtoisesta toiminnasta, niin ei luulisi olevan kellään valittamista, että joutuu syömään (pakosta). ;)

Mulla on varmaan oudoin potutus... joo eli ahdistaa ihan helkutisti kun sali täynnä porukkaa. Samalla ärsyttää kaikki hirveät lihaskimput jotka ottaa kauhean vakavasti treenit mutta samalla myös he jotka treenaavaat haukkaria samalla kännykkä kourassa. Se tunnelma salilla on vaan ärsyttävä, sen takia aattelinkin pysyvästi jatkaa treenejä kotona. Niin paljon tuntemattomia ihmisiä että tekee mieli päästä nopeasti poies, ei voi mitään..

Kaikki muut treenaajat, paitsi silloin kun heitä on niin vähän että he eivät ole haitaksi...

Niin ja se tietty että treenipäivinä syödään koko päivä, ja sitten salile, ja taas syömään.

Jeps, eipä paljon ehdi jumittelemaan treenipäivinä. Varsinkin kun aamupalan ja seuraavan ruuan välillä on n.5h niin pitää tahtia päivän mittaa kiristää. Pitää joko linnottautua kotiin tai ottaa evästä reilusti messiin :F

Varmasti mieltä syö eniten pitkät tauot punttiksesta, sekä vaatteiden pienentyminen. Pitää varmaa parina ekana vuonna ottaa isompia vaatteita kun menee pieneksi.

Elohiiri? Mulla alkaa aina silmä nykimään ekana ja siitä tietää että on jäänyt magnesiumit muutaman päivänä perättäin ottamatta. Eli jos tästä on kyse niin kokeileppa magnesiumtabletteja.

Katos kun löysin vastauksen kysymättä. Vaikka et Timba tietoisesti mulle vastannutkaan niin kiitos:hyper:

Nyt just vituttaa ku tulokset ei nouse.

Nää sällit jotka heittelee painoja ja tiputtelevat niitä korkealta ihan huoleti nosteltuaan niin että koko saatanan sali paukkuu(ja varmaan raudatkin tykkää hyvää)...luulevat vissiinkin olevansa yksin maailmassa.

se vituttaa, jos painot laitetaan painotappiin miten sattuu. esim. tarvitset 20kg levyn.. ja se on alimmaisempana. päällä on 2x15kg + 3x10kg + 5kg +2,5kg+1,25kg + 2 lukkoo.. "silloin ottaa pattiin"

Kynäniskat jotka salilla jotakin säälittävästi yrittävät räpeltää. Ja ne karskit vaatekaapit, jotka katsovat toisia alaspäin, vain koska ovat itse käyneet salilla pari vuotta kauemmin.

Kynäniskat jotka salilla jotakin säälittävästi yrittävät räpeltää. Ja ne karskit vaatekaapit, jotka katsovat toisia alaspäin, vain koska ovat itse käyneet salilla pari vuotta kauemmin.
Haha.. Ensin sanot, että "säälittävät kynäniskat" vituttaa ja sitten valitat kuinka sua katsotaan alaspäin.:jahas: Itse olet säälittävä. Tuliko mieleen, että ne "karskit vaatekaapitkin" on joskus ollut aloittelijoita?

Saattoi Juuartsi ajaa takaa niitä tyyppejä ketkä tulevat 10 äijän porukalla pumppaamaan 40 kg:lla failureen asti jokainen vuorollaan.

Back
Ylös Bottom