Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Se harmittaa että treeniputken katkaisee hyvin usein flunssa tai loukkaantuminen. Olen laskeskellut että olen yli 1/4 treeniurastani viettänyt sairastaen, loukkaantuneena tai toipuen. Joka vuosi 2-3 rajua flunssaa, joista jokainen aiheuttaa 1kk:n takapakin treeneihin. Ensin 2 viikkoa täystaukoa ja sitten 2 viikkoa että pääsee vanhoihin rautoihin. Reilu parin vuoden treenin aikana olen loukkaantunut muutaman kerran, pari kertaa vakavammin. Loukkaantumisissa on sentään se hyvä puoli, että yleensä pystyy edes jotain lihasryhmää treenaamaan täysillä. Selkä- ja jalkatreenit ovat minulla kärsineet pahiten loukkaantumisista...

Se harmittaa että treeniputken katkaisee hyvin usein flunssa tai loukkaantuminen.

Sama homma. Polvi on paskana, niin ei paljon kyykkäillä ja treenitaukoa on tullut yhteensä n. viisi viikkoa sairastamisen takia viime syksystä lähtien. Tulostaso on huonompi kuin syksyllä. :wall:

Juuri kun on saanut uutta tulosta, niin sairastuu ja sen jälkeen on tulokset tulleet reilusti alas. Turhauttaa:curs:

Vituttaa jos joutuu menemään salille ruuhka-aikoina ja ei pysty sen takia tekemään treeniä niin kun on suunnitellu koska pitää joka saatanan paikkaan jonottaa/kysyä voiko tehdä välissä.

salilla missä käyn, jotenkin sattuu olemaan miltei aina olemaan "mamuja" samaan aikaan , en sanoisi itseäni rasistiksi, mutta vituttaa armottomasti kun ne puhuvat huutamalla!,:curs: aivan järkyttävä hölötys koko ajan, monta reeniä menny persiilleen sen takia, he myös ovat sellaisia "hyvännäköisyystreenaajia", penkki/haba/leuanveto/dippi linjalla olevia pieniä jäbiä.
eräs näistä jopa "sarjojen" välissä asettelee kampaustaan sentin päässä peilistä ja kerran kävi vaihtamassa tiukemman paidan päälle:rolleyes:
eli lähinnä minua ärsyttää nämä tällaiset "urpot kuntosalityypit"
myöskin jotkut keski-ikäiset miehet jotka ovat aina silleen "minä olen vahvempi kuin sinä, nuori poika! , annappas minä teen tässä välissä.." ovat aika rasittavia:D

toi kuvaus sopii täydellisesti muhun :hyper:
mua ei kyllä yleensä ärsytä muu kun se jos joku ei anna tehä välissä vaikka pitää ite päälle minuutin taukoja.

Ehdottomasti ärsyttävintä on salille meneminen. Siis se matka. Varsinkin näin keväällä vaatteet aina ihan paskassa (kuljen pääsäntöisesti pyörällä, joskus kävellen).

Mua ottaa päähän nämä "egopommit" tulee salille nostaa just kerran penkistä sen 60 kiloo, sit puhuu kavereittensa kanssa paskaa ja kertoo kuinka kovia jätkiä ne on ja sit seuraavana päivänä koulussa kuulee ku ne lisäilee noin 40 kiloo lisää oikeisiin penkkituloksiinsa. huom. tulee viel salille pipot, farkut ja kaikki normi kamat päällä...:down:

-Porukka joka ei kehtaa vaihtaa salikamppeita IKINÄ,esim yks mun luokkalainen.
-Ruuhka ma ja to.
-Selän nikaman liukuma,josta syystä selkäni menee herkästi kipeäksi.

Ja sitten jos salilla ei soi mitään musaa jos sinne meen ja siell on porukkaa jo: Laitan vaikka jotakin tulemaan niin eiköhän sieltä tuu joku vitun hinttikynis ja sano että ; pff,hnng,LAITA ISKELMÄ TAI MEIKÄ VETÄÄ SUA NENUKKIIN KARATELLA! Oikeesti niin ärsyttävää.:D

Rammsteinia vaan soimaan NII VITUN kovaa! Kaikki tykkää kun voi välillä kuvitella treenaavansa kovaa, rehellisesti ja reilusti. Siinä mammojenki on pakko vähän karjahdella.

Kun on innolla lähdössä salille vääntämään kovaa treeniä, koska seuraavan kerran pääsee vasta muutaman päivän päästä, niin jo kotoa lähtiessä selässä jossain latsin seudulla jokin lihaksista menee jumiin ja pistää niin ettei happi meinaa kulkea. Siinä meinas jo *ituttaa.

Aristellen piti tehdä edes joitain liikkeitä, kunnes selässä alettiin rauhoittumaan ja sitäkin pääsi lopulta treenaamaan. Hammerin eka toisto meinas tiputtaa polvilleen, mutta sekin lähti sujumaan kun selän treenasi ensin.

Välipäivät on ehdottomasti pahinta tuskaa salilla käymisessä :D

sama kuin sulla ja thejoppe89:llä :thumbs:

ja sitten se kun joku kuuntelee jotai antti tuiskuu :wall:
onneks kaverilla on levyjä siellä missä on RASKASTA :rock:
ja selässä on pahasti vikaa... mave ainakin on kielletty.. pyh :D

Salilla käynnissä potuttaa eniten ne vanhat "sotaratsut", mitkä treenannut 50v ja tietää kaiken kaikesta.:curs:

Nämä kyseiset papparaiset vetää isoilla raudoilla ja über paskalla tekniikalla. (on toki poikkeuksiakin ja heidän juttujaan on mukava kuunnella:thumbs: )

Toissapäivänä "neuvonantaja nro.1" opetti taas kerran muita tekemään ojentajia taljassa ja liike kutakuinkin muistutti tempauksen käänteis versiota:eek: Eli ylhäällä kädet melkein suoriksi ja hirrrmu repäsy siten, että jaloista saakka mennään koukkuun ja avot liike on oikein suoritettu:lol2:

Jos laitteen x edellinen käyttäjä on ollut teräsmies/nainen ja päättänyt vääntää vivut niin tiukalle ettei tällainen kukkakeppi saa niitä omin voimin auki. >:( Jokaisen kokeneemman treenaajan kannattaisi muistaa, että salilla voi käydä myös alottelioita..

Salilla potuttaa eniten!! Kun meen ja siäl on just loppunu muijien "jumppa" niin tottakai sinne jää pari jäärää ja kuuntelee jotain Darinia >:l ja jos lyöt jotain Metallicaa/ac-dc :tä nii kauhee motkotus.
Ja toinen homma :D... Sit sinne tulee pari junttia farkut jalassa ja vetää pepsiä naamaan ja lyö penkkiin 100 kiloo ja nostaa sen kerran
ja sitten luullaan olevan tosi kovia jätkiä >:l :jahas: :down:

Ei pääse kyykkäämään, aika meinaa loppua ja penkisä meinaa 45kg jäädä rinnalle. Kaikki yhdellä kertaa :piis: .

semmoset on hauskoja/ jossain mieles rasittavia jotka powerade pullo kädessä seilaa salia edestakaisin eikä tee mitää :D ja sitte ne jotka käy aina maksimin koittamas ja menee pois :)

Parhaita on sellaiset 25-35 vuotiaat toimistotyöntekijät jotka liikkuu 2-4 miehen laumoissa. Ne tulee porukassa salille liian hienoissa housuissa ja t-paidoissa. Sitten tehdään vuoronperään smithissä penkkiä ja jutellaan, niin että palautukset sarjojen välillä venyy sellaiseen 8-12minuuttiin. Lopuksi jutellaan hiukan lisää ja tehdään scottihaubereita ja tietty ranskalaisia mutkatangolla. Joku taisi tehdä jopa vattiksia, ja tietysti laitteessa niin että työ menee käsille.
Nuo ei niinkään kauheasti potuta, mutta ihan tarpeeksi kuitenkin.

Ehdottomasti eniten ketuttaa:
A) Ruuhka B) paikkojenvaltaaja kuntoilija mummot ja C) järkyttävän pasha jumppamusiikki (Ja kun vaihtaa metallia tilalle niin ämmät katsoo vihaisesti kuntopyöriltään)

Tää on useesti mainittu, mutta nyt kyrsii kun kurkku on kipee eikä taida päästä treenaa. Ei sillä, vapaapäivä nyt onkin, mutta mulla kurkku kipua seuraa melkein aina kuume.

Parhaita on sellaiset 25-35 vuotiaat toimistotyöntekijät jotka liikkuu 2-4 miehen laumoissa. Ne tulee porukassa salille liian hienoissa housuissa ja t-paidoissa. Sitten tehdään vuoronperään smithissä penkkiä ja jutellaan, niin että palautukset sarjojen välillä venyy sellaiseen 8-12minuuttiin. Lopuksi jutellaan hiukan lisää ja tehdään scottihaubereita ja tietty ranskalaisia mutkatangolla. Joku taisi tehdä jopa vattiksia, ja tietysti laitteessa niin että työ menee käsille.
Nuo ei niinkään kauheasti potuta, mutta ihan tarpeeksi kuitenkin.

Ehdottomasti eniten ketuttaa:
A) Ruuhka B) paikkojenvaltaaja kuntoilija mummot ja C) järkyttävän pasha jumppamusiikki (Ja kun vaihtaa metallia tilalle niin ämmät katsoo vihaisesti kuntopyöriltään)

Nuo viimeset nyt o vielä ymmärrettävissä, mutta mä en ymmärrä kyllä porukkaa jotka menee salille kyyläämään toisten treenejä ja nostaa itteensä sitten ylös sen avulla. Reenatkaa sitä kroppaa, älkää egoa... Iha sama vaikka joku treenais kuinka, ehkä se haluaa vaan heittää läppää kaverien kanssa ja tehä siinä sivussa vähän hauista.

Back
Ylös Bottom