Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinähän meillä varsinainen laatikossa elävä juntin perikuva. Jos sä nyt meet vaikka jonnekin fakin mainostoimistoon, jossa ne sattuu veivaamaan Maceilla jotain mainoksiaan tai what ever, niin hyppäätkö tosiaankin siellä kaapin päälle vihaamaan kaikkia?Hhahehah tää lause kyllä kiteisti kaiken mitä vihaan Applessa ja niiden käyttäjissä
No en mä tiedä. Joku tällanen olis kyllä aivan vitun tyylikäs terassilla. Pikkusen hieno olis pamauttaa siihen pöydälle N900:sen ja iPhonien viereen.
Tapellaanko täällä vain, vai voiko täällä kysellä tyhmiä? Saunalahdella kun on kamppiksena toi Samsungin Galaxy S ja se jotenkin kiihottaisi. Samsungeista en yleisesti ottaen paljon hyvää ole kuullut ja matkapuhelininfo -forumilla on threadi ton luurin ongelmista, josta selviää, että sehän on ihan kamala keskeneräinen pökäle. Eli onko nyt näin, että se tosiaan on ihan paska ja sitä saa olla jatkuvasti boottailemassa muutaman muun mukavan vian ohella? Onko noita vikoja korjailtu uusissa firmiksissä? Nimittäin jos noita tuolla mainittuja vikoja kovinkin yleisesti ilmenee, niin en edes kuse kyseiseen laitteeseen päin.
Saatana kun ei tiedä viitsisikö vai ei. Toi Samsung on mulle vähän kuin ranskalainen auto. Ihan kiva jos toimii, mutku ei se saatana kuitenkaan toimi.kai se ihan hyvä peli on. päivitysten myötä bugit aina vähenee, sitten ku saavat siihen tuon 2.2 päivityksen mikä on jo desiressä niin on aika pitkälti bugiton vehje ma veikata. ja ei kai se takakuori muovia ole vaan jotain polykarbonaattia...
"Itse voi vetästä esiin iPhone4:n ja näyttää kuinka palkit katoavat taianomaisesti"
Siinähän meillä varsinainen laatikossa elävä juntin perikuva. Jos sä nyt meet vaikka jonnekin fakin mainostoimistoon, jossa ne sattuu veivaamaan Maceilla jotain mainoksiaan tai what ever, niin hyppäätkö tosiaankin siellä kaapin päälle vihaamaan kaikkia?
Mä olen kaiken nähnyt, mutta en voi enää ymmärtää joidenkin ihmisten patologista Applekammoa. Ei vain pysty ymmärtämään. Mikä sua vaivaa? Onko tohon enää edes lääkkeitä? Hommaa elämä ekaksi.
Joku siis oikeasti vihaa jotain, joka käyttää nyt jotain määrättyä merkkiä jossain kodinkoneessaan, ei ole todellista. Jossain varmaan on joku sielunveli, joka vihaa kaikkia joilla on Daewoodin leivänpaahdin.
Iphonessa nyt alkaa oleen vain sama ilmiö kuin musiikissa esim Apulannan suhteen. Tarpeeksi kun on vääränlaista fanikuntaa (apulannalla jotain teinejä), niin en ees harkitse kuuntelevani, vaikka musa voiskin olla ihan jees.
Vaikka esim. HTC Desire on helvetin hyvä puhelin, niin tuskin se kerää niin leuhkaa ja niin suppean näkökannan omaavaa omistajakuntaa kuin Iphonen käyttäjät ovat.
Se on ainakin minulle yksi hyvä syy jättää puhelin hyllyyn.
Hhahehah tää lause kyllä kiteisti kaiken mitä vihaan Applessa ja niiden käyttäjissä
Justjust. Ootko nelosta kokeillut? Olin la juhlissa jotka olivat joen rannalla sellases montus, niin iluuri 4 oli ainut puhelin millä pääsi soittamaan!! Lukemattomat nokiat olivat ilman kenttää, että se siitä. Jauhot meni siäki monella suuhun ja itsekkin yllätyin.
Mutta jatkakaa. Tota oli vaan pakko korjata
Mitäs se polykarbonaatti on, jo ei muovia? ;)
Ja tämä lause kiteytti sen mitä mä vihaan näis anti-apple ääliöis. Mesotaan lujaa asioista mistä ei ole henkkoht kokemusta.
Just ny mua hävettää olla sivistynyt länsimainen ihminen.
Tähän kiistelyyn olisi ehkä ratkaisuna järjestää pakkiksen älypuhelin miitti jonne jokainen raahaisi mukaansa rakkaansa (ei siis naista) varattais sauna ja kori kaupalla viinaa. Hesarista voitaisiin sitten lukea mikä puhelin oli paras ja kuului vielä loppuillastakin.
Ei väliä vaikka olisi valmistettu koboltista...Nokialla ei vaan suunnittelu pelaa ja näyttää materiaaleista huolimatta muovilelulta (olen nähnyt tuon luonnossa). Tulee kyllä hymy naamalle kun pian näkee jonkun
kadulla nypläävän tuollaista ja ite voi vetästä esiin Iphone4:n.Sori jos oot Noksulla duunissa :P
tuossa olis ideaa, mukana! :d
Jep...se nelonen on tyylikäs sen kordarin kanssa ja vielä hienompaa olis sit kun sillä iphone4 lla pystyis vielä soittaa/vastaanottaa puheluja suht normaalisti