Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Näissä ketjuissa on kyllä parasta sissimarkkinointia mitä on ikinä kohdannut. Paljonkohan Nokia ja kumppanit maksaa osalle näille foorumeille kirjoittavista?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hhahehah tää lause kyllä kiteisti kaiken mitä vihaan Applessa ja niiden käyttäjissä :)
Siinähän meillä varsinainen laatikossa elävä juntin perikuva. Jos sä nyt meet vaikka jonnekin fakin mainostoimistoon, jossa ne sattuu veivaamaan Maceilla jotain mainoksiaan tai what ever, niin hyppäätkö tosiaankin siellä kaapin päälle vihaamaan kaikkia?

Mä olen kaiken nähnyt, mutta en voi enää ymmärtää joidenkin ihmisten patologista Applekammoa. Ei vain pysty ymmärtämään. Mikä sua vaivaa? Onko tohon enää edes lääkkeitä? Hommaa elämä ekaksi.

Joku siis oikeasti vihaa jotain, joka käyttää nyt jotain määrättyä merkkiä jossain kodinkoneessaan, ei ole todellista. Jossain varmaan on joku sielunveli, joka vihaa kaikkia joilla on Daewoodin leivänpaahdin.

No en mä tiedä. Joku tällanen olis kyllä aivan vitun tyylikäs terassilla. Pikkusen hieno olis pamauttaa siihen pöydälle N900:sen ja iPhonien viereen.

dynatac.jpg

Sviddu, ei luulis olevan mahdotonta tehdä tollaista GSM-sisuskaluilla, olis kyllä todella hieno vetää esiin lätkäkassista tai mihin tuo sitten mahtuukaan...

Iphonessa nyt alkaa oleen vain sama ilmiö kuin musiikissa esim Apulannan suhteen. Tarpeeksi kun on vääränlaista fanikuntaa (apulannalla jotain teinejä), niin en ees harkitse kuuntelevani, vaikka musa voiskin olla ihan jees.

Vaikka esim. HTC Desire on helvetin hyvä puhelin, niin tuskin se kerää niin leuhkaa ja niin suppean näkökannan omaavaa omistajakuntaa kuin Iphonen käyttäjät ovat.
Se on ainakin minulle yksi hyvä syy jättää puhelin hyllyyn.

ostin samsung galaxy s:n kesäkuussa, ja olen pitänyt erittäin paljon. ei ole tarvinnut buutata kuin muutaman kerran jumiutumisen takia, aiempaa xpress music nokialaista piti buuttailla tiheämpään tahtiin. en ole juurikaan säätänyt luuria, enkä mitenkään muutenkaan hifistellyt sen kanssa. aloitusvalikot tein haluamikseni ja marketista hain pari softaa mitä puhelimeen halusin, ja sen jälkeen olen vaan käyttänyt sitä hymy naamalla. :) helvetin hieno laite, nopea ja mukava käyttää, ja näyttö on pelkkää karkkia silmille. 720p videokuvauskin oli positiivinen yllätys.

Tapellaanko täällä vain, vai voiko täällä kysellä tyhmiä? Saunalahdella kun on kamppiksena toi Samsungin Galaxy S ja se jotenkin kiihottaisi. Samsungeista en yleisesti ottaen paljon hyvää ole kuullut ja matkapuhelininfo -forumilla on threadi ton luurin ongelmista, josta selviää, että sehän on ihan kamala keskeneräinen pökäle. Eli onko nyt näin, että se tosiaan on ihan paska ja sitä saa olla jatkuvasti boottailemassa muutaman muun mukavan vian ohella? Onko noita vikoja korjailtu uusissa firmiksissä? Nimittäin jos noita tuolla mainittuja vikoja kovinkin yleisesti ilmenee, niin en edes kuse kyseiseen laitteeseen päin.

kai se ihan hyvä peli on. päivitysten myötä bugit aina vähenee, sitten ku saavat siihen tuon 2.2 päivityksen mikä on jo desiressä niin on aika pitkälti bugiton vehje ma veikata. ja ei kai se takakuori muovia ole vaan jotain polykarbonaattia...

kai se ihan hyvä peli on. päivitysten myötä bugit aina vähenee, sitten ku saavat siihen tuon 2.2 päivityksen mikä on jo desiressä niin on aika pitkälti bugiton vehje ma veikata. ja ei kai se takakuori muovia ole vaan jotain polykarbonaattia...
Saatana kun ei tiedä viitsisikö vai ei. Toi Samsung on mulle vähän kuin ranskalainen auto. Ihan kiva jos toimii, mutku ei se saatana kuitenkaan toimi.

Mitäs se polykarbonaatti on, jo ei muovia? ;)

"Itse voi vetästä esiin iPhone4:n ja näyttää kuinka palkit katoavat taianomaisesti"

Justjust. Ootko nelosta kokeillut? Olin la juhlissa jotka olivat joen rannalla sellases montus, niin iluuri 4 oli ainut puhelin millä pääsi soittamaan!! Lukemattomat nokiat olivat ilman kenttää, että se siitä. Jauhot meni siäki monella suuhun ja itsekkin yllätyin.

Mutta jatkakaa. Tota oli vaan pakko korjata

Siinähän meillä varsinainen laatikossa elävä juntin perikuva. Jos sä nyt meet vaikka jonnekin fakin mainostoimistoon, jossa ne sattuu veivaamaan Maceilla jotain mainoksiaan tai what ever, niin hyppäätkö tosiaankin siellä kaapin päälle vihaamaan kaikkia?

Mä olen kaiken nähnyt, mutta en voi enää ymmärtää joidenkin ihmisten patologista Applekammoa. Ei vain pysty ymmärtämään. Mikä sua vaivaa? Onko tohon enää edes lääkkeitä? Hommaa elämä ekaksi.

Joku siis oikeasti vihaa jotain, joka käyttää nyt jotain määrättyä merkkiä jossain kodinkoneessaan, ei ole todellista. Jossain varmaan on joku sielunveli, joka vihaa kaikkia joilla on Daewoodin leivänpaahdin.

Et tainnut tajuta asian pointtia, jota mä en yhtään ihmettele taaskaan. Vihaan sitä "asennetta" joka 90% Applen käyttäjillä on eli siis tälläistä: "Tulee kyllä hymy naamalle kun pian näkee jonkun
kadulla nypläävän tuollaista ja ite voi vetästä esiin Iphone4:n." - Roux-en-y

Monet kaverini omistaa macceja ja iphoneja mutta niillä sentään on järki vielä tallella eikä paahtoa niistä kokoajan. Olenhan itekin harkinnut Macin ostoa...

Iphonessa nyt alkaa oleen vain sama ilmiö kuin musiikissa esim Apulannan suhteen. Tarpeeksi kun on vääränlaista fanikuntaa (apulannalla jotain teinejä), niin en ees harkitse kuuntelevani, vaikka musa voiskin olla ihan jees.

Vaikka esim. HTC Desire on helvetin hyvä puhelin, niin tuskin se kerää niin leuhkaa ja niin suppean näkökannan omaavaa omistajakuntaa kuin Iphonen käyttäjät ovat.
Se on ainakin minulle yksi hyvä syy jättää puhelin hyllyyn.

Tätä vähän tarkoitin, mutta kiitos että Mike tressaat mun elämästä. Kyllä minulla sellainenkin on...kai.

Justjust. Ootko nelosta kokeillut? Olin la juhlissa jotka olivat joen rannalla sellases montus, niin iluuri 4 oli ainut puhelin millä pääsi soittamaan!! Lukemattomat nokiat olivat ilman kenttää, että se siitä. Jauhot meni siäki monella suuhun ja itsekkin yllätyin.

Kylläpä kyllä..

Vietettiin kavereiden kanssa iltaa, niin muiden (Nokia, Samsung, HTC..) puhelimet toimivat puheluiden osalta moitteetta, iphone4 heikosti.

Mitäs se polykarbonaatti on, jo ei muovia? ;)

Saattaa siinä olla vähän hiilikuitua kans messissä.

Onko susta samsung huono yleisesti vai onko semmonen kuva puhelimista ? imo samsung on yksi parhaista rautavalmistajista yleisesti ja näytöt niillä on aina ihan top notch.

Ja tämä lause kiteytti sen mitä mä vihaan näis anti-apple ääliöis. Mesotaan lujaa asioista mistä ei ole henkkoht kokemusta.

No jos tulee N8 ketjuun heittää "mä vedän iPhone4 nelosen esiin, nauran muille" niin ei siinä ihan kaikki ole kohdillaan. Tietenkin vielä toinen lammas tulee määkimään olan takaa samaa:) Hyvät hyssykät sentään!

Just ny mua hävettää olla sivistynyt länsimainen ihminen.

Noo tuskin älypuhelimien takia vielä sotia on aloitettu joten ei tässä nyt niin suuresti ole hävettävää. Mutta tämä keskustelu kyllä osoittaa miksi esim fanaattiset muslimit ja fanaattiset kristityt eivät koskaan tule elämään sovussa keskenään. Jos jostain vitun älypuhelimesta tulee näin kova vääntö niin saati sitten kun koko elämän katsomus on pelissä.

Toivottavasti myös nämä muka vakavasti vauhkoavat vain huumorilla heittää juttua.

Tähän kiistelyyn olisi ehkä ratkaisuna järjestää pakkiksen älypuhelin miitti jonne jokainen raahaisi mukaansa rakkaansa (ei siis naista) varattais sauna ja kori kaupalla viinaa. Hesarista voitaisiin sitten lukea mikä puhelin oli paras ja kuului vielä loppuillastakin.

Tähän kiistelyyn olisi ehkä ratkaisuna järjestää pakkiksen älypuhelin miitti jonne jokainen raahaisi mukaansa rakkaansa (ei siis naista) varattais sauna ja kori kaupalla viinaa. Hesarista voitaisiin sitten lukea mikä puhelin oli paras ja kuului vielä loppuillastakin.

Tuossa olis ideaa, mukana! :D

Ei väliä vaikka olisi valmistettu koboltista...Nokialla ei vaan suunnittelu pelaa ja näyttää materiaaleista huolimatta muovilelulta (olen nähnyt tuon luonnossa). Tulee kyllä hymy naamalle kun pian näkee jonkun
kadulla nypläävän tuollaista ja ite voi vetästä esiin Iphone4:n.Sori jos oot Noksulla duunissa :P

Jep...se nelonen on tyylikäs sen kordarin kanssa ja vielä hienompaa olis sit kun sillä iphone4 lla pystyis vielä soittaa/vastaanottaa puheluja suht normaalisti

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom