Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
- Ei toimi muistitikkuna
- Musan siirtäminen työlästä
- Leffojen siirtäminen työlästä
- En saa vieläkään ladattua sieltä Apple storesta mitään koska en saa hyväksyttyä sitä sopimusta mistään
- Akkua syö taas ihan homona iOS7 myötä
- iOS7 lapsellisen näköinen, tehty pikkutytöille
- Soittoäänien rajallisuus
- Liian staattinen käyttöliittymä vrt. Android ja Gadgetit
- Geneerisen latausliitännän puute vaikka yleinen tuo Lightning jo onkin.
Muuten voin sanoa edelleen, että paras puhelin mitä mulla ollut. Silti mun mielestä noi puutteet on olemassa ja se tympii eikä tarvitse olla mikään hateri/muro/ninja, että tuon voi kertoa.
Mikäs niissä widgeteissä vituttaa kun sun ei ole pakko niitä käyttää jos et halua? Mullakaan ei ole muuta kuin staattisia kuvakkeita ja nekin on itse muokattu sen näköisiksi kuin itse haluan. Kyllä, tähän saa ilman järjetöntä koodaamista omia kuvakkeita.Mulle edellä mainitut ei ole minkäänlainen ongelma, päinvastoin androidin gadgethelvetti vain vituttaa
Varmasti onkin, mutta vielä moninkertaisesti parempi olisi kun kaikki puhelinvalmistajat käyttäisivät samaa standardia. Ikävä kyllä Apple ei ole ikinä, edes tietokoneissa, tähän kyennyt vaan kaikki pitää olla omaa, jolla kahlitaan käyttäjä tietyn systeemin sisään. Ilmiselvästi hyvä bisnesidea, mutta kuluttajan kannalta hieman arveluttavaa. Joillekin siitä erilaisen laturin käytöstä ei ole mitään ongelmaa, mutta positiivista asiaa siitä ei saa vaikka miten kääntelisi.ja lightning-laturi on oikeasti parempi kuin vanha.
Aijaa, kyllä toi mulla on winkkariluurissa pelannut. Ei tosin itselle kauheen tarpeellinen ominaisuus, kun harvoinpa mulle tuntemattomat soittelee ja puhelinmyyjien numerot ei välttämättä Fonectan listoilla ole.Ainoastaan Android-luureissa saa Fonecta Callerin hakemaan soittajan tiedot reaaliajassa puhelun saapuessa, iOSissa tai Windows Phonessa ei ole mahdollista.
Aijaa, kyllä toi mulla on winkkariluurissa pelannut. Ei tosin itselle kauheen tarpeellinen ominaisuus, kun harvoinpa mulle tuntemattomat soittelee ja puhelinmyyjien numerot ei välttämättä Fonectan listoilla ole.
Mikäs niissä widgeteissä vituttaa kun sun ei ole pakko niitä käyttää jos et halua? Mullakaan ei ole muuta kuin staattisia kuvakkeita ja nekin on itse muokattu sen näköisiksi kuin itse haluan. Kyllä, tähän saa ilman järjetöntä koodaamista omia kuvakkeita.
Varmasti onkin, mutta vielä moninkertaisesti parempi olisi kun kaikki puhelinvalmistajat käyttäisivät samaa standardia. Ikävä kyllä Apple ei ole ikinä, edes tietokoneissa, tähän kyennyt vaan kaikki pitää olla omaa, jolla kahlitaan käyttäjä tietyn systeemin sisään. Ilmiselvästi hyvä bisnesidea, mutta kuluttajan kannalta hieman arveluttavaa. Joillekin siitä erilaisen laturin käytöstä ei ole mitään ongelmaa, mutta positiivista asiaa siitä ei saa vaikka miten kääntelisi.
Samsung unveils ISOCELL image sensors for 'premium' mobile devices | Android Central
Samsungillakin haaveina parantaa hämäräkuvausta. Järkevää sinänsä, kamerapuhelimia varsin usein sisätiloissa käytetään, jossa valoa ei kovin paljoa ole.
Näin ne kehityksen tuulet pikkuhiljaa Koreaankin saapuu.
Androidin muuten saa noita staattisia kuvakkeita työpöydän täyteen jos haluaa, mutta jos haluaa sinne väliin jonkin oivallisen widgetin niin sekin on mahdollista. Iphonen käyttäjät eivät sellaisia halua, koska joku on ajatellut heidän puolestaan.
Samsung unveils ISOCELL image sensors for 'premium' mobile devices | Android Central
Samsungillakin haaveina parantaa hämäräkuvausta. Järkevää sinänsä, kamerapuhelimia varsin usein sisätiloissa käytetään, jossa valoa ei kovin paljoa ole.
Näin ne kehityksen tuulet pikkuhiljaa Koreaankin saapuu.
Harmi että suomeen ei saapunut vaan perässä laahattiin markkinat menetettiin ja annettiin rahat vielä Flopille.
Itselle kelpaisi joku 5MP kamera tohon kännyn kylkeen ei sitä sen parempaa tarvii.
Joo se hämärä kuvaushan ei ollut jonkun muun puhelinvalmistajan luurissa jo ennen Samppaa... Varmaan kun jaksais kaivaa nii senkin haukut turhaksi ominaisuudeksi jossain postissa kunnes se onkin nerokas "uusi" keksintö sampan julkaistessa sen ;)
Ei se ole nerokas keksintö mun mielestä, edelleenkään, se on ihan turha. Ja tutkimuksien mukaan kamera on turhin älypuhelin ominaisuus, ehkä siksi samppakin vasta nyt sitä parantelee kun muu puhelin on jo muita niin paljon edellä. Näkihän sen mitä sille kamerapuhelin firmallekkin kävi joka panosti niihin kameroihin.
Ja tutkimuksien mukaan kamera on turhin älypuhelin ominaisuus
Ei se ole nerokas keksintö mun mielestä, edelleenkään, se on ihan turha. Ja tutkimuksien mukaan kamera on turhin älypuhelin ominaisuus, ehkä siksi samppakin vasta nyt sitä parantelee kun muu puhelin on jo muita niin paljon edellä. Näkihän sen mitä sille kamerapuhelin firmallekkin kävi joka panosti niihin kameroihin.