Kameran flashi.
Heh, no niinpä tietysti :D
Tällaiselle vähemmän valokuvausta ja enemmän tietokoneita harrastavalle tuli ekana flash player mieleen, en edes miettinyt salamaa :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kameran flashi.
Tota sä et usko itsekään. Eiköhän se nyt ole jo päivänselvää, että ihan sama mitä se käyttis tarjoaa, tuut tänne itkemään. Sama kaikissa Applen päivityksissä.IOS7 kummiski kiinnostaa, et näkis millanen se on, parit kuvat ja hehkutukset ei vielä mulle kerro tarpeeks.
Ja kaikille muroille, jotka nyt pyörii tuskissaan, niin noi 5C suojakuoret on optionaalinen lisävaruste. Suojakuori on semmoinen, jonka voi ostaa erikseen puhelimeen, se ei siis ole siinä kiinni ikuisesti.
Ja noksun kamera on ihan vitun hyvä, mutta se softa.
Sulla ei taida olla yhtään käsitystä mitä 64 bittisyys versus 32 bittisyys tarkoittaa prosessorissa?Eikä kyllä maalaisjärkeäkään enempää jos kyseessä on viimeisintä huutoa oleva 64-bittinen systeemi. Mut leikitään, että se on vaikka hitain, riittää kun tarpeeksi kauan huutaa nollapäivitystä ja ite uskoo siihen.
No me voidaan ketjun mukaan leikkiä, että se on vaikka hitaampi, huolimatta siitä, että se järjestelmä kykenee käsittelemään enemmän dataa kerralla. Sovitaan siis, että se on hitaampi.Sulla ei taida olla yhtään käsitystä mitä 64 bittisyys versus 32 bittisyys tarkoittaa prosessorissa?
En mä ottanut kantaa sen nopeuteen. Mä kyllä tiedän 64 bittisyyden hyödyt.No me voidaan ketjun mukaan leikkiä, että se on vaikka hitaampi, huolimatta siitä, että se järjestelmä kykenee käsittelemään enemmän dataa kerralla. Sovitaan siis, että se on hitaampi.
Eihän sun ongelma nyt ole siinä, että en ole määritellyt sulle kaikkia mahdollisia hyötyjä, mitä 64-bittisyys voi tuoda puhelimessa kun koko hardware rakennetaan sen ympärille. Ongelma on siinä, että sun peruslähtökohta on nillittäminen, joten ei siihen mikään auta.Meuhkaat vaan niin paljon jostain 64 bittisyydestä ymmärtämättä mitä se edes tarkoittaa.
Sinähän se olit täällä taas varsinaista Apple itkua esittämässä. Sä puolustaudut jo etukäteen kaikelta kritiikiltä huutelemalla idioottimaisuuksia.Eihän sun ongelma nyt ole siinä, että en ole määritellyt sulle kaikkia mahdollisia hyötyjä, mitä 64-bittisyys voi tuoda puhelimessa kun koko hardware rakennetaan sen ympärille. Ongelma on siinä, että sun peruslähtökohta on nillittäminen, joten ei siihen mikään auta.
Mä takaan sulle sen, että Applen insinöörit ovat ottaneet kaiken hyödyn 64-bittisyydestä mitä vain voi ottaa, ne on kato vielä suakin fiksumpia.
Okei, luovutan, 64-bittinen systeemi on hidas ja paska idea siihen siirtyä. Idioottimaista edes väittää toisin. Jatkakaa.Sinähän se olit täällä taas varsinaista Apple itkua esittämässä. Sä puolustaudut jo etukäteen kaikelta kritiikiltä huutelemalla idioottimaisuuksia.
Kuten kirjoitin aikaisemmin:Okei, luovutan, 64-bittinen systeemi on hidas ja paska idea siihen siirtyä. Idioottimaista edes väittää toisin. Jatkakaa.
Eli mielestäni tämä on hyvä asia varsinkin tulevaisuutta varten. Sulla alkaa aina vaan tuo Muro sitä ja Muro tätä jutut kun Apple julkaisee luurinsa.Joka tapauksessa propsit Applelle, että pystyi ensimmäisenä tuomaan luuriinsa ARMv8 mukaisen prosarin. Laajemmin noita tulee sitten varmaankin 2014 vuoden aikana.
Okei, luovutan, 64-bittinen systeemi on hidas ja paska idea siihen siirtyä. Idioottimaista edes väittää toisin. Jatkakaa.
Nollapäivitys!!!!!!!!!!
Kyllä heti kun ensimmäiset nollapäivityssammakot iskee.Sulla alkaa aina vaan tuo Muro sitä ja Muro tätä jutut kun Apple julkaisee luurinsa.
Mua häiritsee nyt lähinnä vaan se, että mikä tän muro-sanan määritelmä on?
Muro on sellainen, joka on kiinnostunut juurikin noista mun linkittämän kuvan 64bitistä, flotarirekistereistä, transistoreista, chipin pinta-alasta jne.
Tottakai se ottaa koville ku rakas firma ei saa tuotua mitään mullistavaa ulos ja kopioi muilta valmistajilta ominaisuuksia, mutta sama ongelmahan se on kaikilla valmistajille..