Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
hmmh, oon pettyny ku japi ei syyttäny testii vaan vetos vaan myyntimääriin.. muuten kyl ollu taas selkeetä tason nostoa Japilta :thumbs:
voi suorastaan aistia sen tunteen, kun nokia-viha kumpuaa sielun syövereistä ja saa sormet hakkaamaan näppistä sellaisella raivolla, ettei siinä parit faktat paina mitään, kunhan vaan haukkuu firmaa.

Saataskohan tänään Applen paijaajia mukaan tähän.. tulispa jotain uutta ja hienoo, vaikka taitaakin olla se sormenjälkitunnistin se mikä on tälläkertaa AMAZING ja tietty tulee myös peruslausahdus "best iPhone ever".

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Omat arviot tulevista tämän päivän Apple-julkaisuista perustuen lähinnä huhuihin ja omiin fiiliksiin:

iPhone 5S:
-Käyttäjän tunnistus sormenjäljestä
-Nopeampi prossu ja parannetut toiminta-ajat
-Parempi kamera, luultavasti erityisesti vähässä valossa parempaa jälkeä

Halppis-iphone:
-lähellä iphone 5:sta, polykarbonaattikuorilla

Jokerina veikkaan, että sisätilapaikannuksesta tms. teknologiasta puhutaan ios7:n yhteydessä.

Ei kyllä löydy aikaa tuollaiselle, vai saako sitä audiobookkina, voin kuunnella sampasta kun olen pyöräilemässä.

Älä huoli ajanpuutteesta. Mä voin trollata täällä sillä välin kun luet. Saat useemman tunnin joutoaikaaa päivässä :)
Tänä iltana onkin muuten jännä kattoa tuleeko iPhone 5 mitään mainittavaa uudistusta. Toi ios 7 ei vielä kovin merkittävältä vaikuta.

Ei kyllä löydy aikaa tuollaiselle, vai saako sitä audiobookkina, voin kuunnella sampasta kun olen pyöräilemässä.
Ei liene audiobookina, mutta suosittelen lämpimästi istumaan hetkeksi alas ja lukemaan nopeiden nettiartikkeleiden sijaan vähän syvempää analyysiä jostakin aiheesta, jos ei Nokiasta niin vaikkapa jostain muusta yrityksestä tai toimialasta, vaikkapa Samsungista.

Mihin aikaan iPhone 5S ja 5C esitellään tänään?

Minkäs puhelimen sitä sitten ostais paskaks menneen Lumia800 tilalle. Pidin tosta käyttiksestä sen verran et Lumia houkuttelis.

Jos halvalla haluaa päästä niin Lumia 720, joka on erittäinkin hyvä puhelin hintaluokassaan. Alle 250€ taitaa saada. Enemmän rahaa jos voi puhelimeen, niin tällä hetkellä Lumia 925:nen on kyllä kova ja tulevista 1020, jos loistavaa kameraa tarvii.

Suhteellisen "meh" päivitys, mutta eihän kukaan varmaan muuta odottanutkaan?

Suhteellisen "meh" päivitys, mutta eihän kukaan varmaan muuta odottanutkaan?

No joo, nyt kun noksu putoaa pelistä pois ens vuonna niin jotenkin olisin toivonut että Apple räväyttää jotain siistiä, mutta paskat. Oikeesti ihmettelen jos myynnit ei ala pikkuhiljaa laskea, ja kyllähän ne applella on sen tajunnut kun julkaisivat halppismallin.

Mitä tuo 64bit prossu käytännössä tarkoittaa? Minä en ole huomannut ainakaan tietokoneessa eri bittisten käyttisten välillä mitään eroa.

Tämä "nollapäivitys" oli odotettavissa. Uusi puhelin pikkasen paremmilla spekseillä, ei mitään ihmeellistä, kun uusi käyttiskin tulee myös vanhoihin puhelimiin.

Vähän sama kun ostais uuden tietokoneen vuoden vanhan koneen tilalle. Se on uusi ja pikkasen ehkä nopeampi (blasebo) mutta poukkusivut aukeaa edelleen yhtä nopeast/hitaasti.

Edit. Sormenjälkitunnistus... Toivottavasti tuo toimii nopeampaa kuin tällä hetkellä missään laitteessa. Muuten se on käyttökelvoton, paitsi ehkä sormenjälkitietokannan keräämiseksi jenkille.

https://twitter.com/NokiaUS/status/377486843178418176

Thanks, #Apple ;) pic.twitter.com/eBaanS6qCr

BT0aSI8IYAEiWvn.png:large

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom