Jontte voisi nyt esimerkkinä kertoa mitä on saavuttanut elämässään.
Katsotaan sitten miten pohjasakkaan kuuluvat Android käyttäjät (kuten minä) vertautuu niihin, epäilemättä koviin saavutuksiin.
Olen syntynyt 1989.
Olen priimus maisteri uimakoulusta.
Armeijassa olin laskuvarjojääkäri josta tulin reservin vänrikkinä pois jonka jälkeen palvelin pari vuotta erikoisjääkärinä eli ammattisotilaana erikoisjääkärinä.
Olen tehnyt metsä/maatilatöitä koko ikäni joita jatkan edelleen ja tila siirtyykin minulle piakkoin kun vanhempani muuttavat hawaiille.
Olen aina treenannut kovaa.
Olen suorittanut kaikki hitsausluokat.
Olen siis piakkoin kovakuntoisen hitsaustaitoisen eliittisotilaan lisäksi 40 hehtaarin maatilan ja 920 hehtaarin metsätilan omistaja.
Työllistän 5-10 ihmistä + marjanpoininta kausina 50-75 ihmistä. Tarjoan myös vuosittain harjoittelupaikan 4-6 ihmiselle.
Tarkoituksena on laajentaa toimintaa lomakylän muodossa jossa mahdollista majoittua huoneissa tai leirintäalueella, kalastaa/kanootilla meloa joessa, metsästää, pelata ulkopelejä + muita pienempiä pelejä, käydä salilla, ajaa mönkijällä/moottorikelkalla, enduropyörällä, peltoautolla, syödä kunnon suomalaista ruokaa taatusti tuoreista aineksista, tutustua maatila/metsätilan elämään, ajaa moottoroidulla kumiveneellä järvellä sekä uida myös talvisin. Käydä suo, savu ja perinteisessä saunassa jne.