Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
flip to silence ja double to open on iha "ok" tiedä sit tuleeko käytettyy..
Eiks noissa oikeasti ole ollut edes flip to silencea? :wtf: No parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Androidissa vakiona vuodesta Jeesus ja tulee käytettyä. Varsin näppärä ominaisuus.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jontelle tulisi kovasti uskottavuutta lisää, jos olisi joskus käyttänyt muutakin kuin wp puhelimia. :D

Vähän sama kun toteisi windows 8:n maailman parhaaksi käyttikseksi kokeilematta mitään muuta. ;)
Eihän Japikaan ole koskaan käyttänyt WP puhelimia mutta silti on ihan uskottava kommenteissaan......ei kun hetkinen :hyvä:

- - - Updated - - -

Hyvä hyvä! Menikö kauankin etsiessä mahdollisimman rumaa Android-näyttöä? Toi on sitä trollaamista parhaimmillaan. Hyvin tiedät että Android on sen verran taipuisa ettei mitään Androidin näköistä aloitusnäyttöä ole edes olemassa. Siitä voi saada joko helvetin ruman sekasotkun tai yksinkertaisen ja tyylikkään tai jotain siitä väliltä. Tässä omasta puhelimesta. Ei mitään roottia eikä ihmeellisyyksiä. Onnistuuko Nokialla?
katso liitettä 103621
On ainakin HTC:ssa on vakiona juuri tuommoinen yllä mainittu 'tyylikäs' näyttö vakiona. Ja saa muutettua toki Anterossa mutta kuinka moni peruskäyttäjä osaa alkaa launchereita asentelemaan jne. Nokia on vakiona jo tyylikäs.
Vaimon Note 2:ssa nyt on se iänikuisen tylsä Samsungin vakionäyttö ja taustalla pyörivä taustakuva nykytelleen liikkuu, hienoa! Muutenkin Samsungin design on samaa kuin ensimmäisissä iPhone:ssa, kromireunus on niin 90-lukua.

Millä perusteella paras? Minun mielestä nuo laatikot on helvetin tylsiä ja rumia. Jee voit vaihtaa niiden väriä ja kokoa.

Selkein, Sujuvin ja luotettavin.

Jontelle tulisi kovasti uskottavuutta lisää, jos olisi joskus käyttänyt muutakin kuin wp puhelimia. :D

Olen kylllä käyttänyt sekä Android että Iphone puhelimia mutten ole niitä ostanut. Puhelimien kanssa tulee oltua tekemisissä kun sekä äiti että sisko työskentelee niiden parissa. PAri kauakusempaa sukulaista myös.

:rock: mitä paskaa.

Jaa mikäs on paskaa?

Olen kolmen vaiheilla puhelimen ostossa. S4, s4 active tai iphone 5. Käytän puhelinta pääasiassa perus toimintojen lisäksi chattailuun, musiikin kuunteluun, surffailuun ja kuvien ottoon. Mikä on paras vaihtoehto minulle? Puhelimilla on mulla tapana pudota, mutta tämä varmaan hoituu hyvillä kuorilla?

Tuollaisiin tarpeisiin varmastikkin Iphone 5 noista vaihtoehdoista paras.

Myyttekö aina entisen "parhaimman" älypuhelimen pois vai jääkö se laatikon pohjalle pölyttymään? Suomalaiset kuulemma huonoja pistämään kännyköitä kiertoon ja varsinkin jos pitää aina olla uusimpaan vaihtamassa...

Jätän varapuhelimeksi aina edellisen mutta myyn sen sitten pois kun ostan taas uuden.

Kellään kokemuksia Sony Xperia V:stä. Tai parempaakin saa ehdottaa hintahaarukassa 300-400€. Androidi kuitenkin.

Aivan hirveä puhelin. Jos android pitää olla niin tuossa hintaluokassa esim. Huawei Ascend P6, HTC One S tai jopa Samsung Galaxy S3 paljon parempia.

Huomannut kyllä puolivirallista tutkimusta tehdessäni että Windows Phone käyttäjät selkeästi kokonaisuuteena parempia ihmisiä. Iphone käyttäjät ok tasolla ja android käyttäjät sitä pohjasakkaa. Nämä siis näin kokonaisuudessaan. Toki on yksittäistapauksia mutta poikkeus vahvistaa säännön.

On ainakin HTC:ssa on vakiona juuri tuommoinen yllä mainittu 'tyylikäs' näyttö vakiona.
Niin paketista otettaessa. Huomattavasti kivemmaksi muuttuu heti kun osaa vaihtaa taustakuvan ja heittää ylimääräiset widgetit v...uun. WP:n tyylikkyydestä voi olla montaa mieltä. Mä en kyllä jaksaisi katsella värillisiä tiiliä työpöydällä.
Huomannut kyllä puolivirallista tutkimusta tehdessäni että Windows Phone käyttäjät selkeästi kokonaisuuteena parempia ihmisiä. Iphone käyttäjät ok tasolla ja android käyttäjät sitä pohjasakkaa. Nämä siis näin kokonaisuudessaan. Toki on yksittäistapauksia mutta poikkeus vahvistaa säännön.
Ohjautuuko kusipäät Android käyttäjiksi vai muuttaako Android heidät sellaisiksi? Mäkin oon huomannu omia tutkimuksia tehdessäni, että Android-käyttäjät on kauniita, hyvin menestyviä heteroita, Apple-käyttäjät Bi-seksuaaleja duunareita ja Nokia-käyttäjät rumia luuserihomoja. Kaikki. Ei poikkeuksia.

Olen kylllä käyttänyt sekä Android että Iphone puhelimia mutten ole niitä ostanut. Puhelimien kanssa tulee oltua tekemisissä kun sekä äiti että sisko työskentelee niiden parissa. PAri kauakusempaa sukulaista myös.

Sun juttuja lueskellessa tuli kyllä mieleen, että on Microsoftilla töissä. Jos tablettinakin on Surface, niin ei voi olla kuin MS:n työntekijä. Kukaan muu niitä ei tainnut erehtyä hankkimaan edes alehinnalla. :whip:

Ja tuo puolivirallinen tutkimushan sopisi kuvaan. MS kun on tyypillisesti harrastanut tutkimuksia, joiden tulokset "sattumalta" sopivat liiketoiminnallisiin tavoitteisiin. ;)

Mutta hyvä, että joku jaksaa trollata, niin pysyy ketju hengissä. Eihän tästä mitään tulisi, jos asiat perusteltaisiin kunnolla ja ei vedettäisi överiksi kärjistysten kanssa.

Sun juttuja lueskellessa tuli kyllä mieleen, että on Microsoftilla töissä. Jos tablettinakin on Surface, niin ei voi olla kuin MS:n työntekijä. Kukaan muu niitä ei tainnut erehtyä hankkimaan edes alehinnalla. :whip:

Ja tuo puolivirallinen tutkimushan sopisi kuvaan. MS kun on tyypillisesti harrastanut tutkimuksia, joiden tulokset "sattumalta" sopivat liiketoiminnallisiin tavoitteisiin. ;)

Mutta hyvä, että joku jaksaa trollata, niin pysyy ketju hengissä. Eihän tästä mitään tulisi, jos asiat perusteltaisiin kunnolla ja ei vedettäisi överiksi kärjistysten kanssa.

Eihän tuo nyt övereintä skeidaa edes ollut, tässä ketjussa ehkä tuollaista hieman keskitason alapuolella olevaa tuubaa.

Jontte voisi nyt esimerkkinä kertoa mitä on saavuttanut elämässään.
Katsotaan sitten miten pohjasakkaan kuuluvat Android käyttäjät (kuten minä) vertautuu niihin, epäilemättä koviin saavutuksiin.

Hyvä hyvä! Menikö kauankin etsiessä mahdollisimman rumaa Android-näyttöä? Toi on sitä trollaamista parhaimmillaan. Hyvin tiedät että Android on sen verran taipuisa ettei mitään Androidin näköistä aloitusnäyttöä ole edes olemassa. Siitä voi saada joko helvetin ruman sekasotkun tai yksinkertaisen ja tyylikkään tai jotain siitä väliltä. Tässä omasta puhelimesta. Ei mitään roottia eikä ihmeellisyyksiä. Onnistuuko Nokialla?
katso liitettä 103621
Vastasin vaan, kun joku aloitti taas sen, että WP on tylsä ja yksinkertainen!
Löytyi alle sekunnissa Googlen kuvahaulla;)

Jaa mikäs on paskaa?

Ihan kaikki. (Puhelin)valmistajasta lähtien.

Millainen on puolivirallinen tutkimus?

On tää mahtava thread :D

Tuntuisi, että Japilla on taas jäänyt aamulla pähkinät ottamatta;)

Sinäkään se et muusta juuri puhu kuin minusta? Onko sulla mun kuva taustakuvana etc? Aika tärkeä tunnun olevan sulle.

Jontte voisi nyt esimerkkinä kertoa mitä on saavuttanut elämässään.
Katsotaan sitten miten pohjasakkaan kuuluvat Android käyttäjät (kuten minä) vertautuu niihin, epäilemättä koviin saavutuksiin.

Olen syntynyt 1989.
Olen priimus maisteri uimakoulusta.
Armeijassa olin laskuvarjojääkäri josta tulin reservin vänrikkinä pois jonka jälkeen palvelin pari vuotta erikoisjääkärinä eli ammattisotilaana erikoisjääkärinä.
Olen tehnyt metsä/maatilatöitä koko ikäni joita jatkan edelleen ja tila siirtyykin minulle piakkoin kun vanhempani muuttavat hawaiille.
Olen aina treenannut kovaa.
Olen suorittanut kaikki hitsausluokat.
Olen siis piakkoin kovakuntoisen hitsaustaitoisen eliittisotilaan lisäksi 40 hehtaarin maatilan ja 920 hehtaarin metsätilan omistaja.
Työllistän 5-10 ihmistä + marjanpoininta kausina 50-75 ihmistä. Tarjoan myös vuosittain harjoittelupaikan 4-6 ihmiselle.
Tarkoituksena on laajentaa toimintaa lomakylän muodossa jossa mahdollista majoittua huoneissa tai leirintäalueella, kalastaa/kanootilla meloa joessa, metsästää, pelata ulkopelejä + muita pienempiä pelejä, käydä salilla, ajaa mönkijällä/moottorikelkalla, enduropyörällä, peltoautolla, syödä kunnon suomalaista ruokaa taatusti tuoreista aineksista, tutustua maatila/metsätilan elämään, ajaa moottoroidulla kumiveneellä järvellä sekä uida myös talvisin. Käydä suo, savu ja perinteisessä saunassa jne.

Olet kultaseni usein valokeilassa!
Ehkä tämä rakkaus johtuu siitä:D

Mut voisit siirtaa fanituksen vaikka omaan blogiisi tai päiväkirjaasi, keskusteltaisiin täällä puhelimista, tiedän että se on sulle vaikeaa kun tekniset laitteet menee sun käsityskyvyn yli. Ihan vain muiden puolesta kyselen, eivät kehtaa sanoa sulle kun oot kuitenkin nokiafanipoika.

Mut voisit siirtaa fanituksen vaikka omaan blogiisi tai päiväkirjaasi, keskusteltaisiin täällä puhelimista, tiedän että se on sulle vaikeaa kun tekniset laitteet menee sun käsityskyvyn yli. Ihan vain muiden puolesta kyselen, eivät kehtaa sanoa sulle kun oot kuitenkin nokiafanipoika.
Laitetaanko Japi äänestys pystyyn fanittamisesta:D
Mutta asiaan!
Kerro missä kohtaa fanittamasi Lumia on surkee?
Ilmeisestin "ymmärrät" todella paljon teknisistä laitteista, vaikka sitä luultavastin monikaan ei kirjoituksistasi huomaa!
Huippu!
Galaxy S4 Specs & Latest News | Samsung | The Verge
Surkea
Lumia 925 Specs & Latest News | Nokia | The Verge

Laitetaanko Japi äänestys pystyyn fanittamisesta:D
Mutta asiaan!
Kerro missä kohtaa fanittamasi Lumia on surkee?
Ilmeisestin "ymmärrät" todella paljon teknisistä laitteista, vaikka sitä luultavastin monikaan ei kirjoituksistasi huomaa!
Huippu!
Galaxy S4 Specs & Latest News | Samsung | The Verge
Surkea
Lumia 925 Specs & Latest News | Nokia | The Verge

Tosta vaan vertaat laitteen ominaisuuksia.
Nokia Lumia 925 vs. Samsung Galaxy S4 | The Verge

Galaxy on ihan kaikessa parempi, pienempi tehokkaampi etc mitä vain keksit. Ainoa missä jää kakkoseksi pienellä marginaalilla on kamera, ja se on se kaikista turhin osa-alue.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom