Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Ei tuo Nokialaisen GPS:n hyvä toiminta sinänsä ole yllättävää, esim. antenniosaaminen on ollut perinteisiä Nokian vahvuuksia aina. Hyvin kyllä muutenkin toimii navina ulkomaillakin Lumia, itsellä ollut reissussa usein mukana ja ongelmitta offlinenakin toiminut. Ilman a-gps:n apuakin fiksi on löytynyt yleensä sekunneissa.

- - - Updated - - -

Miksi muuten tämä Digitodayn testaaja on sinulle ylin auktroriteetti, kun TM:n testi ei kelvannut? Retorinen kysymys, ei tarvitse vastata.

Ps. Wired-lehden arviot.

SGS4 Active (onko tää nyt se lippulaiva) 8/10
Samsung Galaxy S4 Active review - Specs, features, best price and camera quality (Wired UK)

Lumia 925 9/10:
Nokia Lumia 925 review - Specs, performance, best price and camera quality (Wired UK)

Eli lehden mukaan 925 on parempi kuin SGS4 Active. Otin tämän vain esille siksi, että edelleenkin korostaisin noiden nykyisten parhaiden älypuhelimien olevan hyvin lähellä toisiaan, pieniä painotuseroja oikeasti tällä hetkellä vain löytyy.

Ja samasta paikasta 1020 5/10 :hyper:

Preview: hands-on with the Nokia Lumia 1020 (Wired UK)

Halusin vain tuoda tämän esille että näet miten painotukset muuttaa, S4 sai 9/10 tuolta myös. Eli nyt on 2 kovinta mallia kummaltakin firmalta, toisen keskiarvo on 8.5/10 ja toisen 7/10.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja samasta paikasta 1020 5/10 :hyper:

Preview: hands-on with the Nokia Lumia 1020 (Wired UK)

Halusin vain tuoda tämän esille että näet miten painotukset muuttaa, S4 sai 9/10 tuolta myös. Eli nyt on 2 kovinta mallia kummaltakin firmalta, toisen keskiarvo on 8.5/10 ja toisen 7/10.

Lue joskus edes otsikko, mihin linkkaat. Tuo Lumia 1020 on preview eikä review: "There are features aplenty that we have yet to test -- we'll evaluate them all when we get the phone in our own hands, on our own time. In other words, stay tuned for our full Nokia Lumia 1020 review.". Mutta et kyllä taaskaan tajunnut/halunnut trollaillutasi tajuta (epäilen ensimmäistä) pointtia, joten anti olla

Lue joskus edes otsikko, mihin linkkaat. Tuo Lumia 1020 on preview eikä review: "There are features aplenty that we have yet to test -- we'll evaluate them all when we get the phone in our own hands, on our own time. In other words, stay tuned for our full Nokia Lumia 1020 review.". Mutta et kyllä taaskaan tajunnut/halunnut trollaillutasi tajuta (epäilen ensimmäistä) pointtia, joten anti olla
Tuntuisi, että Japilla on taas jäänyt aamulla pähkinät ottamatta;)

Paras älypuhelin mallisto on Lumia.
Paras käyttöjärjestelmä puhelimissa on Windows Phone 8 ja hyvänä kakkosena Windows Phone 7.
Lumia mallistosta löytyy jokaisen tarpeita vastaava sarja. Sarjoja on siis 500, 600, 700, 800, 900 ja uutuutena 1000 sarja.
Paras älypuhelin joka markkinoilla on Lumia 1020 joka tulee suomenkin kauppoihin piakkoin myyntiin.

Minun ensimmäinen älypuhelimeni oli Dell Venue Pro Windows Phone 7 käyttöjärjestelmällä jonka sain toukokuussa 2010 lahjaksi.
Puhelin oli sen hetken paras älypuhelin.
Käytin tuota puhelinta kunnes se jäi varapuhelimeksi kun ostin marraskuussa 2011 Nokia Lumia 800 jonka taaseen vaihdoin 900 malliin piakkoin josta taas siirryin 920 malliin marraskuussa 2012 ja vähän aikaa sitten vaihdoin 925 malliin. Tulen siirtymään 1020 malliin kun se suomen markkinoille tulee.

"The world's most innovative smartphone"

Millä perusteella paras? Minun mielestä nuo laatikot on helvetin tylsiä ja rumia. Jee voit vaihtaa niiden väriä ja kokoa.

Ei siinä, Nokian arvotan todella korkealle, mutta wintoosa on ihan susi.

Jontelle tulisi kovasti uskottavuutta lisää, jos olisi joskus käyttänyt muutakin kuin wp puhelimia. :D

Vähän sama kun toteisi windows 8:n maailman parhaaksi käyttikseksi kokeilematta mitään muuta. ;)

Olen kolmen vaiheilla puhelimen ostossa. S4, s4 active tai iphone 5. Käytän puhelinta pääasiassa perus toimintojen lisäksi chattailuun, musiikin kuunteluun, surffailuun ja kuvien ottoon. Mikä on paras vaihtoehto minulle? Puhelimilla on mulla tapana pudota, mutta tämä varmaan hoituu hyvillä kuorilla?

Olen kolmen vaiheilla puhelimen ostossa. S4, s4 active tai iphone 5. Käytän puhelinta pääasiassa perus toimintojen lisäksi chattailuun, musiikin kuunteluun, surffailuun ja kuvien ottoon. Mikä on paras vaihtoehto minulle? Puhelimilla on mulla tapana pudota, mutta tämä varmaan hoituu hyvillä kuorilla?

Eiköhän noista jokainen asiansa aja. Mene kauppaan ja kokeile, valitse itseäsi miellyttävin, lado tinat tiskiin ja homma on siinä.

Millä perusteella paras? Minun mielestä nuo laatikot on helvetin tylsiä ja rumia. Jee voit vaihtaa niiden väriä ja kokoa.

Ei siinä, Nokian arvotan todella korkealle, mutta wintoosa on ihan susi.

Tylsiä ja rumia?
Onko Anteron näyttö sitte tyylikäs:urjo:
f328-dual-lisaa-smart-phone-4-5-tuuman-kapasitiivinen-naytto-480-854-1-2ghz-android-4-0_ympqfj1366591895002.jpg

Myyttekö aina entisen "parhaimman" älypuhelimen pois vai jääkö se laatikon pohjalle pölyttymään? Suomalaiset kuulemma huonoja pistämään kännyköitä kiertoon ja varsinkin jos pitää aina olla uusimpaan vaihtamassa...

Tylsiä ja rumia?
Onko Anteron näyttö sitte tyylikäs
Hyvä hyvä! Menikö kauankin etsiessä mahdollisimman rumaa Android-näyttöä? Toi on sitä trollaamista parhaimmillaan. Hyvin tiedät että Android on sen verran taipuisa ettei mitään Androidin näköistä aloitusnäyttöä ole edes olemassa. Siitä voi saada joko helvetin ruman sekasotkun tai yksinkertaisen ja tyylikkään tai jotain siitä väliltä. Tässä omasta puhelimesta. Ei mitään roottia eikä ihmeellisyyksiä. Onnistuuko Nokialla?
uploadfromtaptalk1376939869891.jpg

Amber, tuo kuuma eukko sai mut rakastumaan uudelleen mun Lumiaan. kivoi fiitsereitä tuli, harmi ettei korjattu noita paljon valitettuja ominaisuuksia..
Jännä miten voikaan tykätä kellosta ruudulla taas muutaman vuoden jälkeen =)
myös flip to silence ja double to open on iha "ok" tiedä sit tuleeko käytettyy..
Kuvaus softat vaikuttaa ihan hyviltä, radio on simppeli ja toimiva.
Estolistaa joku tuol suitsutteli, et pirun helpoks tehty käyttää

S4 tai sit odota iphone 5S.
Ei noi älypuhelimet nyt ihan heti rikki mene ilman mitään suojakuoria. Tosin riippuu tuurista, mutta pääsääntösesti kestää kyllä putoamista aika helvetin hyvin. Oma S3 kestäny todella hyvin kaikenlaisia iskuja; tippu intissä ainakin 3 kertaa betonilattialle, kerran lavuaariin metristä ja lukemattomia kertoja tässä kohta vuoden käytön aikana lattialle sängyltä, kädestä, taskusta eikä yhtään halkeamaa missään eikä näkyviä skraduja näytössä.

Minusta toi Housun kuva on aika tylsä. Liian askeettinen. Tulee 3210 mieleen.

Minusta toi Housun kuva on aika tylsä. Liian askeettinen. Tulee 3210 mieleen.

Se, että voit tehä puhelimen työpöydästä just oman näkösen, on puhelimessa just parasta. Lumialla voi tehä jotain erikoista, kun sotkee 2 päheetä väriä keskenään. Vaikka mustan ja keltasen. Toki jos tykkää niin antaa mennä vaan.

the-new-nokia-lumia-520.jpg

Ruutu tungettu niin täyteen, että voin pahoin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom