Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko Android Koreasta? Olisin googlettanut mutta ei siitä tule tällä Androidilla mitään kun lagaa niin perkeleesti että nettisivujen tekstikin ilmestyy näytölle kirjain kerrallaan. Kumma kun ihmiset on niin tyhmiä että ostaa näitä paskoja enemmän kuin mitään vaikka nää lagaa niin paljon ettei pysty edes käyttään.
Eikö sampan väitettyyn lagaamiseen olisi helpoin selitys se, että esimerkiksi SGS3:sta myydään eri rautakokoonpanoilla? Toisissa nyt vaan on enemmän vääntöä kuin toisissa.
Jos käyttöjärjestelmällä eikä merkillä ole väliä ja käyttö on ihan peruskäyttöä, niin osta kuule ihan mikä tahansa. Ne on ihan yhtä hyviä kaikki. Käy näpräämässä kaupassa ja valitse sen perusteella. Älä sen perusteella, kun täällä huudetaan kohta kilpaa Nokiaa ja Samsungia ja yksi huutaa toisen olan yli kerran HTC:tä.Kysytääs vähän mielipiteitä (koska tää vaikuttaa ketjulta josta saa puolueettomia ja faktoihin perustuvia vastauksia :D) uuden puhelimen hankkimisesta. Vanha sgs 2 on nyt elvytetty kuoleman porteilta takaisin eloon sen verran monta kertaa etten usko sen kovin kauaa enää kukkuvan. Uus luuri ois siis ajankohtainen pian.
Tehot piisaa tossa vanhassakin ihan kivasti, samoin näytön koko. Käyttö on aika lailla somen/netin/s-postin selausta. Hyvä kamera ois plussaa mutta ei välttämätön. Käyttöjärjestelmällä ja puhelimen merkilla ei myöskään ole pahemmin väliä, kaikkia on kokeiltu, eikä mikään aiheuttanut pippelissä sen kummempia ilon&onnen väristyksiä. Tällä käytöllä tuskin tarvii sitä ihan kovimmista kovinta lippulaivaa. Enkä esimerkiksi noita uudempia Galaxyja edes haluaisi, koska ne on a)liian isoja, b)ihan vitun rumia.
Mitäs mie ny ostan, häh?
Mulla on ollut SGS1 ja SGS3 ja lisäksi Tabletti tab2. Seuraava tulee olemaan SGS5, tai mikä hän malliltaan sattuu sitten olemaankaan. Tai ehkä jopa uusin Note. Sarkasmiahan toi on, että nää lagaa. Täytyy heittää vettä kiukaalle kun kaikki valittaa koko ajan samaa enkä kyllä tajua miksi. Sen verran tyytyväinen olen ollut, että aion pysyä samassa merkissä. Enkä ihan syyttä. SGS1:ssä ihan ensimmäisillä käyttisversioilla oli vähän taipumusta sellaiseen, mutta ei sen jälkeen mitään.Onko sulla joku alkaen mallin androidi kun siinä on tuollaisia oireita?
Jos käyttöjärjestelmällä eikä merkillä ole väliä ja käyttö on ihan peruskäyttöä, niin osta kuule ihan mikä tahansa. Ne on ihan yhtä hyviä kaikki. Käy näpräämässä kaupassa ja valitse sen perusteella. Älä sen perusteella, kun täällä huudetaan kohta kilpaa Nokiaa ja Samsungia ja yksi huutaa toisen olan yli kerran HTC:tä.
.
Mulla on muuten myös Samsungin telkkari ja emännällä on SGS4. Voisin ostaa seuraavaksi Samsungin kalsarit. Molemmille. :D
Ei pysty, koska se vaatii kaiken järjellisen ajattelun sivuun laittamista, vastapuolen halveksumista, järjetöntä trollaamista ja fanitustaipumusta, eikä mikään niistä sovi mulle. Mä en osaa fanittaa mitään. Vaikka mulla on Samsungeja niin en pidä itseäni fanina, vaan tyytyväisenä käyttäjänä. Fanitus on sitten jotain muuta ja vaatii ne Samsung-kalsarit. ;)Heh. Mulla emäntä sentään pitää kynsin ja hampain kiinni omenapuhelimesta. Perustetaanko tänne pakkiksen Samsung fanikerho ihan vaan vastapainoksi tuolle "noksu-puolueelle" ;)
Ei pysty, koska se vaatii kaiken järjellisen ajattelun sivuun laittamista, vastapuolen halveksumista, järjetöntä trollaamista ja fanitustaipumusta, eikä mikään niistä sovi mulle. Mä en osaa fanittaa mitään. Vaikka mulla on Samsungeja niin en pidä itseäni fanina, vaan tyytyväisenä käyttäjänä. Fanitus on sitten jotain muuta ja vaatii ne Samsung-kalsarit. ;)
Mutta kai teiltä nyt löytyy edes pakottava tarve olla oikeassa :D
Käytettävyyden kuitenkin romahduttaa se, että Windows Phone ei toimi.
Ensinnäkin se on niin hidas, että yläreunassa jatkuvasti lipuvat latauspallukat tuovat ikäviä muistoja vanhojen pöytä-Windowsien tiimalasista. Mieli alkaa kaihota jopa mummotylsän iOS:n pariin.
Vastaan tulee lisäksi milloin mitäkin ongelmia: aivan perussäädöt, kuten wifi-haku ja Bluetooth, on kätketty aivan liian monen mutkan taakse.
Kaikkein suosituimmissa perussovelluksissa on lähes uskomattomia puutteita: Facebook toimii tuskastuttavan hitaasti ja siitä puuttuu monta Android- ja iOS-versioista löytyvää perusominaisuutta. Facebook Messengeriä ei ole saatavilla lainkaan, ja uuden käyttäjätunnuksen rekisteröinti Spotifyyn on tuskastuttavan vaikeaa, koska Internet Explorerille "ei löydy tukea".
Yksi raivostuttavimmista ominaisuuksista on, että hakunäppäin vie aina Bing-hakuun, eikä sitä voi ohjelmoida tekemään muuta. Kuin kirsikaksi kakun päälle Google ilmoitti eilen, että Windows Phonen Youtube-sovellus otetaan toistaiseksi pois käytöstä.
Älypuhelimissa rauta ei ole enää pitkään aikaan ollut tärkein asia, vaan käyttökokemuksen tekee käyttöjärjestelmä. Siihen kompastuu myös Lumia 925.
Windows on yhä Lumian ja Microsoft Nokian tragedia. Se on suuri sääli, sillä uutta Lumiaa voisi suositella lähes kenelle tahansa, mutta Windows Phonea vain niille, jotka saavat sairaalloista tyydytystä jatkuvista itsetuhoisista ajatuksista.
Mut hei, älkää huoliko kun aika jättää WPstä ja Nokia on konkassa niin voitte siirtyä androidiin tai Tizeniin, ne toimii ja muillakin on niitä, joten saatte niihin toimivat tuen.
Japi taas löytänyt omaa agendaa tukevan arvion, tällä kertaa ei haittaa vaikka onkin suomesta, eikä mitään ole mitattu tai vertailuja muihin näytetty.
Digitoday on kyllä aina ollut vähän tollainen nettimaailman Japi, paljon googlataan ja rävelletään, mutta lopputulos on tuhnu.
Ei nyt tullut kauhean hyvin kehuja WPlle tai lumpulle..
Testi: Lumia 925 ilahduttaa, mutta kompastuu yhä Windowsiin
Ja mistä olet niin varma että puolueeton....puolueettoman...