Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Youtubet lähti taas vittuun lumioista, taitaa olla menneen talven lumioita nämä.
Google blocks Microsoft's Windows Phone YouTube app... again (updated)

Ehtihän se päivän olla käytössä, varmaan helppoa olla lumian omistaja kun appsit toimii kerran kolmessa kuukaudessa päivän, se on silloin laitettava tuotokset esille.
Ilmeisestin sun kanssa ei voi edes yrittää keskustella älyllisestin, joten jatketaan sun kanssa tätä linjaa;)
Samsung Galaxy S II:n Android 4.1.2 -päivitys jakeluun tänään [päivitys: varoitus] | Androidsuomi.fi

Mä taidan tämän päivän kierroksen jättää väliin, kattelisis jos taas huomenna sitte osallistuin kierrokseen. Taidettiin edellinen rundi voittaa, kun Japin googlaustaidot kosahti?

Ai hitto, nyt ei siis Youtube toimi mun Lumpussa. Eikun hyvinhän se pyörii vaikkei natiivia appsia olekaan =)

Hys, ei se toimi, kun Japi kerran sanoi niin.
Toisaalta ymmärrän kyllä hyvin tätä "do-no-evil"-yhtiötä - kyllähän se minuakin pännisi, jos kalliilla myydyt mainokset jäävät aina vain kasvavalta osalta porukasta kokonaan näkemättä.

Ilmeisestin sun kanssa ei voi edes yrittää keskustella älyllisestin, joten jatketaan sun kanssa tätä linjaa;)
Samsung Galaxy S II:n Android 4.1.2 -päivitys jakeluun tänään [päivitys: varoitus] | Androidsuomi.fi

Mihin tää liittyi?

- - - Updated - - -

Hys, ei se toimi, kun Japi kerran sanoi niin.
Toisaalta ymmärrän kyllä hyvin tätä "do-no-evil"-yhtiötä - kyllähän se minuakin pännisi, jos kalliilla myydyt mainokset jäävät aina vain kasvavalta osalta porukasta kokonaan näkemättä.

Uutinen sanoi ettei toimi, ei mulla ole WPTä missä testata, pystyttekö uppimaan videoita sillä ei natiivilla? Ja montako eri ohjelmaa siihen youtubeen pitää olla että se toimii?

Mää just pari päivää sitten latasin kans tommosen un-offical youtuben tohon ysikakskymppiin, kyllä se ihan käyttökelpoinen on vaikka toki hitaus, mainokset sekä aavistuksen kömpelo hakukenttä tekevät siitä surkeamman kuin vaikka orggis on iPhonessa. Videoita ei ainakaan tässä pysty uppaamaan kuin lähettämällä video sähköpostilla käyttäjätiedoista/asetuksista (jotka on katsottava konetta käyttäen, ei kännykällä...) henkilökohtaiseen mobile profile-osoitteeseen. Editointiin ja videon asetuksiin tarvitaan myös konetta.

Ylläoleva on suoraan YouTuben "upload videos from mobile devices" ohjeesta eli ja koskee Windows-puhelimia.

EDIT. Mulla on siis appsi: http://www.windowsphone.com/fi-fi/store/app/youtube/d3530d3a-711e-4936-900a-e18f772d37c5

Mää just pari päivää sitten latasin kans tommosen un-offical youtuben tohon ysikakskymppiin, kyllä se ihan käyttökelpoinen on vaikka toki hitaus, mainokset sekä aavistuksen kömpelo hakukenttä tekevät siitä surkeamman kuin vaikka orggis on iPhonessa. Videoita ei ainakaan tässä pysty uppaamaan kuin lähettämällä video sähköpostilla käyttäjätiedoista/asetuksista (jotka on katsottava konetta käyttäen, ei kännykällä...) henkilökohtaiseen mobile profile-osoitteeseen. Editointiin ja videon asetuksiin tarvitaan myös konetta.

Ylläoleva on suoraan YouTuben "upload videos from mobile devices" ohjeesta eli ja koskee Windows-puhelimia.

EDIT. Mulla on siis appsi: YouTube | Windows Phonen sovellusten + pelien kauppa (Suomi)
Tuossa on Nokian oma versio ja käsittääkseni tuollakin saa vaitettua videoita YouTuben, jos on sellaista tarvetta:jahas:
Nokia Video Upload | Windows Phone Apps+Games Store (United States)

Paljon on ohjelmia että saisi tuben toimii, ja noistakaan ei tietoa kauanko toimii. Hankalaa säätämistä tuo WP ei oo kaikki niin et toimii heti.

Paljon on ohjelmia että saisi tuben toimii, ja noistakaan ei tietoa kauanko toimii. Hankalaa säätämistä tuo WP ei oo kaikki niin et toimii heti.

Luetteletko vielä ne monet tarvittavat ohjelmat. Katsella voi vaikka selaimella ja uppaamiseen käy tuo nokia video upload. Mites tuo toimii androidilla ja Iphonella?

Ja kaksi softaa (joista toinen löytyy puhelimesta suoraan) tarvitaan siis siihen asti että G$$gle ja Mikkisofta saavat tapeltua natiivisovelluksen mainosten näytöstä. Sitten pärjätään taas yhdellä

EDIT

Ja IE tuskin lopettaa toimintaansa eikä tuossa noksun videouploadissa tarvinnut kuin vaihtaa nimi =)

ikinä ei oo hyvä, eka ei oo tarpeeks softia, ja sit on liikaa.. yritä ny Japi päättää.. sun trollauksen taso on kyl laskenut todella paljon, tsemppii, mä uskon suhun!

Montakos youtube applikaatiota androidi vaatii että saa toimimaan? https://play.google.com/store/search?q=youtube&c=apps&hl=en

Tube pro on siitä hyvä että sillä saa ladattua. Mutta tuon appsun blokkaukseen: näyttäisi siltä että Google pelkää tosissaan Androidin puolesta. Sen verran tosissaan yritetään heittää kapuloita WP:n rattaisiin.

Mutta tuon appsun blokkaukseen: näyttäisi siltä että Google pelkää tosissaan Androidin puolesta. Sen verran tosissaan yritetään heittää kapuloita WP:n rattaisiin.

Pakko kyllä sanoa Googlesta sen verran että kivasti näyttävät kohtelevan just WP käyttäjiä jos otetaan esimerkiksi vaikka taannoinen Gmail-hässäkkä. Osoittaa kyllä hyvin miten paljon asiakastaan arvostavat.. Android on vaan 2010-luvun vastine 90-luvun Windowsille, ainoastaan päätelaite on vaihtunut. Ja mitä tuohon markkinaosuuteen tuleen niin eihän ne miljoonat kärpäset vain voi olla väärässä siitä että paska on hyvää.

Winkkari on ihan itse kohtelunsa kerjännyt ja ansainnut. Siinäpähän maistavat omaa lääkettään ja tekevät tappioita miljardeilla. Google vain nauroi.

Winkkari on ihan itse kohtelunsa kerjännyt ja ansainnut. Siinäpähän maistavat omaa lääkettään ja tekevät tappioita miljardeilla. Google vain nauroi.

Ilmeisestin sulla on ollut pahoja ongelmia Windows XP joskus, kun tuollaiset traumat on jäänyt:jahas:
Yritä nyt pärjätä vaan sen Anteron kanssa, vaikka kuinka WP kiinostaisikin;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom