Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Tälläinen mennyt ohi.

HS-analyysi: Nokia voidaan jopa pilkkoa palasiksi - Nokia - Talous - Helsingin Sanomat

Aika hyvin se Noksun puhelinpuoli sakkaa 703 Milliä tappiota viime vuonna. Kauankohan tuota tappiokierrettä jatketaan ennen kuin lopettavat koko puhelinbisneksen.
Meinaspa käydä huonosti. Onneksi ei mennyt ohi.

Meille muille, jotka ilmeisesti alaa seuraa enemmän ja jopa ymmärtävätkin asioista ei voisi vähempää kiinnostaa onko sulla meinannut mennä joku HS analyysi ohi Nokian pilkkomisesta. Mä alan kohta raportoimaan kuinka monta sukkaa mulla on kadonnut viimeisen kuukauden aikana pesemisen tuloksena.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä helvettiä? Kyllähän Nokian pilkkomista tai varsinkin muuttumista pelkäksi laitevalmistajaksi on spekuloitu jo vuosia ja uhat ovat varsin todellisia. Tosi asia on se, että Nokian matkapuhelinpuoli on todella surkeassa jamassa. Sitä ei kannata unohtaa vaikka näkisikin asiat "nokialasien" läpi.

Mitä helvettiä? Kyllähän Nokian pilkkomista tai varsinkin muuttumista pelkäksi laitevalmistajaksi on spekuloitu jo vuosia ja uhat ovat varsin todellisia. Tosi asia on se, että Nokian matkapuhelinpuoli on todella surkeassa jamassa. Sitä ei kannata unohtaa vaikka näkisikin asiat "nokialasien" läpi.

Itseä lähinnä huvittaa kun Japi on niin pihalla, että tuo tulee jotenkin uutena juttuna.

Surkeammassa on ollut ja valoa on näkyvissä.
Omasta mielestä se ei tee tuotteista huonoj, vaikka tappiota tekisikin.
Heitetään esimerkkinä Sony!
Moniko haluaisi Sonyn menevän konkkaan, kun on tehnyt välillä tappiotakin;)
Sony on tehnyt ennätystappiot - Sony - Talous - Helsingin Sanomat

Itseä lähinnä huvittaa kun Japi on niin pihalla, että tuo tulee jotenkin uutena juttuna.

Kyllä mä pilkkomisesta olen lukenut, lähinnä uutena tuli tuo summa minkä nostin artikkelista esille, se että et ymmärtänyt sitä ei yllätä olethan ihan pihalla. ;)

Mitä mieltä Japi on muuten uudesta ämpärimuovi-iPhonesta :confused::confused:

En oo nähny, onko mitään linkkiä?

- - - Updated - - -

Surkeammassa on ollut ja valoa on näkyvissä.
Omasta mielestä se ei tee tuotteista huonoj, vaikka tappiota tekisikin.

Missä sitä valoa näkyy? Osuus puhelinmarkkinoista vain kapenee kapenemisestaan. Ja vaikka se ei tee sinun mielestäsi huonoja tuotteista, niin se että ne ei kellekkään kelpaa on melko hyvä vihje siitä onko tuote onnistunut kuluttajia ajatellen vai ei.

Kyllä mä pilkkomisesta olen lukenut, lähinnä uutena tuli tuo summa minkä nostin artikkelista esille, se että et ymmärtänyt sitä ei yllätä olethan ihan pihalla. ;)
Kohtuu hyvin sulta. Tulos Q4/2012 ja koko 2012 vuodelta julkistettiin 24. Tammikuuta ja nyt se on sulle uutta tietoa. Kuten sanoin jo, säästä meidät turhalta informaatiolta joka me jo tiedetään.
Voit tehdä vaikka uuden ketjun: mitä en tajua tai tajusin vasta nyt. Saattaa tulla kyllä kohtuu pitkä ketju :)

Samalla Japi vois perustaa ketjun "Kuka keulii kovimmin erinäisten firmojen voitoilla ja tappioilla". Sitte älypuhelintrollausta vois jatkaa täällä. Tosin siitä nyt ei sitten jää muuta kuin se raudan haukkuminen joka ei ole hyväksi koska.. no.. kaikki tietää nämä sampan lagitukset vaikka onkin parempi rauta.

Musta tuntuu välillä et Japilla on enemmän ontopiccia täällä ku kellään muulla, minut mukaanlukien. MiKa, ei sunkaan panostukses trollaamisen vähentämiseen oo millään tavalla liian suuri, haluaisin nähdä Nokian menevän konkurssiin, josko se muuttaisi sun asennetta?

:wtf:
Älä nyt vaan ala Japin "poikakaveriksi" noilla fantasioillasi!

Sinähän se fantasioit että Noksu olisi kolmanneksi suurin älypuhelinvalmistaja, kuinka pihalla voi ihminen olla :dance:

Sama se mulle on minkä maalainen se on, vituttaa vaan lukea/kuunnella kaverien objektiivisuuden puutetta niin foorumeilla kuin ihan "IRL"issäkin. En ymmärrä miten jotkut valitsevat toissijaisten vaikutteiden takia tuotteita.

Esimerkkinä nyt vaikka, jos Nokia ja Apple valmistaisivat 100prosenttisesti samanlaisen tuotteen (romut, hinta, näytöntarkkuus, muisti, käyttis jne), mutta Applen luurin ulkonäkö miellyttäisi silmää enemmän, niin ostaisitteko silti Nokian koska se on kotimainen?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom