Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Kato perhana. Joku on keksinyt saman kuin minäkin. En pidä noita puhelintestejä ja käyttäjäkokemuksia juuri minään, koska jokaisella on mielipide ja testit voi tehdä sen mukaan mitä ominaisuutta haluaa painottaa. Olenkin miettinyt, että sitä voisi helposti tehdä testin missä 3310 hakkaa kaikki nykypuhelimet sata nolla. Siksi ainoa mikä mua kiinnostaa on oma käyttäjäkokemus. Eikä mulla edes tarvitse olla maailman parasta älypuhelinta, kunhan mulla on sellainen mihin olen tyytyväinen. Ja tähän asti olen ollut siinä määrin tyytyväinen, ettei tarvitse merkkiä vaihtaa. Mulle se on paras älypuhelin, oli testit tai naapurin Pentti sitten samaa mieltä tai eri mieltä.

Näinhän se menee. Itse katselen yleensä pätevästi tehdyistä testeistä ne ominaisuudet mitkä itselle on tärkeitä ja painotan sopivasti niitä. Tämän jälkeen itse testailen, josko olisin laitteeseen tyytyväinen ja päätän sen mukaan hankinko laitteen.

Olet kyllä varmaan sen verran typerä ettet tajua tätä.

Argumentum ad hominem ? Wikipedia

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep, ja mun patterikäyttöisessä kuumemittarissa riittää akku pidempään kuin noksun 3310ssa, selkeästi siis parempi kuin 3310. Jos ei kerran vertailla älypuhelimia vaan ihan vain mitä vaan pattereilla toimivia laitteita mahdollisimman pienellä näytöllä ja vähillä ominaisuksilla.

Olet kyllä varmaan sen verran typerä ettet tajua tätä.

Sinä olet sen verran typerä tyyppi ettet ymmärrä kun alat pätemään että kannattaa tarkistaa ensin mikä on patterin ja pariston ero.

Viimeksi muokattu:
Sinä olet sen verran typerä tyyppi ettet ymmärrä kun alat pätemään että kannattaa tarkistaa ensin mikä on patterin ja pariston ero.

Patteri ? Wikipedia

3pcxwr.jpg

Älä nyt kaveria liikaa tylytä, tarkoittaahan tuo sentään arkikielessä paristoa. Enemmän mua hämää paristo käyttöinen kuumemittari jossa on akku.

Voi jumankauta jätkät, ainaista vääntämistä teilläki joka ketjussa. :jahas:

Tais tehdä vaan itselles vähän kipeää... Wikipedia linkit ei sitäpaitsi muutenkaan ole luotettava lähde joten turhaan sen pistit..

Aha, wikipedia ei ole luotettava arkikielen sanojen mittari? :face:

Musta tuntuu, että tällä porukalla saatais eeppinen väittely aikaan ihan mistä tahansa, nää älypuhelimet on vain tekosyy.

Osaisko joku selventää, minkä takia nämä puhelinten kamerat ottaa niin järjettömän isoja kuvia nykyään? Kuva on juliste kokoinen mutta silti pelkkää suttua. Eikö voisi ennemmin parantaa kuvien tarkkuutta, ja sitten vasta suurentaa kokoa?

Vaihdoin Androidiin softan monipuolisuuden takia, koska en tarvinnut N9:n hyvää kameraa oikeastaan mihinkään. No, otin ensimmäisen kuvan puolen vuoden aikana, heitin sen saman tien roskiin kun koneella avasin. Puhelin on muuten hyvä, mutta kamera on ihan surkea.

Arkikielen sanojen mittari :D Ja ei, se ei edelleenkään silloinkaan ole pätevä lähde! Mutta toki on ihan ymmärrettävää ettet sitä ymmärrä. ;)
Joko olet ihan saatanan tyhmä tai sitten haluat väkisin keksiä väännettävää Japin kanssa, joka sekin kyllä on tyhmää. Mutta joo, sovitaan ettei patteri ole arkikielessä sama kuin paristo. Mulla menee kyllä naama jumiin siinä vaiheessa kun porukka alkaa vääntää itsestäänselviä asioita epätosiksi. On se sitten trollailun varjolla tai ihan tosissaan, niin aivan sama.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom