Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Onkos kukaan selvitellyt vielä mistä Lumia 1020:n saa hommattua nopeimmin? Kännykän vaihto alkaa olemaan edessä ja tuo kamera houkuttais tulevien reissujen takia. Samppaan en enää tän nykyisen jälkeen koske, vituttaa jo nyt liikaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkos kukaan selvitellyt vielä mistä Lumia 1020:n saa hommattua nopeimmin? Kännykän vaihto alkaa olemaan edessä ja tuo kamera houkuttais tulevien reissujen takia. Samppaan en enää tän nykyisen jälkeen koske, vituttaa jo nyt liikaa.
Ei taida olla vielä virallisia myynninaloituspäiviä muutakuin tuo AT&T Jenkkilän 26.7. Kiina ja Länsi-Eurooppa seuraa sitten perässä. Eli paras arvaus on varmaankin Saksa/Iso-Britania Elokuussa. Ei ole tosin hajua saako ilman kytkyjä.

Niin siis Nokia 925 voitti S4? Miksi edes sä selität jotain muista malleista tässä kohtaan.

Et taida pelata kaikilla korteilla?

Mutku mutku samsungin jokin erikoisversio mitä-ei-saa-mistään-ostettua on saanut paremmat pisteet kuin jo-niin-vanhaa-tekniikkaa-oleva-nokia.

Jokos tämä uutinen oli mainittu?
Family claims iPhone killed daughter - Xinhua | English.news.cn

Aika hurja tapaus, jos pitää paikkansa. Teoriassahan tuo voisi käydä millä tahansa laitteella, joka on latauksessa.

Toihan ei sinänsä tosiaan itse puhelimeen liity mitenkään, vaan laturiin. Aika ÄÄRETTÖMÄN huono säkä saa olla kyllä jos tollaista tapahtuu.
Todella outoa että miten se verkkosähkö on ylipäätään sinne puhelimeen asti päässyt, normaali laturin latausjännite/virta ei kyllä ketää tapa.

Minne samsungeista katosi navigaattori?? Meidän perheestä löytyy muutama kappale luureja ja nyt eilisen aikana navi katosi molemmista :o

Tarkoitatko siis sitä google mapsin navia?
Kyllä se ainakin mun S3:ssa näyttäisi vielä olevan tallella. Mulla on automaattiset päivitykset päällä, joten en usko, että olisi mitään updatea tullut, joka sen olisi vienyt... tai ei ainakaan minulle ole tullut ;)

Toihan ei sinänsä tosiaan itse puhelimeen liity mitenkään, vaan laturiin. Aika ÄÄRETTÖMÄN huono säkä saa olla kyllä jos tollaista tapahtuu.
Todella outoa että miten se verkkosähkö on ylipäätään sinne puhelimeen asti päässyt, normaali laturin latausjännite/virta ei kyllä ketää tapa.

Jep. Todennäkösesti joku $1 kiinalaturi. Täytyy myöntää että käytän niitä itsekin. :nolo:

Ei normaalin verkkovirrastakaan saadun sähköiskun pitäisi tappaa.

Ei se tervettä ihmistä tosiaan yleensä tapa. Jos kuitenkin sattuu olemaan esim. piilevä sydänvika tms niin voi henki lähteä.
Jos tuo juttu nyt totta on niin siinä on kyllä mennyt pieleen suunnilleen kaikki mikä voi mennä.

nokia-lumia-1020-samsung-galaxy-s4-zoom-thickness-comparison.jpg

Samppamiehiä tuskin kuitenkaan paksuus haittaa, näin olen kuullut.

Tarkoitatko siis sitä google mapsin navia?
Kyllä se ainakin mun S3:ssa näyttäisi vielä olevan tallella. Mulla on automaattiset päivitykset päällä, joten en usko, että olisi mitään updatea tullut, joka sen olisi vienyt... tai ei ainakaan minulle ole tullut ;)

Siis google maps löytyy mutta se kolmio kuvake katosi kokonaan talouden molemmista noteista...
Eikä löydy mistään.

Siis google maps löytyy mutta se kolmio kuvake katosi kokonaan talouden molemmista noteista...
Eikä löydy mistään.

Onko kyseessä siis joku appstoresta asennettu navi tai laitteeseen esiasennettu?
Mulla ei tuollaista kolmiokuvaketta ole missään vaiheessa ollutkaan tai en ole ainakaan noteerannut :D

Eikä löydy mistään.

Onko kyseessä siis joku appstoresta asennettu navi tai laitteeseen esiasennettu?
Mulla ei tuollaista kolmiokuvaketta ole missään vaiheessa ollutkaan tai en ole ainakaan noteerannut :D
Tässä puhutaan nyt siitä, kun vielä muutama päivä sitten oli app drawerissa sininen nuoli josta aukesi suoraan "Navigation" eli Google Mapsin erillinen navigaatiosofta. Google Maps päivittyi nyt aivan uudenlaiseksi, ja nyt Navigation ei ole enää erillinen softa. Kesti itsekin hetki tajuta miten homma toimii.

Eli nyt kun etsii osoitteen Google Mapsissa, niin pitää sen jälkeen painaa sitä sinistä auto -ikonia oikeassa alakulmassa, sitten seuraavassa kohdassa esitelläänkin jo kolme vaihtoehtoa reitille autolla (tai voi valita eri kulkuvälinen myös), ja reittiä painamalla näyttää reitin kartalla. Sitten oikeassa alakulmassa on sininen nuoli josta lähtee varsinainen navigointi, ja se ei enää vaihda softaa tässä välissä mikä on aivan mahtavaa.

On muuten helkkaristi parempi kokonaisuutena aina grafiikoista lähtien.

Tässä puhutaan nyt siitä, kun vielä muutama päivä sitten oli app drawerissa sininen nuoli josta aukesi suoraan "Navigation" eli Google Mapsin erillinen navigaatiosofta. Google Maps päivittyi nyt aivan uudenlaiseksi, ja nyt Navigation ei ole enää erillinen softa. Kesti itsekin hetki tajuta miten homma toimii.

Eli nyt kun etsii osoitteen Google Mapsissa, niin pitää sen jälkeen painaa sitä sinistä auto -ikonia oikeassa alakulmassa, sitten seuraavassa kohdassa esitelläänkin jo kolme vaihtoehtoa reitille autolla (tai voi valita eri kulkuvälinen myös), ja reittiä painamalla näyttää reitin kartalla. Sitten oikeassa alakulmassa on sininen nuoli josta lähtee varsinainen navigointi, ja se ei enää vaihda softaa tässä välissä mikä on aivan mahtavaa.

Heh, mä olen kokoajan käyttänyt sitä suoraan mapsin kautta niin on jäänyt tuollainen "ominaisuus" huomaamatta :D

Heh, mä olen kokoajan käyttänyt sitä suoraan mapsin kautta niin on jäänyt tuollainen "ominaisuus" huomaamatta :D
Siis juu sama. :) Tosin siinähän huomas kyllä kun se starttas uuden appsin, nyt ne on vain intergroitu. On kyllä hieno tuo uusittu versio.

Siis juu sama. :) Tosin siinähän huomas kyllä kun se starttas uuden appsin, nyt ne on vain intergroitu. On kyllä hieno tuo uusittu versio.

Mulla ei ole itseasiassa vielä edes päivittynyt.
Lukee tuolla mapsin app store sivuilla, että tulee vähitellen käyttäjille.
Eli mulla edelleen vanha versio käytössä ja löytyihän sieltä se nuoli, kun oikein suurennuslasilla katsoi ;)

Ei taida olla vielä virallisia myynninaloituspäiviä muutakuin tuo AT&T Jenkkilän 26.7. Kiina ja Länsi-Eurooppa seuraa sitten perässä. Eli paras arvaus on varmaankin Saksa/Iso-Britania Elokuussa. Ei ole tosin hajua saako ilman kytkyjä.

Q3 loppuun mennessä pitäis tulla markkinoille Euroopassa, eli tosiaan menee elokuu/syyskuu-akselille. Noh, ehkä sen saa sitten postitettua Sampan kotimaahan, siellä tuskin on ihan ensimmäisenä tulossa myyntiin.

...

Saako uudessa jotenkin 3D seuraavan näyttömoden päälle, ilman että on navigoimassa mihinkään kohteeseen?

Vanhassa toi onnistui, mutta ny ei tunnu millään löytyvän päivityksen jälkeen. Seuraa kyllä kiltisti 2D & pohjoinen ylös -asennossa paikkaa, mutta pitäis saada tavallaan sama moodi kuin kohteeseen navigoitaessa (mutta ilman kohdetta).

Prätkäfoorumilla porukka kiukuttelee kovasti pikkuteiden värityksen katoamista - täytyy tutkailla onko jotain karttavärejä vedetty päivityksessä vessaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom