Onkos kukaan selvitellyt vielä mistä Lumia 1020:n saa hommattua nopeimmin? Kännykän vaihto alkaa olemaan edessä ja tuo kamera houkuttais tulevien reissujen takia. Samppaan en enää tän nykyisen jälkeen koske, vituttaa jo nyt liikaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei taida olla vielä virallisia myynninaloituspäiviä muutakuin tuo AT&T Jenkkilän 26.7. Kiina ja Länsi-Eurooppa seuraa sitten perässä. Eli paras arvaus on varmaankin Saksa/Iso-Britania Elokuussa. Ei ole tosin hajua saako ilman kytkyjä.Onkos kukaan selvitellyt vielä mistä Lumia 1020:n saa hommattua nopeimmin? Kännykän vaihto alkaa olemaan edessä ja tuo kamera houkuttais tulevien reissujen takia. Samppaan en enää tän nykyisen jälkeen koske, vituttaa jo nyt liikaa.
Niin siis Nokia 925 voitti S4? Miksi edes sä selität jotain muista malleista tässä kohtaan.
Et taida pelata kaikilla korteilla?
Mutku mutku samsungin jokin erikoisversio mitä-ei-saa-mistään-ostettua on saanut paremmat pisteet kuin jo-niin-vanhaa-tekniikkaa-oleva-nokia.
Jokos tämä uutinen oli mainittu?
Family claims iPhone killed daughter - Xinhua | English.news.cn
Aika hurja tapaus, jos pitää paikkansa. Teoriassahan tuo voisi käydä millä tahansa laitteella, joka on latauksessa.
Minne samsungeista katosi navigaattori?? Meidän perheestä löytyy muutama kappale luureja ja nyt eilisen aikana navi katosi molemmista :o
Toihan ei sinänsä tosiaan itse puhelimeen liity mitenkään, vaan laturiin. Aika ÄÄRETTÖMÄN huono säkä saa olla kyllä jos tollaista tapahtuu.
Todella outoa että miten se verkkosähkö on ylipäätään sinne puhelimeen asti päässyt, normaali laturin latausjännite/virta ei kyllä ketää tapa.
Ei normaalin verkkovirrastakaan saadun sähköiskun pitäisi tappaa.
Tarkoitatko siis sitä google mapsin navia?
Kyllä se ainakin mun S3:ssa näyttäisi vielä olevan tallella. Mulla on automaattiset päivitykset päällä, joten en usko, että olisi mitään updatea tullut, joka sen olisi vienyt... tai ei ainakaan minulle ole tullut ;)
Siis google maps löytyy mutta se kolmio kuvake katosi kokonaan talouden molemmista noteista...
Eikä löydy mistään.
Siis google maps löytyy mutta se kolmio kuvake katosi kokonaan talouden molemmista noteista...
Eikä löydy mistään.
Tässä puhutaan nyt siitä, kun vielä muutama päivä sitten oli app drawerissa sininen nuoli josta aukesi suoraan "Navigation" eli Google Mapsin erillinen navigaatiosofta. Google Maps päivittyi nyt aivan uudenlaiseksi, ja nyt Navigation ei ole enää erillinen softa. Kesti itsekin hetki tajuta miten homma toimii.Onko kyseessä siis joku appstoresta asennettu navi tai laitteeseen esiasennettu?
Mulla ei tuollaista kolmiokuvaketta ole missään vaiheessa ollutkaan tai en ole ainakaan noteerannut :D
Tässä puhutaan nyt siitä, kun vielä muutama päivä sitten oli app drawerissa sininen nuoli josta aukesi suoraan "Navigation" eli Google Mapsin erillinen navigaatiosofta. Google Maps päivittyi nyt aivan uudenlaiseksi, ja nyt Navigation ei ole enää erillinen softa. Kesti itsekin hetki tajuta miten homma toimii.
Eli nyt kun etsii osoitteen Google Mapsissa, niin pitää sen jälkeen painaa sitä sinistä auto -ikonia oikeassa alakulmassa, sitten seuraavassa kohdassa esitelläänkin jo kolme vaihtoehtoa reitille autolla (tai voi valita eri kulkuvälinen myös), ja reittiä painamalla näyttää reitin kartalla. Sitten oikeassa alakulmassa on sininen nuoli josta lähtee varsinainen navigointi, ja se ei enää vaihda softaa tässä välissä mikä on aivan mahtavaa.
On muuten helkkaristi parempi kokonaisuutena aina grafiikoista lähtien.
Siis juu sama. Tosin siinähän huomas kyllä kun se starttas uuden appsin, nyt ne on vain intergroitu. On kyllä hieno tuo uusittu versio.Heh, mä olen kokoajan käyttänyt sitä suoraan mapsin kautta niin on jäänyt tuollainen "ominaisuus" huomaamatta :D
Siis juu sama. Tosin siinähän huomas kyllä kun se starttas uuden appsin, nyt ne on vain intergroitu. On kyllä hieno tuo uusittu versio.
Ei taida olla vielä virallisia myynninaloituspäiviä muutakuin tuo AT&T Jenkkilän 26.7. Kiina ja Länsi-Eurooppa seuraa sitten perässä. Eli paras arvaus on varmaankin Saksa/Iso-Britania Elokuussa. Ei ole tosin hajua saako ilman kytkyjä.
Tässä puhutaan nyt siitä, kun vielä muutama päivä sitten oli app drawerissa sininen nuoli josta aukesi suoraan "Navigation" eli Google Mapsin erillinen navigaatiosofta. Google Maps päivittyi nyt aivan uudenlaiseksi, ja nyt Navigation ei ole enää erillinen softa. Kesti itsekin hetki tajuta miten homma toimii.
...
On muuten helkkaristi parempi kokonaisuutena aina grafiikoista lähtien.