Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Kiinnostaisi tietää miten helvetin kovaa kaveri oli onnistunut oman 920:n tiputtamaan kun oli yhden juopottelureissun jälkeisenä aamuna katsonut puhelintaan josta oli näyttöpaneeli puoliksi irti ja piirilevy näkyi välistä. Oli sen painanut kiinni, mutta edelleen irvisti aika hyvin kun mulle sitä näytti.

Varmaan vaan tekstiviestiä koittanu hellästi kirjoittaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei oo kyllä mun silmään hyvännäköinen tuo sampan zoom puhelin, uskoisin että 808 käyttäjät kokevat sen omanaan, samankokoinenhan se on kuin pureview.

Mitäs mieltä oot ulkonäöstä, sgs4 zoom vs. Lumia eos?

Lumia eos paremman näköinen, mutta siinäkin liian iso toi pompula kyljes.

Eipä sitä poiskaan saa, sensori on melko iso. Mutta tosiaan, monille liian iso. Itse kyllä ostan, jos hinta on sopiva.

Senpä takia noita tehdään kun on se tietty marginaaliryhmä joka noita ostaa. Itse veikkaan että sampan luuri noista silti myy enemmän kun on parempi ohjelmistotuki ja käyttöjärjestelmä, myös lähihistoria on osoittanut että samppa tekee laadukkaammat vehkeet niin asiakkaiden luotto on sampan puolella.

Senpä takia noita tehdään kun on se tietty marginaaliryhmä joka noita ostaa. Itse veikkaan että sampan luuri noista silti myy enemmän kun on parempi ohjelmistotuki ja käyttöjärjestelmä, myös lähihistoria on osoittanut että samppa tekee laadukkaammat vehkeet niin asiakkaiden luotto on sampan puolella.

Huokuu oikein laatua tuo kasvaimesta kärsivä Galaxy. Uskaltaisin muuten melkein lyödä vetoa, että Lumia EOS myy enemmän kuin SGS4 Zoom.

Huokuu oikein laatua tuo kasvaimesta kärsivä Galaxy. Uskaltaisin muuten melkein lyödä vetoa, että Lumia EOS myy enemmän kuin SGS4 Zoom.

Muuten voitaisiin lyödä vetoa mutta kumpikaan firma ei julkista todellisia myyntimääriään niin ei me saataisi mistään varmistusta. Mulla ei olisi mitään melkein sanaa, todellakin voisin lyödä vedon onhan se selvä kumpaa menee enemmän ;)

Eipä ole kovin järkevä idea tuollainen optinen zoom puhelimessa. Onneton valovoima + todennäköisesti luokaton kestävyys. Siinä missä Lumia EOS todennäköisesti on yhtä kestävä kuin muutkin Lumiat eli kestää normaalit pudotukset ongelmitta, niin SGS4 Kasvain luultavasti hajoaa pienestäkin pudotuksesta.

Kohtuullisen sekava on Samsungin lippulaivasto.

Samsung Galaxy S4 Zoom:
-540 x 960 pixels, 4.3 inches (~256 ppi pixel density)
-8 GB, 1 GB RAM
-Li-Ion 1900 mAh battery

Galaxy S4:
-1080 x 1920 pixels, 5.0 inches (~441 ppi pixel density)
-16/32/64 GB storage, 2 GB RAM
-Li-Ion 2600 mAh battery

Galaxy S4 active:
-1080 x 1920 pixels, 5.0 inches (~441 ppi pixel density)
-16 storage, 2 GB RAM
-Li-Ion 2600 mAh battery

Prossuista ei vielä tietoa, luultavasti SGS4 huomattavasti tehokkaampi kuin Zoom-versio. Saattaa aiheuttaa sekavuutta kuluttajissa, kun tuo Active taas on hyvin lähellä normi SGS4:ää. Tyhmempi luulisi, että nuo mallit ovat saman mallin variaatioita, joissa yhdessä olisi parannettu kestävyyttä, toisessa kameraa, mutta eihän näin olekaan.

Tuo Zoomhan on ihan tussu vehje spekseiltään? 8 gb:n storage, tohon kun lisätään sampan omat kikkareet niin ei taida paljoa tilaa jäädä? 1 gb:n ram? Tohon kun lisätään sampan omat kikkareet niin voi lägää aika pahasti.

Edit. ja näyttö about puolet huonompi mitä S4:ssä. Aika paljon on karsittu, ja silti puhelin on todella ison kokoinen.

...uskoisin että 808 käyttäjät kokevat sen omanaan, samankokoinenhan se on kuin pureview.

Samankokoinen? :david: :D No se tässä on että ei luulisi kenenkään tämän jälkeen valittavan 808n tai Lumia EOSin takakannen kohoumista, Samppa päätti viedä kunnolla voiton kotiin siinä osastolla :)

Onko missään vielä tietoa kyseisen härvelin kameran kennon koosta, polttovälialueesta ja kameran optiikan valovoimasta? Lediflässi tässäkin edelleen, onko kellään muulla kuin Noksulla xenonia käytössä? Optinen kuvanvakaaja on jees... ellei se sitten lisää entisestään sitä vaaraa että tuolta menee jotain herkkää mekaniikkaa rikki kun laite vähän lentelee, pitää muistaa että kyseessä on puhelin eikä kamera.

Kauniiksi sitä ei voi kyllä sanoa millään noiden kuvien perusteella, Galaxy Camerakin on paremman näköinen vaikka onkin sitten jo todella ison kokoinen.

- H

Jos samppa tekeekin yhden failuren per vuosikymmen niin nokia tekee niitä kolme per vuosi.

Paree olla kyllä aika vitun hyvä kamera, muuten väittäisin että samppa on polkaissut pahemman kerran paskaan ellei ole jo...
No kyllä on. Ei tollasta kukaan osta vaikka siinä olisi maailman paras kamera mikä hakkaa järkkäritkin 100-0. Ihan vitun häiriintynyt konsepti. Mä en kyllä laskisi tota kamerakännykäksi vaan kännykkäkameraksi - kameraksi missä on puheluominaisuus. Siis ihan vitunmoinen turhake. Mutta tollasta paskaa on kyllä turha mennä sotkemaan lippulaivamallistoon. Kai sen nyt tyhmempikin tajuaa ettei toi ole mikään lippulaiva vaikka samaa nimeä kantaakin.

Herkästi sitä vois luulla, kun nimikin on melkein sama. Saattaa muuten hieman naurattaa, kun ensimmäisen kerran näkee jonkun puhuvan tuollaiseen. Liekkö legendaarinen meemi tulossa.

Suositut

Back
Ylös Bottom