Deleted member 50104
Tuollaiseen kommenttiin suhtaudun kyllä hyvin suurella varauksella. Kuvanlaatu kun on muutakin kuin pikselimäärä.
Toki on muutakin, mutta 808:ssa megapikseleitä on kohtuullisen fiksusti käytetty.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuollaiseen kommenttiin suhtaudun kyllä hyvin suurella varauksella. Kuvanlaatu kun on muutakin kuin pikselimäärä.
Saas nähdä miten siinä käy. Mä ennustelin itse vieläkin huonompia lukemia kun ajattelin että jonkinlainen "älypuhelinbuumi" koki huippunsa tossa SGS3:n aikoihin ja nyt kun kaikilla on älypuhelin niin myynti voi tippua. Luulen että monikaan ei vaihda joka vuosi uuteen. Mutta tämä nyt on ihan mutua, mutta siltä musta tuntuu. :D
Onko tuosta tietoa miten tuo zoomi on hoidettu tuossa S4:ssa? Onko siinä siis ihan oikee tötterözoomi vai hoidettu samallalailla isolla pikselimäärällä kuin 808? Kyllä tuo Nokian tuleva kuulostaa just siltä että sen joutuu ostaan. Jos siis on vähintään tuo sama kamera kuin 808:ssa kuvanvakaajalla. Tuo WP8 ja jo se aikasempi 7.8 on oikeesti hyviä käyttiksiä minusta jos nyt ei ole jotain muuta järjestelmää kuten just vaikka applen muuta kampetta sen verran ettei pysty.
Purported Galaxy S 4 Zoom flaunts its profile in multiple leaks
Mitä tohon nyt voisi sanoa? Ehkä Japi kertoo meille kuinka mahtava toi on.
Hakaa pesarilla puhelinta "Lumia on käyttökelvoton. Pitää sanoa, että Lumian kestävyys on hämmästyttävä".
Purported Galaxy S 4 Zoom flaunts its profile in multiple leaks
Mitä tohon nyt voisi sanoa? Ehkä Japi kertoo meille kuinka mahtava toi on.
Kiinnostaisi tietää miten helvetin kovaa kaveri oli onnistunut oman 920:n tiputtamaan kun oli yhden juopottelureissun jälkeisenä aamuna katsonut puhelintaan josta oli näyttöpaneeli puoliksi irti ja piirilevy näkyi välistä. Oli sen painanut kiinni, mutta edelleen irvisti aika hyvin kun mulle sitä näytti.Älypuhelimet IL-TV:n testissä: Kestikö Nokia pesäpallomailan? | IL-TV Digi | Iltalehti.fi
Kuinka heikkoja Samsungin muut puhelimet oikein on, kun niiden iskunkestäväksi mainostettu mallikin on heikompi kuin Lumia?