Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voisin yrittää etsiä, mutta täällä on sen verran mukavaa kinastelua menossa, että heitän kysymyksen. Mulla on ollut aiemmin SGS2, joka pärähti paskaksi kun ei kestänyt laattalattian hellää kosketusta. Katselin tuossa uutta puhelinta ja vertailin speksejä tuollaisista keskihintaisista (alle 300e) perusälypuhelimista.

Olin nyt sitten niin saatanan yllätyksellinen, että pistin sen SGS2 Plus -version tulemaan. Kun kerran S2 toimi mulla täydellisesti, niin en nähnyt syytä miksen sitten hommaisi tuota Plussaa.
:face:

Äläpä nyt läpsi ittees naamaan. En usko että sitä rysäystä ois kestäny mikään nykyluuri. Puhelin oli tippunu multa aiemminkin ja korkeintaan johonkin kuoren reunaan tuli pieni naarmu. Annoin vielä vahingossa vauhtia luurille, joten en pistäis puhelimen ominaisuuksiin miinusta jos moisesta meni näyttö paskaksi. Puhelin käynnistyy jne mutta näyttö on totaalipaskana. Ja tosiaan, nyt laitoin asianmukaiset suojakuoret tilaukseen myös.

Hehe, epäilemättä :D Mutta tää nyt lähinnä perustu siihen kun itellä toi S2 tosiaan pelannut kuin unelma. Nyt vaan hyvien suojuksien ostoon...
Nuo suojukset on kyllä pakolliset. Peittää tuon ruman ulkoasun ja saattaa auttaa mikrometrin paksuisen ämpärimuovin kestämistä kolhuilta. Käyttiksen jumimiseen se ei tosin auta. :D

Vittu tää on kyllä hieno ketju. Teit yhtä tai toista niin seittemän tulee haukkumaan, että vittu mikä idiootti, ruma puhelin, paskaa kaikki. Pääasia lienee se, että ite oon ollu 110% tyytyväinen eikä oo ollu mitään ongelmia.

Ja tuosta ulkonäöstä. Mun silmään S2 on hyvännäköinen. Jonkun mielestä ei ole. Mun mielestä suurin osa Sampoista, iPhoneista ja Lumioista on kaikki esteettisesti hyvännäköisiä ja jos pelkästään ulkonäön perusteella pitäis mennä niin en tiiä minkä ottaisin. Mutta Sampasta eniten kokemusta ja kun se on hyvä niin en näe syytä luopua.

Vaimo osti viikko sitten tuon Lumia 720 ja kovasti on meillä tykätty siitä. Toistaiseksi ei mitään huonoa ole löytynyt, taitaapa minunkin seuraava luuri olla jokin Lumioista.

x6czmp.png

10 pisteen vihje.

Vittu tää on kyllä hieno ketju. Teit yhtä tai toista niin seittemän tulee haukkumaan, että vittu mikä idiootti, ruma puhelin, paskaa kaikki. Pääasia lienee se, että ite oon ollu 110% tyytyväinen eikä oo ollu mitään ongelmia.
Pitää ymmärtää missä ketjussa ollaan. Täällä on vain yksi tyyppi tosissaan.

Google kun kehittää älylaseja, niin mikkisofta on lähtenyt leikkiin mukaan, eivät halua jäädä kelkasta tässäkin segmentissä.

A3zZeCYO5VCzhxVdv2zU.gif

Google kun kehittää älylaseja, niin mikkisofta on lähtenyt leikkiin mukaan, eivät halua jäädä kelkasta tässäkin segmentissä.

Imo ei täysin vakuuta nuo Googlen lasit, vaikka idea siitä että saat esim navitiedot näkökenttään, onkin sinänsä hyvä.

Saa nähdä miten tyylikkääseen pakettiin ne saa pakattua tuon älylasien tekniikan ettei käyttäjä näytä ihan idiootilta nuo päässään.

Äläpä nyt läpsi ittees naamaan. En usko että sitä rysäystä ois kestäny mikään nykyluuri. Puhelin oli tippunu multa aiemminkin ja korkeintaan johonkin kuoren reunaan tuli pieni naarmu. Annoin vielä vahingossa vauhtia luurille, joten en pistäis puhelimen ominaisuuksiin miinusta jos moisesta meni näyttö paskaksi.
Toi on kyllä joskus aika tuuripeliä. Sattuu olemaan joku pikkukivi tms. just sopivasti kohdassa mihin puhelin tippuu, niin näyttö on sirpaleina, minkäs teet. :(

Tosin - just äsken tuli testattua käytännössä myös Lumia 620:n kestävyyttä. Mäkivetolenkillä oli mukana poikkeuksellisesti langalliset kuulokkeet, kun BT:t oli unohtuneet töihin ja niinhän siinä sit kävi, että ekaan spurttiin lähtiessä lens puhelin hyvin lennokkaasti shortsien taskuista komiassa kaaressa asvaltille, kun langat vetäs sitä. Noh, eipä siinä muuta kun keräilin kasaan kuoren, puhelimen ja akun. Kuoren kulman pientä naarmua kummempaa damagea en huomannut. :thumbs:

Kestävyyden ohella pisteet menee Nokia Music -palvelulle. Tuossa välissä on tullut maksettua kuukausimaksuja ilmaisten kokeiluiden jälkeen sekä Spotifylle että Xbox Musicille. Xbox Music oli tarjonnaltaan näistä kahdesta parempi, mutta omakohtaisesti homma kusi siinä, että soittolistojen teko ei ole itse puhelimessa kovin kätevää ja mulla ei ole missään koneessa Windows 8:ia, jossa se kuulemma sujuis kyllä ihan hyvin. Ja muutenkin alkoi jurppia maksaa se vajaa 10€/kk, mitä luokkaa kummankin kuukausimaksut ovat, kun en nyt kuitenkaan kovin mahdottomasti noita käytä, lähinnä joskus reenatessa. Mut nyt on muutamaan otteeseen tullut tutustuttua ton Nokia Musicin tarjontaan ja oon ollut positiivisesti yllättynyt. Tuolta on ollut kiva hakea musiikkia musiikkityylin perusteella ja tullut kuunneltua eri tyyppistä musiikkia, riippuen onko sitä sit ollut pihalla arskaa ottamassa tai just jossain lenkillä. Rock-puoli on vielä testaamatta, sen suhteen olen ehkä vähän skeptinen, millaisia listoja se sieltä tyrkyttää. Sen verran hyvin on kuitenkin tuossa jo nyt palvellut, että ei oo ainakaan toistaiseksi tarvinnut palata Spotifyn tai Xbox Musicin pariin.

Galaxy S4 Active julkaistiin, tehoa kovempaan käyttöön - Puhelinvertailu.com

Nopeeta työtä Samsungilta. On se vaan hyvä firma. Harmi, kun kameraa laskivat, muuten aika kiva peli.
Nokiaan erittäin pettynyt, ainut asia missä oltiin/ollaan ylivoimaisessa kärjessä eli valokuvaus ja ei saada sitä pirskatin 41mp kennolla olevaa "älypuhelinta" ulos silloin, kun voidaan sillä saralla raiskata täysin muut alta pois. Jos olisin tän nähnyt, niin 808 olis taskussa tän 920:n sijaan - johon muuten oon ihan tyytyväinen. Nyt kun se EOS joskus syksyllä/jouluna on myynnissä (jos ees on), niin siellä on jo Sampalla sit osittain kilpailukykyistä laitetta.
Hienoa työtä Samsungilta, saadaan ne laitteet ulos nopeesti, mitä markkinat tahtoo. Sitten kun Samppa puskee vielä sen zoom mallin (hauska nähdä toteutus), niin on jokaisessa markkinaraossa tuote.
Nokialta edelleen puuttuu EOS, "activen vastine", phablet. WP päivittyy aika hitaasti myös. Navissa ei WP:ssä ole edes nopeuskameroita (vaikka Nokia käsittääkseni omistaa sen alan firman), mut symbianista taitaa olla navissa ne nopeuskameratkin? Eli mitä tämä Nokia tekee, miksi ei hyödynnetä sitä missä ollaan hyviä !! Tää kvartaali Nokialla mennään puhtaasti 520(hitti),620,720(hitti) malleilla, lippulaivat ei tuu pärjäämään muita vastaan. Eli osarissa dipataan..

Melkoinen tuote tonne ylempään älypuhelinkategoriaan vaikkei ihan ominaisuuksiltaan ole kuten S4, vedenalaisen kuvauksen luulisi kiinnostavan tiettyä porukkaa tuolla missä rannoilla paistaa aurinko ympäri vuoden, tai vaikka eräjormille suomessa, eipähän tarvitse miettiä kosteutta. Hintakin suht alhainen tuohon rautaan ja toiminnallisuuteen nähden. Your turn apple.

Kas, uusi lippulaiva Samsungilta, mutta miksi on huononnettu ominaisuuksia? :confused:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom