Teit yhdestä pakkiksen käyttäjästä maailman onnellisimman miehen tuolla valinnalla.
Hehe, epäilemättä :D Mutta tää nyt lähinnä perustu siihen kun itellä toi S2 tosiaan pelannut kuin unelma. Nyt vaan hyvien suojuksien ostoon...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Teit yhdestä pakkiksen käyttäjästä maailman onnellisimman miehen tuolla valinnalla.
Voisin yrittää etsiä, mutta täällä on sen verran mukavaa kinastelua menossa, että heitän kysymyksen. Mulla on ollut aiemmin SGS2, joka pärähti paskaksi kun ei kestänyt laattalattian hellää kosketusta. Katselin tuossa uutta puhelinta ja vertailin speksejä tuollaisista keskihintaisista (alle 300e) perusälypuhelimista.
:face:Olin nyt sitten niin saatanan yllätyksellinen, että pistin sen SGS2 Plus -version tulemaan. Kun kerran S2 toimi mulla täydellisesti, niin en nähnyt syytä miksen sitten hommaisi tuota Plussaa.
:face:
Nuo suojukset on kyllä pakolliset. Peittää tuon ruman ulkoasun ja saattaa auttaa mikrometrin paksuisen ämpärimuovin kestämistä kolhuilta. Käyttiksen jumimiseen se ei tosin auta. :DHehe, epäilemättä :D Mutta tää nyt lähinnä perustu siihen kun itellä toi S2 tosiaan pelannut kuin unelma. Nyt vaan hyvien suojuksien ostoon...
Vaimo osti viikko sitten tuon Lumia 720 ja kovasti on meillä tykätty siitä. Toistaiseksi ei mitään huonoa ole löytynyt, taitaapa minunkin seuraava luuri olla jokin Lumioista.
Pitää ymmärtää missä ketjussa ollaan. Täällä on vain yksi tyyppi tosissaan.Vittu tää on kyllä hieno ketju. Teit yhtä tai toista niin seittemän tulee haukkumaan, että vittu mikä idiootti, ruma puhelin, paskaa kaikki. Pääasia lienee se, että ite oon ollu 110% tyytyväinen eikä oo ollu mitään ongelmia.
Pitää ymmärtää missä ketjussa ollaan. Täällä on vain yksi tyyppi tosissaan.
Google kun kehittää älylaseja, niin mikkisofta on lähtenyt leikkiin mukaan, eivät halua jäädä kelkasta tässäkin segmentissä.
Luultavastin samat henkilöt, jotka käyttää puhelinta nenällään:(Saa nähdä miten tyylikkääseen pakettiin ne saa pakattua tuon älylasien tekniikan ettei käyttäjä näytä ihan idiootilta nuo päässään.
Toi on kyllä joskus aika tuuripeliä. Sattuu olemaan joku pikkukivi tms. just sopivasti kohdassa mihin puhelin tippuu, niin näyttö on sirpaleina, minkäs teet. :(Äläpä nyt läpsi ittees naamaan. En usko että sitä rysäystä ois kestäny mikään nykyluuri. Puhelin oli tippunu multa aiemminkin ja korkeintaan johonkin kuoren reunaan tuli pieni naarmu. Annoin vielä vahingossa vauhtia luurille, joten en pistäis puhelimen ominaisuuksiin miinusta jos moisesta meni näyttö paskaksi.
Alunperin kysyin edellisellä sivulla, onko porukalla kokemuksia SGS Advancesta, koska olen ostamassa uutta puhelinta edellisen hajottua. Eli ihan oikealla linjalla Japi oli suositellessaan.
Kestävyyden ohella pisteet menee Nokia Music -palvelulle.
Galaxyn lippulaivapuhelimen sisarmalli joka on huhujen mukaan pölyn ja vedenkestävä uusissa vuotokuvissa.
Samsung Galaxy S4 Active uusissa lehdistövuotokuvissa : Mobiili.fi