Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Ihan puhtaasta mielenkiinnosta, haluaisin kuulla mitä noi ohjelmat on, vaikkapa ihan vaan muutama mainitaksesi? Siis en nyt tarkoita tosiaan sitä, etteikö sellaisia olisi, vaan kiinnostaisi vaan tietää.

Jaoin tänne vähän aikaa sitten sen artikkelin missä sanottiin että pitkään seurattuna windowssista vain noin 16 niistä ohjelmista mitkä ovat iossilla ja androidilla top 50 joukossa. Siinä ei nimetty niitä ohjelmia, mutta voithan itse alkaa tutkia. En minäkään väittänyt tietäväni mitkä ne ohjelmat ovat nimeltään, kuitenkin seurattuna on vain top-50 eli suosittuja ohjelmia ovat, kuinka paljon uupuu sitten niistä jotka eivät vielä ole suosituimpien joukossa..? Eilisessä linkissä lopussa esitettiin noksu pomolle kysymys että milloin niitä ohjelmia mitä muut matkivat alkaa tulla microsoftille, tällä hetkellä se on niin että muut tekevät ja mikkisofta sitten kopsailee ajan kanssa, whatsappia ei ollut pitkään, nyt sekin kai on, jokos windowssista löytyy instagram?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en ole kuullut Xcovereista MITÄÄN hyvää. Jumittaa, paskana, tehdasvikoja ym ym. Joten ei kiitos. Toi Lumia720 meni nyt vertailuun SGS Advancen kanssa. Täytynee piipahtaa jossain räpeltämässä noita, koska spekseissä ei ainakaan suurta eroa ole.

Niistä sovelluksista, ite käytän lähinnä FB, FB Messenger, WhatsApp ja Tapatalk sekä esim. Nordean ja OP:n nettipankkisovellukset. Eli jos nuo löytyy Lumialle, niin aika pitkälle päästään.

Mä en ole kuullut Xcovereista MITÄÄN hyvää. Jumittaa, paskana, tehdasvikoja ym ym. Joten ei kiitos. Toi Lumia720 meni nyt vertailuun SGS Advancen kanssa. Täytynee piipahtaa jossain räpeltämässä noita, koska spekseissä ei ainakaan suurta eroa ole.

Niistä sovelluksista, ite käytän lähinnä FB, FB Messenger, WhatsApp ja Tapatalk sekä esim. Nordean ja OP:n nettipankkisovellukset. Eli jos nuo löytyy Lumialle, niin aika pitkälle päästään.

Erillistä FB sovellusta ei kyllä mielestäni edes tarvi WP käyttiksen kanssa, kun integroitu niin mukavasti siihen käyttikseen. Kuitenkin niitäkin löytyy useampia. WhatsApp löytyy ja Tapatalkki tais mullakin joskus olla puhelimessa. Ainakin joku vastaava, mut en tykänny ite siitä ni jäi käyttämättä. Nordean sovellus on ainakin tullut vastaan marketplacessa.

Jaoin tänne vähän aikaa sitten sen artikkelin missä sanottiin että pitkään seurattuna windowssista vain noin 16 niistä ohjelmista mitkä ovat iossilla ja androidilla top 50 joukossa. Siinä ei nimetty niitä ohjelmia, mutta voithan itse alkaa tutkia. En minäkään väittänyt tietäväni mitkä ne ohjelmat ovat nimeltään, kuitenkin seurattuna on vain top-50 eli suosittuja ohjelmia ovat, kuinka paljon uupuu sitten niistä jotka eivät vielä ole suosituimpien joukossa..? Eilisessä linkissä lopussa esitettiin noksu pomolle kysymys että milloin niitä ohjelmia mitä muut matkivat alkaa tulla microsoftille, tällä hetkellä se on niin että muut tekevät ja mikkisofta sitten kopsailee ajan kanssa, whatsappia ei ollut pitkään, nyt sekin kai on, jokos windowssista löytyy instagram?

Japi, nyt sä kyllä tuotat mulle pettymyksen :( Instagramin puutekin on ollut ihan tiedossa oleva asia. Henk.koht. tosin en koe sitä puutteeksi, mutta se ei ole mikään argumentti WP:n puolesta, sillä se ei tässä ole pointtina. Mutta mä oisin kaivannut nimenomaan niitä ohjelmien nimiä. Kun nimittäin ihan oikeasti tuosta kiinnostuin ja tää oli paras tiivistelmä yhdessä jutussa, mitä siihen liittyen löysin (ei listaa siinäkään):

"There's a bright spot for the minority platforms: most of the missing apps with no equivalents were games. While neither platform has Instagram, Pandora, or Office Suite Pro (to take some examples from the lists), they have first- or third-party clients for all of these services. The key problem both platforms had was matching popular games, whether it's big-name titles like Temple Run and Real Racing 3 or fly-by-night hits like Candy Crush Saga and Icomania."

Xcover vissiin kestää kyl isompaakin paiskomista,ja taisin iteki jossain vaihees miettii et oisko siin kiva "lelu", mut frendi haukku sen lyttyyn (oli ostanu pojalleen ja paljon ongelmia oli ollut..)
tarkemmin näistä en tiedä, ja voi olla, maanantai kappale, myöskin onks jotain mitä pikku-kundit ei sais joko sekaisin tai paskaks.

Japin perustelut on aina yhtä huvittavia, imo sen ei tartte sanoo ku "luimia on iha paska" perustelematta, koska kyllä Japi tietää.. =)

Kyllähän testeissä Lumiat on hyvin kestänyt, omaa Iluurii pidin kun kukkaa kämmenellä, koska pelkäsin et heti paskana.. nykyinen 920 taas ei niin huoleta, johtuen jämäkästä fiiliksestä mikä sen kanssa tulee..

Jos ennakkoluuloton, niin Lumiasta voi saada oikein hyvänkin kaverin.. eipähän tartte pelätä myöskään androidin sovelluksien viruksista jne..

edit: softista löytyy ainakin, whatsapp, fb, nordean nettipankki, "board express for tapatalk" (kyllä tota on käytettyy tullu se vähä mitä luuril noita käytän), loppui softii en muistakaan mitkä oli vaatimuksena =)

Osta Galaxy xcover 2, se kestää koska se on tehty kestämään. Noi lumiat nyt on ihan schaissea, niihin ei löydy puoliakaan käyttämistäsi ohjelmista kun ei mikkisofta osaa tehdä niitä. Siihen on syynä että Samsung on markkinajohtaja kuten myös android.
Joku tulee kysymään, että löytyykö Lumioihin suojakuoria ja sä käsket ostaa Samsunging? Nyt vittu oikeesti

Verkkokaupasta näyttäisi löytyvän silikonisuojuksia. Esimerkiksi Wave silikonisuojus Nokia Lumia 820, musta. | Tuotekuvasto | Verkkokauppa.com

Eipä myöskään sonera veloittanut mitään vaihdosta, vaikka en puhelinta sieltä ostanutkaan.. sisään liikkeeseeen ja "yks microSIM vanhaan liittymään, kiitos"..

Itseasiassa tuokin on ollu mulla noissa vertailuissa, nyt en ainakaan heti keksi miksi mä sen sieltä blokkasin pois...

Tuosta en muuten jotenkin innostu, että Lumiaa varten tarttis microSIMin.
Luultavastin sen takia, jos koet tuon microsimin ongelmaksi?
Meinaan taitaa olla yleisin kortti nykyään älypuhelimissa;)
Apple käyttä vieläkin pienempää nanoa.
Tuosta muuten suojakuoria esim 720;)
Lumia 720 suojakuoret - Tyyliluuri.fi
Hävettää vähän japin puolesta, kun kehtaa naiselle suositella jotain työmiesten Xcoveria:D

Vaimo osti viikko sitten tuon Lumia 720 ja kovasti on meillä tykätty siitä. Toistaiseksi ei mitään huonoa ole löytynyt, taitaapa minunkin seuraava luuri olla jokin Lumioista.

Mulla on tällä hetkellä sekä Android, että WP luuri, joten pientä kommenttia noihin WP softiin.

Fb löytyy. Fb messengeristä en tiedä.
Whatsapp on WP:lle, mutta huonompi versio kuin Androidilla tai IOS:lla.
Tapatalkia ei tällä hetkellä ole (on ehkä tulossa). Tilalle on Board Express, mutta se on todella surkea (esim. haku ei enää toimi, joten forumeita on melkein mahdoton löytää) ja sitä ei ole päivitetty noin vuoteen.
OP ja Nordea löytyy, kokeillut en ole kumpaakaan WP:llä.

Mulla on tällä hetkellä sekä Android, että WP luuri, joten pientä kommenttia noihin WP softiin.

Fb löytyy. Fb messengeristä en tiedä.
Whatsapp on WP:lle, mutta huonompi versio kuin Androidilla tai IOS:lla.
Tapatalkia ei tällä hetkellä ole (on ehkä tulossa). Tilalle on Board Express, mutta se on todella surkea (esim. haku ei enää toimi, joten forumeita on melkein mahdoton löytää) ja sitä ei ole päivitetty noin vuoteen.
OP ja Nordea löytyy, kokeillut en ole kumpaakaan WP:llä.
Tuo OP on erittäin selkeä ja helppokäyttöinen pankkisovellus;)
OP-mobiili | Windows Phonen sovellusten + pelien kauppa (Suomi)

Tuossa Samsung Galaxy S3 minissä on ainakin tuo microsim ja luonnollisestin myös sg3/sg4

Jahas, no sitte myönnän virheeni, ei ihan pysy ajatus enää mukana jokaisessa vertailussa mukana olleessa luurissa :)

Olin nyt sitten niin saatanan yllätyksellinen, että pistin sen SGS2 Plus -version tulemaan. Kun kerran S2 toimi mulla täydellisesti, niin en nähnyt syytä miksen sitten hommaisi tuota Plussaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom