Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Eli kuten itsekkin sanoit, pönttöä touhua.

Eli kun toimittaja kysyy mikä on lippulaiva ja siihen vastaa: – Jokainen. Meillä on nyt kolme lippulaivaa. Kolme näkemystä samasta puhelintekniikasta, Shields vastaa.

Niin ne ei olekaan samsungimaisen seksikkäitä variaatioita samasta luurista vaan joku niistä kuitenkin on lippulaiva vaikka kukaan ei tiedä mikä?

Haluatko lukita vastauksen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eli kun toimittaja kysyy mikä on lippulaiva ja siihen vastaa: – Jokainen. Meillä on nyt kolme lippulaivaa. Kolme näkemystä samasta puhelintekniikasta, Shields vastaa.

Niin ne ei olekaan samsungimaisen seksikkäitä variaatioita samasta luurista vaan joku niistä kuitenkin on lippulaiva vaikka kukaan ei tiedä mikä?

Haluatko lukita vastauksen?

Nokia itse nimeää noista jokaisen lippulaivaksi, eli siis Nokialla on lippulaiva jossa on 16 gigaa muistia eikä muistikorttipaikkaa. 1giga muistia etc etc. Sampan lippulaivamalli on galaxy s4 siinä on 64 Gigaa muistia + 64 Gigaisen muistikortin paikka, sen lisäksi 2Gigaa muistia, ihan noin niinkuin pääpiirteittäin vaikka vertailtuna. Galaxy Active tai Galaxy Zoom eivät ole lippulaivoja, vaan aivan muita malleja kuten esim S4 Mini, tai xcover. Toisaalta noissakin jokaisessa on enemmän kovalevytilaa ja muistia kuin noksun lippulaivassa.

Pyysit Noksun quotea tuosta että kaikki kolme ovat lippulaivoja, sanoit itsekkin että on hölmöä/vajaata tjsp, vaikka nyt pakittelet ja koitat kääntää sen nokian eduksi niin ei se muuta tosiasiaa että perseestä tuo on.

Nokia itse nimeää noista jokaisen lippulaivaksi, eli siis Nokialla on lippulaiva jossa on 16 gigaa muistia eikä muistikorttipaikkaa. 1giga muistia etc etc. Sampan lippulaivamalli on galaxy s4 siinä on 64 Gigaa muistia + 64 Gigaisen muistikortin paikka, sen lisäksi 2Gigaa muistia, ihan noin niinkuin pääpiirteittäin vaikka vertailtuna. Galaxy Active tai Galaxy Zoom eivät ole lippulaivoja, vaan aivan muita malleja kuten esim S4 Mini, tai xcover. Toisaalta noissakin jokaisessa on enemmän kovalevytilaa ja muistia kuin noksun lippulaivassa.

Pyysit Noksun quotea tuosta että kaikki kolme ovat lippulaivoja, sanoit itsekkin että on hölmöä/vajaata tjsp, vaikka nyt pakittelet ja koitat kääntää sen nokian eduksi niin ei se muuta tosiasiaa että perseestä tuo on.

Pieneks on ongelmat menneet, vänkäisit edes jostain oleellisesta. Tämä sun esittämä "ongelma" koskettaa tasan yhtä kuluttajaa ja jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin tämä vajakki tuskin Nokiaa muutenkaan ostaisi.

Sä oot Japi kyllä todella rasittava keskustelija. Suurimmasta osasta asioista joista jauhat olet tosi pihalla. Se kun osoitetaan sinulle niin puolet ajasta saa katsella Lumia sitä Lumia tätä juttuja ja monesti ei sitten kommentoida mitään.

Kun nyt ilmeisesti olet Samsungin sisäpiiriläisiä (koska edelleenkään Samsung ei ole julkistanut Activea eikä Zoomia) niin kertoisitko mikä logiikka tuossa Samsungin nimeämisessä sitten on?

Tässä On sampan 2011 näkemys. Avaatko mikä se on nykypäivänä kun tietoa löytyy?
GALAXY-Naming-System-Infogrphics-Final.jpg

Lopuksi vielä pieni tietoisku: Kovalevyjä ei ole enään hetkeen käytetty puhelimissa.

Voisin yrittää etsiä, mutta täällä on sen verran mukavaa kinastelua menossa, että heitän kysymyksen. Mulla on ollut aiemmin SGS2, joka pärähti paskaksi kun ei kestänyt laattalattian hellää kosketusta. Katselin tuossa uutta puhelinta ja vertailin speksejä tuollaisista keskihintaisista (alle 300e) perusälypuhelimista. Mulla ei ole tarvetta millekään uusimmille hienoille salkkukokoisille megahyperpuhelimille. Tärkeää on silti sisäisen muistin riittävyys ja jumittomuus. Samsungeihin olen tykästynyt ja nyt oon miettinyt Samsung Galaxy S Advancea. Onko tuosta porukalla millaisia kokemuksia?

Voisin yrittää etsiä, mutta täällä on sen verran mukavaa kinastelua menossa, että heitän kysymyksen. Mulla on ollut aiemmin SGS2, joka pärähti paskaksi kun ei kestänyt laattalattian hellää kosketusta. Katselin tuossa uutta puhelinta ja vertailin speksejä tuollaisista keskihintaisista (alle 300e) perusälypuhelimista. Mulla ei ole tarvetta millekään uusimmille hienoille salkkukokoisille megahyperpuhelimille. Tärkeää on silti sisäisen muistin riittävyys ja jumittomuus. Samsungeihin olen tykästynyt ja nyt oon miettinyt Samsung Galaxy S Advancea. Onko tuosta porukalla millaisia kokemuksia?
Hommaa piruuttasi vaikka Lumia 720:D
Muistia taisi olla vakiona 8gigaa ja tuki erillistä muistikorttia 64gigaan astin.
Puhelin on erittäin kevyt ja tyylikäs varsinkin naisille ja myös lihasheikkoutta poteville miehille 128g painollaan;)
Nokia-Lumia-720-3.jpg

Kyllä se Kaira kannattaa Lumia linjalle lähteä. Ei jumittele juurikaa ja heleppo käyttää. WP8 luultavasti jumittelee vielä vähemmän kuin tuo WP7.8 mikä mun muinaisessa 900:ssa on.

Kyllähän niihin löytyy, mutta kyllähän ne kestää muutenkin suht hyvin. Mä olen humalassa "heitellyt" eli vahingossa hösännyt betonilattialle ja asfalttille monasti ilman kuoriakin ja hyvin kestänyt toistaiseksi ainakin :D Tietty voi olla hyvää tuuriakin, mutta anyhau - kuoria löytyy!

e. Tosin tuli mieleen että en tiedä onko noi "niin kestäviä" noi halvemmat Lumiat missä on irroitettavat kuoret. Emmä tiiä.

Osta Galaxy xcover 2, se kestää koska se on tehty kestämään. Noi lumiat nyt on ihan schaissea, niihin ei löydy puoliakaan käyttämistäsi ohjelmista kun ei mikkisofta osaa tehdä niitä. Siihen on syynä että Samsung on markkinajohtaja kuten myös android.

Joo varmaan ihan hyvä vaihtoehto tuo xcover 2 myös, jos androidi on muutenkin tuttu käyttis, mutta eipä tossa lumiassakaan ole vikaa ja itse olen tarpeelliset ohjelmatkin löytänyt. En kyllä ole mikään älyfööninörtti niin en osaa kaivata ehkä ihan kaikkea mitä jotkut fanaattisemmat yksilöt.

Osta Galaxy xcover 2, se kestää koska se on tehty kestämään. Noi lumiat nyt on ihan schaissea, niihin ei löydy puoliakaan käyttämistäsi ohjelmista kun ei mikkisofta osaa tehdä niitä. Siihen on syynä että Samsung on markkinajohtaja kuten myös android.

Noiden sun juttujes jälkeen on kyllä ihme jos joku tässä ketjussa kävijöistä haluaa vielä jonku Samsungin ostaa..

Noi lumiat nyt on ihan schaissea, niihin ei löydy puoliakaan käyttämistäsi ohjelmista kun ei mikkisofta osaa tehdä niitä.
Ihan puhtaasta mielenkiinnosta, haluaisin kuulla mitä noi ohjelmat on, vaikkapa ihan vaan muutama mainitaksesi? Siis en nyt tarkoita tosiaan sitä, etteikö sellaisia olisi, vaan kiinnostaisi vaan tietää.

Mites löytyykö noihin Lumioihin käteviä suojakuoria/-koteloita? Vahingosta viisastuneena vedän uuden puhelimen sellaiseen kuplamuoviin ettei oo ennen nähty :D

Nokiat tunnetusti kestää vaikka mitä, netistä löytyy paljon droptestejä yms. Samppa on aika rimpula ja näyttö menee paskaksi jos sen tiputtaa. Jos siis tämä on tärkeää.

Itse hommaisin Lumia 720:n, työkaverilla se ja on kehunut.

Hommaa piruuttasi vaikka Lumia 720:D
Muistia taisi olla vakiona 8gigaa ja tuki erillistä muistikorttia 64gigaan astin.
Puhelin on erittäin kevyt ja tyylikäs varsinkin naisille ja myös lihasheikkoutta poteville miehille 128g painollaan;)
Nokia-Lumia-720-3.jpg

Varmasti hyvä vaihtoehto tuossa hintaluokassa. Kannattaa tsekata myös 620.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom