- Ikä
- 42
On se kyllä hyvä, että mulla on maailman paras puhelin, Samsung galaxy s3. Tämän asian todistaminen itselleni ja muille on elämäntehtäväni, koska määrittelen itseni täysin puhelimeni kautta. Jos mulla on parempi puhelin kuin sulla, olen paljon parempi ihminen ja sä oot täysi idiootti kun käytät jotain paskaa. Siis jotain muuta kuin Samsungia. Samsung on paras ja mä oon paras.
Jos kuitenkin hetken mielijohteesta vaihdan joskus Nokiaan, tulee Nokiasta automaattisesti maailman paras puhelin, koska mulla on se. Enhän mä voi mitään paskaa käyttää ja kaikki jotka on eri mieltä on idiootteja ja mun käyttämäni puhelimen haukkuminen on suora hyökkäys mua kohtaan. Olenhan fanboy. Merkistä riippumatta...
Jos kuitenkin hetken mielijohteesta vaihdan joskus Nokiaan, tulee Nokiasta automaattisesti maailman paras puhelin, koska mulla on se. Enhän mä voi mitään paskaa käyttää ja kaikki jotka on eri mieltä on idiootteja ja mun käyttämäni puhelimen haukkuminen on suora hyökkäys mua kohtaan. Olenhan fanboy. Merkistä riippumatta...