Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
On se kyllä hyvä, että mulla on maailman paras puhelin, Samsung galaxy s3. Tämän asian todistaminen itselleni ja muille on elämäntehtäväni, koska määrittelen itseni täysin puhelimeni kautta. Jos mulla on parempi puhelin kuin sulla, olen paljon parempi ihminen ja sä oot täysi idiootti kun käytät jotain paskaa. Siis jotain muuta kuin Samsungia. Samsung on paras ja mä oon paras.

Jos kuitenkin hetken mielijohteesta vaihdan joskus Nokiaan, tulee Nokiasta automaattisesti maailman paras puhelin, koska mulla on se. Enhän mä voi mitään paskaa käyttää ja kaikki jotka on eri mieltä on idiootteja ja mun käyttämäni puhelimen haukkuminen on suora hyökkäys mua kohtaan. Olenhan fanboy. Merkistä riippumatta...

Ostanko siis Samsungin? Tänään ostan uuden puhelimen. En nyt äkkiseltään löytänyt muita listoja kuin nimimerkki >MiKa<:n lista parhaista älypuhelimista, ja sen mukaan lumia ois samsungin edellä? Onko muita listoja?

Ostanko siis Samsungin? Tänään ostan uuden puhelimen. En nyt äkkiseltään löytänyt muita listoja kuin nimimerkki >MiKa<:n lista parhaista älypuhelimista, ja sen mukaan lumia ois samsungin edellä? Onko muita listoja?
Japiltahan noita saa.
Jos haluat maailman parhaimman laitteen niin otat Samppa Galaxy S3:sen.

Japiltahan noita saa.
Jos haluat maailman parhaimman laitteen niin otat Samppa Galaxy S3:sen.

Jos taas universumin paras laite kiinnostaa, niin Lumia 920 on valintasi. Lumialla kuulemma soittelee myös Eternian He-Manni.

En näe mitään syytä olla uskomatta sitä mun listaa.

Lumia 820 on tällä hetkellä erittäin kustannustehokas ja turvallinen älypuhelin. Näyttö on sopivasti edeltäjäänsä 800-mallia isompi. Kamera toimii luvattoman hyvin hämärässä ja sillä pystyy ottamaan makrokuvia. Nokia Asha 302 on myös noin 100 euron hintaansa nähden ja hyvän akunkeston kannalta järkevä kokonaisuus tavalliseksi puhelimeksi. Nämä ovat arvioita peruskäyttöön. Puhelinmaailmassa olen havainnut käyttäjien käyttäytyvän niin yksilöllisesti ja erikoisesti, ettei kaikkia miellyttävää jumalpuhelinta olekaan. Sitä odotellessa on syytä pysyttäytyä ns. selkeästi kustannustehokkaissa malleissa.

wtf. Onko siis oikeasti ihmisiä jotka ostaa puhelimen jonku listan perusteella. Ite olen aina miettinyt ominaisuudet jotka haluan puhelimelta ja niiden tärkeysjärjestyksen, testannut eri vaihtoehdot ja valinnut omasta mielestä sopivimman vaihtoehdon. Siinä vaiheessaa selviää merkki ja malli. Suosittelen jos on jo päässyt ylä-asteelta eikä kavereiden saati joidenkin tuntemattomien ihmisten mielipiteillä ole väliä.

Tässä ketjussa on nyt kavereita, jotka kieltäytyisivät vaikka 25 cm mailasta housuissa, jos siinä olisi 'vikana' pieni ja huomaamaton NOKIA -painatus.

Tässä ketjussa on nyt kavereita, jotka kieltäytyisivät vaikka 25 cm mailasta housuissa, jos siinä olisi 'vikana' pieni ja huomaamaton NOKIA -painatus.

Ite en ainakaan Nokia painatuksen takia lähtis lyhempää hankkimaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jaha uutta ominaisuutta pukkaa samppaan, saa sit nokia miehet parin vuoden päästä hehkutella kuinka nokia on innovaattori kun tuo tämän noksuun, vähän niinku kävi langattoman latauksenkin kanssa.

http://www.ts.fi/uutiset/talous/458705/NY+Times+Samsungin+puhelin+tottelee+silmanliiketta
Mitenköhän mahtaa käytännössä toimia? No, sen näkee sitten.

Vähän kyllä harmittaa tässä langattomassa latauksessa se että porukka pitää sitä Nokian innovaationa. Samsung esitteli sen ensin puhelimen lataukseen liittyen, mutta harmi vain ettei sitä sitten saatukaan vielä puhelimeen. Mutta ei sillä, en mä anna siitä kunniaa edes Samsungille. Kyseinen tekniikkahan on ikivanhaa.

Vähän kyllä harmittaa tässä langattomassa latauksessa se että porukka pitää sitä Nokian innovaationa. Samsung esitteli sen ensin puhelimen lataukseen liittyen, mutta harmi vain ettei sitä sitten saatukaan vielä puhelimeen. Mutta ei sillä, en mä anna siitä kunniaa edes Samsungille. Kyseinen tekniikkahan on ikivanhaa.

Ei sitä Nokian innovaationa pidetä, Nokia vain sattui tuomaan sen käytännöllisenä ratkaisuna ensimmäisenä puhelimiin. Samsungin puolivillainen toteutus josta kukaan ei oikeasti edes puhu on kaukana siitä, että ominaisuus on Lumia 920:ssa vakiona. Tekniikka on tosiaan vanhaa ja homma pyörii tuon Qi:n ympärillä ja listan mukaan siihen kuuluu niin iso liuta firmoja, että siinä ei yksi Nokia tai Samsung pysty kyllä kunniaa ottamaan itse tekniikasta.

Jaha uutta ominaisuutta pukkaa samppaan, saa sit nokia miehet parin vuoden päästä hehkutella kuinka nokia on innovaattori kun tuo tämän noksuun, vähän niinku kävi langattoman latauksenkin kanssa.

http://www.ts.fi/uutiset/talous/458705/NY+Times+Samsungin+puhelin+tottelee+silmanliiketta
"nenämiehelle" ihan tiedoksi, että mistä ne kännykät on lähteneet;)
http://www.tekniikkatalous.fi/uutis...ljan+kilon+matkapuhelin++kuvaraportti/a342970
Jos et nyt tuotakaan tiennyt, niin huhuh:face:

Joku joka jotain ymmärtää voisi kertoa milloin langaton lataus tulee kännykän suojakuoriin. Tyhmänä maalaisena minusta olisi maailman helpointa tehdä suojakuori jossa on langattoman latauksen yksikkö ja se kytkettynä usb porttiin lataisi puhelinta. Toki usb portti pitäisi olla jonkunlainen "läpikytkettävä" että puhelimen persauksiin voisi tökätä myös ulkoisen usb kaapelin vaikka onkin suojakuoressa.

"nenämiehelle" ihan tiedoksi, että mistä ne kännykät on lähteneet;)
http://www.tekniikkatalous.fi/uutis...ljan+kilon+matkapuhelin++kuvaraportti/a342970
Jos et nyt tuotakaan tiennyt, niin huhuh:face:

Ei liity nykyisiin älypuhelimiin juurikaan eikä kuvailtuihin ominaisuuksiin. Jos joku keksii autoihin jotain uutta niin tuotko Henryn ja liukuhihnat esille? Nykyisien älypuhelimien isä on iPhone, noksu teki vaan jotain ultimaalista paskaa monta vuotta sen jälkeen, senpä takia ovat nyt siinä tilanteessa että osakkeen hinta pyörii parissa taalassa ja yritetään saada edes älypuhelimiin 5% osuus.:face:

Ei liity nykyisiin älypuhelimiin juurikaan eikä kuvailtuihin ominaisuuksiin. Jos joku keksii autoihin jotain uutta niin tuotko Henryn ja liukuhihnat esille? Nykyisien älypuhelimien isä on iPhone, noksu teki vaan jotain ultimaalista paskaa monta vuotta sen jälkeen, senpä takia ovat nyt siinä tilanteessa että osakkeen hinta pyörii parissa taalassa ja yritetään saada edes älypuhelimiin 5% osuus.:face:
Tuntuu se lähes 5% osuus sua ottavan jostain syystä kauheastin pääkystä?
Pelottaako sinua jokin:jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom