Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
vanhempi lumia ja tän päivän sitä käytin ja en kyllä puhelimen oman selaimen kanssa tullut yhtään toimeen
...
google chrome tai vastaava, nii 920 menee hankintaan :)

920:ssä on IE 10, joka on ihan eri planeetalta kuin tuo WP7.5:n selain. Mutta eiköhän siihen Chrome ja Opera aika pian löydy myös.

920:ssä on IE 10, joka on ihan eri planeetalta kuin tuo WP7.5:n selain. Mutta eiköhän siihen Chrome ja Opera aika pian löydy myös.

Muistaakseni se selain oli siinä testaamassani 920 ulkoisesti sama. Mites siinä ie kympissä sitten esimerkiksi välilehdet handlattu?

Mä en oikein tajua tätä. Eihän puhelimen kanssa mennä kuitenkaan naimisiin? Mun mielestä se on ainoastaan hieman surullista, jos on niin merkkiuskollinen että ei voi vaihtaa mallia vaikka toinen olisi selkeästi parempi. Eihän tossa tee muuta kun kusee omiin muroihinsa. No kukin toki aina tavallaansa.

Kunhan SG4nen julkaistaan niin katsotaan vaihdatko, jää toi 920 rannalle soittelemaan, kun nytkin on tehoissa korkeintaan tasoissa kolmosen kanssa vaikka on julkaistu yli puoli vuotta myöhemmin.

Kunhan SG4nen julkaistaan niin katsotaan vaihdatko, jää toi 920 rannalle soittelemaan, kun nytkin on tehoissa korkeintaan tasoissa kolmosen kanssa vaikka on julkaistu yli puoli vuotta myöhemmin.

Puhuin tuossa yleisesti, en maininnut mitään merkkiä tai mallia. Mutta olen kyllä kanssasi samaa mieltä siitä, että Lumia 920 on selkeästi yks parhaimmista puhelimista mitä tällä hetkellä on tarjolla. ;)

Eiköhän se ole jo liittymissä ne rajoitteet, kuin puhelimen nopeudessa!
Vai meinaatko, kun Samppa joutuu tunkemaan 4hyperultra prossun sijasta jo 8hyperultranano prossua sisään, että saa myytyä nopeudella jollekkin ryhmälle puhelimia:D

TML sanoi:
Kai se silti Suomessa on reippaasti päälle 400, lähemmäs 500. Ainakin sellaisen veikkauksen heitti Android leirin eräs ns. asiantuntija.
RED EYES sanoi:
http://www.verkkokauppa.com/fi/produ...-puhelin-musta

599,90e...suomi

Noh tyhmä nyt maksaa aina enemmän. Itse ostan sieltä mistä sen halvimmalla saa. Paljoa kiinnosta katsella Suomen 599 hintoja jos saman saa Saksasta 350 e (+20 e postyikulut). :)

Noh tyhmä nyt maksaa aina enemmän. Itse ostan sieltä mistä sen halvimmalla saa. Paljoa kiinnosta katsella Suomen 599 hintoja jos saman saa Saksasta 350 e (+20 e postyikulut). :)
Kuka huoltaa, jos puhelimeen tulee jotain?
Joutuuko lähettämään esim sen sinne Saksaan?

Tänää julkaistussa uutisessa luki että LG ei olisi edes Pohjoismaiden hintoja julkaissut.

Siis mietittekö te oikeasti jotain tehoja kun puhelinta valitsette/käytätte? Aika helvetin väsynyttä touhua IMO. Ymmärrän kyllä jossain PC-maailmassa jos halutaan peleistä kaikki irti niin tehojen kanssa joutuu pelleilemään jne, mutta kännykässä, ei saatana :D Jokaisen kärkivalmistajan lippulaivaluurit on varmasti riittävän tehokkaita siihen käyttöön mihin ne on tehty eikä eroja juuri ole. Vai runkkaat sä japi jotain vitun benchmarkkeja illasta toiseen sillä korean piraatilla?

Se alkaa Japillakin jutut hyytyyn. "Sitten kun seuraava malli tulee, nii mä näytän teille"
Liity vaan suosiolla Nokia-jengiin!

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%

WP pyörii sen verran Anteroa paremmin, että ei tarvitse niin paljon suorituskykyä raudalta.

Ja nyt täytyy sanoa, että oma Antero-luuri saa väistyä ja täytyy käydä itsekkin hakemassa 920. Applet ja Anterot ei herätä minkäänlaista omistamisen halua.

Se alkaa Japillakin jutut hyytyyn. "Sitten kun seuraava malli tulee, nii mä näytän teille"
Liity vaan suosiolla Nokia-jengiin!
Japin ongelman on nyt aiheuttanut suomalainen laatulehdistö, joka ei ole onnistunut tuottamaan negatiivisia Nokia juttuja joita voisi päivät pitkät linkitellä tänne.

Applen jälleenmyyntiarvohan on luokkaa 101%, joten vaihtoon vaan. Sitten alennusmyynnistä 820:nen tilalle.

On firman puhelin joten tarvii tätä nyt käyttää vielä muutama vuosi :( duunikaveri ehdotti hankkiessa 920:stä mutta menin näiden hehkutuksien vietäväksi.

Pakko kysyä Mikeltä ja muilta iphone-fanaatikoilta että mikä tässä ios:ssä on niin hienoa? Just tänään yritin lähettää yhteystiedot kaverille, katoin että ompa helposti tehty niinkuin pitää. No, vitut, kaverin puhelin ei tajua muotoa millä se lähettää tiedot koska tarvii varmaan olla Iphone vastaanottajanakin. Tälläisiä pieniä asioita mutta kun niitä on tarpeeksi, alkaa vituttaa.

Ulkoisesti siistein puhelin markkinoilla by far.

On firman puhelin joten tarvii tätä nyt käyttää vielä muutama vuosi :( duunikaveri ehdotti hankkiessa 920:stä mutta menin näiden hehkutuksien vietäväksi.

Pakko kysyä Mikeltä ja muilta iphone-fanaatikoilta että mikä tässä ios:ssä on niin hienoa? Just tänään yritin lähettää yhteystiedot kaverille, katoin että ompa helposti tehty niinkuin pitää. No, vitut, kaverin puhelin ei tajua muotoa millä se lähettää tiedot koska tarvii varmaan olla Iphone vastaanottajanakin. Tälläisiä pieniä asioita mutta kun niitä on tarpeeksi, alkaa vituttaa.

Odotan innolla jo tästä seuraavaa uskonnollista jännitysnäytelmää. Kerettiläinen vastustaa pyhän appleismin oppeja, mitenkä pakkiksen omat appledogmaatikot kumoavat nämä harhaoppisuuden kappaleet?

Se on sulava käyttis, toimii niissä puitteissa mitä toimintoja siinä on, aina ja ilman nykimistä, bugimista sun muuta. Nopea käyttis kaikinpuolin. En nyt ole herran aikaan käyttänyt juurikaan muita, mitä nyt S3, joka on aika naurettava kun tökit eikä mitään tapahdu, niin en oikein osaa sanoa mitä tästä uupuu ja mikä tästä niin huonon tekee.

En nyt ole herran aikaan käyttänyt juurikaan muita, mitä nyt S3, joka on aika naurettava kun tökit eikä mitään tapahdu
Nyt täytyy kyllä päästä kokeilemaan iPhone vitosta. Jos S3 ei tee mitään kun tökit sitä ja lagaa koko ajan, niin iPhonen on pakko reagoida jo ennen kuin edes kosket siihen, jos se on olevinaan parempi.

Okei, sovitaan, että se ei lagaa ja reagoi nätisti kaikkiin painalluksiin.
No kyllä mä nyt ihan vilpittömästi olen sitä mieltä että se ei lagaa ja reagoi kaikkiin painalluksiin. Aloin oikein miettiä että jospa olen sokeutunut tätä käytellessä lagaukseen ja että joku voi toimia vieläkin jouheammin ja aloin oikein kriittisesti räpläämällä räpläämään tätä. Vetelin valikoita läpi, availin ohjelmia ja en pystynyt löytämään viivettä. Valikoitakin kokeilin rullata niin nopeasti kuin pystyn ja ne vaihtui sitä tahtia ettei silmä pysynyt mukana. Siis ihan oikeasti mä en ymmärrä puhetta siitä että tää lagaa eikä reagoi. Eikä tämä ole samsungmiehen kotiinpäin vetävää höpötystä vaan ihan oikeasti ihmettelen.

Niin en mä nyt väitä että missään toiminnoissa ei ole koskaan ollut puolen sekunnin viivettä, koska sellaista puhelinta ei taida ollakaan mikä toimii aina ja jatkuvasti kuin ajatus. Mutta hyvin harvinaisia ja satunnaisia ne tökkimiset on ja päivittäisessä normaalissa käytössä niitä ei ilmene.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom