Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Mä en ymmärrä tätä vihaa Applea/iPhonea kohtaan, tuo on helvetin tyhmää. Ite ainakin käyttäisin iPhonea jos sellaisen saisi, kuten jokainen Applen vihaaja. Ainoa miinus tulee hinnasta - en ole valmis maksamaan yli 300 euroa puhelimesta, oli se sitten millanen tahansa. Täten androidi luurit sopivat omaan lompakkoon ja tarpeisiin loistavasti ja kuten sanoin tuo muokattavuus on vain plussaa.

Höpöhöpö, mä olin kovaa vauhtia vaihtamassa iPhonea pois kunnes Kalimero kertoi Note 2:sen olevan paska...ja toisin kuin jotkut täällä, osasi myöskin perustella väitteensä. Nyt sitten venataan Lumia 920:aa...

No jumauta puhumiseen, maileihin, nettiin peleihin, kaikkeen sosiaaliseen jne. Mut ei todellakaan siihen, että jätät simmin asentamatta ja runkkaat sitä laitetta ja säädät koko sen elinajan. Tajuatko pointtia?

Ja joo, on väärin käyttää jääkaappia savustimena, osoittaa vain yksilön idiotismin. Ostat jonkun palikkapelin, sitä sitten säädät.
Siinä sitä ollaan taas niin mister teknologia friikki. Eli sun nähdäksesi teknologian eteenpäin vienti on pelkästään firmojen (pääasiallisesti Applen harteilla). Eli tuo loppukäyttäjien tekemä säätäminen ja tuotteen käyttö sellaiseen mihin valmistaja ei ole edes tajunnut tuotetta voitavan käyttää on täysin turhaa. Eiköhän tuota teknlogiaa runnota eteenpäin jokaiselta suunnalta ja hyvä niin. Soita ja tekstaa sä vaan puhelimella. Mä teen ainakin laitteilla mitä ikinä mieleen juolahtaa jos vaan pystyn.

Teknologia kehittyy vain ja ainoastaan, jos se vastaa käyttäjien tarpeisiin - nykyisiin ja tuleviin. Siksi niin Apple kuin Nokiakin panostaa huomattavan määrän rahaa ja aikaa käyttäjiensä toiminnan analysointiin, heidän tapaansa käyttää puhelimia, teknologiaa yleisesti ja yrittää ennustaa, mihin suuntaan ihmisten jokapäiväiset tarpeet menevät.

Miken mukaan appsien puute ei ole sitten ongelma. Tämä on hyvä pitää mielessä, kun seuraavan kerran joku valittaa WP8:n puutteista. Muu osa ekosysteemiähän Microsoftilla on hallussa ihan kivasti. Minä olen tästä ohjelma-asiasta Miken kanssa samaa mieltä muuten. Vain se merkitsee, onko puhelimessa juuri ne ominaisuudet ja ohjelmat valmiina tai ladattavana, jotka minä, sinä, siis jokainen käyttäjä yksilönä, tarvitsee. Jos jollekin sopii Android paremmin, ok. Minä en enää lähde siihen säätämiseen mukaan - kaksi vuotta tuunasin N900 ja sitä Maemoa itselleni sopivaksi aina säännöllisin väliajoin. Valmiinahan siinä ei ollut mitään. Nyt olen ihan tyytyväinen iPadiini ja Lumiaani lähes sellaisena, kuin ne paketista saa.

Tuon ei pitäisi tulla yllätyksenä kenellekään, onhan iPhonen suurimmat asiakassegmentit kuitenkin nuoret naiset, hipsterit ja luovien alojen väki.
Tuossa on mielenkiintoista keskustelua mm puhelimesta.
http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...aiset-aidit-vittu-ma-olen-sanaton/sivu14.html
Ilmeisestin perheellä ei ole varaa ehkäisyyn, mutta molemmilla on Iphonet käytössä ja kaikki tuet saadaan ja toimeentulotuet!
Toki ennemmin veromarkat omiin kansalaisiin, kuin ulkomaan eläville;)

appsien määrä ei merkkaa mitään.. on appseja ja sitten on APPSEJA..
Sen verta voin antaa iTardien urpoilusta huolimatta periksi, että applen softat kyllä toimii saatanan hyvin ja on viimeisteiltyjä.. eli ei oo vaan sutastu jotain paskaa ja isketty "myyntiin".
n9:ssä dropbox sovellus oli jotain paskaa ja vitun epäselvä väliltä (ok, en tiedä onko paranneltu), iLuuris toimii kyl niinq pitää ja on tehty helpoks käyttää.
Myös verkkopankki sovellusta (nordea) en löytänyt vanhaa symbianiin, enkä androidiin, enkä meegoon..

Myöskään mun vahvari (pioneer) ei tottele muita luureja kun applea.. eli jos haluan siis vaihtaa inputtia tms tehdä muuta.. airplayn kautta toki voi toistaa luurista musaa, kun on paskalla mutta tässä ei varmaan ole mitään ihmeellistä vs muut luurit..

Myöskään kunnollista softaa en löytänyt muilta kuin applelta, että näkisi reaaliajassa missä sporat viilettää.. (meegolla käytin webin kautta nettisivua, mutta oli hyvin hankalakäyttöinen)
huom, osa näistä tiedoista on siis meegon alkuajoilta ja vanhimmat jopa ennen sitä, eli osa näistä on varmasti muuttunutkin, mutta ehkä joku tajuaa pointin..

Kyllä androidiin on toimiva Nordea sovellus, en tiedä mistä olet etsinyt.

Kyllä androidiin on toimiva Nordea sovellus, en tiedä mistä olet etsinyt.
Mitähän ihmettä. Missä välissä tuokin on ilmestynyt? Odottanut ties kuinka kauan.

Ainakin kesästä asti on ollut, kun muistan että kesälomalla tuon jouduin asentamaan laskujen hoitelua varten.

Normitilanteessa ei kyllä tule luurilla pahemmin pankkiasioita hoideltua.

Julkaisusta asti ollut Iphone 3gs. Nyt vaihdan note kakkoseen. Aluksi ajattelin s3 mutta Note vaikuttaa huomattavasti paremmalta omaan käyttöön. Ei oikein nuo Iphonet ole säväyttänyt nelosen jälkeen.

huom, osa näistä tiedoista on siis meegon alkuajoilta ja vanhimmat jopa ennen sitä
Oliko joku sana Japi mitä et ymmärtänyt?
ja kuten TML ihmetteli, että milloin tullut, niin kertoo ettei ole AINA ollut.. ;p

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
huom, osa näistä tiedoista on siis meegon alkuajoilta ja vanhimmat jopa ennen sitä
Oliko joku sana Japi mitä et ymmärtänyt?
ja kuten TML ihmetteli, että milloin tullut, niin kertoo ettei ole AINA ollut.. ;p

Mainitsit myös ettet "löytänyt" joten ajattelin että olet nyt etsinyt, aika sekainen oli tuo sun postaus.

Miken mukaan appsien puute ei ole sitten ongelma. Tämä on hyvä pitää mielessä, kun seuraavan kerran joku valittaa WP8:n puutteista. Muu osa ekosysteemiähän Microsoftilla on hallussa ihan kivasti. Minä olen tästä ohjelma-asiasta Miken kanssa samaa mieltä muuten. Vain se merkitsee, onko puhelimessa juuri ne ominaisuudet ja ohjelmat valmiina tai ladattavana, jotka minä, sinä, siis jokainen käyttäjä yksilönä, tarvitsee. Jos jollekin sopii Android paremmin, ok. Minä en enää lähde siihen säätämiseen mukaan - kaksi vuotta tuunasin N900 ja sitä Maemoa itselleni sopivaksi aina säännöllisin väliajoin. Valmiinahan siinä ei ollut mitään. Nyt olen ihan tyytyväinen iPadiini ja Lumiaani lähes sellaisena, kuin ne paketista saa.
Mä en appseista puhunut, niitä saa olla mielestäni vaikka kuin perkeleesti kun ovat siis vain ohjelmia. Tarkoitin enemmän sitä ihme venkoilua käyttiksen kanssa joka vallitsee noissa muissa puhelimissa. Jengi ei tee muuta kuin asentelee uutta käyttistä toisen perään, säätää puhelintaan vähän kuin tietokoneita kellotellaan. Merkityksetöntä hönöilyä kun kerran on valmiskin alusta olemassa. Mut kuten sanottu, se säätäminen on joillekin itsetarkoitus, mutta siinä vaiheessa ollaan metsässä kun samat naamat lesottaa puhelintaan paremmaksi kun siihen voi vaihtaa käyttiksen kerran päivässä. Ehkä kuitenkin parempi on se, jossa on valmiiksi jo uber toimiva käyttis, jota ei tartte kokoajan veivata ees taas.

"Itard", vaikkakin se kuvaa hyvin varsinki sua.

Nyt kun sen mainitsit, niin annappa mun kohdalla määritelmä minkälainen ihminen on iTard. Ilmeisesti retardista johdettu, joten olis kiva kuulla miten päädyt tuohon psykoanalyysiin mun kohdalla.

Koita muodostaa perustelut sillai kohtalaisen siististi vetämättä mitään överiä henkilökohtaisella tasolla.

No hei, ei mulla oikeesti mitään henkilökohtasta oo sua kohtaan, eikä ketään muutakaan, eikä oo tapana mennä henkilökohtasuuksiin, varsinkaan kun en tunne. Täällä nyt on mukava vaan heitellä vähä vettä kiukaalle välillä. Tarkoitan nyt siis tätä ketjua, kun se erityisesti tässä tuntuu olevan tapana, enkä koko pakkotoistoa, muissa ketjuissa mielestäni oon ollu aika asiallinen.

Oon kuullu tuon Itardin täällä ekan kerran ja käsittäny että se tarkoittaa sellaista Applen tuotteiden käyttäjää joka sokeasti ostaa vaan kaikki tuotteet mitä kyseinen firma suoltaa ulos, vaikka se olisi sama kuin edellinen tuote, sitte kehuu sen tuotteen ominaisuudet ja haukkuu muut eikä hyväksy mitään muuta kuin oman kantansa. Vastaa varmaan tuota muroa, siitäkään en tosin varmasti tiedä mitä se tarkoittaa. Mitään vammaiseksi haukkumista en tosiaan oo tarkottanu, tuskin kukaan muukaan. Oikeesti pahoittelut jos joku on siinä käsityksessä.

Ja vielä sen verran että joo, muidenkin leirien tyypit on varmasi ainakin osaksi samanlaisia, mutta pitäähän se joku leiri valita ja "fanittaa" sitä sitte niin perkeleesti. Tosin oon kyllä sitä mieltä että Applen kannattajat on kaikkein fanaattisimpia. Joku on varmasti erimieltä ja siitä voidaan tapella sitten tässä ketjussa.

Mitähän ihmettä tosiaan. Miten olet voinut olla törmäämättä? Mulla on ollut se puolisen vuotta jo. Vähintään.
Ainakaan Nordealta ei ole tullut viestiä tms, eikä verkkopankissakaan ole siitä mainintaa vaikka muita mainoksia 24/7 aspasta on jne.

Sillon kun Sampolla (?) oli jo se, vai kellä olikaan, niin rupesin kyttää. Löysin viitteitä että anterolle on tulossa, mutta en jaksanu kuukautta paria pidempään seurata.

Noh, nyt se on siinä.

Mä en appseista puhunut, niitä saa olla mielestäni vaikka kuin perkeleesti kun ovat siis vain ohjelmia. Tarkoitin enemmän sitä ihme venkoilua käyttiksen kanssa joka vallitsee noissa muissa puhelimissa. Jengi ei tee muuta kuin asentelee uutta käyttistä toisen perään, säätää puhelintaan vähän kuin tietokoneita kellotellaan. Merkityksetöntä hönöilyä kun kerran on valmiskin alusta olemassa. Mut kuten sanottu, se säätäminen on joillekin itsetarkoitus, mutta siinä vaiheessa ollaan metsässä kun samat naamat lesottaa puhelintaan paremmaksi kun siihen voi vaihtaa käyttiksen kerran päivässä. Ehkä kuitenkin parempi on se, jossa on valmiiksi jo uber toimiva käyttis, jota ei tartte kokoajan veivata ees taas.

Tää on kyllä niin ärsyttävää yleistystä. Etkö sä mies tajua että androidia tai muutakaan joka ei ole iOS, ei tarvi säätä yhtään sen enempää kun sun tarvii säätää iPhonea? Monella kaverilla on Android ja näistä varmaan 5% haluaa ja säätää.

Eli, voitko vaihtaa argumenttiasi, todella typerää hokea samaa mantraa joka ei pidä paikkaansa.

Oon kuullu tuon Itardin täällä ekan kerran ja käsittäny että se tarkoittaa sellaista Applen tuotteiden käyttäjää joka sokeasti ostaa vaan kaikki tuotteet mitä kyseinen firma suoltaa ulos, vaikka se olisi sama kuin edellinen tuote, sitte kehuu sen tuotteen ominaisuudet ja haukkuu muut eikä hyväksy mitään muuta kuin oman kantansa. Vastaa varmaan tuota muroa, siitäkään en tosin varmasti tiedä mitä se tarkoittaa. Mitään vammaiseksi haukkumista en tosiaan oo tarkottanu, tuskin kukaan muukaan. Oikeesti pahoittelut jos joku on siinä käsityksessä.

Eikös tässä tappeluketjussa saa tuuletella aika lailla vapaasti joten mitä sitä liiemmin pahoittelemaan?

Minäkään en tiedä mitä iTard tarkoittaa mutta tuo edellämainittu voisi olla jotain mitä tulee mieleen. Noita tyyppejä löytyy paljon mutta näkee sitten onneksi niitäkin jotka suhtautuvat terveen kriittisesti myös omenan valmistamiin laitteisiin vaikka omistaisivatkin sellaisen. Vaikka ne hyviä vehkeitä ovatkin niin nykyään ne eivät ole tosiaan mitään jeesuslaitteita muiden joukossa, hyviä siinä missä jokin muukin. Eikä mikään kännykkä tai sen valmistaja voi vaan olla "cool" jos minulta kysytään, ole koskaan ollutkaan :D

Tuohan on vähän sama kuin tuo muro -sana joka varmaankin kuvaa peeseekäyttäjiä (entä Nokiat ja Androidit kännyissä?) jotka säätävät koko ajan niitä laitteitaan. Juu niitäkin löytyy pirun paljon mutta yhtälailla kaikki eivät tosiaan ole niitä "säätäjiä" vaikka käyttävätkin noita vehkeitä. Jotkut vaan käyttävät niitä ilman isompaa säätämistä koska sekin todistettavasti onnistuu, ihme kyllä. Jopa Windowsin osalta :D

Mutta tosiaan tässä ketjussahan nyt on normia käyttää noita nimityksiä, mitäs siitä sitten sen enempää.

- H

Applen tuotteet ovat loistavia toimivuudeltaan juuri sen käyttöjärjestelmän vuoksi koska se on jokaisessa laitteessa, Apple pystyy keskittymään yhteen käyttöjärjestelmään täysillä. Android luurien vakiokäyttöjärjestelmät ovat aivan järkyttävää skeidaa koska lafkat eivät jaksa pahemmin päivityksiin panostaa (poislukien mm. Samsungin uudet mallit). Onneksi android maailmassa on innokkaita sekä osaavia käyttäjiä jotka sitten tekevät näitä toimivia käyttöjärjestelmiä puhelimeen - esimerkkinä omassa luurissa pyörivä käyttäjän luoma ICS jota ei muuten Huaweilta olisi saanut.

Eikös tässä tappeluketjussa saa tuuletella aika lailla vapaasti joten mitä sitä liiemmin pahoittelemaan?

No joo, mutta siltä varalta vaan että joku luulee että nyt haukuin jotain henkilökohtasesti vammaseksi. Se ei ollut tarkotus vaikka ehkä tuosta Itardista vois joku niin päätellä.

... vitun Itardit, eivät ymmärrä mitään..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom