Deleted member 50104
Tarkoitatko tuota palkkia josta näkee viimeksi käytetyt ohjelmat?
Juuri tuota palkkia, josta näkee mitkä softat on taustalla/viimeksi käytetty.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkoitatko tuota palkkia josta näkee viimeksi käytetyt ohjelmat?
Juuri tuota palkkia, josta näkee mitkä softat on taustalla/viimeksi käytetty.
Edelleenkään sun tai mun tai kenenkään muunkaan ei ole pakko sitä näkymää siinä pitää, mutta tämä kommenttisi antaa ymmärtää että se olisi jotenkin huono asia, että mahdollisuus tähän on olemassa. Korjasit kuitenkin lopussa, mutta miksi ylipäänsä vaivauduit tällaisen kommentin laittamaan? Jollekin se ilmiselvästi on mukava ominaisuus ja hän sen käytössä pitäköön. Olisiko iPhone sen huononpi jos siihen tarjottaisiin samanlainen mahdollisuus? Tuskin, ja joku sitä varmaan käyttäisi ja joku taas ei.Näkee millainen kuva on tullut faceen?! Ihanvitunjepa! Valikkoon tulisi 10 rumaa pärstää päivässä niin johan ilosta pomppisin.
Juu, saa varmasti muokattua poiskin, että ei ole siinä. Ei muokattavuus huono asia ole, siitä on varmasti turha keskustellakkaan. Mutta juuri tuommoinen muokattavuus on aivan turhaa.Edelleenkään sun tai mun tai kenenkään muunkaan ei ole pakko sitä näkymää siinä pitää, mutta tämä kommenttisi antaa ymmärtää että se olisi jotenkin huono asia, että mahdollisuus tähän on olemassa. Korjasit kuitenkin lopussa, mutta miksi ylipäänsä vaivauduit tällaisen kommentin laittamaan? Jollekin se ilmiselvästi on mukava ominaisuus ja hän sen käytössä pitäköön. Olisiko iPhone sen huononpi jos siihen tarjottaisiin samanlainen mahdollisuus? Tuskin, ja joku sitä varmaan käyttäisi ja joku taas ei.
Edelleenkään sun tai mun tai kenenkään muunkaan ei ole pakko sitä näkymää siinä pitää, mutta tämä kommenttisi antaa ymmärtää että se olisi jotenkin huono asia, että mahdollisuus tähän on olemassa. Korjasit kuitenkin lopussa, mutta miksi ylipäänsä vaivauduit tällaisen kommentin laittamaan? Jollekin se ilmiselvästi on mukava ominaisuus ja hän sen käytössä pitäköön. Olisiko iPhone sen huononpi jos siihen tarjottaisiin samanlainen mahdollisuus? Tuskin, ja joku sitä varmaan käyttäisi ja joku taas ei.
Edelleenkään sun tai mun tai kenenkään muunkaan ei ole pakko sitä näkymää siinä pitää, mutta tämä kommenttisi antaa ymmärtää että se olisi jotenkin huono asia, että mahdollisuus tähän on olemassa. Korjasit kuitenkin lopussa, mutta miksi ylipäänsä vaivauduit tällaisen kommentin laittamaan? Jollekin se ilmiselvästi on mukava ominaisuus ja hän sen käytössä pitäköön. Olisiko iPhone sen huononpi jos siihen tarjottaisiin samanlainen mahdollisuus? Tuskin, ja joku sitä varmaan käyttäisi ja joku taas ei.
Taitaa muuten iPhone olla vähemmistön luuri täällä mitä keskusteluja katselee.
Jos Jonathan Ive olisi saanut päättää, niin iPhonessa ei muuta olisikaan kuin sileitä tiiliä. Ja tulevaisuudessa Ive tulee varmaan asian päättämään :Dhttp://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/applen+designissa+tapahtumassa+iso+muutos/a852759
Kohta ne yksinkertaiset tiilet jne. on varmaan ihan vitun hienoja![]()
Mä veikkaan, että insinöörit käyttävät tuota vielä enemmän. Meidän firman insinööreistä ja teknikoista sadalla prosentilla on iPhone, ja samaa linjaa näkyy alihankkijoillakin. Itse olen kyllä ajatellut vetää tuon iPhone 4:n murskaimesta läpi, kun uusian Lumia on saatavilla. Apple on iPhonen kanssa tekemään ainoan Apple-tuotteen, joka ei tunnu laadukkaalta :(Tuon ei pitäisi tulla yllätyksenä kenellekään, onhan iPhonen suurimmat asiakassegmentit kuitenkin nuoret naiset, hipsterit ja luovien alojen väki.
Hei hei! Ketkä te? Mä en oo yhden ainutta kertaa lässyttänyt miten huono iPhone on. Ja just pääsin sanomasta just samanlaisen esimerkin kuin toi sun ensimmäinen. Jos jollain on puhelimessa se goatseohjelma, niin ei sellaisen puuttuminen toisesta tee sen huonompaa. Mutta muista, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jos muistelen sinne aikojen taakse, niin kaikki jeesusluurihypetys ja fanitus on saaneet ihmisissä aikaan aika vahvojakin vastareaktioita. Ja joillekin se on jäänyt päälle. Ja nyt täällä jauhetaan puolin ja toisin samaa mantraa: Jeesusluuri on paska kun sitä ei voi säätää. Android on paska kun sitä ei voi kuin säätää. Ette te ole yhtään toisianne parempia.Jos NASA tarjoaa lentäjilleen puhelimessa vaimon persereiän katsomiseen ohjelman, niin tekeekö se jotenkin muista puhelimista huonoja? Tämä tässä on just pointtina, että vaikka te ette käyttäis yhtään kertaa ikinä jotain ominaisuutta, niin käytätte sitä ominaisuutta lässytyksessä miten huono iPhone on.
No, miten se voi huonontaa käyttökokemusta, jos luurissa on kaikki mahdollinen, mutta niistä saa valita mitä käyttää? Kaikkeahan ei ole pakko käyttää. Ja vetoat taas siihen, että Jeesusluuria ei tarvitse säätää ja unohdat ettei tartte androidiakaan. Se on kyllä ihan täysin ja hyvin käytettävä ihan paketista otettaessa eikä sitä kaikki tosiaan säädä. Kyllä mullakin rajoittuu säätö siihen, että otin lukitusnäytöstä turhat napit pois ja vaihdoin aloitusnäytön alalaidan nappeja ja tietysti laitoin työpöydälle omat tarvitsemani ohjelmat ja pakkiswidgetin.Mutta se, että puhelimeen tungetaan kaikki mahdollinen, voi huonontaa luurin käyttökokemusta. Muokattavuus nyt ylipäätänsä ei pitäis olla huono asia jos se hyvin on tehty, mutta aika hullua miten murot selittää lisäsäätämisen olevan jotenkin toista luuria huonontava juttu kun toista ei tartte säätää pätkääkään.
Taitaa muuten iPhone olla vähemmistön luuri täällä mitä keskusteluja katselee. Hirveesti vastustajia ainakin löytyy. Luuri otetaan myös esiin usein noissa muissa ketjuissa, joissa en ainakaan ite käy höpöttämässä kuten nää Applen vihaajat iPhone ketjussa. Jeesusluurissa on sitä jotain, koska osa rakastaa sitä ja sitten ne jotka vihaa, vihaavat jopa niitä käyttäjiä. Vaikka iPhone olis maailman muokattavin luuri, akkukesto olis 4 vuotta ja siinä olis taittuva hologramminäyttö, niin paska se silti olisi, koska pahimpien itku alkaa aina ihan sama mitä Apple julkaisee.
. Ite ainakin käyttäisin iPhonea jos sellaisen saisi, kuten jokainen Applen vihaaja. .
Noissa Nokian Wp-luureissakin tuntuu olevan hyvinkin paljon "sitä jotain", sen verran innokkaasti niitäkin jotkut vihaajat käyvät vihaamassa.
Mä en ymmärrä tätä vihaa Applea/iPhonea kohtaan, tuo on helvetin tyhmää. Ite ainakin käyttäisin iPhonea jos sellaisen saisi, kuten jokainen Applen vihaaja. Ainoa miinus tulee hinnasta - en ole valmis maksamaan yli 300 euroa puhelimesta, oli se sitten millanen tahansa. Täten androidi luurit sopivat omaan lompakkoon ja tarpeisiin loistavasti ja kuten sanoin tuo muokattavuus on vain plussaa.
Ite ainakin käyttäisin iPhonea jos sellaisen saisi, kuten jokainen Applen vihaaja
No et sä täällä forumilla erotu porukasta pätkääkään, oot samanlainen määkijä kun muutkin murot. Android sitä iTard tätä.