Ilman langatonta latausta kyllä hengissä pysyy, mutta kyllä se tulee helpottaa elämää ja osaltaan helpottaa tätä älypuhelinten lyhyttä akun kestoa.
Mannilla monia hyviä pointteja tuosta langattomasta latauksesta.
Ihminen on usein siitä kummallinen olento että jotain pari sekuntia kestävää puhelimen kytkemistä lataukseen ei tule useinkaan tehtyä jos ajattelee esim. tarvitsevansa puhelinta muutaman minuutin päästä. Näitä lyhyitä hetkiä jolloin puhelin on jossain pöydällä tekemättä mitään on päivän mittaan monilla aika monta, silti ei kytketä luuria johdon päähän vaikka ei siinä paljoa vaivaakaan olisi, mutta siinä on se tietty kynnys. Tähän väliin ei tarvitse selventää että "kyllä minä ainakin kytken", uskon että teitäkin on.
Mutta jos ajattelen vaikka omaa käyttöäni niin olisi ihan vimpan päälle kun omistaisin pari - kolme tuollaista langattoman latauksen alustaa, pari kotona ja yksi duunissa. Itse otan aina kotona puhelimen pois taskusta ja ellei sillä tule mitään tehtyä niin sitten se on jossain eteisen pöydällä tai keittiön sivupöydällä jne. Latureita löytyy mutta yleensä tulee kytkettyä lataukseen vasta illalla.
Nyt kun olisi nämä tietyt spotit joissa puhelin latautuisi aina kun laskisi sen niiden päälle vaikka minuutiksi tai pariksi tai toki välillä pidempään eli aina kun sitä ei käytä niin noita kertoja kertyy päivän mittaan yhteenlaskettuna aika monta. Tuloksena olisi loppukäyttäjälle eli minulle vaikutelma että sen luurin akku kestääkin kuin taikaiskusta paljon pidempään kuin ennen vaikka en jumppaa tuon latauksen kanssa yhtään enempää kuin ennenkään, katson vaan vähän tarkemmin mihin kohtaan lasken kapulan.
Tietenkin nämä kaikki ovat vasta mutuilua kun valmista tuotetta ja sen toimivuutta ei ole päässyt testaamaan mutta mitä tässä olen tuota langattoman latauksen mahdollisuutta pyöritellyt omassa mielessäni niin kyllä siitä meikäläiselle hyötyä olisi ja varmasti monelle muullekin jotka käyttävät puhelinta samaan tapaan kuin minä.
- H